Úprava 850 2.3 T5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: 850 2.3 T5 93
#1 Úprava 850 2.3 T5
Ahoj , řeším problém turbo začalo žrát olej a tak řeším výměnu turba ale když už budu měnit šel bych do většího + neak soft . Poradíte neake turbo? Děkuji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#2 Úprava 850 2.3 T5
Ahoj
Mitsubishi TD04HL 16T nebo TD04HL 19T .Podle toho kam až chceš zajít
Mitsubishi TD04HL 16T nebo TD04HL 19T .Podle toho kam až chceš zajít
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: 850 2.3 T5 93
#3 Úprava 850 2.3 T5
Nechci žádné přehánění- 350 koní vše postupne ale turbo musím řešit přednostně protože mi žere olej víš kde a nebo znáš někoho kdo takové turbo sežene nebo dokonce má ? DekujiPetr.Chrpa píše:Ahoj
Mitsubishi TD04HL 16T nebo TD04HL 19T .Podle toho kam až chceš zajít
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#4 Úprava 850 2.3 T5
Zkus uživatele ady123 nabízel po repasi zde:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=65105&p=776137#p776137
Moc sem nechodí napiš mu SZ
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=65105&p=776137#p776137
Moc sem nechodí napiš mu SZ
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: 850 2.3 T5 93
#5 Úprava 850 2.3 T5
Děkuji zkusím , jinak nevím jak dálPetr.Chrpa píše:Zkus uživatele ady123 nabízel po repasi zde:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=65105&p=776137#p776137
Moc sem nechodí napiš mu SZ
#6 Úprava 850 2.3 T5
Nevím jestli víš jak postupovat.
Je toho hodně co je potřeba vyměnit a upravit.
Inspiraci můžeš najít v galerii uživatelů, kteří už podobnou úpravu udělali.
Jen tak namátkou:
Turbo
vstřiky
Intercooler
Palivové čarpadlo
Regulační ventil tlaku paliva
Downpipe + výfuk
Hadice
Chip
Vyměnit a upravit toho jde mnohem víc.
Tohle je jen základ.
Předcházet by měla takzvaná stg 0, tedy kontrola a oprava všech důležitých částí.
Je toho hodně co je potřeba vyměnit a upravit.
Inspiraci můžeš najít v galerii uživatelů, kteří už podobnou úpravu udělali.
Jen tak namátkou:
Turbo
vstřiky
Intercooler
Palivové čarpadlo
Regulační ventil tlaku paliva
Downpipe + výfuk
Hadice
Chip
Vyměnit a upravit toho jde mnohem víc.
Tohle je jen základ.
Předcházet by měla takzvaná stg 0, tedy kontrola a oprava všech důležitých částí.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: 850 2.3 T5 93
#7 Úprava 850 2.3 T5
Ano je mi to jasné , říkám vše postupne , ale hlavně teď musím řešit to turbo . Kdyby jste věděli dejte vědětBasstl píše:Nevím jestli víš jak postupovat.
Je toho hodně co je potřeba vyměnit a upravit.
Inspiraci můžeš najít v galerii uživatelů, kteří už podobnou úpravu udělali.
Jen tak namátkou:
Turbo
vstřiky
Intercooler
Palivové čarpadlo
Regulační ventil tlaku paliva
Downpipe + výfuk
Hadice
Chip
Vyměnit a upravit toho jde mnohem víc.
Tohle je jen základ.
Předcházet by měla takzvaná stg 0, tedy kontrola a oprava všech důležitých částí.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#8 Úprava 850 2.3 T5
Dej tam jen to co tam patří, u 850 jsou to vyhozený peníze.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#9 Úprava 850 2.3 T5
Na 350 koní alespoň 19T a k tomu to bude už chtít i hrábnout do motoru a vyměnit ojnice za H-profilový.
Honza píše:Dej tam jen to co tam patří, u 850 jsou to vyhozený peníze.
- Přílohy
-
- picard-facepalm.jpg (23.17 KiB) Zobrazeno 717 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: 850 2.3 T5 93
#10 Úprava 850 2.3 T5
Pro mě neHonza píše:Dej tam jen to co tam patří, u 850 jsou to vyhozený peníze.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#11 Úprava 850 2.3 T5
Samozřejně je to tvoje volba. Jak jsem se dočet jinde tak jsi právě zvýšil cenu svého vozu na dvojnásobek.Migel123 píše:Pro mě ne
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#12 Úprava 850 2.3 T5
Nebude prvni ani posledni a nezustane to jen u dvojnasobku...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek