Zelené vstřiky

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#1 Zelené vstřiky

Příspěvek od Basstl »

Jednou z plánovaných úprav na Blacka je i výměna vstřiků za zelený.
Jsou to tyhle?
https://www.autokelly.cz/Product/BO-0280155968/3757681/39849642;39850140;70;145950;167678;34234428;34129471
Půjdou tam plug & play?
Někde jsem tuším četl (myslím že to bylo v galerii S60 GOLD), že měl problém s dýlkou o objednával v USA/Kanadě.
Budu vděčnej za každou radu. :)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#2 Zelené vstřiky

Příspěvek od Fíla »

Ano, to jsou oni. Bez úpravy ŘJ to ale nepůjde, jinak ti vyhodí chybu. Plus musíš, abys dosáhl požadovaného průtoku, zvednout tlak paliva na +- 4 bary, jinak je to úprava k ničemu. Standardně je tlak, pokud je originální regulátor a potrubí v pořádku, na 3 barech.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#3 Zelené vstřiky

Příspěvek od Basstl »

Díky :good:
S dalšíma úpravama samozřejmě počítám.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#4 Zelené vstřiky

Příspěvek od S60 GOLD »

Basstl píše:Jednou z plánovaných úprav na Blacka je i výměna vstřiků za zelený.
Jsou to tyhle?
https://www.autokelly.cz/Product/BO-0280155968/3757681/39849642;39850140;70;145950;167678;34234428;34129471
Půjdou tam plug & play?
Někde jsem tuším četl (myslím že to bylo v galerii S60 GOLD), že měl problém s dýlkou o objednával v USA/Kanadě.
Budu vděčnej za každou radu. :)
Ahoj. Se zelenyma vstrikama problem nebyl. Problem byl az s 550cc. Bosch je nedela a kdyz jo tak delka na nase kary nesedi. I svorkovnice jsou jine ale daji se koupit redukce
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#5 Zelené vstřiky

Příspěvek od Basstl »

Díky Petře.
Já zapomněl že jsi vstřiky měnil 2x. :D
Mě budou bohatě stačit zelený + asi pujdu cestou ke komponentům z dvojkovýho eRka - vstřiky, svody, turbo K24.
Plánovanej výkon 300 - 350k mi bude bohatě stačit. :roll:
Jednou bych chtěl víc, ale na to budu potřebovat AWD, nebo zadohrab a hlavně manuál.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#6 Zelené vstřiky

Příspěvek od S60 GOLD »

Basstl píše:Díky Petře.
Já zapomněl že jsi vstřiky měnil 2x. :D
Mě budou bohatě stačit zelený + asi pujdu cestou ke komponentům z dvojkovýho eRka - vstřiky, svody, turbo K24.
Plánovanej výkon 300 - 350k mi bude bohatě stačit. :roll:
Jednou bych chtěl víc, ale na to budu potřebovat AWD, nebo zadohrab a hlavně manuál.
K24 je hodne dobra...budes spokojenej. Zelene vstriky budou urcite stacit. I ja tenkrat pouzil z S60R. Pokud finance dovoli tak bych chtel pristi rok jit do Samosvoru. A pak uz hotovo....pujde se na vnitrek.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#7 Zelené vstřiky

Příspěvek od Basstl »

S tvým výkonem je samosvor skoro nutností. :D
Co plánuješ udělat s interiérem?
Já bych řek, že ho máš hodně vypiplanej už teď. ;)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#8 Zelené vstřiky

Příspěvek od S60 GOLD »

Chtel bych dat sloupky do carbonu...hdrografika. Sehnat sedacky z S70R nebo nechat udelat u calounika....povymenovat spinace ktere jsou uz opotrebovane atd......:-))
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 237
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#9 Zelené vstřiky

Příspěvek od majkls70 »

Fíla píše:Ano, to jsou oni. Bez úpravy ŘJ to ale nepůjde, jinak ti vyhodí chybu. Plus musíš, abys dosáhl požadovaného průtoku, zvednout tlak paliva na +- 4 bary, jinak je to úprava k ničemu. Standardně je tlak, pokud je originální regulátor a potrubí v pořádku, na 3 barech.
Regulátor je ale na pevno na liště ne ? já mám zeelný, uprava softu proběhla, ale jinak jsem mechanicky s tlakem nic nedělal ?
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#10 Zelené vstřiky

Příspěvek od majty »

majkls70 píše:
Fíla píše:Ano, to jsou oni. Bez úpravy ŘJ to ale nepůjde, jinak ti vyhodí chybu. Plus musíš, abys dosáhl požadovaného průtoku, zvednout tlak paliva na +- 4 bary, jinak je to úprava k ničemu. Standardně je tlak, pokud je originální regulátor a potrubí v pořádku, na 3 barech.
Regulátor je ale na pevno na liště ne ? já mám zeelný, uprava softu proběhla, ale jinak jsem mechanicky s tlakem nic nedělal ?
Ty mas ME7 tudiz uz mas pozadovany tlak tusim 3.8 bar jako s60r. Rozdil v tlaku je mezi verzema s plyn. lankem a el klapkou.

Spis by me zajimalo zda je potreba u aut s 3bar ten tlak opravdu zvysovat? treba ARD mi vylozene napsalo, ze k zelenym vstrikum neni treba tlak zvedat.

Petr.Gric ty mas predpokladam taky stale puvodni regulator s 3 bar?
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#11 Zelené vstřiky

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Kluci a nejde to jinde? já mám na Auto Kelly subjektivní pifku za jejich cenovou politiku - na just Auto Kelly ignoruju.

Chápu, že si to můžou pochvalovat servisy díky včasnýmu dodání a množstevním slevám, ale co jsem tak koukal
kámošovi v servise pod ruku, když vyplňoval dodáky - co se cen týče, žádná sláva ani pro dlouholeté odběratele
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#12 Zelené vstřiky

Příspěvek od majty »

Ejdou Rotacak píše:Kluci a nejde to jinde? já mám na Auto Kelly subjektivní pifku za jejich cenovou politiku - na just Auto Kelly ignoruju.

Chápu, že si to můžou pochvalovat servisy díky včasnýmu dodání a množstevním slevám, ale co jsem tak koukal
kámošovi v servise pod ruku, když vyplňoval dodáky - co se cen týče, žádná sláva ani pro dlouholeté odběratele

https://mlparts.cz/vstrikovaci-ventil-bosch-0280155968
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 237
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#13 Zelené vstřiky

Příspěvek od majkls70 »

Ja měl myslim za nějakých 1200kč cca kus. S dph.
A prave mě taky ARD říkali že s tlakem neni třeba hýbat.
Proto jsem se pozastavil nad textem výše . Ale ja už mam novější jednotku no.
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#14 Zelené vstřiky

Příspěvek od Basstl »

majty píše:
Spis by me zajimalo zda je potreba u aut s 3bar ten tlak opravdu zvysovat? treba ARD mi vylozene napsalo, ze k zelenym vstrikum neni treba tlak zvedat.

Petr.Gric ty mas predpokladam taky stale puvodni regulator s 3 bar?
Pokud vím, tak Petr má jiný čerpadlo i regulátor tlaku.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#15 Zelené vstřiky

Příspěvek od majty »

majkls70 píše:Ja měl myslim za nějakých 1200kč cca kus. S dph.
A prave mě taky ARD říkali že s tlakem neni třeba hýbat.
Proto jsem se pozastavil nad textem výše . Ale ja už mam novější jednotku no.
Mozna to bude tim, ze na ty maily od ARD pry odpovida jeho manzelka :lol: :lol:
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 237
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#16 Zelené vstřiky

Příspěvek od majkls70 »

[/quote]
Pokud vím, tak Petr má jiný čerpadlo i regulátor tlaku.[/quote]
Ma jen jinou pumpu. A ta dava taky 3bar. A myslim ze by musel mit jinou palivovou lištu aby tam šel regulator . Ja ho totiž doma mám a nejde tam :P
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#17 Zelené vstřiky

Příspěvek od Petr.Chrpa »

majkls70 píše: A myslim ze by musel mit jinou palivovou lištu aby tam šel regulator . Ja ho totiž doma mám a nejde tam :P
Musíš improvizovat a než něco koupíš tak poctivě hledat :wink: :
https://www.ebay.com/itm/New-Fuel-Pressure-Regulator-Herko-PR4153-For-Dodge-Chrysler-Plymouth-1986-1993/382078032843
Herko PR4153 pro Dodge Chrysler Plymouth 1986-1993
AIRTEX ENG. MGMT. SYSTEMS 5G1075
BOSCH 0280160260
BOSCH 280160260
BWD AUTOMOTIVE 22823
Carquest PR7
DELPHI FP10036
ECHLIN 219.578
GP SORENSEN 800-121
KEMPARTS 143.603
NAPA 219.578
niehoff 22823
WELLS PR306
https://herko.com/productinfo.php?inv=39271

Info zde kdysi jsem se o to zajímal momentálně mi stačí 3bary a nestěžuju si :D :
http://volvospeed.com/vs_forum/topic/173548-fuel-pressure-regulator-drop-in-upgrades/
http://www.vpcuk.org/forums/showthread.php?50361-850-fuel-pressure-regulator&styleid=8
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#18 Zelené vstřiky

Příspěvek od S60 GOLD »

Ahoj. Mam porad puvodni regulator. V ARD me psali ze neni potreba....
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#19 Zelené vstřiky

Příspěvek od Daniel Kout »

Basstl píše:Díky Petře.
Já zapomněl že jsi vstřiky měnil 2x. :D
Mě budou bohatě stačit zelený + asi pujdu cestou ke komponentům z dvojkovýho eRka - vstřiky, svody, turbo K24.
Plánovanej výkon 300 - 350k mi bude bohatě stačit. :roll:
Jednou bych chtěl víc, ale na to budu potřebovat AWD, nebo zadohrab a hlavně manuál.
Ahoj, prosím neberte mě jako kverulanta, nebo nedejbože nepřejícího, ale má to smysl? Jednou jsem byl svezen V70R asi s 350ps a nabyl jsem jasného dojmu, že to auto na to nemá, že primárně bylo postaveno na něco úplně jiného. A to na autě bylo mnoho jiných úprav. Nebylo by lepší koupit např. slušnou 550i, nebo M5? Nebo co Vás k tomu vede, vždyť v první zatáčce si Vás stejně někdo s fábií RS namaže. Když jsme zkoušeli to V70 jeli jsme kus za Libercem z Raspenavy na sedlo (mrkněte na google), je tam pár pěkných zatáček a doslova nás smázl chlapec s Megane RS, který nám pak říkal o kolik byl rychlejší..

Tak mi k tomu něco pěkného povězte...

P.s.: prodal jsem S60 T6 Polestar, protože mi zbyly poslední 2 body ... tak mě neberte prosím jako nějakého kazi.uka. Jen kdybych se chtěl opájet rychlostí a zážitky, koukal bych jinam, i když třeba na stejně stará auta. Díky Dan
_________________
S90 B5

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#20 Zelené vstřiky

Příspěvek od Basstl »

A nebo bych si mohl koupit letadlo a smát se tomu méganu ze zhora... Ne opravdu ne. :D
Nechci z toho dělat závoďák na okruhy, jen mám rád svoje auta vyladěný k obrazu svému a protože mám rád Volva, tak ladím a upravuju Volva... :wink:
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#21 Zelené vstřiky

Příspěvek od Daniel Kout »

Basstl píše:A nebo bych si mohl koupit letadlo a smát se tomu méganu ze zhora... Ne opravdu ne. :D
Nechci z toho dělat závoďák na okruhy, jen mám rád svoje auta vyladěný k obrazu svému a protože mám rád Volva, tak ladím a upravuju Volva... :wink:
Jasně, já to jen chtěl slyšet. :D
Aktuálně jezdím XC70 D4 a dospěl jsem do stádia jízdy na pohodu a když mě vezme oktávka s okouřeným nárazníkem ... jen se pousměju. Ale lákalo by mě něco malého hbitého, benzínového, a nebo Z4 s V8..... tak třeba jednou.

Tak to shrnu, ať se podaří doladit k obrazu Tvému a ať to jezdí!!! D.
_________________
S90 B5

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#22 Zelené vstřiky

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 Daniel

Na druhou stranu - tebou zmíněná trasa. Myslím, že tam by byla proti malýmu, nadupanýmu hothatchi v nesnázích i tebou navrhovaná M5/550i.
A to nejdůležitější, jak napsal Basstl a jak sám nejlépe víš, když ho miluješ, není co řešit. :D Když si s těma našema kombíkama pořádně
pohrajeme, i dnes na dálnici zatopí většině novejch (jakože sportovních) 4-hrnků :angel:

OT: co jsem porovnával na YT časy akcelerací 100-160km nejnovější V90 ?T5? v Polestaru s časama chlapů odsud z fóra, tak jsem se musel
pousmát. V90 Polestar potřebovala asi 11 sekund, někteří tu mají rakety s časy startujícími asi na 5,4 sec (já po chipu a po pár úpravách
zatím 7,4 sec). Tož to nejni nejhorší
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#23 Zelené vstřiky

Příspěvek od Daniel Kout »

Ejdou Rotacak píše:2 Daniel

Na druhou stranu - tebou zmíněná trasa. Myslím, že tam by byla proti malýmu, nadupanýmu hothatchi v nesnázích i tebou navrhovaná M5/550i.
A to nejdůležitější, jak napsal Basstl a jak sám nejlépe víš, když ho miluješ, není co řešit. :D Když si s těma našema kombíkama pořádně
pohrajeme, i dnes na dálnici zatopí většině novejch (jakože sportovních) 4-hrnků :angel:

OT: co jsem porovnával na YT časy akcelerací 100-160km nejnovější V90 ?T5? v Polestaru s časama chlapů odsud z fóra, tak jsem se musel
pousmát. V90 Polestar potřebovala asi 11 sekund, někteří tu mají rakety s časy startujícími asi na 5,4 sec (já po chipu a po pár úpravách
zatím 7,4 sec). Tož to nejni nejhorší
Jasně, myslím, že si rozumíme a všichni víme, o čem se bavíme.... musím se usmívat, když si vzpomenu na dávné časy s 850T5 atd ....

Je to fajn a moc příjemné, všechna Volva jsem měl moc rád, všechna si pamatuji ...

Tak ať to sviští. Dan
_________________
S90 B5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 237
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#24 Zelené vstřiky

Příspěvek od majkls70 »

Danniel74 píše:
Basstl píše:Díky Petře.
Já zapomněl že jsi vstřiky měnil 2x. :D
Mě budou bohatě stačit zelený + asi pujdu cestou ke komponentům z dvojkovýho eRka - vstřiky, svody, turbo K24.
Plánovanej výkon 300 - 350k mi bude bohatě stačit. :roll:
Jednou bych chtěl víc, ale na to budu potřebovat AWD, nebo zadohrab a hlavně manuál.
Ahoj, prosím neberte mě jako kverulanta, nebo nedejbože nepřejícího, ale má to smysl? Jednou jsem byl svezen V70R asi s 350ps a nabyl jsem jasného dojmu, že to auto na to nemá, že primárně bylo postaveno na něco úplně jiného. A to na autě bylo mnoho jiných úprav. Nebylo by lepší koupit např. slušnou 550i, nebo M5? Nebo co Vás k tomu vede, vždyť v první zatáčce si Vás stejně někdo s fábií RS namaže. Když jsme zkoušeli to V70 jeli jsme kus za Libercem z Raspenavy na sedlo (mrkněte na google), je tam pár pěkných zatáček a doslova nás smázl chlapec s Megane RS, který nám pak říkal o kolik byl rychlejší..

Tak mi k tomu něco pěkného povězte...

P.s.: prodal jsem S60 T6 Polestar, protože mi zbyly poslední 2 body ... tak mě neberte prosím jako nějakého kazi.uka. Jen kdybych se chtěl opájet rychlostí a zážitky, koukal bych jinam, i když třeba na stejně stará auta. Díky Dan
No asi k tomu dodám nasledujici.... co se tyče M5 a M3 tak bajlady na servis jsou i dost vyšši. Ono kazdych 60tis delat uložení spodku a tak dal neni idealni. A aby si koupil hezky naladenou M3 nebo M5 tak to je cenovka okolo 500 a výš.
Mam jeste naladenou Audi S3 na 350 koni. Momentalne teda motor po cely dílně. Je to taky pěkný, funguje to ale volvo ma prostě svoje kouzlo. A nespleteš si ho na parkovišti s jinym autem. Ja mám C70 na 225 / 40 r18 plus pružiny a vzpěry a nechova se zle. Chtelo by to ještě stabilizatory.
Ostatně nevím jake jiné auto bych si koupil do 150tis s tim aby to melo okolo 300koní a nebyla to nafta f chipu
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#25 Zelené vstřiky

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Trochu oživím.

2.4. jde auto k p. Patočkovi pod kudlu. Vzhledem k tomu, že bude probíhat repas motoru, tak rovnou objednám ty zelené vstřiky,
které mi postnul za výhodnou cenu Majty viz. https://mlparts.cz/vstrikovaci-ventil-bosch-0280155968

Jedná se o typ Vstřikovací ventil BOSCH 0 280 155 968. Je možné ho zastavět do motoru B5254 T2 MY 2007?
V autě je oproti sérii 16T HPT Turbo, IC do88 Big Pack včetně trubek, vejfuk z V7ORII
a zatím pořád jen SW ARD stage 2 původně naladěný na sériovou V70 II 2.5T AWD bez žádných úprav. (
Když Pavel chip připravoval, tak ještě nebyly vyměněny výkonnostní komponenty.)

Když budu brát zelené vstřiky, nemám rovnou objednat i výkonnější palivovou pumpu?

S výkonem nepůjdu přes cca 280HP - Fíla se Zajsoftem mě odradili. Byl by nutný hrubý zásah do motoru
a kovokeramická lamela, se sportovní spojkou jezdit nechci.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“