Poslední návštěva: 18 lis 2019 18:33 Právě je 18 lis 2019 18:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
PříspěvekNapsal: 29 dub 2014 12:42 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10246
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
Je to použitelný jak pro turba, tak i atmosféry, protože to tepelně oddělí hlavu od sání, který se od ní neohřejvá a tim zajistí chladnější vstupující vzduch, kterýho sem tam tim pádem vejde víc.
Už dlouho jsem si pohrával s myšlenkou to nějak vyzkoušet, jak to funguje a už je zrealizováno, mam pár sad 8mm v šupleti.
I s poštou a DPH to z USA vycházelo na hodně velký peníze, tak jsem poměrně dlouho hledal schůdný materiál abych mohl svépomocí.
Kdyby někdo měl zájem, tak jelikož sem musel zaplatit maníka co to celý vyráběl a jelikož ten materiál je abrazivní jako svině, tak na tom zmršil pár nástrojů. Odolný je do 150°C, olejům a všemu možnýmu, a taky neni zadarmo. Musel sem proto cenu stanovit na 650 za sadu, delší štefty (pokud budou třeba) v ceně (ale musim to nejdřív otestovat na sobě nebo na dobrovolníkovi, než to pustim do světa).
Dal sem to do tunící sekce hlavně kvůli diskusi o tutej "vychytávce", takže zkušenosti, kdo má, nestyďte se podílet. Ty co si chtěji něco přečíst, tak vyhledávat "phenolic spacer". Někdo tvrdí, že to je efekt nula, někdo že nárůst 10% a víc na výkonu. Pokles teploty sání je snadno měřitelný, a pro 8mm tlustej materiál je na subaru naměřen rozdíl teplot 25°C, což mi přijde sakra hodně.
Až to nainstaluju, otestuju, tak dodám info z první (vlastní) ruky.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
PříspěvekNapsal: 29 dub 2014 19:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3130
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
To je sklolaminat taky drahy ? :)

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
PříspěvekNapsal: 30 dub 2014 02:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 105
Bydliště: Hrušovany u Brna
Tak já se hlásím do fronty zájemců,takéto věci mám rád.

_________________
V945 2,0 benzín+LPG,91 manuál,B200F/antracit V245GL 2,3benzín,81 manual B230F stříbrná,dnes již černá mat B230FT


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
PříspěvekNapsal: 30 dub 2014 08:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2009
Příspěvky: 97
Bydliště: Praha
Vůz: 850 T5 kombi 96' red
IPD má něco podobného pro B52x4Tx ale já bych šel cestou aramidu. Konkrétně snabb nabízí těsnění už z materiálu Garlock 2900 (0,3x w/k*m), kde není potřeba dávat dvakrát těsnění (dají se použít normální šrouby) a navíc má lepší parametry (phenol má 1,4x w/k*m).

_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
PříspěvekNapsal: 30 dub 2014 12:28 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10246
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
Sergej: čekal sem to. Tákže, cena materiálu je cca 500Kč/kg. 4 izolátory maji 130g, ale i s odpadem a prořezem si na víc jak půlkilu. Karbidová frézka stála 1400,-, předtim to nějaký starší odskákaly. Jeden člověk na tom strávil celej den, než to celý připravil do CNC a vyřezal. Další už půjdou chrlit snadno, ale ty 3 co mam prostě zadarmo nebyly. A cena se nezmění, maximálně kdybych našel lepší materiál. Bohužel kombinace mechanické pevnosti, tepelné a chemické odolnosti je celkem v rozporu s nízkou tepelnou vodivostí.

jony: Tepelná vodivost tohodle matroše by měla být okolo 0.15 W/(m*K). Navíc garlock je měkkej jako svině, sice ušetříš 2 těsnění, ale nepochybuju o tom, že by se po pár kilometrech vymačkal. Na svodech na redbloku je celkem páka, například oproti B5, kde jsou svody v podstatě rovnou dolu.

Volvoclan: oki, dám ti sadu stranou (poslední), a až provedu nějaký testy, uvolnim.

Ostatní: gumičky došly! Ale je možno se rezervovat další várku, která se bude dělat až po důkladnějším otestování, odhaduju na 3 měsíce.

EDIT: nemyslim svody, ale parohy samozřejmě :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2014 18:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2011
Příspěvky: 1044
Bydliště: Trnavský kraj, SR
mam zaujem ak sa to osvedci.. takze testuj, testuj ASAP.. :good:

_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2014 11:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2009
Příspěvky: 1687
Bydliště: Praha / Divišov
Vůz: 940 B200FT '97
Uřvanej tohle je moc hezká "vychytávka". Co jsem četl pár článků, pokusů apod. zdá se že to opravdu funguje. Na T5 chlápek naměřil rozdíl dokonce rozdíl 33°C. Nemáš v plánu udělat pár kousků i pro nás předokolkáře ? :wink: Rozhodně bych měl zájem... cena 650+ pro pětiválec řekl bych že v pohodě.

_________________
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red

Bylo: V70 T5 (251,8 kW/471,3 Nm) '01, manual, black stone - S40 2,0T (150 kW/310 Nm) '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T (147 kW/280 Nm) '01, automat, polarctic pearl


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2014 12:03 
Fritzko píše:
mam zaujem ak sa to osvedci.. takze testuj, testuj ASAP.. :good:

Vzal bych dvě sady spolu s Fritzkem.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2014 12:30 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10246
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
metju: pětiválec ale neotestuju :-( ten rozdíl je taky danej použitym těsněnim a vůbec uspořádáním. Ale na B5 se daji normálně koupit a za menší ranec než na redbloka, ale furt je to holt v tisících. Proberu to s frézařem a musim se kouknout na profil, jesi se mu to do tej malej vůbec vejde. Velká CNC bude snad koncem roku a to by se pak mohli dít věci :twisted:
Matinopel: chápu správně, že rezervace takto:
B2x0FT
Fritzko 2x
Martiopel 2x

B6
Tomasss

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2014 13:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2009
Příspěvky: 1687
Bydliště: Praha / Divišov
Vůz: 940 B200FT '97
Vím že se na B5 normálně prodávají, snabb za něj chce asi 800,-. Jen jsem myslel že bych podpořil tuzemského výrobce :)

_________________
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red

Bylo: V70 T5 (251,8 kW/471,3 Nm) '01, manual, black stone - S40 2,0T (150 kW/310 Nm) '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T (147 kW/280 Nm) '01, automat, polarctic pearl


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2014 13:55 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10246
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
Hele tak to si kup jinde, určitě to mají ověřený a funkční. Ale děkuji za snahu :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2014 16:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 2838
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Urvanej píše:
Velká CNC bude snad koncem roku a to by se pak mohli dít věci :twisted:
Az se tak stane, budu chtit izolator na B6 :twisted:

_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2014 10:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2009
Příspěvky: 1687
Bydliště: Praha / Divišov
Vůz: 940 B200FT '97
No tak objednáno, zkusim nějaký měření před a po... sám jsem zvědavej

_________________
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red

Bylo: V70 T5 (251,8 kW/471,3 Nm) '01, manual, black stone - S40 2,0T (150 kW/310 Nm) '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T (147 kW/280 Nm) '01, automat, polarctic pearl


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
PříspěvekNapsal: 08 čer 2014 09:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3130
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Kto by chcel, nechavam vyrobit tepelne izolatory pre 16V makovice na redbloky. Necham robit 3ks, takze 2 mozu ist do sveta, ak by mal niekto zaujem.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
PříspěvekNapsal: 08 čer 2014 11:50 
Sergej píše:
Kto by chcel, nechavam vyrobit tepelne izolatory pre 16V makovice na redbloky. Necham robit 3ks, takze 2 mozu ist do sveta, ak by mal niekto zaujem.

mám zájem o 1sadu


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
PříspěvekNapsal: 08 čer 2014 12:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3130
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
martinopel píše:
Sergej píše:
Kto by chcel, nechavam vyrobit tepelne izolatory pre 16V makovice na redbloky. Necham robit 3ks, takze 2 mozu ist do sveta, ak by mal niekto zaujem.

mám zájem o 1sadu

OK, cena vychadza taktiez na 650,- uvidim co bude stat posta.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
PříspěvekNapsal: 09 čer 2014 12:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2367
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
Já mám též zájem o sadu pokud bude do cca 14ti dní...

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
PříspěvekNapsal: 09 čer 2014 13:07 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10246
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
Kterou sadu, trochu se mi sem Sergej nahrnul a dělá mi v tom hokej. :%)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
PříspěvekNapsal: 09 čer 2014 13:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2367
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
Já chci hokejovou sadu od sergeje... :D

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
PříspěvekNapsal: 09 čer 2014 18:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3130
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Urvanej píše:
Kterou sadu, trochu se mi sem Sergej nahrnul a dělá mi v tom hokej. :%)

Tak sorry, som myslel ze tvoje sa uz vypredali.
Potvrdeny termin dodania mam na 27.6.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
PříspěvekNapsal: 09 čer 2014 20:29 
Online
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1619
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Tak já mam nainstalováno, jsou potřeba delší štefty M8x55mm (při zachování stejné délky závitu v hlavě 15mm, díra je jinak hlubší) a dvě těsnění. Předtím naměřena teplota na sání měřeno na parohách pod vstřikama cca 5cm od hlavy 72°C a za klapkou 55°C, s izolátorama na stejných místech 62°C a 44°C - tedy rozdíl 10+°C


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
PříspěvekNapsal: 09 čer 2014 20:54 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10246
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
já věděl, že budeš rychlej! :good:
Tak ještě chvíli pojezdi a pak zkus dotažení, jestli se to nevymačkavá, ale nemělo by.
Díky za report, 10st. sem ani nečekal.
Šly by i M8x60, nebude se to tam nikde ničemu motat? Připadá mi to dost natěsno s těma samojistícima matkama.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
PříspěvekNapsal: 09 čer 2014 21:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2011
Příspěvky: 1044
Bydliště: Trnavský kraj, SR
peter cz píše:
Tak já mam nainstalováno, jsou potřeba delší štefty M8x55mm (při zachování stejné délky závitu v hlavě 15mm, díra je jinak hlubší) a dvě těsnění. Předtím naměřena teplota na sání měřeno na parohách pod vstřikama cca 5cm od hlavy 72°C a za klapkou 55°C, s izolátorama na stejných místech 62°C a 44°C - tedy rozdíl 10+°C

super sprava!
2 Urvanej: ako to vyzera u teba? myslim kedy bude zbozi dostupne,lebo sa neviem dockat..

_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
PříspěvekNapsal: 09 čer 2014 21:55 
Online
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1619
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Já jsem měl štefty který měly z jedný strany jen 1cm závit, takže sem ho prodlužoval a jen podle oka takže některej kouká o závít víc některej míň, ale při těch přesně 15mm jako maj origo koukaj z matky tak tři závity, takže delší bych nedával, ničemu by tam sice navadili, ale je to zbytečný...

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
PříspěvekNapsal: 09 čer 2014 22:48 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10246
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
peter cz: děkuji za info!
Fritzko: ty jsi v druhý várce. Za cca 14 dní vypustim první várku mezi lidi a zadám výrobu druhý várky. Dočkej času, nikdy nejsem nejrychlejší, ale dycky dojedu k cíli se ctí, zatim. :-)
Materiál by měl bejt v pohodě, geometrie je taky v cajku, ale čert nikdy nespí!

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.088s | 21 Queries | GZIP : On ]