Poslední návštěva: 23 říj 2019 15:35 Právě je 23 říj 2019 15:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: S60 T6 vyladění
PříspěvekNapsal: 17 čer 2018 20:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 1458
Bydliště: Liberec
Bydliště: Liberec
Vůz: VOLVO V40 D3 FWD, MY17, KE022
Ahoj, rád bych upravil S60 T6 více k obrazu svému.

Prosím, máte někdo kontakt, zkušenost s někým opravdu kompetentním, kdo by byl ochoten mi pomoct?

Nechci žádné nesmysly nebo šílenosti, jen trochu přiostřit T6 a zároveň sofistikovat vlastnosti S60.

Zvětšit potenciál auta a přidat charakter. :)

Děkuji.

Dan

_________________
VOLVO V40 D3 FWD, MY17, KE022


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 T6 vyladění
PříspěvekNapsal: 17 čer 2018 20:50 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1399
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Zacni z nabidky Snabb.US konecne uz zacal nekdo neco na T6ku delat...
Teda za predpokladu, ze Ti chvili vydrzi, s Tvoji spotrebou aut :-D

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 T6 vyladění
PříspěvekNapsal: 17 čer 2018 20:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 1458
Bydliště: Liberec
Bydliště: Liberec
Vůz: VOLVO V40 D3 FWD, MY17, KE022
Zajsoft píše:
Zacni z nabidky Snabb.US konecne uz zacal nekdo neco na T6ku delat...
Teda za predpokladu, ze Ti chvili vydrzi, s Tvoji spotrebou aut :-D

Člověk neví dne ani hodiny .... vrátil jsem se k Volvu :angel: .... a i když moje S60 T6 je trochu zanedbaná a nemocná ..... nastupuji i vylézám s rohlíkem pod nosem .... i když jsou objektivně lepší auta ... tak třeba mi vydrží. :)

_________________
VOLVO V40 D3 FWD, MY17, KE022


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 T6 vyladění
PříspěvekNapsal: 17 čer 2018 20:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 1458
Bydliště: Liberec
Bydliště: Liberec
Vůz: VOLVO V40 D3 FWD, MY17, KE022
Vypadá pěkně, zkusím si najít, co nejvíce informací.
http://www.snabb.us/Volvo-S60-IIV60-FWD ... p_186.html

Náhodou, má někdo praktickou zkušenost s touto značkou?

_________________
VOLVO V40 D3 FWD, MY17, KE022


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 T6 vyladění
PříspěvekNapsal: 17 čer 2018 22:10 
Online
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1606
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Cat-back na výkonu moc znát nebude, více radosti udělá spíš downpipe (za pěknou cenu třeba KT4 https://kt4performance.com/product/3-5- ... 4t4-w-cat/ , krom jinýho nabízí i p´n´p turbo upgrade https://kt4performance.com/product/kt6- ... -v60-xc60/) + chip (Rica nabízí pro t6 i stage 2)

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 T6 vyladění
PříspěvekNapsal: 17 čer 2018 23:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 1458
Bydliště: Liberec
Bydliště: Liberec
Vůz: VOLVO V40 D3 FWD, MY17, KE022
peter cz píše:
Cat-back na výkonu moc znát nebude, více radosti udělá spíš downpipe (za pěknou cenu třeba KT4 https://kt4performance.com/product/3-5- ... 4t4-w-cat/ , krom jinýho nabízí i p´n´p turbo upgrade https://kt4performance.com/product/kt6- ... -v60-xc60/) + chip (Rica nabízí pro t6 i stage 2)

Skvělé, děkuji. K takovým změnám potřebuji především někoho, kdo zná co a jak a vše postupně zrealizuje tak, aby fungovalo na 1*. A přizpůsobí i zbytek auta, protože např. podvozek na takový upgrade výkonu nemá ani náhodou ... D.

_________________
VOLVO V40 D3 FWD, MY17, KE022


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 T6 vyladění
PříspěvekNapsal: 18 čer 2018 06:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 2319
Bydliště: ± Frýdek-Místek
Vůz: hledá se náhrada
Stavitelný podvozek máš, ne?
Ani v režimu advanced to není dostatečně tuhé?
Pak už asi jen PUR silentbloky např. od POWERFLEX (jestli se teda dělají).

_________________
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 T6 vyladění
PříspěvekNapsal: 18 čer 2018 06:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 2319
Bydliště: ± Frýdek-Místek
Vůz: hledá se náhrada
https://www.powerflex-shop.com/Powerflex-PU-Buchsen-fuer-VOLVO-S60-II-2WD

_________________
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 T6 vyladění
PříspěvekNapsal: 18 čer 2018 06:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 1458
Bydliště: Liberec
Bydliště: Liberec
Vůz: VOLVO V40 D3 FWD, MY17, KE022
Díky. Bohužel na S60II mají pouze 2WD, mám AWD.


Stavitelný podvozek mám. Na Advanced to tvrdé je. Nikoli však jisté a poddajné, pouze tvrdé.

Obecně PUR vypadají dobře. Opět se ptám, kdo s tím máte zkušenost? Řada lidí, co měla PUR od Martina je dávala po chvíli pryč... Platí PUR = zvýšení tvrdosti, nebo má značkový lepší vlastnosti?

Díky Dan

_________________
VOLVO V40 D3 FWD, MY17, KE022


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 T6 vyladění
PříspěvekNapsal: 18 čer 2018 06:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 2319
Bydliště: ± Frýdek-Místek
Vůz: hledá se náhrada
Ahaa, AWD jsem si nevšim.
PUR od Martina jsem měl na S60 vepředu, tuhost a reakce od volantu se zlepšily, ale občas mě trápilo nepříjemné povrzávání jenž šlo dost slyšet a nebylo to moc příjemné když jsem přijížděl někde na parkoviště...
Stejný problém jako tebe mě trápí u S80, výkonu dostatek, ale prostě není to hravé, zábavné auto (ikdyž já mám ještě o nějaké kilo v autě navíc).
Největší problém jsou asi ty sedačky, které tě prostě nepodrží (ty, ale bohužel nijak nepoladím).
Další věc je podvozek, který bych snad díky Powerflex mohl posunout dále.

_________________
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 T6 vyladění
PříspěvekNapsal: 18 čer 2018 07:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1922
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Jenom k těm sicnám. Dlouho mi trvalo než jsem si je dobře nastavil a naučil se správně sedět.

A takovej malej tip/trik pokud máš dobře nastavený sedadla, tak když se lehce zapreš levou nohou tak bys měl cítit jak se ti bedra stanou oporou pro celé tělo. Potom nejsou potřeba sportovní skořepiny, aby člověk měl jistotu v sicnách.

Pokud tohle všechno víš, tak se omlouvám.

Ohledně ladění, co nakoupit ty performance díly a pak to dovést někomu do Prahy kdo s tím má zkušenosti. Chápu, že to chceš někam dovést a odvést si fungující auto?

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 T6 vyladění
PříspěvekNapsal: 18 čer 2018 08:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 1458
Bydliště: Liberec
Bydliště: Liberec
Vůz: VOLVO V40 D3 FWD, MY17, KE022
python.p píše:
Jenom k těm sicnám. Dlouho mi trvalo než jsem si je dobře nastavil a naučil se správně sedět.

A takovej malej tip/trik pokud máš dobře nastavený sedadla, tak když se lehce zapreš levou nohou tak bys měl cítit jak se ti bedra stanou oporou pro celé tělo. Potom nejsou potřeba sportovní skořepiny, aby člověk měl jistotu v sicnách.

Pokud tohle všechno víš, tak se omlouvám.

Ohledně ladění, co nakoupit ty performance díly a pak to dovést někomu do Prahy kdo s tím má zkušenosti. Chápu, že to chceš někam dovést a odvést si fungující auto?

Ahoj, ani nevíš, na kolik bodů je snažím fixovat a jak moc se držím čeho se dá .... ale fakt je to záludné a sedačka nepodrží. Pokud jedu rovně po dálnici nemám námitek, ale zakroucená okreska je utrpení. Jasné, že to není motokára, ale standardní kožené sedačky někdo nedomyslel. Sháním R design, ten mi vyhovuje, ale stále se sedí strašně vysoko.
Dan

p.s.: hledám někoho, kdo mi i poradí, ukáže, zrealizuje. Nechci zadarmo nachytřit a pak to bastit sám.
Potřebuji, aby mě někdo vyslechl, co vlastně chci, vysvětlil mi vhodný postup, vymluvil nesmysly a ideální variantu pak budeme po krocích realizovat.

_________________
VOLVO V40 D3 FWD, MY17, KE022


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 T6 vyladění
PříspěvekNapsal: 18 čer 2018 16:58 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1399
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Danniel74 píše:
Díky. Bohužel na S60II mají pouze 2WD, mám AWD.
Stavitelný podvozek mám. Na Advanced to tvrdé je. Nikoli však jisté a poddajné, pouze tvrdé.
Obecně PUR vypadají dobře. Opět se ptám, kdo s tím máte zkušenost? Řada lidí, co měla PUR od Martina je dávala po chvíli pryč... Platí PUR = zvýšení tvrdosti, nebo má značkový lepší vlastnosti?
Díky Dan

Tak kor na predek jsou ty veci stejne, dozadu holt jak co a obcas jde treba neco uzpusobit...

Nosound89 píše:
Ahaa, AWD jsem si nevšim. PUR od Martina jsem měl na S60 vepředu, tuhost a reakce od volantu se zlepšily, ale občas mě trápilo nepříjemné povrzávání jenž šlo dost slyšet a nebylo to moc příjemné když jsem přijížděl někde na parkoviště...


Tak ja mel na P2 na predek od nej asi na 3-4autech a na zadek na P3 jednou a tenhle problem sem vazne nikdy nemel...
Zaklad je to mit radne ocisteny a vubec, ale vubec nesetrit vazelinou(PowerFlex daval driv medenou, ted uz dava silikonovou...), coz je nejcastejsi problem proc to pak piska.

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 T6 vyladění
PříspěvekNapsal: 18 čer 2018 17:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 2319
Bydliště: ± Frýdek-Místek
Vůz: hledá se náhrada
:shock:
Zajsoft píše:
Tak ja mel na P2 na predek od nej asi na 3-4autech a na zadek na P3 jednou a tenhle problem sem vazne nikdy nemel...
Zaklad je to mit radne ocisteny a vubec, ale vubec nesetrit vazelinou(PowerFlex daval driv medenou, ted uz dava silikonovou...), coz je nejcastejsi problem proc to pak piska.

Delal mi to sam Martin takze kdo vi co bylo ci nebylo pouzito a jakym zpusobem.

_________________
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 T6 vyladění
PříspěvekNapsal: 23 čer 2018 21:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 1458
Bydliště: Liberec
Bydliště: Liberec
Vůz: VOLVO V40 D3 FWD, MY17, KE022
Ahoj, poraďte mi prosím dobrou brzdu na 4x4.

Potřebuji to kvalitně odměřit, než se rozhodnu jak dál.

Děkuji Dan

_________________
VOLVO V40 D3 FWD, MY17, KE022


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 T6 vyladění
PříspěvekNapsal: 24 čer 2018 17:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 1458
Bydliště: Liberec
Bydliště: Liberec
Vůz: VOLVO V40 D3 FWD, MY17, KE022
Upgrade: Po návštěvě u Kurtze jsem se dozvěděl, že:

1) přední náprava je zcela OK, silentbloky jsou hydraulické a zcela bez vůlí
2) uložení na zadní nápravě - silentbloky jsou KO.
3) když bude vše origo a v pořádku, bude auto fungovat jak má.

Ale mám ještě jeden postřeh, který mě vadí: Např. proti A6, nebo 530, se kterými mohu srovnávat, S60 mnohem hůře absorbuje nerovnosti. Prostě víc trpí. Tam, kde A6 i BMW udělají bum-bum a o nerovnosti vím jaksi vzdáleně a spíš akusticky a auto o něm "neví", tak na stejné nerovnosti je to s S60 ráz do karosérie, rána a můj pocit, že auto dostalo pěknou bombu.

Kola u všech aut R18, profil 40, nebo 45.

U S80 ať V8, T6, nebo D5 to bylo to samé. Tam, kde třeba Superb, ale i Octavia jen "gumově" odskočí, Volvo dostává ránu, kterou je možno v interiéru cítit a subjektivně mám pocit, že to auto není schopno nerovnosti zvládat.

Slyším trávu růst, nebo má někdo stejné zkušenosti?

Díky Dan

_________________
VOLVO V40 D3 FWD, MY17, KE022


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 T6 vyladění
PříspěvekNapsal: 24 čer 2018 19:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2015
Příspěvky: 208
Bydliště: Liberec
Vůz: S80II 3.2 AWD
S80 3.2 mi přijde v tomhle ve srovnání se Superbem II FL tak nějak podobná, Superb III je o něco lepší. Ale že bych vnímal nějaký velký rány do kastle, to zase ne. Nic co by obtěžovalo.

pozn.: S80 mám na 225/50 R17

_________________
Volvo S80 II 3.2 B6324S 175kw AWD, MY2007, geartronic
Volvo V70R 2.3T B5234T8 184kw AWD, MY1999, 4AT
bylo: Volvo V70 D5244T, r.v. 2002, automat


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 T6 vyladění
PříspěvekNapsal: 25 čer 2018 10:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 4222
Bydliště: Bílina
Bydliště: kus vod Teplic
Vůz: Volvo
Danniel74 píše:
Upgrade: Po návštěvě u Kurtze jsem se dozvěděl, že:
Kola u všech aut R18, profil 40, nebo 45.

ono to nemusí být jen o profilu, ale i o konkrétní pneumatice. Na předchozích gumách jsem taky cítil kde co, každé bouchnutí bolelo i mě. Na nových pneu je to ale jiné, více tlumené.

_________________
je: andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow
Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White
lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004, Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 T6 vyladění
PříspěvekNapsal: 25 čer 2018 11:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 1458
Bydliště: Liberec
Bydliště: Liberec
Vůz: VOLVO V40 D3 FWD, MY17, KE022
Mám Pirelli P7...... mám je rád, jsou poddajné a přesto jisté .... samo subjektivní pocit..

Ale na léto pro mě TOP, tihle Italové ... :D

_________________
VOLVO V40 D3 FWD, MY17, KE022


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 T6 vyladění
PříspěvekNapsal: 25 čer 2018 11:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4816
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Dane, stejný pocit (ne pocit, ale poznatky) u volva mám i já. Na větších příčných nerovnostech jsou to daleko větší rány do karoserie, jak u služební Octavie.
Na předchozí V70 II D5 AWD s pneu R17 225/45 a nyní na C30 s R17 205/50 je to daleko horší jak u bývalé Octavie s R15 195/65 - ano to je extra rozdíl. ale teď mám Octavii s R177 225/45 a tam kde s Octavii letím přes panely 60 a nevím o nerovnostech, tak s Volvem jedu 30 a jsou to rány jak z děla. A to na všech autech mám podvozek ok.
Na málo rozbité silnici bylo pak V70 krásné plavné, Octa se furt třepe, jak kopíruje vlny na silnici, C30 je ještě více motokárovější.

Takže za mě, Volvo neumí auta na rozbité silnice.

EDIT: jo a u V70 II se mi podařil osnížit otřesy tím, že jsem přestal kupovat XL gumy se zesílenou bočnicí. Fakt to šlo poznat. Dříve Continental ContiSport Contact s XL a pak Fulda SportControl 2.

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 T6 vyladění
PříspěvekNapsal: 25 čer 2018 11:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 1458
Bydliště: Liberec
Bydliště: Liberec
Vůz: VOLVO V40 D3 FWD, MY17, KE022
Díky, už jsem si myslel že jsem jediný ....

Ale srovnání Audi, BMW / Volvo je zásadní rozdíl.

Já se u Volva stále dožaduji opravy a servis jen krčí rameny ..... Ale upřímně rozdíl je o parník. Auta jsou přitom stejně těžká, mají (u mě) stejné obutí R18, stejnou značku pneu ... nevím kde udělali soudruzi chybu. Přední náprava působí vysloveně vetchým dojmem. Kde jelo BMW jako tank, se S60 klepe jak drahý pes...

p.s.: Přitom např. aktuální T6 si opravdu užívám, to auto má stále chuť jet ..... to např. 530 D F11 190 kW byla líná, i když zatáčky kroužila s radostí.

_________________
VOLVO V40 D3 FWD, MY17, KE022


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 T6 vyladění
PříspěvekNapsal: 25 čer 2018 16:39 
Offline

Registrován: srpen 2011
Příspěvky: 381
Bydliště: okr. Vyškov
Danniel74: sám určitě nejseš, mám stejný "problém". Ve služební Oktávce (2016) rány do podvozku minimální, u XC mě to dohnalo až k tomu nechat prohlídnout auto v servise. Obě nápravy jsou v pohodě, prý je vlastnost - stejně jako plechový zvuk při zavření dveří.

_________________
Volvo XC70 3.2 AWD, MY09, Summum
ex: Volvo XC70 D5 AWD, 2008, Summum
ex: Volvo XC70 D5 AWD, 2006, Summum
ex: Volvo V50 2.0D 2006, Summum


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 T6 vyladění
PříspěvekNapsal: 25 čer 2018 17:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1531
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
stejná zkušenost. Ve Volkswagenech, Škodovkách přeletim retardér v 50km a v nadsázce o tom nevim. U obou V70 otrocky zpomalit na 30km/h a stejně máš pocit,
že podvozku ubližuješ. Na novejch tlumičích to samé. Jak píše Haben, u Volva asi nepočítali s českejma silnicema :unknown:

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 T6 vyladění
PříspěvekNapsal: 25 čer 2018 20:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 1458
Bydliště: Liberec
Bydliště: Liberec
Vůz: VOLVO V40 D3 FWD, MY17, KE022
Takže je to vlastnost?

A máme zkušenosti, zda se situace zlepšila použitím "nestandardních" dílů? Jiné tlumiče, pružiny, stabilizátory, uložení?

Přeci to musí jít nějak řešit?

_________________
VOLVO V40 D3 FWD, MY17, KE022


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S60 T6 vyladění
PříspěvekNapsal: 26 čer 2018 12:24 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10186
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
Když ono je to těžký. Buď máš tupý nečitelný a přeposilovaný chování, jako maji škodivky, nebo, teda aspoň u P2 aspoň malinko tušíš, co se pod autem děje. Porovnávám teda V70II a čtyřokou ochcu.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.096s | 22 Queries | GZIP : On ]