Právě je 22 srp 2018 01:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vstrikovani voda/metanol
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2018 10:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 934
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Hoj, mate nekdo prakticky zkusenosti? (Nactenyho toho mam mrte...)
Zrovna se rozhoduju mezi kitem od AEM nebo SnowPerformance, plus resim zda Stage 1 - pouze tlakovej spinac a pak to vali,
nebo Stage 2 - kde je startovni tlak, kde to zacne privstrikovat, plus plnej tlak, kde to vali na plne kule a nejaka korekce pres MAP.

Testovacim kralikem bude C70 2.4T, ale docela si pohravam zda to nedat i mlady do V8, prece jen je to jedna z mala veci,
kterou lze udelat atmosfere radost :-D

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 230k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vstrikovani voda/metanol
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2018 11:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3631
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
-Nemám praktický zkušenosti-
Zkus dohledat nějaký informace od uživatele "dali" Myslim, že on jedinej tady měl metanol a fungovalo to. Akorát nevim, jestli na ME7 nebude potřeba úprava softwaru a jestli se vůbec soft dělá, on totiž umí v některejch případech zdatně bránit snahám o vydolování výkonu navíc. Na druhou stranu, metanol by ho snad měl oblbnout.
BTW, někde jsem viděl, jak simulovali vstřikování vody za hodně deštivýho a relativně teplýho počasí s tím, že údajně hodně vlhkej vzduch má velice podobnej objem vody, s jakým operuje vstřikování pro cca 2L turbo motor na teď nevim jaký hodnotě plnění a otáčkách.

Na NA si myslim, že to za úsilí nestojí, pokud ho nehodláš něčim přeplňovat. Na tom by mělo větší smysl jezdit na nějaký závodní palivo/ ethanol, případně vstřikování N2O.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vstrikovani voda/metanol
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2018 11:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 934
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Krystof P. píše:
-Nemám praktický zkušenosti-
Zkus dohledat nějaký informace od uživatele "dali" Myslim, že on jedinej tady měl metanol a fungovalo to. Akorát nevim, jestli na ME7 nebude potřeba úprava softwaru a jestli se vůbec soft dělá, on totiž umí v některejch případech zdatně bránit snahám o vydolování výkonu navíc. Na druhou stranu, metanol by ho snad měl oblbnout.
BTW, někde jsem viděl, jak simulovali vstřikování vody za hodně deštivýho a relativně teplýho počasí s tím, že údajně hodně vlhkej vzduch má velice podobnej objem vody, s jakým operuje vstřikování pro cca 2L turbo motor na teď nevim jaký hodnotě plnění a otáčkách.

Na NA si myslim, že to za úsilí nestojí, pokud ho nehodláš něčim přeplňovat. Na tom by mělo větší smysl jezdit na nějaký závodní palivo/ ethanol, případně vstřikování N2O.


Cau Krystofe,
proto sem psal, nekdo s praktickejma zkusenostma.
Takze ve zkratce.

Ano o Dalim sem vedel, necekane pouzivam vyhledavani, sic kvuli tunam bordelu moc pouzitelny neni...
Pokud z toho clovek chce neco efektivne vydolovat, tak samozrejme je potreba uprava SW ECU a necekane napr. ARD to ma v nabidce...
Voda samotna tak zajimava neni, neb pro odpareni je potreba znacne vyssi teplota a hlavne je to o tom, ze potrebujes opravdu jemne kapicky - mlhu.

Mysleni je krasna vec, ale vim proc sem se ptal po praktickych zkusenostech :-D
Sic vim, ze vetsina lidi chodi cerpat, ale uz se pak nepodeli...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 230k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.081s | 17 Queries | GZIP : Off ]