Úpravy motoru 2,4T 147kW

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3192
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#1 Úpravy motoru 2,4T 147kW

Příspěvek od Basstl »

Uvažuju nad tím, co provedu s Greenem.
Motor B5244T7 147kW, model 2004.
Rozdíly oproti T5 2,4 (kromě turba)?
Je ten motor vhodnej na úpravy, nebo je maximum ST2 na 240k?
Pravděpodobně mi zbude turbo 16T, tak uvažuju že bych ho tam šoupnul.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#2 Úpravy motoru 2,4T 147kW

Příspěvek od Zajsoft »

No 2,4T mam ja furt jeste v C70. Takze viz. podpis :)
No pokud je to opravdu 16T, tak se z nej pripadne taky da udelat konverzi 19T, ze... ;)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4740
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#3 Úpravy motoru 2,4T 147kW

Příspěvek od PetrXC70 »

Podle toho kolik a jaký máš auta a zkušenosti je divný, že se na to ptáš :) . Mě by zajímalo, jestli je možný z toho motoru dostat třeba 300kw?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#4 Úpravy motoru 2,4T 147kW

Příspěvek od Zajsoft »

PetrXC70 píše:Podle toho kolik a jaký máš auta a zkušenosti je divný, že se na to ptáš :) . Mě by zajímalo, jestli je možný z toho motoru dostat třeba 300kw?
Jde, ale za vikend na sprintech ho oddelas :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4740
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#5 Úpravy motoru 2,4T 147kW

Příspěvek od PetrXC70 »

Takže životnost na prd...

A jakej výkon je únosnej pro motor i převodovku? Mě se i těch 184kw zdá jako hodně...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#6 Úpravy motoru 2,4T 147kW

Příspěvek od Zajsoft »

PetrXC70 píše:Takže životnost na prd...

A jakej výkon je únosnej pro motor i převodovku? Mě se i těch 184kw zdá jako hodně...
Ono zalezi, cemu kdo rika unosnej a zivotnost...
Protoze, pro jednoho kdyz to vydrzi 50KKM je dost a a pro druheho je i 500KKM malo :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4740
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#7 Úpravy motoru 2,4T 147kW

Příspěvek od PetrXC70 »

No 50tis. a pak generálka to by mě asi vadilo...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#8 Úpravy motoru 2,4T 147kW

Příspěvek od kishmick »

Rozdíly oproti 2.4 T5? Máš hlavně větší vrtání -83 mm (T5 má jen 81mm) . Hrozilo by tam praskání stěny válců, jako u R-ka, ale to až tak nad 380 koní. Pak máš slabší ojnice. A o převodovce vůbec nemluvim....takže tak cca 280 hp by bylo pro tebe ideální. Jdi do toho :D !!!
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2994
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#9 Úpravy motoru 2,4T 147kW

Příspěvek od 3m3 »

A ja bych treba u cabria skoncil jen na sw,max k tomu posochal nejakej vyfuck.
Tohle auto asi nikdy nebude uplne k zavodeni :Rose:
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#10 Úpravy motoru 2,4T 147kW

Příspěvek od Zajsoft »

3m3 píše:A ja bych treba u cabria skoncil jen na sw,max k tomu posochal nejakej vyfuck.
Tohle auto asi nikdy nebude uplne k zavodeni :Rose:
No me tu uz rok lezi na palete T5, jen "nejsou lidi" :D
A vykon != zavodeni... Jinak tech 300-350HP bude pro kabro tak akorat :)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3192
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#11 Úpravy motoru 2,4T 147kW

Příspěvek od Basstl »

PetrXC70 píše:Podle toho kolik a jaký máš auta a zkušenosti je divný, že se na to ptáš :) . Mě by zajímalo, jestli je možný z toho motoru dostat třeba 300kw?
O různých verzích T5 mám toho načteno hodně, ale 2,4T je pro mne novinkou.
Pár lidí jsem se ptal a nikdo mi pořádnou informaci nedal, tak jsem nahodil dotaz i sem.
3m3 píše:A ja bych treba u cabria skoncil jen na sw,max k tomu posochal nejakej vyfuck.
Tohle auto asi nikdy nebude uplne k zavodeni :Rose:
Závodění není v plánu, ale pár úprav tam určitě udělám.
Chladiče, vejfuk komplet i se svodama, rozpěry všude kam půjdou, brzdy
Když už budu mít to turbo z Blacka, tak mě zajímalo, jestli motor vydrží třeba 300k dlouhodobě.
Víc není v plánu. :)
kishmick píše:Rozdíly oproti 2.4 T5? Máš hlavně větší vrtání -83 mm (T5 má jen 81mm) . Hrozilo by tam praskání stěny válců, jako u R-ka, ale to až tak nad 380 koní. Pak máš slabší ojnice. A o převodovce vůbec nemluvim....takže tak cca 280 hp by bylo pro tebe ideální. Jdi do toho :D !!!
Díky, takový informace jsem potřeboval. :good:
280 hp bude stačit. :D
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#12 Úpravy motoru 2,4T 147kW

Příspěvek od eLzyx »

BSR tahá z B5244T3 (2.4T 147kW v S60) až 310PS. Takže bych se té 300PS hranice až tak nebál.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#13 Úpravy motoru 2,4T 147kW

Příspěvek od volvoperformance »

Veškeré úpravy motorů a jejich výkony jsou vždy závislé jen od výše financí, které chceš do úprav nasypat. Můžeš se pohybovat od řekněme 10 tis až po 500000.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 18
Registrován: 5 roků
Bydliště: Svojetice
Vůz: Volvo S60 2.4T AWD

#14 Úpravy motoru 2,4T 147kW

Příspěvek od Hejlosos »

Zdravím zase já, mám S60 2.4T s manuálním 5q rv 2002
Všichni doporučujou pro výkon radši vzít 2.3T5, tak sem se chtěl zeptat jestli bych ho spasoval s převodovkou, kód od převodovky nevím (že je na převodovce vím, jen nejsem u auta)

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3192
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#15 Úpravy motoru 2,4T 147kW

Příspěvek od Basstl »

volvoperformance píše:Veškeré úpravy motorů a jejich výkony jsou vždy závislé jen od výše financí, které chceš do úprav nasypat. Můžeš se pohybovat od řekněme 10 tis až po 500000.
To je jasný, že to úměrně záleží na množství nasypaných peněz, ale v tomhle případě mě spíš zajímalo kolik ten motor reálně vydrží bez HW úprav.
Tedy jen intercooler, výfuk, turbo a chip.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#16 Úpravy motoru 2,4T 147kW

Příspěvek od Zajsoft »

Basstl píše:
volvoperformance píše:Veškeré úpravy motorů a jejich výkony jsou vždy závislé jen od výše financí, které chceš do úprav nasypat. Můžeš se pohybovat od řekněme 10 tis až po 500000.
To je jasný, že to úměrně záleží na množství nasypaných peněz, ale v tomhle případě mě spíš zajímalo kolik ten motor reálně vydrží bez HW úprav.
Tedy jen intercooler, výfuk, turbo a chip.
S ModBlockem a dostatecne nadimenzovanym chlazenim, bych osobne veril 400k,
pak uz klasika, ojky, pisty...
Jinak se z nej da dostat bez uprav 500-550HP, ale moc dlouho pak nevydrzi...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 18
Registrován: 5 roků
Bydliště: Svojetice
Vůz: Volvo S60 2.4T AWD

#17 Úpravy motoru 2,4T 147kW

Příspěvek od Hejlosos »

Zajsoft píše:
Basstl píše: To je jasný, že to úměrně záleží na množství nasypaných peněz, ale v tomhle případě mě spíš zajímalo kolik ten motor reálně vydrží bez HW úprav.
Tedy jen intercooler, výfuk, turbo a chip.
S ModBlockem a dostatecne nadimenzovanym chlazenim, bych osobne veril 400k,
pak uz klasika, ojky, pisty...
Jinak se z nej da dostat bez uprav 500-550HP, ale moc dlouho pak nevydrzi...
bavíte se tedy o T5 B5234T3?! máte tyhle čísla nějak ověřený? trochu jsem zjišťoval a asi budu měnit 2.4T za T5 s tím že budu dále upravovat: svody R, turbo, vstřiky, IC, software, vejfuk už je hotovej, jen teda nevím jak to bude s přírubou pro větší turbo, dyštak se bude muset předělat, tak přemyšlím nad tím kolik ta T5 vydrží, pokud bych se bavil o cca 400 koních jestli pro spolehlivost nedat kovaný ojnice s H profilem, jen zjišťuji více info, dík za odpověď

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#18 Úpravy motoru 2,4T 147kW

Příspěvek od peter cz »

Co znamená větší turbo? H profilový ojnice každopádně.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#19 Úpravy motoru 2,4T 147kW

Příspěvek od Zajsoft »

Hcka ucite, uz jen proto, ze nestojej moc a kdyz uz to bude otevreny...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 18
Registrován: 5 roků
Bydliště: Svojetice
Vůz: Volvo S60 2.4T AWD

#20 Úpravy motoru 2,4T 147kW

Příspěvek od Hejlosos »

peter cz píše:Co znamená větší turbo? H profilový ojnice každopádně.
no co jsem tak koukal tak T5ky třeba v V/S 70R by měly mít ze série 16T (jestli se pletu opravte mě) takže na mysli mám 19t s tím že když už by se to skládalo (i s ojnicema) tak by se dalo tohle že bude do budoucna rezerva, abych mohl pak řešit jiný věci co nestačí...

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#21 Úpravy motoru 2,4T 147kW

Příspěvek od peter cz »

Pokud plánuješ 400 koní tak s 19T těžko (možná tak 350), to bude chtít aspoň něco jako GT2871R.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 18
Registrován: 5 roků
Bydliště: Svojetice
Vůz: Volvo S60 2.4T AWD

#22 Úpravy motoru 2,4T 147kW

Příspěvek od Hejlosos »

peter cz píše:Pokud plánuješ 400 koní tak s 19T těžko, to bude chtít aspoň něco jako GT2871R.
vysloveně v plánu to nemám, uvidím kam mě dostane chuť a peníze =D ale chtěl bych se dostat třeba přes 300, a pak se vrhnout na podvozek, další navyšování výkonu bych řešil po podvozku s ohledem na peníze a čas... =D
ještě dodám dotaz: kam se dá dostat s tou 16t? jak nad tím teď přemyšlím, možná by bylo lepší nechat origo turbo (v dobrým stavu samozřejmě) pokud bych se dostal na těch 300 koní taky, a pak až bych chtěl jít dál, tak místo 19t řešit už větší (K24 nebo ten GT2871R)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 100
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Trutnov
Vůz: S70 2.4T

#23 Úpravy motoru 2,4T 147kW

Příspěvek od Carl-Gustaf Sudhoven »

Čau, včera jsem se vrátil ze servisu, kde se mi starají o krabici. Mimo jiné tam spolupracují s D5T5 a dělají chiptuning. Ptal jsem se majitele, jaký má názor na chipování mé 22 let staré 2.4T a jeho odpověď mě celkem překvapila.
Vyhodil bych prý peníze. Bavili jsme se teda jen o SW ladění, žádné HW manévry ( asi ta stage1, jestli tomu dobře rozumím ). Pro něj by to byly celkem easy money, přesto mi takhle krásně upřímně odpověděl.
Já aspoň ušetřil desítku a už nad tím nemusím špekulovat.
_________________
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#24 Úpravy motoru 2,4T 147kW

Příspěvek od peter cz »

To neni tak úplně pravda, pokud je motor v dobrým stavu, tak se neni čeho bát.

Basstl má s 16T tuším 310 koní, ale to už bude opravdu limit.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3192
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#25 Úpravy motoru 2,4T 147kW

Příspěvek od Basstl »

_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“