Úpravy motoru 2,4T 147kW
- Autor
- Zpráva
#1 Úpravy motoru 2,4T 147kW
Uvažuju nad tím, co provedu s Greenem.
Motor B5244T7 147kW, model 2004.
Rozdíly oproti T5 2,4 (kromě turba)?
Je ten motor vhodnej na úpravy, nebo je maximum ST2 na 240k?
Pravděpodobně mi zbude turbo 16T, tak uvažuju že bych ho tam šoupnul.
Motor B5244T7 147kW, model 2004.
Rozdíly oproti T5 2,4 (kromě turba)?
Je ten motor vhodnej na úpravy, nebo je maximum ST2 na 240k?
Pravděpodobně mi zbude turbo 16T, tak uvažuju že bych ho tam šoupnul.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#2 Úpravy motoru 2,4T 147kW
No 2,4T mam ja furt jeste v C70. Takze viz. podpis
No pokud je to opravdu 16T, tak se z nej pripadne taky da udelat konverzi 19T, ze...
No pokud je to opravdu 16T, tak se z nej pripadne taky da udelat konverzi 19T, ze...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#3 Úpravy motoru 2,4T 147kW
Podle toho kolik a jaký máš auta a zkušenosti je divný, že se na to ptáš . Mě by zajímalo, jestli je možný z toho motoru dostat třeba 300kw?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#4 Úpravy motoru 2,4T 147kW
Jde, ale za vikend na sprintech ho oddelasPetrXC70 píše:Podle toho kolik a jaký máš auta a zkušenosti je divný, že se na to ptáš . Mě by zajímalo, jestli je možný z toho motoru dostat třeba 300kw?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#5 Úpravy motoru 2,4T 147kW
Takže životnost na prd...
A jakej výkon je únosnej pro motor i převodovku? Mě se i těch 184kw zdá jako hodně...
A jakej výkon je únosnej pro motor i převodovku? Mě se i těch 184kw zdá jako hodně...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#6 Úpravy motoru 2,4T 147kW
Ono zalezi, cemu kdo rika unosnej a zivotnost...PetrXC70 píše:Takže životnost na prd...
A jakej výkon je únosnej pro motor i převodovku? Mě se i těch 184kw zdá jako hodně...
Protoze, pro jednoho kdyz to vydrzi 50KKM je dost a a pro druheho je i 500KKM malo
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#7 Úpravy motoru 2,4T 147kW
No 50tis. a pak generálka to by mě asi vadilo...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#8 Úpravy motoru 2,4T 147kW
Rozdíly oproti 2.4 T5? Máš hlavně větší vrtání -83 mm (T5 má jen 81mm) . Hrozilo by tam praskání stěny válců, jako u R-ka, ale to až tak nad 380 koní. Pak máš slabší ojnice. A o převodovce vůbec nemluvim....takže tak cca 280 hp by bylo pro tebe ideální. Jdi do toho !!!
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2994
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#9 Úpravy motoru 2,4T 147kW
A ja bych treba u cabria skoncil jen na sw,max k tomu posochal nejakej vyfuck.
Tohle auto asi nikdy nebude uplne k zavodeni
Tohle auto asi nikdy nebude uplne k zavodeni
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#10 Úpravy motoru 2,4T 147kW
No me tu uz rok lezi na palete T5, jen "nejsou lidi"3m3 píše:A ja bych treba u cabria skoncil jen na sw,max k tomu posochal nejakej vyfuck.
Tohle auto asi nikdy nebude uplne k zavodeni
A vykon != zavodeni... Jinak tech 300-350HP bude pro kabro tak akorat
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#11 Úpravy motoru 2,4T 147kW
O různých verzích T5 mám toho načteno hodně, ale 2,4T je pro mne novinkou.PetrXC70 píše:Podle toho kolik a jaký máš auta a zkušenosti je divný, že se na to ptáš . Mě by zajímalo, jestli je možný z toho motoru dostat třeba 300kw?
Pár lidí jsem se ptal a nikdo mi pořádnou informaci nedal, tak jsem nahodil dotaz i sem.
Závodění není v plánu, ale pár úprav tam určitě udělám.3m3 píše:A ja bych treba u cabria skoncil jen na sw,max k tomu posochal nejakej vyfuck.
Tohle auto asi nikdy nebude uplne k zavodeni
Chladiče, vejfuk komplet i se svodama, rozpěry všude kam půjdou, brzdy
Když už budu mít to turbo z Blacka, tak mě zajímalo, jestli motor vydrží třeba 300k dlouhodobě.
Víc není v plánu.
Díky, takový informace jsem potřeboval.kishmick píše:Rozdíly oproti 2.4 T5? Máš hlavně větší vrtání -83 mm (T5 má jen 81mm) . Hrozilo by tam praskání stěny válců, jako u R-ka, ale to až tak nad 380 koní. Pak máš slabší ojnice. A o převodovce vůbec nemluvim....takže tak cca 280 hp by bylo pro tebe ideální. Jdi do toho !!!
280 hp bude stačit.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#12 Úpravy motoru 2,4T 147kW
BSR tahá z B5244T3 (2.4T 147kW v S60) až 310PS. Takže bych se té 300PS hranice až tak nebál.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#13 Úpravy motoru 2,4T 147kW
Veškeré úpravy motorů a jejich výkony jsou vždy závislé jen od výše financí, které chceš do úprav nasypat. Můžeš se pohybovat od řekněme 10 tis až po 500000.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 18
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Svojetice
- Vůz: Volvo S60 2.4T AWD
#14 Úpravy motoru 2,4T 147kW
Zdravím zase já, mám S60 2.4T s manuálním 5q rv 2002
Všichni doporučujou pro výkon radši vzít 2.3T5, tak sem se chtěl zeptat jestli bych ho spasoval s převodovkou, kód od převodovky nevím (že je na převodovce vím, jen nejsem u auta)
Všichni doporučujou pro výkon radši vzít 2.3T5, tak sem se chtěl zeptat jestli bych ho spasoval s převodovkou, kód od převodovky nevím (že je na převodovce vím, jen nejsem u auta)
#15 Úpravy motoru 2,4T 147kW
To je jasný, že to úměrně záleží na množství nasypaných peněz, ale v tomhle případě mě spíš zajímalo kolik ten motor reálně vydrží bez HW úprav.volvoperformance píše:Veškeré úpravy motorů a jejich výkony jsou vždy závislé jen od výše financí, které chceš do úprav nasypat. Můžeš se pohybovat od řekněme 10 tis až po 500000.
Tedy jen intercooler, výfuk, turbo a chip.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#16 Úpravy motoru 2,4T 147kW
S ModBlockem a dostatecne nadimenzovanym chlazenim, bych osobne veril 400k,Basstl píše:To je jasný, že to úměrně záleží na množství nasypaných peněz, ale v tomhle případě mě spíš zajímalo kolik ten motor reálně vydrží bez HW úprav.volvoperformance píše:Veškeré úpravy motorů a jejich výkony jsou vždy závislé jen od výše financí, které chceš do úprav nasypat. Můžeš se pohybovat od řekněme 10 tis až po 500000.
Tedy jen intercooler, výfuk, turbo a chip.
pak uz klasika, ojky, pisty...
Jinak se z nej da dostat bez uprav 500-550HP, ale moc dlouho pak nevydrzi...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 18
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Svojetice
- Vůz: Volvo S60 2.4T AWD
#17 Úpravy motoru 2,4T 147kW
bavíte se tedy o T5 B5234T3?! máte tyhle čísla nějak ověřený? trochu jsem zjišťoval a asi budu měnit 2.4T za T5 s tím že budu dále upravovat: svody R, turbo, vstřiky, IC, software, vejfuk už je hotovej, jen teda nevím jak to bude s přírubou pro větší turbo, dyštak se bude muset předělat, tak přemyšlím nad tím kolik ta T5 vydrží, pokud bych se bavil o cca 400 koních jestli pro spolehlivost nedat kovaný ojnice s H profilem, jen zjišťuji více info, dík za odpověďZajsoft píše:S ModBlockem a dostatecne nadimenzovanym chlazenim, bych osobne veril 400k,Basstl píše: To je jasný, že to úměrně záleží na množství nasypaných peněz, ale v tomhle případě mě spíš zajímalo kolik ten motor reálně vydrží bez HW úprav.
Tedy jen intercooler, výfuk, turbo a chip.
pak uz klasika, ojky, pisty...
Jinak se z nej da dostat bez uprav 500-550HP, ale moc dlouho pak nevydrzi...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#18 Úpravy motoru 2,4T 147kW
Co znamená větší turbo? H profilový ojnice každopádně.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#19 Úpravy motoru 2,4T 147kW
Hcka ucite, uz jen proto, ze nestojej moc a kdyz uz to bude otevreny...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 18
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Svojetice
- Vůz: Volvo S60 2.4T AWD
#20 Úpravy motoru 2,4T 147kW
no co jsem tak koukal tak T5ky třeba v V/S 70R by měly mít ze série 16T (jestli se pletu opravte mě) takže na mysli mám 19t s tím že když už by se to skládalo (i s ojnicema) tak by se dalo tohle že bude do budoucna rezerva, abych mohl pak řešit jiný věci co nestačí...peter cz píše:Co znamená větší turbo? H profilový ojnice každopádně.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#21 Úpravy motoru 2,4T 147kW
Pokud plánuješ 400 koní tak s 19T těžko (možná tak 350), to bude chtít aspoň něco jako GT2871R.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 18
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Svojetice
- Vůz: Volvo S60 2.4T AWD
#22 Úpravy motoru 2,4T 147kW
vysloveně v plánu to nemám, uvidím kam mě dostane chuť a peníze =D ale chtěl bych se dostat třeba přes 300, a pak se vrhnout na podvozek, další navyšování výkonu bych řešil po podvozku s ohledem na peníze a čas... =Dpeter cz píše:Pokud plánuješ 400 koní tak s 19T těžko, to bude chtít aspoň něco jako GT2871R.
ještě dodám dotaz: kam se dá dostat s tou 16t? jak nad tím teď přemyšlím, možná by bylo lepší nechat origo turbo (v dobrým stavu samozřejmě) pokud bych se dostal na těch 300 koní taky, a pak až bych chtěl jít dál, tak místo 19t řešit už větší (K24 nebo ten GT2871R)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 100
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Trutnov
- Vůz: S70 2.4T
#23 Úpravy motoru 2,4T 147kW
Čau, včera jsem se vrátil ze servisu, kde se mi starají o krabici. Mimo jiné tam spolupracují s D5T5 a dělají chiptuning. Ptal jsem se majitele, jaký má názor na chipování mé 22 let staré 2.4T a jeho odpověď mě celkem překvapila.
Vyhodil bych prý peníze. Bavili jsme se teda jen o SW ladění, žádné HW manévry ( asi ta stage1, jestli tomu dobře rozumím ). Pro něj by to byly celkem easy money, přesto mi takhle krásně upřímně odpověděl.
Já aspoň ušetřil desítku a už nad tím nemusím špekulovat.
Vyhodil bych prý peníze. Bavili jsme se teda jen o SW ladění, žádné HW manévry ( asi ta stage1, jestli tomu dobře rozumím ). Pro něj by to byly celkem easy money, přesto mi takhle krásně upřímně odpověděl.
Já aspoň ušetřil desítku a už nad tím nemusím špekulovat.
_________________
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#24 Úpravy motoru 2,4T 147kW
To neni tak úplně pravda, pokud je motor v dobrým stavu, tak se neni čeho bát.
Basstl má s 16T tuším 310 koní, ale to už bude opravdu limit.
Basstl má s 16T tuším 310 koní, ale to už bude opravdu limit.
#25 Úpravy motoru 2,4T 147kW
Mám turbo 16T a 309k.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=839506#p839506
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=839506#p839506
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 311 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Vapik
-
- 32 Odpovědi
- 5024 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od danki
-
- 34 Odpovědi
- 5014 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 24 Odpovědi
- 1881 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Basstl
-
- 21 Odpovědi
- 1526 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zajsoft