Tankování s běžícím motorem
- Autor
- Zpráva
#1 Tankování s běžícím motorem
Turbaři, jak řešíte tankování na dálnici, pokud před tím jedete pilu? Necháváte svědomitě motor chvilku vybrblat na volnoběh, tankujete s běžícím motorem, nebo na to dlabete a u stojanu motor chcípnete?
Jde mi o to, že někdy není benzínka uzpůsobena k tomu, abych mohl někde ještě před stojany na pár minut zastavit tak, abych nikomu nezavázel a navíc proč jet po dálnici 180, když pak stojím před pumpou 5 minut a koukám do blba... No a tankování s běžícím motorem jsem udělal jednou, když jsem takhle drtil firemního Dustera a přestal mu fungovat palivoměr. Zůstal v pozici co byl před tankováním. Od té doby vždy motor vypínám. Tak by mě zajímalo, jak to řeší ostatní. U nafty jsem s Volvem nikdy neměl tento problém, poněvadž velikost nádrže a nízká spotřeba mi vždy dovolila tankovat mimo DE, tím pádem motor nebyl tak rozpálený, ale s benzínem, který si ve stíhacím módu sosne mnohem více, DE na plnou nádrž nepřeletím
Jde mi o to, že někdy není benzínka uzpůsobena k tomu, abych mohl někde ještě před stojany na pár minut zastavit tak, abych nikomu nezavázel a navíc proč jet po dálnici 180, když pak stojím před pumpou 5 minut a koukám do blba... No a tankování s běžícím motorem jsem udělal jednou, když jsem takhle drtil firemního Dustera a přestal mu fungovat palivoměr. Zůstal v pozici co byl před tankováním. Od té doby vždy motor vypínám. Tak by mě zajímalo, jak to řeší ostatní. U nafty jsem s Volvem nikdy neměl tento problém, poněvadž velikost nádrže a nízká spotřeba mi vždy dovolila tankovat mimo DE, tím pádem motor nebyl tak rozpálený, ale s benzínem, který si ve stíhacím módu sosne mnohem více, DE na plnou nádrž nepřeletím
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#2 Tankování s běžícím motorem
Tři kilometry od benzínky se na pilu vykašleš, dojedeš normálním tempem a jsi v cajku, až vyndáš šrajtofli, můžeš to chcípnout. . Na dálnici bys musel jet fakt jako dobytek, abys to musel nějak extra dochlazovat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 432
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#3 Tankování s běžícím motorem
Viem že neporadím, ale možno by stačilo tankovať mimo dialnicu. Je to tam výrazne lacnejšie a zároveň tie 2-3km voľného tempa dostatočne stačia na dochladenie. Takže máš výhody hneď 2. Ak jazdíš tú istú trasu, tak aj pumpy už budeš časom poznať. Alebo každá schopná navigácia poradí.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
#4 Tankování s běžícím motorem
Mně jde prostě o dlouhé přesuny v DE, kde cvaknu tempomat na 200 (víc stejně nejde). Je pravda, že naftové Volvo se při takovémto tempu tváří jako doma, ale firemní Renault Megane 1,5 dci toho měl plné brejle a jel v tomto režimu skoro na plný výkon. A já prostě neměl koule ho hned chcípnout.
Cedule na benzínku jsou většinou 2 km před a to mi přijde jako krátká doba na vychladnutí.
Jsem doufal, že tu všichni napíšou, že tankujou s běžícím motorem a zaseknutý palivoměr byla jen anomálie Dacie a Volvu se to neděje
Cedule na benzínku jsou většinou 2 km před a to mi přijde jako krátká doba na vychladnutí.
Jsem doufal, že tu všichni napíšou, že tankujou s běžícím motorem a zaseknutý palivoměr byla jen anomálie Dacie a Volvu se to neděje
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#5 Tankování s běžícím motorem
Ty dva kiláky před benzinkou to stáhni na 120, natankuj s běžícím motorem (i když je to zakázáno) a pak to chcípni a jdi zaplatit.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#6 Tankování s běžícím motorem
Ja tankuju s bezicim motorem porad, aj ve meste. Je mi to lito to vypnout a za par minut startovat znova. Svetla prepnu na parkovacky, zasunu pistol, zaaretuju a do plna. Mezitim si obejdu auto, zkontroluju kola, pak zajdu zaplatit a jedu.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2968
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#7 Tankování s běžícím motorem
až vám to nastartované odemknuté auto navštíví nějaký nepřizpůsobivý, tak se asi budete divit...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#8 Tankování s běžícím motorem
A co třeba toto?
Zákon č. 361/2000 Sb.
§ 44
Čerpání pohonných hmot
(1) V prostoru čerpací stanice pohonných hmot je řidiči i přepravované osobě zakázáno kouřit, zacházet s otevřeným ohněm a seřizovat nebo opravovat motor vozidla. Před čerpáním pohonných hmot musí řidič zastavit motor a vypnout zapalování. Pokud je k vytápění vozidla použito nezávislého topení, musí je řidič vypnout již před příjezdem k čerpací stanici pohonných hmot.
Zákon č. 361/2000 Sb.
§ 44
Čerpání pohonných hmot
(1) V prostoru čerpací stanice pohonných hmot je řidiči i přepravované osobě zakázáno kouřit, zacházet s otevřeným ohněm a seřizovat nebo opravovat motor vozidla. Před čerpáním pohonných hmot musí řidič zastavit motor a vypnout zapalování. Pokud je k vytápění vozidla použito nezávislého topení, musí je řidič vypnout již před příjezdem k čerpací stanici pohonných hmot.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 546
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#9 Tankování s běžícím motorem
Reálně to už bude asi dost archaická prevence ve stylu vypínání mobilů v letadle Tím spíš u nafty. Takže bych se toho nebál. Největší riziko je při takovém tankování asi ze strany naštvaného pumpaře
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#10 Tankování s běžícím motorem
Se starou V70 jezdit 200km/h mi prijde hazard.
Ja jezdim s Rkem tak 150-160 max., vetsinou vsak 140 km/h coz mi prijde adekvatni.
Ja jezdim s Rkem tak 150-160 max., vetsinou vsak 140 km/h coz mi prijde adekvatni.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#11 Tankování s běžícím motorem
Podobne, potom, môžeme mať obdobný pohľad na výklad akýchkoľvek zákonov. A nie len tých dopravných. Stačí, že niekto dokáže, že to až tak nebezpečné ako sa zdá nie je a potom je to archaické. Aj 50 km/h v meste je archaická prevencia. Veď kedysi sme chodili v obci 60 km/h. Tak na čo to dodržiavať.Bakly píše:Reálně to už bude asi dost archaická prevence ve stylu vypínání mobilů v letadle Tím spíš u nafty. Takže bych se toho nebál...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 546
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#12 Tankování s běžícím motorem
Psal jsem sice ve vztahu k původnímu příspěvku a ne příspěvku se zákonem. Ale ano, máš pravdu, mnoho zákonů je zastaralých, ačkoli u mnohých se to kompenzuje alespoň novým výkladem. Dodržování je na každém... Ať už z pohledu svědomí či kalkulu výhody-riziko-následky.
Já tankoval s nastartovaným motorem zrovna tento týden - asi podruhé v životě, ale zrovna jsem to potřeboval... Mobil taky nevypínám a dnes jsem na 50 jel 50,5 - a možná i o něco více... Takže klidně do mě...
Já tankoval s nastartovaným motorem zrovna tento týden - asi podruhé v životě, ale zrovna jsem to potřeboval... Mobil taky nevypínám a dnes jsem na 50 jel 50,5 - a možná i o něco více... Takže klidně do mě...
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5006
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#13 Tankování s běžícím motorem
Nejezdil se dřív přes obec po 22h i 90?! Nebo teda víc jak 50.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#14 Tankování s běžícím motorem
60python.p píše:Nejezdil se dřív přes obec po 22h i 90?! Nebo teda víc jak 50.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5006
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#15 Tankování s běžícím motorem
Tak to je o ničem
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
#16 Tankování s běžícím motorem
A nikomu se při tankování s běžícím motorem nezasekl palivoměr dole? To jste mě potěšili, že se jedná o anomálii Dacie.
Díky moc za příspěvky, odnáším si z toho, že to jde, což je pozitivní
Díky moc za příspěvky, odnáším si z toho, že to jde, což je pozitivní
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#18 Tankování s běžícím motorem
Jednou se mi sekl palivoměr na Fabii...ale na plné nádrži .. což mě po ujetých asi 400km trochu překvapilo
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#19 Tankování s běžícím motorem
i takové časy bejvali ... přes den 60, v noci co to dalo (tenkrát to víc jak kilo stejně nedalo )python.p píše:Nejezdil se dřív přes obec po 22h i 90?! Nebo teda víc jak 50.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#20 Tankování s běžícím motorem
Chtěl bych někdy v "osmedsátejch" valit třeba v půlnoci "dvanáctsettrojkou" (kdyby se na to vůbec rozjela), nebo "mbčkem" devadesát přes dědinu a potkat na silnici partu nalitejch lopat cestou z hospody, tak jak je to v dědinách běžný. To by byl pěknej adrenalinpython.p píše:Nejezdil se dřív přes obec po 22h i 90?! Nebo teda víc jak 50.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
- It’s my birthday
#21 Tankování s běžícím motorem
Od 11cti do 5iyoby píše:i takové časy bejvali ... přes den 60, v noci co to dalo (tenkrát to víc jak kilo stejně nedalo )python.p píše:Nejezdil se dřív přes obec po 22h i 90?! Nebo teda víc jak 50.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#22 Tankování s běžícím motorem
11cti do 5i ?
To je jedenáctcti do pětii ?
To je jedenáctcti do pětii ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#23 Tankování s běžícím motorem
Dokud jsem jeste mel devitku na CNG, bylo tankovani s nastartovanym motorem na dalnicnich benzinkach nutnosti! I kdyz jsem predtim jel pouhych 130, svitilo turbo po dojezdu na benzinku jak kulovy blesk. Obzvlaste vtipne to byvalo v noci, neb jsem mel tankovani pod kapotou, z pod kterezto vychazela zare jako z huti
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek