Pochvala před nastartovanou V3S

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#1 Pochvala před nastartovanou V3S

Příspěvek od LUBOŠ »

Veřejně chci pochválit, poděkovat Standovi za vyladění mého motoru B19A ve Volvu 244.
Vzhledem k tomu, že jsem si nevěděl poradit a přes veškerou moji snahu mělo auto pořád tzv. díru v plynu, tak se Standa nabídnul s pomocí.
Po jeho zásahu jsem dnes s 200 vyrazil na cesty a auto jelo jako vyměněné. V kopci krásně táhlo od spodních otáček, díra v plynu zmizela, klidný volnoběh a já jsem nadšený z jízdy s 200. Je to paráda.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#2

Příspěvek od Jarda S40 »

No to je dobře, že ho chválíš, ale aby nezpychl! :lol: A co tomu teda vlastně bylo???

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#3

Příspěvek od LUBOŠ »

1/ Standa upravil předstih + kontrola karburátoru, já jsem pokračoval výměnou za nový: svíčky, kabely, víčko rozdělovače.
Situace se zlepšila, ale neodstranila.

2/ V druhé etapě Standa pokračoval: nový kladívko, ladění bohatosti směsí a nastavení pohyblivých částí karburátoru.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha 5

#4

Příspěvek od bidak »

toz Ti blahopreju k naladeni motoru :)
Standovi posilam cestne uznani :wink:
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Nižbor

#5

Příspěvek od jojo »

Standa to je erudovanej karburátorovník! Taky s ním mám dobrý zkušenosti. Jen by se mohl přestěhovat blíž ku Praze.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#6

Příspěvek od Jarda S40 »

jojo píše:Standa to je erudovanej karburátorovník! Taky s ním mám dobrý zkušenosti. Jen by se mohl přestěhovat blíž ku Praze.
To je nápad! Přestěhujem Standu! Zaplatíme přestup??? :lol: Jsem ochoten přizpět do sbírky nějakým obolusem, jen jestli ho Morava pustí!

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1739
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#7

Příspěvek od standa »

Děkuji všem za projevy uznání a doufám, že důvěru ve mě kladenou nezklamete :).
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
Odpovědět

Zpět na „Jak co vyladit???“