VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#26 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?

Příspěvek od raolsa »

Nedokážu si představit jak dlouho před vjezdem do vesnice by jsi musel něco udělat (zmáčknout tlačítko, atd...), aby auto u značky jelo 50, protože sešlápnutím brzdy tempomat vypneš. :unknown: To už máš jednodušší prostě šlápnout na brzdu, při 50 brzdu pustit a stisknout + nebo -
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#27 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?

Příspěvek od Ekky »

To asi nildo pac tahle funkce není takže nikdo nevik jak dlouho to trvá ale pokud by to trvalo stejně jako když rychlost obnovujes...
Navíc je jedno jak dlouho to trvá jestli si to zmacknes brzo a do vesnice vjizdis 50 nebo to zmacknes při vjezdu na značce... Bude to fungovat úplně stejně jako to slapnuti na brzdu. Akorát že na ni šlapat nemusíš.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 333
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S 80 2,4b 125kw

#28 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?

Příspěvek od Jasko »

To skor funkcia limitu rychlosti použival som to u MB (lim) nastaviš a neprekročiš zvolenu rychlost a možeš šliapat na plyn kolko chceš ale to pravdepodobne nepojde či?

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#29 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?

Příspěvek od raolsa »

Tempomat u těch našich křápů brzdu nepoužívá.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#30 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?

Příspěvek od Ekky »

Taky dobrá ficura ten limit rychlosti...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2900
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#31 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?

Příspěvek od Tod2 »

Ty dvě rychlosti tempomatu by byly super, už dávno jsem si říkal, proč to auta nemají....
Líbilo by se mi třeba, kdyby krátké zmačknutí + nastavilo vyšší rychlost, krátké - nižší.
A jde spíš o to, aby se ta rychlost nemusela pořád přenastavovat. Obě budou uložené a kdykoliv během cesty je můžu navolit...
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#32 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?

Příspěvek od raolsa »

Spíše bych to viděl: jednou stisknout "0" snížení na nižší nastavený limit, druhé stisknutí "0" vypnutí tempomatu. A to samé u zvýšení rychlosti, tam by se mačkala ta zatočená šipka.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#33 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?

Příspěvek od ok2ucx »

Gentlemani:

ohledně nějakých modifikací chování tempomatu vás asi hned zkraje zchladím a zabrzdím - nejenže "modifikovat" nějakým způsobem chování tempomatu (zvláště za pomocí aktuálně používaných tlačítek tempomatu) je --jemně řečeno-- nemožné. Tempomat si ze "svých" tlačítek sbírá stisky sám a tím se také řídí.

A - navíc - u funkcí, které mají vliv na rychlost, brzdy, atp. budeme velmi opatrní.

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#34 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?

Příspěvek od Ekky »

Tak a máme to vyřešený..
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#35 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?

Příspěvek od Zajsoft »

Slo by prepinat tuhost/silu posilovace behem jizdy?
V menu na radiu, jdou menit pokud se nepletu 3 tuhosti, ale prepinat to jde jen kdyz auto stoji(resp. do velmi male rychlosti),
libilo by se mi mit moznost automatickeho rezimu, treba do 50km/h(plus pri zpatecce) to nejmekci, do 90/130 stred, nad to pak to nejtuzsi.
Cisla strilim od boku, idelane, aby si clovek mohl ty rozsahy nastavit sam, s tim, ze dle nastaveni v menu auta to bude respektovat to co tam bude smerem dolu, tj. kdyz budu mit vychozi stred, tak mi to tam neda to nejmekci(plus tam muze bejt natvrdo/nebo formou vyjimky prave zpatecka).
Samozrejme, pokud by byla moznost vice nastaveni s jemnejsim krokem nez jde meni v nastaveni auta(tj. jen 3 moznosti),
tak by to bylo jeste lepsi... Placnu treba proctentualni chod. vs. rychlost...

Aneb pokud nekoho zajima proc, tak vetsinou pro chlapa je ta nejslabsi tuhost moc malo, stred je akorat, ale na dalnici kor nad 180-200(samozrejme v Nemecku... ;-)) je to uz zas malo...
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 05 bře 2018 08:22, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#36 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?

Příspěvek od Zajsoft »

A kdyz nad tim premejslim, tak by se mi libila moznost si nakonfigurovat(stejne jako to dela auto "samo") tyhle ruzne featurky pro konkretni DO/klic, pacz co ridic, to jine pozadavky :-) Potazmo pres BT z mobilu, mit moznost si v APPce nastavit vic profilu, mesto/dalnice/okruh/teren/etc...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#37 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?

Příspěvek od Zajsoft »

A kdyz uz tu padla moznost Limiteru(omezeni max rychlosti. jak to treba maj uz leta pane na Tempomatu MB), tak me tak napada, neslo by i plynule ovladat nastaveni Boostu Turba?
Myslim, ze lidi co maj dost natunino, by to ocenili, aby si mohli nastavit opet rezim Mesto/Dalnice/Okruh. A nemuseli to resit externim ovladanim...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 5086
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#38 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?

Příspěvek od Jakub Svoboda »

JAk to tak čtu, tak začínají být požadavky skoro SCIFI. A hraničící s hrami.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#39 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?

Příspěvek od Zajsoft »

Jakub Svoboda píše:JAk to tak čtu, tak začínají být požadavky skoro SCIFI. A hraničící s hrami.
Ne kazdej ma omezenou predstavivost, mysleni a realnej prehled, co je problem a co ne...
Elektronikou a developmentem se zabejvam pres 30let.
A holt kazdej ma jine zkusenosti, vedomosti a pohybuje se v jinem oboru.
Takze to co pro Tebe muze bejt SCI-FI je pro jineho zcela bezna realita...

A narazka na hry je velmi vtipna, dost her je vic nez realisticka a dost veci v realite je "prevzata" z her/filmu/serialu/knih...
A jen mezi reci, ono se staci podivat co za vychytavky mel v premiove tride treba Merdeces v autech z 60/70/80let, ktere s velkou slavou zavadeji do Mainstreamu az ted...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 5086
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#40 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?

Příspěvek od Jakub Svoboda »

A právě to je ten problém. Dost lidí má právě v dnešní době chtrých mobilů problém rozeznat rozdíl mezi realitou a tím jakoby Scifi, což bylo myšleno jako už přehnané.
Zrovna proč asi je při jízdě zakázano měnit tuhost servořízení......Asi z bezpečnostních důvodů, že.
Dále se raději nebudu vyjadřovat a nic komentovat.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#41 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?

Příspěvek od Zajsoft »

Jakub Svoboda píše:A právě to je ten problém. Dost lidí má právě v dnešní době chtrých mobilů problém rozeznat rozdíl mezi realitou a tím jakoby Scifi, což bylo myšleno jako už přehnané.
Zrovna proč asi je při jízdě zakázano měnit tuhost servořízení......Asi z bezpečnostních důvodů, že.
Dále se raději nebudu vyjadřovat a nic komentovat.
Jop, manualne v menu. Pokud to nebylo z toho popisu dost jasne, tak pro ty mene chapave, preddefinovane predem...
Jsem rocnik 81, takze se prober do reality, ja v ni sem...
Hlavni problem dnesnich lidi, je, ze nic nejde, nic neumime, nic nechceme...
Ano paklize si umis udelat jen jeden nazor, aniz bys nad tim 2x prejeslel, nevis co je diskuze, etc, tak pak je Tvuj zaver spravny... V opacnem pripade(alespon mnou) samozrejme kazdy nazor vitan, nikdo nejsme vsevedouci a neomylni, ani ja s IQ 142...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Ejdou Rotacak
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#42 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Neni tempomat v obci spíše na škodu? (u mě subjektivně celkově v jakémkoli provozu) netvrdím že vy, ale dokážu si živě představit, že dost řidičů ukolébanejch různejma asistentama pak v kritickej moment, když nějaký dítě vyběhne zpoza zaparkovanýho auta, bude mít hnáty na podlaze v "stand by" režimu a ty 2 vteřiny pak můžou bejt kritický - u novějších Volv, který automaticky zabrzdí před překážkou budiž. Subjektivně mi stejně přijde, že všechny ty automaty, tempomaty, automatický hlídání mrtvejch úhlů, automatické brždění atd. zapříčiní, že se z řidičů stávají "neostražití cestující". Ale možná bych mluvil jinak, kdybych dělal 10 let obchoďáka, co najede 70 000km ročně po dálnicích Evropy.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#43 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?

Příspěvek od Zajsoft »

Ejdou Rotacak píše:Neni tempomat v obci spíše na škodu? (u mě subjektivně celkově v jakémkoli provozu) netvrdím že vy, ale dokážu si živě představit, že dost řidičů ukolébanejch různejma asistentama pak v kritickej moment, když nějaký dítě vyběhne zpoza zaparkovanýho auta, bude mít hnáty na podlaze v "stand by" režimu a ty 2 vteřiny pak můžou bejt kritický - u novějších Volv, který automaticky zabrzdí před překážkou budiž. Subjektivně mi stejně přijde, že všechny ty automaty, tempomaty, automatický hlídání mrtvejch úhlů, automatické brždění atd. zapříčiní, že se z řidičů stávají "neostražití cestující". Ale možná bych mluvil jinak, kdybych dělal 10 let obchoďáka, co najede 70 000km ročně po dálnicích Evropy.
No v dnesni dobe, kdy si vetsina obci/mest zvykla zasadne navysovat rozpocet buzeraci ridicu(a nemam tim na mysli, mereni u MS/ZS/SS, rizikovych usecich),
je mnohem bezpecnejsi si nastavit tempomat na 50km/h(osobne si ho nastavuju na 52-53km/h dle GPSky, aby na 5ku byly rozumne otacky) a cumet pred sebe a venovat se rizeni, nez hypnotizovat tachometr...

Jakykoliv asistent je porad jenom asistent, ridic ma ridit, az to nebude asistent, ale plnohodnotny samostatny automaticky ridic, tak si obcas rad pujdu dozadu lehnout, za(pip, pip, pip) a tak dale. Do te doby, tam sedi ricit a ma ridit, veskera odpovednost lezi na nem. Aneb mas presne "temer" pravdu.

Ukazkove je debilni denni sviceni, jedno z nejvetsich zel za posledni leta... Lidi si zvykli, ze auta svitej a pak to co nesviti se lehce prehledne(selektivni slepota),
a nejhorsi na tom je, ze nesviti zadek, takove individum pak vjede do lesa/tunelu/mlhy, nebo prsi/snezi, ale on ma prece denni sviceni, ze...

A jinak jo, kor na dalnici, dam tempomat, a nohy do pohody, coz je treba i krizem, pekne na turka, ale porad tak, abych mohl jednim pohybem je mit okamzite na pedalu,
rozdil v reakci je tak rekmene 0,5sec(coz je v 130km/h cca 20m a v 250km/h 35m), coz je porad znacne rychlesi reakce, nez kdyz kazdou chvili potkam kor na dalnici nejakeho vola/slepici primarne v SUV, s telefonem na uchu, zirajicim do blba, prejizdejici z pruhu do pruhu bez podivani se do zrcatek, blikny, snazic se ve vysledku smest cokoliv co by zrovna jelo okolo.

Takze ano, asistenti jsou do jiste miri kvuli lidske lenosti(ale to i pracka, vysavac, etc...), ktera je umerna pokroku, nebo spis naopak.
Ale zaroven nas chrani pred individui, ktera nemaji za volantem co delat...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

GDPR_user

#44 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?

Příspěvek od GDPR_user »

Zajsoft píše:A kdyz uz tu padla moznost Limiteru(omezeni max rychlosti. jak to treba maj uz leta pane na Tempomatu MB), tak me tak napada, neslo by i plynule ovladat nastaveni Boostu Turba?
Myslim, ze lidi co maj dost natunino, by to ocenili, aby si mohli nastavit opet rezim Mesto/Dalnice/Okruh. A nemuseli to resit externim ovladanim...
Hele Míro nebude stačit méně šlapat na plyn? Na svých výkonných Volvech mám plnící tlak na maximum a vše se dá regulovat pouze plynem.Takže to co vymýšlíš mi přijde jako nesmysl. :D

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#45 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?

Příspěvek od Zajsoft »

martinopel píše:
Zajsoft píše:A kdyz uz tu padla moznost Limiteru(omezeni max rychlosti. jak to treba maj uz leta pane na Tempomatu MB), tak me tak napada, neslo by i plynule ovladat nastaveni Boostu Turba?
Myslim, ze lidi co maj dost natunino, by to ocenili, aby si mohli nastavit opet rezim Mesto/Dalnice/Okruh. A nemuseli to resit externim ovladanim...
Hele Míro nebude stačit méně šlapat na plyn? Na svých výkonných Volvech mám plnící tlak na maximum a vše se dá regulovat pouze plynem.Takže to co vymýšlíš mi přijde jako nesmysl. :D
No zalezi jak v cem, ja sem tohle primarne resil na Tigru, kde pri jeji vaze je tech 280HP do mesta vazne vrazda :-D
Tam sem to vyresil Turbotimerem, kterej ma prepinani 2 profilu. A ono obcas clovek potrebuje treba nekomu auto i pujcit, tak pak je zadouci, aby se chovalo relativne normalne :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#46 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?

Příspěvek od metju »

Me by se moc libil TurboTimer. To by byla ficura kvuli ktery bych to koupil...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#47 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?

Příspěvek od Zajsoft »

A ještě by to mohlo umět deaktivovat imobilizér, pacz bez toho dálkový start asi nepůjde. Hodilo by se volitelné automatické zapínání bufiku po startu, pokud je motor studenej, jako to máj ropáci...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#48 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?

Příspěvek od python.p »

Mě by se líbil ten posilovač. Kdyby to tuhnulo podle rychlosti. :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

GDPR_user

#49 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?

Příspěvek od GDPR_user »

python.p píše:Mě by se líbil ten posilovač. Kdyby to tuhnulo podle rychlosti. :)
Ale tak to přece funguje,nebo ne?

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#50 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?

Příspěvek od Zajsoft »

martinopel píše:
python.p píše:Mě by se líbil ten posilovač. Kdyby to tuhnulo podle rychlosti. :)
Ale tak to přece funguje,nebo ne?
On myslel to co jsem psal ja.
Jasne ono to je progresivni, ale ve vztahu s nastavenim z menu auta.
Takze je to progresivni v nejakem rozsahu, ktere dane tim nastavenim.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“