Poslední návštěva: 22 říj 2019 00:23 Právě je 22 říj 2019 00:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019 14:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3224
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/C70-T5
Ekky píše:
Co jsem slysel tak Dongle se prodaval v promo akci na srazu v Kletecne za 1000,- pak jsem narazil na tohle..
To je ta práce s informacemi (v době fejsbúkové) :bad: Chce to lépe číst - v promo akci byl modul světel TLE. Případně PinďaBC má optiku...

Ale k tématu: na Dongle se usilovně pracuje již komplet fulltime a v rozšířeném týmu. Uvedení na trh plánujeme na podzim, t.j. tak, aby se dala využít stěžejní vlastnost: dálkový start bufíka. Nelamte nad námi hůl.

/PL

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Mango (Saffron) .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019 14:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 919
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD
ok2ucx píše:
Uvedení na trh plánujeme na podzim, t.j. tak, aby se dala využít stěžejní vlastnost: dálkový start bufíka. Nelamte nad námi hůl.

/PL


Skromný dotaz předem: bude potřeba pro dálkový start nezávislého topení pomocí tohoto donglu mít v autě AEM modul, abych ho případně už sháněl a doplnil? Předem děkuji za odpověď.

_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
viewtopic.php?f=96&t=56997


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019 15:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3224
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/C70-T5
Ne. Pro start bufíka bude stačit ten bufík :-)

/PL

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Mango (Saffron) .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019 15:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 919
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD
ok2ucx píše:
Ne. Pro start bufíka bude stačit ten bufík :-)

/PL


Tak to je skvělá zpráva a těším se na spolupráci :good:

_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
viewtopic.php?f=96&t=56997


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019 15:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2011
Příspěvky: 3669
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
ok2ucx píše:
Ne. Pro start bufíka bude stačit ten bufík :-)

/PL
A to i v pripade ze buff bude jen jako prihrev bez casovace?
AEM modul je potreba kdyz chce clovek dalkovy start bufa kdyz nema casovac ne?

_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019 16:01 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2018
Příspěvky: 1475
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Já bufíka nemám takže tohle mě netrápí, ale kdyby to umělo v letě vyvětrat tak by to bylo top :-)

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019 16:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 919
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD
Mám za to že AEM modul potřebuješ pro dálkový start topení resp. pro jeho dálkově ovládaný přímý start topení. S časovačem to nemá asi nic společného, ten se nastavuje manuálně ve voze před jeho opuštěním. Jestli jsem to pochopil správně, tak právě třešničkou toho donglu by bylo dálkové nastavení právě toho časovače podle přání v uzamčeném voze.

_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
viewtopic.php?f=96&t=56997


Naposledy upravil Michl dne 29 kvě 2019 16:10, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019 16:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2011
Příspěvky: 3669
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Jasne ale pokud nemas casovac ani aem modul a bufa jen jako prihrev tak tech donflu muzes mit miliardu a stejne ho ma dalku nespustis. Pokud mas aspon aem modul,tak mas sanci ze ho spustis na dalku na primo.
Takze pokud mas jen prihrev,tak buses muset vyplaznout dalsi 3000 nebo kolik za doliti casocace na bufa.

_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019 16:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 919
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD
Ekky píše:
Jasne ale pokud nemas casovac ani aem modul a bufa jen jako prihrev tak tech donflu muzes mit miliardu a stejne ho ma dalku nespustis. Pokud mas aspon aem modul,tak mas sanci ze ho spustis na dalku na primo.

Myslím, že musíš stejně nejdříve změnit soft na změnu příhřevu do nezávislého topení a to už má časovač automaticky.

_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
viewtopic.php?f=96&t=56997


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019 16:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2011
Příspěvky: 3669
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Vzdyt ti to pisu.
Aby ti dongl poustel bufika,tak musis mit casovac a ne jen prihrev.

_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019 16:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 919
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD
Ekky píše:
Vzdyt ti to pisu.
Aby ti dongl poustel bufika,tak musis mit casovac a ne jen prihrev.

A já ti zase píší, že musíš z příhřevu softově udělat nejdříve nezávislé topení s časovačem.
Edit: Příhřev pomocí AEM modulu dálkově ani napřímo nespustíš.

_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
viewtopic.php?f=96&t=56997


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019 16:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2011
Příspěvky: 3669
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Tak jo... Mas pravdu.

_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019 16:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3224
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/C70-T5
Ekky píše:
Jasne ale pokud nemas casovac ani aem modul a bufa jen jako prihrev tak tech donflu muzes mit miliardu a stejne ho ma dalku nespustis. Pokud mas aspon aem modul,tak mas sanci ze ho spustis na dalku na primo.
Pleteš páté před deváté. Modul AEM pro dálkový start bufíka (donglem) nepotřebuješ. Časovač možná být musí, ale to všechno odladíme a vyzkoušíme...

/PL

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Mango (Saffron) .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019 16:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2011
Příspěvky: 3669
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Ale ja nepisu ze aem modul je potreba pro dalkovi statrt donglem
Aem modul je potreba kdyz si chce udelat start bufika prez dálkový ovladac.
Pokud je buf jen jako prihrev tak bez sw proste bufa jinak nepustis. To pisu.

_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019 17:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2008
Příspěvky: 886
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
asi trošku mimo mísui, ale zeptám se. Je možný dálkový start motoru? Bufíka asi nemám, teda ještě jsem ho nehledal, Ale docela by mě stačilo dálkou nastartovat auto aby se v zimě vyhřálo klasicky topením a v létě zchladilo klimatizací.

_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019 18:03 
Offline

Registrován: červenec 2013
Příspěvky: 177
Vůz: V70 MY2000 D5252T, V70 MY2004 D5244T
motor nastartovat nepujde, vyzadovalo by to velky zasah do auta


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019 18:12 
Offline

Registrován: květen 2013
Příspěvky: 54
Bydliště: Prostřední Bečva
Vůz: XC70 T6 MY12, C70 2.0T MY04 Autumn Sun
beatle píše:
motor nastartovat nepujde, vyzadovalo by to velky zasah do auta
Ani pokud je v autě zaplá funkce Engine Remote Start?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019 19:07 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 1618
Bydliště: Louny-PRT
Vůz: XC90 2.5T
zbysej píše:
beatle píše:
motor nastartovat nepujde, vyzadovalo by to velky zasah do auta
Ani pokud je v autě zaplá funkce Engine Remote Start?

Přesně tak, jde to a zase takový problém to není. Viz řešení od Pandory.

_________________
XC90 2.5T Tatík
R.I.P.: V70T6 210kW AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019 19:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3224
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/C70-T5
To už se dostáváme zcela offtopic, ale také na jiný level zásahů do auta - zmíněná Pandora (stejně jako Magicar) dělají start motoru naprosto zákeřně jednoduchým systémem:
- z klíče auta se vyloupne kapsle immobilizéru a ta se "schová" do auta. Na spínací skříňku se jako chobotnice nalepí dodatečná krabička a ta nezávisle na autě spíná jednotlivé kontakty spínačky - jakoby se točilo klíčkem. Tohle funguje u P2 a všude, kde je mechanická spínačka.

Tedy funguje (?) - kdysi jsem měl S60R, kde byl namontovaný Magicar a s velkou radostí a rychlostí jsem to z auta páral pryč. Muselo to stát balík.
A ještě za dobrý peníz střelil dalšímu chudákovi, který si myslel, že si to užije (no možná jo - ale u nějaké jiné značky). Nejzábavnější funkcí systému ale bylo to, že do auta se nešlo dostat, natož nastartovat, když se v dálkovém ovládání - zcela bez varování - vybila baterka. To byl ten poslední hřebíček do rakve. Jinak to celé pracovalo tak podle počasí. S Volvem si to zkrátka moc nerozumělo.

Jestli a jak si Pandora/Magicar poradí i s platformou P3 (kde se klíček zasouvá do šachty) - to bych rád viděl naživo. Jako fakt.

/PL

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Mango (Saffron) .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019 19:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2011
Příspěvky: 165
Bydliště: Krnov
Vůz: V60 MY13 D4 120kW
ok2ucx píše:

Jestli a jak si Pandora/Magicar poradí i s platformou P3 (kde se klíček zasouvá do šachty) - to bych rád viděl naživo. Jako fakt.

/PL


Myslím, že Pandora tam funguje bez problémů. PINĎABC to ve své S80 má.
Před časem jsem se o ten dálkový start v rámci alarmu Pandora taky zajímal, ale nakonec jsem od toho upustil. Jako největší krok zpátky jsem viděl, že bych musel před opuštěním vozu otočit kolečkem světel, aby auto při dálkovém startu nesvítilo jak vánoční stromek, vypnout infotaiment, aby auto nevyhrávalo a zkrátka auto nastavit tak, aby dělalo co chci. Pandora u P3 umí jen ten dálkový start, ikdyž jejich aplikace na mobil má mnoho dalších funkcí, třeba i to zmiňované vypínání světel na dálku, zapnutí klimy, výhřevu sedaček atd.
Jo a ještě ke všemu musí být druhý klíč od vozu ukrytý někde uvnitř.

_________________
Volvo V60 D4, 2.0D, 120kW, MY13, béžová metalíza, motor D5204T3, 6.st. manual


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
PříspěvekNapsal: 19 zář 2019 21:21 
Offline

Registrován: září 2014
Příspěvky: 558
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2
Netusite nekdo v jakem stavu je projekt dongle?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
PříspěvekNapsal: 21 říj 2019 20:07 
Offline

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 103
Bydliště: Hluboká nad Vltavou
Vůz: XC90 2.5T / XC90 V8
hefaistos píše:
Netusite nekdo v jakem stavu je projekt dongle?


Teď bylo nedávno něco na facebooku, jako že jdou do poslední fáze atp. Ale víš jak, dokud ti nepřistane balík na depu :oops: , tak je to všechno ve hvězdách (a už dlouho). Ale třeba se ozve někdo kompetentní s ověřenou informací.

_________________

je: Volvo XC90 V8 MY06, Volvo XC90 2.5T MY04, Hyndai Tucson 2007 2.0CRDi 4x4 (půjde na prodej), Ford Escort 1.6 4x4!! (odstaveno)
bylo: Škoda Pickup, Toyota Avensis I, Škoda Forman, Škoda 120


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
PříspěvekNapsal: 21 říj 2019 20:41 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2018
Příspěvky: 1475
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Prý se snaží na Listopad.

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.080s | 19 Queries | GZIP : On ]