Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 128
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
#1 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Dneska ráno mě vyplašilo auto při startu. Po příchodu do auta, zasunutí klíče do startovací šachty a sešlápnutí brzdy, se po stisku tlačítka start nestalo vůbec nic (ani když jsem stisk cca 3x opakoval)
Poté jsem klíč vyndal, dálkou zamkl, odemkl a znovu zasunul - pak už to startovalo. Stalo se Vám to někomu taky?
Bylo ráno -6´C, baterka je nová od léta, do práce jezdím 40 km jedna cesta (takže čas na dobití má), do auta jsem šel po 14 hodinách (takže taky týden nestálo) nádrž mám plnou, palivový filtr vyměněný
Poté jsem klíč vyndal, dálkou zamkl, odemkl a znovu zasunul - pak už to startovalo. Stalo se Vám to někomu taky?
Bylo ráno -6´C, baterka je nová od léta, do práce jezdím 40 km jedna cesta (takže čas na dobití má), do auta jsem šel po 14 hodinách (takže taky týden nestálo) nádrž mám plnou, palivový filtr vyměněný
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#2 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
U mé první S80 s třemi sty na hrbu mne to takhle jednou taky polekalo a pěkně rozladilo. Nikdy se to pak neopakovalo a kdybych si teď nepřečetl tvůj příspěvek, už bych si na to nevzpomenul.
Divné na tom celém bylo to , že to ani nepsalo klíč nenalezen.
Jinak klíč do šachty jsem nedával nikdy protože jsem měl bez klíčové startování až tenkrát jsem ho tam strčil a bylo to stejně k ničemu.
pak jsem se při zkoušce zda funguje dálkač v autě zamknul a pak jak píšeš ty vše fungovalo jak má.
Tak ti přeji aby to bylo stejně ojedinělé jako u mne.
Divné na tom celém bylo to , že to ani nepsalo klíč nenalezen.
Jinak klíč do šachty jsem nedával nikdy protože jsem měl bez klíčové startování až tenkrát jsem ho tam strčil a bylo to stejně k ničemu.
pak jsem se při zkoušce zda funguje dálkač v autě zamknul a pak jak píšeš ty vše fungovalo jak má.
Tak ti přeji aby to bylo stejně ojedinělé jako u mne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5128
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#3 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Zkusím teorii nehlídá to, jestli jsou otevřené dveře a kdyby kontakt otevření dveří nevzal, tak by to blokovalo startování ? Pinďo u tebe byla taky zima ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Nastartuješ normálně i s otevřenými dveřmi.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#5 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Stejný problém měli jednou naši.
Po zasunutí klíče žádná reakce na startovací tlačítko (parkováno ve vyhřáté garáži).
Po vysunutí a znovu zasunutí klíče bez problému.
Nemá to nějakou spojitost s ,,kurvítkem,, jenž se ve velkém řešilo několik let zpět?
Nějaký zobáček jenž bránil vyjetí klíče (po odstranění natrvalo problém vyřešen).
V tomto případě by to bylo opačně, tzn. nedovolil dostatečnému zajetí do slotu, vozidlo nepoznalo že je klíč uvnitř a proto nenastartovalo.
Po zasunutí klíče žádná reakce na startovací tlačítko (parkováno ve vyhřáté garáži).
Po vysunutí a znovu zasunutí klíče bez problému.
Nemá to nějakou spojitost s ,,kurvítkem,, jenž se ve velkém řešilo několik let zpět?
Nějaký zobáček jenž bránil vyjetí klíče (po odstranění natrvalo problém vyřešen).
V tomto případě by to bylo opačně, tzn. nedovolil dostatečnému zajetí do slotu, vozidlo nepoznalo že je klíč uvnitř a proto nenastartovalo.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#6 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
mrzlo až praštělo.
U mne to spojitost ze šachtou a zobáčkem určitě nemělo, když startuju bez klíčově. Zkus strčit klíč špatně do šachty a napíše ti to nějakou informaci, nebo jenom nejde nastartovat?
A ano dveře na to nemají vliv.
Domněnka je taková že zůstala uspaná nějaká jednotka nebo se nenačetla nějaká hodnota.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#7 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Tvl. Tohle zkus u nových Škodovek. Tam nejde ani s otevrenymi dvermi se rozjet.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#8 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
U Volva to zcela jistě jde.
Šhade to je smutný příběh teda.
Šhade to je smutný příběh teda.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#9 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Však píšu u Škodovky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#10 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
To bych měl v mém případě z minulého týdne, kdy mi nedržely zavřené dveře, trošku problém.
Nějaký kilometr držet dveře ručně a stejně se mi za jízdy, v zatáčce lehce otevíraly (odpor těsnění okolo dveří).
To by mi jako co, zdechlo během jízdy? Spíš je blokované pouze rozjetí, ale když bys otevřel dveře během jízdy, nic by se asi nestalo (pokud by šly otevřít).
Nějaký kilometr držet dveře ručně a stejně se mi za jízdy, v zatáčce lehce otevíraly (odpor těsnění okolo dveří).
To by mi jako co, zdechlo během jízdy? Spíš je blokované pouze rozjetí, ale když bys otevřel dveře během jízdy, nic by se asi nestalo (pokud by šly otevřít).
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#11 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Není to tak dlouho, co jsem měl celou tu šachtu kompletně rozebranou. Není tam žádný "zobáček" co by mohl bránit vložení. Klíč vložíš vždycky, při mechanickém selhání šachty (tzn. při zablokování jistícího pojezdu) by nedošlo k fixaci klíče v šachtě a šachta by jej "vyflusla" zase ven. Každopádně toto nemá vliv na startování. Když v tomto stavu klič přitlačíš a podržíš v koncové poloze, dá se normálně nastartovat i bez jeho zajištění v šachtě. Po nastartování v tomto případě normálně odcházíš s kličem v ruce a auto jede dál (imo se kontroluje pouze před startem a non-keyless auta po provedení startovní procedůry dále už nehlídají přítomnost klíče v šachtě). Takový permanentní skoro keyless.Nosound89 píše: ↑12 led 2022 08:59 Stejný problém měli jednou naši.
Po zasunutí klíče žádná reakce na startovací tlačítko (parkováno ve vyhřáté garáži).
Po vysunutí a znovu zasunutí klíče bez problému.
Nemá to nějakou spojitost s ,,kurvítkem,, jenž se ve velkém řešilo několik let zpět?
Nějaký zobáček jenž bránil vyjetí klíče (po odstranění natrvalo problém vyřešen).
V tomto případě by to bylo opačně, tzn. nedovolil dostatečnému zajetí do slotu, vozidlo nepoznalo že je klíč uvnitř a proto nenastartovalo.
Jinak celkově ta šachta vypadá spíš jako dílo někoho, kdo miloval hrátky s Merkurem nebo jinou stavebnicí. "Kurvítko" tam (u P3 šachet) existuje, ale nemá nic společného se startování jako takovým, nýbrž právě s vkládáním, nebo vyhazováním klíče. Pravděpodobně se bude týkat jen aut do roku 2012-2013, protože pak Volvo udělalo revizi šachty. Problém tam spočívá v umístění motorku pojezdu zajištění klíče nad vlastní šachtou. Tento motorek je uchycen dvěma drobounkými šroubky, které se věkem povolí a spadnou do vlastního mechanisnu pojezdu, který tak zablokují. Buď v zajištěné poloze (auto nechce vrátit klíč) nebo v odjištěné, kdy šachta neustále flusá klíč ven. Pokud nejsou zničená plastová ozubená kolečka mechanismu, dá se krásně opravit. V podstate stačí šachtu vyjmou (vytahuje se z vnitřní strany palubky dírou po sundaných budících), rozebrat, šrouby podlepit a vrátit na původní místo. Celý nechanismus vyčistit, promazat a hlavně správně složit. Bude fungovat jako nová.
Každopádně to už odbíhám, tento případ bude nejaké zahaprování v elektronice, kdy nebyl rozpoznán klíč. Nahodná chyba čtečky imobilizéru například... težko říci takhle z hlavy. Každopádně tyto nestandardní stavy okolo klíče se docela dobře propisují do diagnostiky, takže bych doporučil majiteli hodit auto na VIDU a kouknout, jestli na sebe náhodou důvod nenaprášilo.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Mi napadá promrzlej klíč = slaba baterka. Taky v tej zimě se děje kdoví co a jedna 0 a 1 se popletly, to je hned
Od té doby co jsem viděl tohle video už věřim všemu
Od té doby co jsem viděl tohle video už věřim všemu
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1276
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#13 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
i kdyby si v klíči neměl baterku, tak s ním nastartuješ. ta baterka je jen na odemykání auta (když je bez key-less). imo část je řešená napájením během bezdrátové komunikace.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 128
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
#14 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Klíč promrzlej nebyl, ten jsem si přinesl normálně z bytu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#15 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Chase, díky za vyčerpávající info
Jednu dobu to tu ,,pán z Lichnova,, několika lidem psal, že šachtu opraví/upraví aby už nadosmrti nebyl problém, ale nenapsal jak, aby si to člověk neudělal doma..
Teď otázka, udělat to u non keyless preventivně, nebo čekat na nějaké příznaky? Jestli vůbec nějaké jsou a šrouby nevypadnou najednou?
Jednu dobu to tu ,,pán z Lichnova,, několika lidem psal, že šachtu opraví/upraví aby už nadosmrti nebyl problém, ale nenapsal jak, aby si to člověk neudělal doma..
Teď otázka, udělat to u non keyless preventivně, nebo čekat na nějaké příznaky? Jestli vůbec nějaké jsou a šrouby nevypadnou najednou?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
#16 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Stalo sa mi to tiež stačilo silnejšie stlačiť brzdový pedal mam at
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 128
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
#17 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
No, ale tak se měli alespoň rozsvítit kontrolky jako kdyby nebyl brzdový pedál stlačený vůbec, ne?
Mě svítilo jen počítadlo km a teplota (ale to už svítí po otevření dveří)
Mě svítilo jen počítadlo km a teplota (ale to už svítí po otevření dveří)
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#18 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Po tom, co jsem vidět tu hromadu písku a oba šroubky venku u mé šachty, bych se vůbec nebál preventivní rozborku doporučit.Nosound89 píše: ↑12 led 2022 13:11 Chase, díky za vyčerpávající info
Jednu dobu to tu ,,pán z Lichnova,, několika lidem psal, že šachtu opraví/upraví aby už nadosmrti nebyl problém, ale nenapsal jak, aby si to člověk neudělal doma..
Teď otázka, udělat to u non keyless preventivně, nebo čekat na nějaké příznaky? Jestli vůbec nějaké jsou a šrouby nevypadnou najednou?
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 742
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#19 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Bude to případně platit pro modely do S80,V70,XC70 a XC60 do MY11 , od MY12 už byla šachta pouze "vkládací" bez jakekoliv blokace. U S60II/V60 byla tato nová šachta od začátku výroby.Chase píše: ↑12 led 2022 12:18Není to tak dlouho, co jsem měl celou tu šachtu kompletně rozebranou. Není tam žádný "zobáček" co by mohl bránit vložení. Klíč vložíš vždycky, při mechanickém selhání šachty (tzn. při zablokování jistícího pojezdu) by nedošlo k fixaci klíče v šachtě a šachta by jej "vyflusla" zase ven. Každopádně toto nemá vliv na startování. Když v tomto stavu klič přitlačíš a podržíš v koncové poloze, dá se normálně nastartovat i bez jeho zajištění v šachtě. Po nastartování v tomto případě normálně odcházíš s kličem v ruce a auto jede dál (imo se kontroluje pouze před startem a non-keyless auta po provedení startovní procedůry dále už nehlídají přítomnost klíče v šachtě). Takový permanentní skoro keyless.Nosound89 píše: ↑12 led 2022 08:59 Stejný problém měli jednou naši.
Po zasunutí klíče žádná reakce na startovací tlačítko (parkováno ve vyhřáté garáži).
Po vysunutí a znovu zasunutí klíče bez problému.
Nemá to nějakou spojitost s ,,kurvítkem,, jenž se ve velkém řešilo několik let zpět?
Nějaký zobáček jenž bránil vyjetí klíče (po odstranění natrvalo problém vyřešen).
V tomto případě by to bylo opačně, tzn. nedovolil dostatečnému zajetí do slotu, vozidlo nepoznalo že je klíč uvnitř a proto nenastartovalo.
Jinak celkově ta šachta vypadá spíš jako dílo někoho, kdo miloval hrátky s Merkurem nebo jinou stavebnicí. "Kurvítko" tam (u P3 šachet) existuje, ale nemá nic společného se startování jako takovým, nýbrž právě s vkládáním, nebo vyhazováním klíče. Pravděpodobně se bude týkat jen aut do roku 2012-2013, protože pak Volvo udělalo revizi šachty. Problém tam spočívá v umístění motorku pojezdu zajištění klíče nad vlastní šachtou. Tento motorek je uchycen dvěma drobounkými šroubky, které se věkem povolí a spadnou do vlastního mechanisnu pojezdu, který tak zablokují. Buď v zajištěné poloze (auto nechce vrátit klíč) nebo v odjištěné, kdy šachta neustále flusá klíč ven. Pokud nejsou zničená plastová ozubená kolečka mechanismu, dá se krásně opravit. V podstate stačí šachtu vyjmou (vytahuje se z vnitřní strany palubky dírou po sundaných budících), rozebrat, šrouby podlepit a vrátit na původní místo. Celý nechanismus vyčistit, promazat a hlavně správně složit. Bude fungovat jako nová.
Každopádně to už odbíhám, tento případ bude nejaké zahaprování v elektronice, kdy nebyl rozpoznán klíč. Nahodná chyba čtečky imobilizéru například... težko říci takhle z hlavy. Každopádně tyto nestandardní stavy okolo klíče se docela dobře propisují do diagnostiky, takže bych doporučil majiteli hodit auto na VIDU a kouknout, jestli na sebe náhodou důvod nenaprášilo.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
#20 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Mě to u XC70 (6/2016) už taky 2x zahlásilo klíč nenalezen. Mám keyless a nikdy klíč do šachty nedávám. V tomto případě jsem to zkusil a pak auto bez problémů nastartovalo. Tak jsem to vyhodnotil tak, že třeba jednou za rok je potřeba ten klíček tam vrazit, aby se to nějak "synchronizovalo"...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#21 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Měl jsem v keyless klíči slabou baterku, auto mě asi dva měsíce buzerovalo hláškou "Vyměňte baterii klíče". A já na to sral, však nastartuju. Až to začalo házet "Klíč nenalezen" čím dál častěji. Po výměně baterie za novou klid.
Jo, mráz dokáže potrápit. Mě ECM třeba v -12°C jednou neviděla senzor klepání. Přejel jsem v lemra-módu parkoviště tam a zpět, auto resetoval a v pohodě. Od té doby klid.
Jo, mráz dokáže potrápit. Mě ECM třeba v -12°C jednou neviděla senzor klepání. Přejel jsem v lemra-módu parkoviště tam a zpět, auto resetoval a v pohodě. Od té doby klid.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
#22 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Pokud mraz vadi uz i svedskym autum, tak je to na zamysleni...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 128
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
#23 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Pro mě je záhadou, že mi na Švédovi zamrzají dveře (ač jsou gumy namazané) - to na japoncích se mi nestávalo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1584
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#24 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Fordy jsou americký
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1282
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#25 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Já k tomuhle přidám mojí zkušenost.
To že mi nestartuje auto mi způsobuje to, že je potřeba více stlačit brzdový pedál. Typicky se to děje když si vyžeru podtlak z posilovače po předchozím vypnutí motoru (třeba včera vypnu motor, chci ještě cuknout autem z kopce, už nestartuju, ale dvakrát zabrzdím). Tohle mě způsobí, že když zmáčknu brzdu JAK JSEM OBVYKLE ZVYKLÝ, tak 1) nerozsvítí se brzdová světla 2) auto nestartuje + kontrolky se nerozsvítí, protože na start s brzdou stačí do tlačítka ťuknout, kdežto na rozsvícení kontrolek je nutné tlačítko držet bez brzdy alespoň 2s.
Tolik má zkušenost.
Kurvítko v šachtě jsem ulomil před 2 léty v Ikee v Praze a myslel jsem, že jsem v prdeli, nakonec jsem s klíčem lomcoval, páčil a nějak se to uvolnilo. Následně to fungovalo až do tohoto podzima bez problémů, kdy se to opět seklo ale nešlo už dělat nic. Tentokrát naštěstí před barákem. Celé jsem to rozebral a zjistil, že se urvala i druhá clona osvětlení a ve spojení s první zapadnutou clonou osvětlení šachty v Ikee to udělalo totál blok. Vysypal jsem to a klid, předpokládám, že mě zablokovaný klíč už nikdy nedoběhne.
To že mi nestartuje auto mi způsobuje to, že je potřeba více stlačit brzdový pedál. Typicky se to děje když si vyžeru podtlak z posilovače po předchozím vypnutí motoru (třeba včera vypnu motor, chci ještě cuknout autem z kopce, už nestartuju, ale dvakrát zabrzdím). Tohle mě způsobí, že když zmáčknu brzdu JAK JSEM OBVYKLE ZVYKLÝ, tak 1) nerozsvítí se brzdová světla 2) auto nestartuje + kontrolky se nerozsvítí, protože na start s brzdou stačí do tlačítka ťuknout, kdežto na rozsvícení kontrolek je nutné tlačítko držet bez brzdy alespoň 2s.
Tolik má zkušenost.
Kurvítko v šachtě jsem ulomil před 2 léty v Ikee v Praze a myslel jsem, že jsem v prdeli, nakonec jsem s klíčem lomcoval, páčil a nějak se to uvolnilo. Následně to fungovalo až do tohoto podzima bez problémů, kdy se to opět seklo ale nešlo už dělat nic. Tentokrát naštěstí před barákem. Celé jsem to rozebral a zjistil, že se urvala i druhá clona osvětlení a ve spojení s první zapadnutou clonou osvětlení šachty v Ikee to udělalo totál blok. Vysypal jsem to a klid, předpokládám, že mě zablokovaný klíč už nikdy nedoběhne.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek