Právě je 22 říj 2018 21:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 92 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 23 úno 2018 09:05 
Online

Registrován: duben 2017
Příspěvky: 512
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
Jak tohle funguje na jednickovy S80?

_________________
Volvo S80 2,5TDI - Volvocesky ST1


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2018 09:07 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1054
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Roger píše:
Na cele auto napr. V70 T6 AWD 2008 s Four-C to vyjde tedy 4200,-Kc?
Diky.R

Jj

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2018 09:31 
Roger píše:
Na cele auto napr. V70 T6 AWD 2008 s Four-C to vyjde tedy 4200,-Kc?
Diky.R

Přesně tak.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2018 09:31 
Zajsoft píše:
martinopel píše:
s -30mm Eibach podvozkem

Tj. Eibach pruziny a Bilstein B8 tlumice?

Eibach pružiny a Four-C podvozek.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2018 09:39 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1054
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
martinopel píše:
Eibach pružiny a Four-C podvozek.

No tak to to pak budem moct nekdy schvalne porovnat :-)

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 bře 2018 21:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2017
Příspěvky: 61
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S60 D5 2004 ,S80 V8 2008
Zajsoft píše:
martinopel píše:
Eibach pružiny a Four-C podvozek.

No tak to to pak budem moct nekdy schvalne porovnat :-)

Máte tu niekto skúsenosť s eibach pružinami ?ake tlmiče by sa ktomu hodili (nemám four c ) Na môj vkus je s80 v8 dosť uplavana,je síce komfortná ale kusok komfortu by som obetoval kvôli jazdným vlastnostiam. Ďakujem


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 bře 2018 21:51 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1054
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Eibach + Bilstein B8 = B12

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 bře 2018 06:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2017
Příspěvky: 61
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S60 D5 2004 ,S80 V8 2008
martinopel píše:
agos píše:
Máte tu niekto skúsenosť s eibach pružinami ?ake tlmiče by sa ktomu hodili (nemám four c ) Na môj vkus je s80 v8 dosť uplavana,je síce komfortná ale kusok komfortu by som obetoval kvôli jazdným vlastnostiam. Ďakujem

Začal bych výměnou zadních silentbloků, pak s největší pravděpodobností zjistíš,že nic dalšího nepotřebuješ!!
My šli do Eibach -30 a neřekl bych, že by se stabilita nějak zásadně změnila. Po výměně PUR se z toho stalo "závodní" auto

Ako rozumiem tomu ,viem že poulyretan sú fajn ,nemajú však nižšiu životnosť? Ak by som išiel do úpravy tak by som ich vymenil to je najmenej,no rovno by som skúsil aj tlmiče a pružiny .Ale aj tak mi to nepríde ako auto na neviem akú rýchlu jazdu ta váha robí svoje ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 bře 2018 07:43 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1054
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
A pokud chceš sypat, tak těch cca 900EURo bude dobrá investice :-)

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 bře 2018 12:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2017
Příspěvky: 61
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S60 D5 2004 ,S80 V8 2008
martinopel píše:
agos píše:
Ako rozumiem tomu ,viem že poulyretan sú fajn ,nemajú však nižšiu životnosť? Ak by som išiel do úpravy tak by som ich vymenil to je najmenej,no rovno by som skúsil aj tlmiče a pružiny .Ale aj tak mi to nepríde ako auto na neviem akú rýchlu jazdu ta váha robí svoje ...

Polyuretan bude mít životnost mnohonásobně delší než guma.Pokud vyloženě nepatříš do kategorie lidí,kteří chtějí za každou cenu do auta sypat peníze,pak udělej PUR silentbloky a na pružiny s tlumičema se vykašli.Pokud tedy nemáš tlumiče vytečené nebo KO. Klidně se zastav a rád tě přesvědčím,že s S80 jde jezdit vážně hoodně rychle. :wink:


No ja som mal pu uloženia na listových perách na samurai ,jasne že boli tuhšie ale pomerne skoro sa vybili,detto známi na civic vti vydržali mu asi rok a vznikla vyslovene vola ,civic je na závodnom podvozku a tam tie pu silent daky zásadný rozdiel nespravili,ale ak budem dávať na s80 podvozok tak ich môžem vyskúšať keď to už budem rozoberať .Ci sa týka komfortu veľa sa toho zmenilo v kombinacii eibach +pu silent?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 bře 2018 22:48 
Offline

Registrován: duben 2016
Příspěvky: 78
Bydliště: Ústí n/L
Vůz: v70 09 151kw
Ahoj,
Takže na předek vyjdou 2300 a zadek 2300 jestli tomu rozumím? A má je už někdo na v70? A vážně se vyřeší to uskakovaní v utažených zatáčkách?děkuji moc za odpoveď


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 bře 2018 07:36 
Offline

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 1162
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
nešlo by teda někde sepsat origo čísla silentbloků pro všechny platformy, ať víme, co vše lze nahradit a připsat rovnou i ceny?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 bře 2018 08:58 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1285
Bydliště: Teplice
Jsou PUR silentbloky dostupný i na V70I?

_________________
V70 T5 176kW automat 1998 "Black"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot"
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"
Bylo:
V40 2,0T (163k), automat, 2003 E85 "brouček"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 bře 2018 11:55 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1285
Bydliště: Teplice
Ok, díky za odpověď.
Ještě by mě zajímal názor, proč nejsou potřeba. :)
-dají se koupit jinde.
-je to marný a ničemu to nepomůže.
-auto je tak dokonalý, že další zlepšení je zbytečný.
:D

_________________
V70 T5 176kW automat 1998 "Black"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot"
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"
Bylo:
V40 2,0T (163k), automat, 2003 E85 "brouček"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 bře 2018 10:14 
Offline

Registrován: září 2016
Příspěvky: 115
Bydliště: Trnava, SVK
Vůz: S80 4.4
A ja som si myslel, ze mam nieco zle na tej zadnej naprave, ked sa to tak sprava. A ono je to vlastne "normalne". Som sklamany, ze to vo Volve (Forde) takto odflakli. Asi sa v priebehu leta prihlasim aj ja na objednavku tych silentblokov, pane.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 bře 2018 10:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1795
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Dost o tom přemýšlím, ale mám strach aby to nebylo pak zase moc tvrdé... :(

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 bře 2018 10:34 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1054
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
python.p píše:
Dost o tom přemýšlím, ale mám strach aby to nebylo pak zase moc tvrdé... :(

Statisticky nepravdepodobne, vzhledem k umisteni by to mohlo bejt pomalu i navarene :-D

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 bře 2018 10:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1795
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Dobře tedy. :)

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 bře 2018 16:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1148
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
Už je má někdo na XC70III?

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 bře 2018 18:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1795
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Někdo odsud? Čekám stále na ty nadšené komentáře. :)

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 bře 2018 18:55 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1054
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
python.p píše:
Někdo odsud? Čekám stále na ty nadšené komentáře. :)

No ja az bude V8 hotova, coz by mohlo bejt v tydnu(nespecham na to, ted si hraju s Cabrem...),
ale uz dopredu vim, ze budu spokojenej...:
a) Je to od Martina a co jsem mel z jeho produkce s tim byla spokojenost
b) jsou to PURy a ty sem cpal vzdy a vsude a nikdy me to nevypeklo, ze by to bylo z toho moc tvrde a podobne...
c) vetsinou nejsou spokojeny lidi, co maj na podvozku neco rozesraneho, neco jineho se vymeni, ztuhne to a ten rozesranej zbytek dela o to vetsi bordel. Je to uplne stejne, jako kdyz na rozesranym podvozku nekdo vymeni 16" za 18" a breci jak mu klesnul komfort, jake mame hrozne silnice a dalsi hospodske pribehy...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Naposledy upravil Zajsoft dne 10 zář 2018 13:18, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 bře 2018 20:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1148
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
python.p píše:
Někdo odsud? Čekám stále na ty nadšené komentáře. :)


No já právě taky. Zatím není spěch, čekám na lepší počasí. Pak mě čeká více věcí, chladič, tlumiče a PUR.

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 zář 2018 11:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1148
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
Právě na jejich instalaci pracují klucí v AVdílech, tak pak poreferuju jak se změnilo chování auta. Ale byl jsem Martinem ubezpečen, že budu opravdu spokojen.

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 zář 2018 13:19 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1054
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Budes, prdel se prestane zvejkat...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 zář 2018 13:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1795
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
To říkájí všichni, ale co pohodlí, utrpí to nějak? Přeci jenom místo gumy tam je "pevný člen".

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 92 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: 3m3, Johan Balcarsson a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.102s | 18 Queries | GZIP : Off ]