Právě je 17 srp 2018 23:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 22 úno 2018 21:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1492
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Už je má někdo na autě?

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @0kW ani kobylka tam není...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 úno 2018 21:27 
python.p píše:
Už je má někdo na autě?

Pochopitelně. Jen tito lidé nechodí na forum VK.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 22 úno 2018 21:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1492
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Tak to si počkám, až to budou mít lidi na VK.

Přeci jen mě to v létě čeká... Takže času na reference dost.

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @0kW ani kobylka tam není...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 úno 2018 21:35 
python.p píše:
Tak to si počkám, až to budou mít lidi na VK.

Přeci jen mě to v létě čeká... Takže času na reference dost.

Doposud byl každý nadšený změnou chování auta. :wink: Nejvíce asi já na své upravené S80 V8,konečně se auto chová,jak si představuji.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 22 úno 2018 22:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 918
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
python.p píše:
Tak to si počkám, až to budou mít lidi na VK.

Přeci jen mě to v létě čeká... Takže času na reference dost.

Budu je mít na V8 za týden, nebo 2, až bude hotová, lakovna už má prej hotovo...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 230k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2018 06:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 3524
Bydliště: cca Frýdek-Místek
Vůz: S80 V8 4,4 AWD Summum
Má je někdo i v kompinaci s Four-C?
V režimu advanced to už musí být snad jen na okruh, ne 8)?

_________________
S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2018 07:38 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 624
Bydliště: Bratislava
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Nosound89 píše:
Má je někdo i v kompinaci s Four-C?
V režimu advanced to už musí být snad jen na okruh, ne 8)?
Tak toto aj mňa zaujíma.

_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
ObrázekMaxMotion Diesel; Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2018 08:43 
Nosound89 píše:
Má je někdo i v kompinaci s Four-C?
V režimu advanced to už musí být snad jen na okruh, ne 8)?

Mám na své V8 Four-C a v kombinaci s -30mm Eibach podvozkem a 19" nízkoprofilama by se s tím dalo i na okruh.Ještě by to chtělo vypnout ABS.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2018 08:44 
Auto není s těmito silentbloky nijak extra tvrdé,jen když vjedete do zatáčky a projedete nějakou nerovnost,tak se vám prdel auta nebude žvýkat.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2018 08:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 918
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
martinopel píše:
s -30mm Eibach podvozkem

Tj. Eibach pruziny a Bilstein B8 tlumice?

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 230k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2018 09:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 3150
Bydliště: Brno/Kyjov
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Na cele auto napr. V70 T6 AWD 2008 s Four-C to vyjde tedy 4200,-Kc?
Diky.R

_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold ultra SUMMUM 230kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWD upgrade-ver.II
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2018 09:05 
Offline

Registrován: duben 2017
Příspěvky: 418
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
Jak tohle funguje na jednickovy S80?

_________________
Volvo S80 2,5TDI - Volvocesky ST1


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2018 09:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 918
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Roger píše:
Na cele auto napr. V70 T6 AWD 2008 s Four-C to vyjde tedy 4200,-Kc?
Diky.R

Jj

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 230k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2018 09:31 
Roger píše:
Na cele auto napr. V70 T6 AWD 2008 s Four-C to vyjde tedy 4200,-Kc?
Diky.R

Přesně tak.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2018 09:31 
Zajsoft píše:
martinopel píše:
s -30mm Eibach podvozkem

Tj. Eibach pruziny a Bilstein B8 tlumice?

Eibach pružiny a Four-C podvozek.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2018 09:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 918
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
martinopel píše:
Eibach pružiny a Four-C podvozek.

No tak to to pak budem moct nekdy schvalne porovnat :-)

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 230k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2018 10:16 
Tarkin píše:
Jak tohle funguje na jednickovy S80?

Na jedničkové S80 má smysl dělat pouze silentbloky přední nápravy.Zadní jsou menší a téměř neodcházejí.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 bře 2018 21:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2017
Příspěvky: 61
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S60 D5 2004 ,S80 V8 2008
Zajsoft píše:
martinopel píše:
Eibach pružiny a Four-C podvozek.

No tak to to pak budem moct nekdy schvalne porovnat :-)

Máte tu niekto skúsenosť s eibach pružinami ?ake tlmiče by sa ktomu hodili (nemám four c ) Na môj vkus je s80 v8 dosť uplavana,je síce komfortná ale kusok komfortu by som obetoval kvôli jazdným vlastnostiam. Ďakujem


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 bře 2018 21:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 918
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Eibach + Bilstein B8 = B12

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 230k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 bře 2018 02:55 
agos píše:
Máte tu niekto skúsenosť s eibach pružinami ?ake tlmiče by sa ktomu hodili (nemám four c ) Na môj vkus je s80 v8 dosť uplavana,je síce komfortná ale kusok komfortu by som obetoval kvôli jazdným vlastnostiam. Ďakujem

Začal bych výměnou zadních silentbloků, pak s největší pravděpodobností zjistíš,že nic dalšího nepotřebuješ!!
My šli do Eibach -30 a neřekl bych, že by se stabilita nějak zásadně změnila. Po výměně PUR se z toho stalo "závodní" auto


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 06 bře 2018 06:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2017
Příspěvky: 61
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S60 D5 2004 ,S80 V8 2008
martinopel píše:
agos píše:
Máte tu niekto skúsenosť s eibach pružinami ?ake tlmiče by sa ktomu hodili (nemám four c ) Na môj vkus je s80 v8 dosť uplavana,je síce komfortná ale kusok komfortu by som obetoval kvôli jazdným vlastnostiam. Ďakujem

Začal bych výměnou zadních silentbloků, pak s největší pravděpodobností zjistíš,že nic dalšího nepotřebuješ!!
My šli do Eibach -30 a neřekl bych, že by se stabilita nějak zásadně změnila. Po výměně PUR se z toho stalo "závodní" auto

Ako rozumiem tomu ,viem že poulyretan sú fajn ,nemajú však nižšiu životnosť? Ak by som išiel do úpravy tak by som ich vymenil to je najmenej,no rovno by som skúsil aj tlmiče a pružiny .Ale aj tak mi to nepríde ako auto na neviem akú rýchlu jazdu ta váha robí svoje ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 bře 2018 07:09 
agos píše:
Ako rozumiem tomu ,viem že poulyretan sú fajn ,nemajú však nižšiu životnosť? Ak by som išiel do úpravy tak by som ich vymenil to je najmenej,no rovno by som skúsil aj tlmiče a pružiny .Ale aj tak mi to nepríde ako auto na neviem akú rýchlu jazdu ta váha robí svoje ...

Polyuretan bude mít životnost mnohonásobně delší než guma.Pokud vyloženě nepatříš do kategorie lidí,kteří chtějí za každou cenu do auta sypat peníze,pak udělej PUR silentbloky a na pružiny s tlumičema se vykašli.Pokud tedy nemáš tlumiče vytečené nebo KO. Klidně se zastav a rád tě přesvědčím,že s S80 jde jezdit vážně hoodně rychle. :wink:


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 06 bře 2018 07:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 918
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
A pokud chceš sypat, tak těch cca 900EURo bude dobrá investice :-)

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 230k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 bře 2018 12:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2017
Příspěvky: 61
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S60 D5 2004 ,S80 V8 2008
martinopel píše:
agos píše:
Ako rozumiem tomu ,viem že poulyretan sú fajn ,nemajú však nižšiu životnosť? Ak by som išiel do úpravy tak by som ich vymenil to je najmenej,no rovno by som skúsil aj tlmiče a pružiny .Ale aj tak mi to nepríde ako auto na neviem akú rýchlu jazdu ta váha robí svoje ...

Polyuretan bude mít životnost mnohonásobně delší než guma.Pokud vyloženě nepatříš do kategorie lidí,kteří chtějí za každou cenu do auta sypat peníze,pak udělej PUR silentbloky a na pružiny s tlumičema se vykašli.Pokud tedy nemáš tlumiče vytečené nebo KO. Klidně se zastav a rád tě přesvědčím,že s S80 jde jezdit vážně hoodně rychle. :wink:


No ja som mal pu uloženia na listových perách na samurai ,jasne že boli tuhšie ale pomerne skoro sa vybili,detto známi na civic vti vydržali mu asi rok a vznikla vyslovene vola ,civic je na závodnom podvozku a tam tie pu silent daky zásadný rozdiel nespravili,ale ak budem dávať na s80 podvozok tak ich môžem vyskúšať keď to už budem rozoberať .Ci sa týka komfortu veľa sa toho zmenilo v kombinacii eibach +pu silent?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 bře 2018 22:48 
Offline

Registrován: duben 2016
Příspěvky: 75
Bydliště: Ústí n/L
Vůz: v70 09 151kw
Ahoj,
Takže na předek vyjdou 2300 a zadek 2300 jestli tomu rozumím? A má je už někdo na v70? A vážně se vyřeší to uskakovaní v utažených zatáčkách?děkuji moc za odpoveď


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.106s | 19 Queries | GZIP : Off ]