Re: Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#51 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Zajsoft »

python.p píše:To říkájí všichni, ale co pohodlí, utrpí to nějak? Přeci jenom místo gumy tam je "pevný člen".
Mam v PUR cely auto, snizenej podvozek a komfort se zvednul...
A nevim, jak jsi prisel na to, ze PUR je pevny clen...
Cely je to jen o tuhosti...
Bud chci auto co sedi a nebo se citlivka chodim pesky, pripadne litam balonem, ten drncat nebude... :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#52 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od python.p »

Proto tam jsou ty úvozovky. :D

Stejně to budu měnit až bude potřeba.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Jakub Svoboda
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#53 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Vzhledem k umístění PUR u XC70III jsem byl ujištěn i dnes před montáží, že komfort nebude narušen. Hlavně má zmizet to žvýkání. A rozhodně tak pevné nejsou i když jsem si to myslel.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Jakub Svoboda
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#54 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Je to tam!!!
A musím říci, že naprostá BOMBA!!! Jízdní kom fomfort naprosto nedotčen a ono již zmiňované žvýkání naprosto zmizelo. Mám po cestě jednu táhlou hrbolatou zatáčku ideální na otestování. A musím říci, že se auto ani nehlo, rychlost cca 100km/h.

Takže ti z vás co váhali jestli je dát na XC70III, tak se rozhodně vůbec bát nemusíte. Ještě doporučuji vyměnit i tuto vzpěru.

https://autodilos.cz/ridici-paka-zaveseni-kol-lemforder-3665601

Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#55 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Zajsoft »

Jop, je to z nechutne mekyho plechu...
A jinak muzu doporucit HD kosti od IPD...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Jakub Svoboda
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#56 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Nezdá se mi, že by byly nějak zdeformované, je to z cca 3mm plechu. To spíš ta guma na silentblocích byla KO. Dokonce se zadek po výměně zvedl o cca 5cm.

Samosebou udělána i geomerie.
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 13 zář 2018 22:12, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#57 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Zajsoft »

Podlozky pod kola, jsi uz daval?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Jakub Svoboda
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#58 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Já z toho nedělám závoďák, takže zádné nestandartní úpravy mě neberou.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#59 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Zajsoft »

No sice nevim co je na podlozkach vlastne tak nestandartniho, ale budiz :-D Kazdopadne to rozhodne prospelo jiznim vlastnostem...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#60 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Nosound89 »

Zajsoft píše:Podlozky pod kola, jsi uz daval?
Jak máš řešené ty podložky?
Jak široké, jaký materiál a kde jsi sehnal?
Koncovky máš jen s dírou a chycené delšími šrouby, nebo se závitem a kolo pak drží jen v podložce?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Jakub Svoboda
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#61 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Nestandartního už jen to, že se to standartně ve výrobě nemontovalo.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#62 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

podložky pod kola už smrdí vesnickym tuzingem ne? respektive, jak to může prospět jízdním vlastnostem v BĚŽNÉM, denním provozu?
Nevím, ptám se.

Subjektivně, vcelku masochismus najíždět do zatáčky ve 100km/h a žít v tom, že to jako byl závodní průjezd zatáčkou :-D To projedeš v
kilu i se seriovym podvozkem.......dobře, najedeš do tý zatáčky ve 150km/h, aby si teda naplno využil stávajících úprav na rozchodu kol,
a rázem spadneš do škatulky dementa, kterej ohrožuje okolní provoz :Yahoo!:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#63 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Nosound89 »

V mém případě mi jde o to, že Fortuny jenž mám na autě jsou strašně zalezlé a vůbec, ale vůbec se mi to nelíbí.
Jedině se podívat po nějakých kolech z jiného modelu s menším ET, protože do neorigo jít nechci.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#64 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Zajsoft »

Jakub Svoboda píše:Nestandartního už jen to, že se to standartně ve výrobě nemontovalo.
Mno tak v tom pripade pak doufam, ze na auto davas gumy toho vyrobce s kterejma se to auto homologovalo :P
Nosound89 píše:
Zajsoft píše:Podlozky pod kola, jsi uz daval?
Jak máš řešené ty podložky?
Jak široké, jaký materiál a kde jsi sehnal?
Koncovky máš jen s dírou a chycené delšími šrouby, nebo se závitem a kolo pak drží jen v podložce?
Pruchozi, do 20-25mm neni co resit, ma to tak i Eibach a ten je mam homologovane u TUV.
http://www.podlozky-pod-kola.cz

V predu mam 15mm a v zadu 20mm, oboji sem bral o "az" 5mm vic, nez sem nameril,
s tim, ze pokud to bude skrtat o lem, tak to pripadne na soustruhu stahnu...
Co sem koukal tak na jednom zadnim kole, to pred vymenou seriovych tlumicu/pruzin asi nekdy pri pruletu nejakou dirou mozna 1-2skrtlo,
takze na jistotu 15/15mmm.
Konkretne:
11x PDK-C19D50
11x PDK-C19D69 (zadni srouby sem zkracoval...)
2x RP15MM-5x108
2x RP20MM-5x108
Celkem: 2470,- doprava zdarma...
Ejdou Rotacak píše:podložky pod kola už smrdí vesnickym tuzingem ne? respektive, jak to může prospět jízdním vlastnostem v BĚŽNÉM, denním provozu?
Nevím, ptám se.

Subjektivně, vcelku masochismus najíždět do zatáčky ve 100km/h a žít v tom, že to jako byl závodní průjezd zatáčkou :-D To projedeš v
kilu i se seriovym podvozkem.......dobře, najedeš do tý zatáčky ve 150km/h, aby si teda naplno využil stávajících úprav na rozchodu kol,
a rázem spadneš do škatulky dementa, kterej ohrožuje okolní provoz :Yahoo!:
Ne vse musi clovek vyuzivat proaktivne, hlavni je pouzivat mozek, nevidim duvod proc po dalnici nejet 250(s aktualnim podvozkem to luxusne zehli silnici), stejne tak nevidim duvod proc kolem ZS/MS a podobne nezpomalit na 30, nebo na hlavni zastavit i kdyz mam prednost, ale neco se mi nezda, ze...

Ono je to podobne jako s brzdama, na standartni situace staci serie s obycejnejma diskama, pneu z Penace a podobne... Ale kdyz prijde krizovka, pak clovek teprve oceni ten rozdil...

A ono az parkrat zazijes treba, ze z kopce se vyriti kamion v protismeru(na E442 sem jednou zazil i 3x za jediny mesic...) a jen diky tomu, ze clovek ma lepsi podvozek, silnejsi motor, etc, tak clovek se tomu vyhnul, tak pochopis...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#65 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Nosound89 »

Super, díky za všechno info, nemáš náhodou i nějaké foto kde by šlo vidět jak jsou vylezlé?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#66 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Zajsoft »

Nosound89 píše:Super, díky za všechno info, nemáš náhodou i nějaké foto kde by šlo vidět jak jsou vylezlé?
Ne, tuhle uchyku vazne nemam :-D Pripomen se odpoledne, nebo pres vikend, mlada je s tim v praci...
Potazmo, pokud se nic nepoto, tak je v planu jet na sraz jak s V8, tak s kabrem, takze bude moznost se podivat na zivo :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#67 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Nosound89 »

Já teď na sraz nepojedu tak se raději připomenu :-).
Jaké máš teď kola?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#68 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Zajsoft »

Nosound89 píše:Já teď na sraz nepojedu tak se raději připomenu :-).
Jaké máš teď kola?
Sedivy :-D 18". Mam pocit, ze original byly asi na XC60, ale krk na to nedam...
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 14 zář 2018 09:42, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#69 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Basstl »

Zajsoft píše:
Nosound89 píše:Super, díky za všechno info, nemáš náhodou i nějaké foto kde by šlo vidět jak jsou vylezlé?
Ne, tuhle uchylku vazne nemam :-D
To já se zase snažím fotit úplně všechno, včetně různých prací na baráku atd.
Fotka totiž většinou řekne mnohem víc, než slohová práce (obzvlášť po letech). :twisted:
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#70 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 Zajsoft, Nosound89

jo, tyhle argumenty beru :friends: mám letitou pifku na bandičku grázlíků, která se pohybuje po Radotíně, Zbraslavi, Modřanech, serpentínách
na Točnou....většinou "lidové vozy" s lešenářskou trubkou místo vejfuku a kolama vylezlejma snad na úroveň zpětnejch zrcátek.

Jezdí jako čuráci, obec neobec, školka neškolka - tak pak hážu zkratkovitě všechny tyhle "Fast and Furious" pitomce do jednoho
pytle....70% z nich je stejně banda vylízanejch dementů, kteří horko těžko vychodili devítiletku...
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#71 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Zajsoft »

Ejdou Rotacak píše:lešenářskou trubkou místo vejfuku a kolama vylezlejma snad na úroveň zpětnejch zrcátek.
Na to me neuzije, lesinovka je moc tenka, takze na kabro sla 3" roura od kamen a zrcatka urcite nebudu davat niz,
pacz bych na ne pres pupek nevidel... :D :D :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Jakub Svoboda
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#72 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Zajsoft píše: Mno tak v tom pripade pak doufam, ze na auto davas gumy toho vyrobce s kterejma se to auto homologovalo :P
Budeš se divit, ale ano mám. Mám tam Nokiany co se dávali z výroby a pouze rozměr a disky se kterým bylo auto dodáno jako nové. Případně Continental.
Jinak se můžeš za 7dní osobně přesvědčit, že nekecám. :beer:
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 14 zář 2018 11:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#73 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Zajsoft »

Jakub Svoboda píše:
Zajsoft píše: Mno tak v tom pripade pak doufam, ze na auto davas gumy toho vyrobce s kterejma se to auto homologovalo :P
Budeš se divit, ale ano mám. Mám tam Nokiany co se dávali z výroby a pouze rozměr a disky se kterým bylo auto dodáno jako nové. Případně Continental.
Jinak se můžeš za 14dní osobně přesvědčit, že nekecám. :beer:
Njn, stejc taky do pionyra zaryte rval M2T(to puvodni, namisto toho vylepseneho s mensi kourivosti a co i min karbonovalo...), pacz kdyz to tak vyrobce pred 60 lety vymyslel, tak to tak urcite ma bejt i dnes a neni duvod to menit...

A pak se divil, ze mu to nejede a vejfukovy kolinko ze 2/3 prumeru ucpany karbonem.

Aneb nepolemizuju nad tim, ze kolo je furt stejne kulate, ale jsou proste veci, ktere se casem posunuly, etc...
Ale zrovna Continentaly kor z tech vyssich rad, jsou lety overena klasika, sam sem je leta pouzival a na lecems je furt mam...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Chase
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2427
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno - střed
Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
Organizer x 3
Kontaktovat uživatele:

#74 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Chase »

volvoperformance píše:
Jakub Svoboda píše:Je to tam!!!
A musím říci, že naprostá BOMBA!!! Jízdní kom fomfort naprosto nedotčen a ono již zmiňované žvýkání naprosto zmizelo. Mám po cestě jednu táhlou hrbolatou zatáčku ideální na otestování. A musím říci, že se auto ani nehlo, rychlost cca 100km/h.

Takže ti z vás co váhali jestli je dát na XC70III, tak se rozhodně vůbec bát nemusíte. Ještě doporučuji vyměnit i tuto vzpěru.

https://autodilos.cz/ridici-paka-zaveseni-kol-lemforder-3665601

Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek
Tak jsi se konečně dočkal i nadšeného komentáře. :wink:
Martine, ješte chvilku provokuj s dalšími účty tady a dostaneš banán na IP. To jen tak pro informaci ;)

Pro vysvětlení: Martin se vrátil s účtem Nicolka a aktuálně vytvořil další...
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#75 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

tož není nic jednodušího než jet následně přes proměnnou IP ne? :wink: pššt.....go Opel go! :ROFL:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“