Předně tak, primární úkol bylo namontovat palivové vedení pro bufíka a ten kdo ví kudy vede, tak opravdu musí u P3 dolů nádrž. No nemusela by, kdyby soudruzi ve Švédsku udělali pod sedačkou víčko nad palivovým čerpadlem. No když se pořádně zadíváš tak vedle palivového filtru je vidět i nově namontované čerpadlo pro bufíka.
Takže opravdu nejednodušší a nejrychlejší bylo sundat kardan, celou zadní nápravu, výfuk a i nádrž. No a jelikož když něco dělám, tak u toho i přemýšlím, tak jsem je nechal při tomto úkonu vyměnit ony zmiňované silntbloky za PUR a i vzpěry. Protože proč to dělat na dvakrát a nadvakrát dělat geometrii že?
Jinak páni mechanici v AVdílech toto vše zvládli rozebrat, vše potřebné namontovat a zpět složit za cca 7 hodin.
Ráno začli v 8:30 a v 16:30 telefon, že je hotovo.