Re: Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#76 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od volvoperformance »

Chase píše:
Martine, ješte chvilku provokuj s dalšími účty tady a dostaneš banán na IP. To jen tak pro informaci ;)

Pro vysvětlení: Martin se vrátil s účtem Nicolka a aktuálně vytvořil další...
V čem jsem provokoval?
Nejsem Martin,jsem volvoperformance,nějaký problém s tím,že chci volvistům nabídnout vylepšení jejich aut?Nevěděl jsem,že se to nesmí.A nějaká Nicolka nevím kdo je.

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#77 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od yoby »

:-D
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#78 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od IgorS »

volvoperformance píše:Nejsem Martin,jsem volvoperformance,
Tak sa neschovávaj za nick ale uveď hneď sem, na seba kontakt.
Meno, adresu, tel. číslo, webstránku....
Zformuluj nejakú ponuku, o čo konkrétne ide a v čom spočíva vylepšenie jazdných vlastností, napíš ceny atď... Jednoducho komunikuj ako inteligentný človek a obchodník, ktorí sa nemá prečo skrývať a vytvárať nejakú hmlu okolo svojej identity.
Tvoje služby určie využijú mnohí, ak ti budú veriť.
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#79 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od IgorS »

Keď nejde o MartinaOpla, prečo tak podráždene reaguješ?
Jedine, že by sa MartinOpel, ktorý tu skončil, schovával za volvoperformance.
Hm?
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#80 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Zajsoft »

IgorS píše:Keď nejde o MartinaOpla, prečo tak podráždene reaguješ?
Jedine, že by sa MartinOpel, ktorý tu skončil, schovával za volvoperformance.
Hm?
Protoze mi vadi toto Tve prskani...
A reagoval bych stejne na kohokoliv jineho...
To ze Martin porusuje pravidla fora(blbe napsana, pacz je logicke, treba, ze Admin ma solo ucet na adminovani a solo na sve soukrome vyjadrovani, to same treba profi prodejci... Sou tu lidi co maj profil za firmu/nebo sve obchodni aktivity a pak soukromy...), je vec druha, to ze neni sam je dalsi vec...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#81 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od IgorS »

V tom prípade ak uznávaš že je to on, Martin klame keď tvrdí že nie je Martin. Potom za mňa platí, to čo som napísal:
IgorS píše:Tak sa neschovávaj za nick ale uveď hneď sem, na seba kontakt.
Meno, adresu, tel. číslo, webstránku....
Zformuluj nejakú ponuku, o čo konkrétne ide a v čom spočíva vylepšenie jazdných vlastností, napíš ceny atď... Jednoducho komunikuj ako inteligentný človek a obchodník, ktorí sa nemá prečo skrývať a vytvárať nejakú hmlu okolo svojej identity.
Tvoje služby určie využijú mnohí, ak ti budú veriť.
Nejaké porušenia pravidiel fóra som nebral do úvahy a nehodnotil. Martin, ak je to potrebné, môže sa brániť aj sám. Odišiel sám. Potrebuje mať v tebe obhájcu na fóre?
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5086
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#82 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Nechápu, že toto nesmyslé dohadování máte stále zapotřebí.
volvoperformance píše:
Jakub Svoboda píše:Je to tam!!!
A musím říci, že naprostá BOMBA!!! Jízdní kom fomfort naprosto nedotčen a ono již zmiňované žvýkání naprosto zmizelo. Mám po cestě jednu táhlou hrbolatou zatáčku ideální na otestování. A musím říci, že se auto ani nehlo, rychlost cca 100km/h.

Takže ti z vás co váhali jestli je dát na XC70III, tak se rozhodně vůbec bát nemusíte. Ještě doporučuji vyměnit i tuto vzpěru.
Tak jsi se konečně dočkal i nadšeného komentáře. :wink:
Nějak nechápu proč bych se měl konečně dočkat nadšeného komentáře, když jsem to byl já kdo na nadšený komentář čekal. Takže jsem to prostě zkusil a věřil, že Martin to má opravdu vyzkoušené. 8)
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#83 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Nic mi po tom není, ale krapet mě to pálí, tak to sem napíšu. Martina jsem osobně potkal jednou, ale na první dobrou mi sedl.
Upřímnej, jednal na rovinu a necejtil sem z něho křiváctví......a to, že si občas zap**uje a zaprovokuje. Radši týpek, co má
"hubu plnou kurev", než sketa, která sice disponuje vybranym slovníkem, ale podrazí tě na první dobrou - v pracovním,
nedejbože osobním životě.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5086
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#84 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Já mu pouze jednou volal ohledně montáže těch PUR a bez jakých koliv zbytečných otázek mi poradil co a jak je potřeba.

Jinak plně souhlasím s Ejdou. :beer:
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#85 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Fíla »

...že odbočuju...ale fakt nechápu, proč někdo kvůli tomu, aby nalisoval dva silentbloky podélných ramen, vyndavá celou nápravu. Několik hodin v řiti, kvůli maximálně půl hodině lisování, to mi hlava nebere.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12975
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#86 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od raolsa »

Náprava se sundávala kvůli sundání nádrže při montáži bufíku. :wink:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#87 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Fíla »

Tak to jo. Já jen že u awd je to pěkná pakárna.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5086
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#88 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Předně tak, primární úkol bylo namontovat palivové vedení pro bufíka a ten kdo ví kudy vede, tak opravdu musí u P3 dolů nádrž. No nemusela by, kdyby soudruzi ve Švédsku udělali pod sedačkou víčko nad palivovým čerpadlem. No když se pořádně zadíváš tak vedle palivového filtru je vidět i nově namontované čerpadlo pro bufíka.
Takže opravdu nejednodušší a nejrychlejší bylo sundat kardan, celou zadní nápravu, výfuk a i nádrž. No a jelikož když něco dělám, tak u toho i přemýšlím, tak jsem je nechal při tomto úkonu vyměnit ony zmiňované silntbloky za PUR a i vzpěry. Protože proč to dělat na dvakrát a nadvakrát dělat geometrii že?
Jinak páni mechanici v AVdílech toto vše zvládli rozebrat, vše potřebné namontovat a zpět složit za cca 7 hodin. :good: Ráno začli v 8:30 a v 16:30 telefon, že je hotovo.

Obrázek Obrázek
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#89 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Nosound89 »

Zajsoft píše:
Nosound89 píše:Já teď na sraz nepojedu tak se raději připomenu :-).
Jaké máš teď kola?
Sedivy :-D 18". Mam pocit, ze original byly asi na XC60, ale krk na to nedam...
Dokážeš říct kolik jsi ty zadní šrouby zkracoval?
Já naměřil, že by mi tam vlezly klidně i 35mm podložky takže když bych dal 30mm nemusel bych možná ani zkracovat šrouby.

Předek 15mm a stejně zůstanou ještě něco málo zalezlé.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#90 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Zajsoft »

Nosound89 píše: Dokážeš říct kolik jsi ty zadní šrouby zkracoval?
Já naměřil, že by mi tam vlezly klidně i 35mm podložky takže když bych dal 30mm nemusel bych možná ani zkracovat šrouby.

Předek 15mm a stejně zůstanou ještě něco málo zalezlé.
Tak to vazne nevim :-D Ale z logiky veci, pokud mam v zadu o 5mm tlustsi podlozky, tak sem potreboval o 5mm delsi srouby nez na predek...
Takze asik na 55mm... No ze by 10x riznou flexou a zabrousit na brusce bylo neco narocneho... ;-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 315
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: V60 D5 AWD

#91 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od papaya »

Přemýšlím, že bych na S80 4.4 nechal dát nové tlumiče a pružiny. Má to trochu spadlý zadek a při jízdě to tak nějak divně plave. S tím bych asi nechal udělat i přední ramena.
Jen si nejsem jistý s těmi tlumiči a pružinami. Koukal jsem na B12 Pro kit. Určitě nechci z pohodoveho sedana dělat rádoby sportovni auto, ale momentální stav mě nutí k zamyšlení, zda seriovka vrati autu jistou dávku agility, nebo je to takový neohrabaný už ze série. Zároveň bych nechtěl, aby ty -3cm v případě B12, byly výrazně na úkor komfortu.

Je i v případě sériových tlumičů možnost vybrat z vice variant?

Diky za odpověď.

Martin
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#92 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Zajsoft »

papaya píše:Přemýšlím, že bych na S80 4.4 nechal dát nové tlumiče a pružiny. Má to trochu spadlý zadek a při jízdě to tak nějak divně plave. S tím bych asi nechal udělat i přední ramena.
Jen si nejsem jistý s těmi tlumiči a pružinami. Koukal jsem na B12 Pro kit. Určitě nechci z pohodoveho sedana dělat rádoby sportovni auto, ale momentální stav mě nutí k zamyšlení, zda seriovka vrati autu jistou dávku agility, nebo je to takový neohrabaný už ze série. Zároveň bych nechtěl, aby ty -3cm v případě B12, byly výrazně na úkor komfortu.

Je i v případě sériových tlumičů možnost vybrat z vice variant?

Diky za odpověď.

Martin
Asi takhle po meste komfort mozna nepatrne klesnul(mysleno mestky tankodrom), po okreskach je to diskutabilni a dalnice to uz je uplne jina liga...
Ty 3cm dolu sou fajne, ale samozrejme muzes dat jen B6 a seriove(nebo jine, stejne delky) a budes mit sportovni prubeh tlumicu pri seriove vysce...
A prihod PURy od Martina na zadni napravu...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 315
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: V60 D5 AWD

#93 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od papaya »

Tak mám doma PURka od Martina. Myslel jsem, že se musí na ty dodané "čepy", nebo co to je a jak to nazvat, nalisovat, ale když se na to vzepřu, jde to na to narvat rukou. To je v pořádku?
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12975
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#94 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od raolsa »

Nejdřív musíš dát PUR do nápravy a pak už to tam rukou nenarveš. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 315
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: V60 D5 AWD

#95 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od papaya »

Ach tak. Ok dik.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5086
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#96 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Přesně, pak poreferuj, jak to hladce šlo..........
Případně ještě možno namazat před nasouváním, to mi radil přímo Martin
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12975
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#97 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od raolsa »

Jj, já to mazal bílou vazelínou ve spreji a šlo to v pohodě.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#98 Zlepšení jízdních vlastností platformy P3

Příspěvek od Zajsoft »

Daval sem pred 2tydny, PURy na predni ramena na V8, od PowerFlexu a naprosla nadhera.
Komfoft stoupnul - originalni zadni ulozeni, jsou 2 kovove dily, vzajemne k sobe navulkanizovane,
Takze to pri zaberu jde do skrutu, cimz to pruzi a guma se casem urve.
PowerFlex to ma jako valec ve valci, takze se to v tom pouze toci, coz snizuje razy a navic je to vicemene nesmrtelne...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“