Právě je 16 črc 2018 19:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 30 lis 2017 12:05 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 3141
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Já myslím, žes nikoho nenakrknul, ještě celkem v klidu se zde vyměňovaly názory (protože to nebyla politika, že? :lol: )

Ale (snad se nikdo nenas.re na mě) podle mě na VOLVO žádné tuzingové sračky nepatří, to nejsou závodní a asi ani ne nějaká sportovní auta.

Můj názor je, že auto má být pokud možno původní, kromě dvou věci a to je výkon a podvozek. Protože auto s "rychlýmy pruhy" (pokud není určeno pro nějaké závody nebo blbnutí po okruhu) na mě působí poněkud infantilně a s potenciálně nebezpečnou jednotkou mezi volantem a sedačkou.
Ale auto se seriovým vzhledem, které má pod kapotou třeba 1,5 -2 násobek standardního výkonu mi nevadí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 30 lis 2017 13:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 702
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
2 Romulusw

to vidim stejně. Tenhle záměr jsem měl v době, kdy sem auto přivezl. Plánoval jsem, že z toho udělám "ďábla v rouše beránčím" - i kdyby to mělo stát dalších 100 000kč (hodně jsem ušetřil na samotném autě). A i tehdy tam byla podmínka, že pruhy jedině v případě, že to bude !HOT!

Teď už vím, že i když tam nacpu ten do88, upravím SW, tak se nedostanu na víc než 270ks, pokud chci s autem taky jezdit a neřešit po 1000km lágry (takže zůstane neslaná, nemastná tmavě modrá metalíza) Než dávat 40 000kč za přestříkání, to radši investuju do zesilovače, žlutejch repro HU-850 a sesle s výhřevem........nebo třeba do hasičáků a kladiva na rozbíjení oken a přeřezávání pásů :-)

EDIT: na té fotce je samozřejmě nejdražší ten červenej hajzlík v pravym hornim rohu! :-D


Přílohy:
hasicaky.jpg
hasicaky.jpg [ 408.84 KiB | Zobrazeno 299 krát ]

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 30 lis 2017 13:49 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1929
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Ejdou Rotacak píše:
2 Petr Chrpa



Jen jsem ti to podal tak jak ty v tvém příspěvku dál to ani rozebírat a řešit nechci :wink:

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 30 lis 2017 13:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 702
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
Asi se shodneme, že jsou v životě horší věci, než že se dva lidi v internetové diskuzi neshodnou/neporozumí, co chtěl druhý vlastně vyjádřit :-)

Hodně štěstí na cestách......i doma a v práci, to je důležitější!

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 30 lis 2017 20:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3581
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Tak zpátky k tomu tuningu.
Tady na foru i po lehkym googlení, najdeš dozajista pár základních věcí.
První se dělá tzv stage 0, kdy se auto uvádí do stavu vhodnýho pro zvyšování výkonu. Zahrnuje to revizi podvozkovejch dílů, brzdový soustavy a hlavně motoru, na to už jsi asi přišel a je to pro všechny motory prakticky stejný, alespoň základ. Myšlenkou je nemít výrazně slabší prvek, kterej to první vzdá.

No a pak se zvyšuje výkon, zpravidla je postup taky podobnej, protože jsme lidi, co obvykle opečovávají nějakou postarší pixlu a máme hluboko do kapsy, protože živíme ženy/ rodiny/ psy/ sebe/... Prvně se dělá to, co přinese nejvyšší výkon za nejmenší prachy.
Výfuk, vyšší tlak turba, nebo větší turbo, úprava řídící jednotky, případně vstřiky. Tohle samotný ti řekněme do 50 tisíc přinese kolem 100ks, jak ty říkáš. To je ještě veselý, protože při troše optimismu platíš pětikilo za ks.
Pak to začínají vzdávat jiný komponenty a cena za ks na pováženou roste, takže se většina "casualů" spokojí s timhle a jde řešit nestíhající podvozek a brzdy, což je dalšcích třeba 50 tisíc a taky tu končí to, co ti dělá největší radost - dobrej poměr cena/ výkon.

Pro mne osobně je ve Volvu 250-280 koní ve Volvu na denní používání naprosto dostatečný a myslim, že auto začíná bejt v určitejch situacích rychlejší než řidič.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 02 pro 2017 20:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2007
Příspěvky: 2304
Bydliště: hmmm
Bydliště: Horne Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
B5254T2 ma tenucke steny a vysoku kompresiu, tento motor nieje vhodny na dlhodobe vyrazne zvysenie vykonu!!! (ale kratkodobo sa da nacipovat a otunit prekrasne) Zial treba ho pred upravami vymenit za B5244T4/5 alebo B5254T4... usetrite

_________________
kwiko 0949 I26 I5I


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 02 pro 2017 21:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 702
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
ok, zůstanu nohama na zemi. Stage 2 od VolvoCesky se jeví jako dlouhodobě reálná možnost? řekněmě 180kw a 380Nm?

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 02 pro 2017 22:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2007
Příspěvky: 2304
Bydliště: hmmm
Bydliště: Horne Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
to sa musis spytat volvocesky... a hlavne seba. pochybujem ze ti niekto, bude davat zaruku na zivotnost motora. Tu daval vyrobca ked bolo nove a aj preto si ho naladil na 154kW...
184kW mala seriova T5 a tomu bol usposobeny blok s hrubsimi valcami, piesty s nizsou kompresiou, kovane ojnice... a aj tak je to nedostatkovy tovar = casto nevydrzal :sorry:

_________________
kwiko 0949 I26 I5I


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 19 pro 2017 17:50 
Offline

Registrován: duben 2015
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
Asi bych, jak kluci píšou a tys udělal, dal auto mechanicky do pořádku. Ten motor jede dobře, úpravu bych moc nehrotil.

Jinak jsem o víkendu parkovlt též u Zemědělského muzea. Ten šrám na střeše, co mě tam nějakej dobrák udělal mě bude štvát pěkně dlouho. 3 měsíce v Německu nic a za dva dny v Praze tohle... :x

_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.079s | 24 Queries | GZIP : Off ]