Právě je 21 zář 2018 11:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 24 lis 2017 17:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 947
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
zdravím,

prolezl jsem tohle forum jak jen to šlo a pátral i po těch zahraničních, ale odpovědi se rozcházejí.

Má smysl přídávat koně na B5254 T2, když má motor najeto poctivých 216 000km?

auto prochází rozsáhlou přípravou viz viewtopic.php?f=96&t=62281
Tak snad nedojde k vylágrování.

Mohl by mi někdo poradit kontakt na výhodné sehnání intercooleru do88? jako za plnou
se mi ten cooler fakt platit nechce a docela mě tlačí čas, protože kluci z American motors
budou od 6.12 začínat s HW zásahem.

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 24 lis 2017 17:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 947
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
pokud má kdokoli z fóra možnost prodat cokoli, co pomůže mýmu autu k vyššímu výkonu, sem s nabídkama :-) říkal jsem si ještě svody a nerez trubku místo katu.
Peníze pomalu docházeji. Začal jsem s investicí 60 000kč a po zaplacení poplatků a servisů jsem už teď na 110 000 - a ještě mě čekaj rozvody, lágry, do88, SW v
Beskydech atd.

EDIT: lze použít svody z vrakoviště? řekněme z motorů B5254T4 nebo B5244 T5 a starší B5234 T3

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 24 lis 2017 18:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2009
Příspěvky: 2477
Bydliště: Praha / Divišov
Vůz: 940 B200FT '97
Osobně bych to nepřeháněl a volil trochu míň drastický, osvědčený úpravy. Rkový svody už tam máš takže o starost míň a nic lepšího Plug and play neni. Dal bych 3" downpipe, sportovní kat (nebo žádnej) a výfuk. K tomu vzít chip od Volvočesky a 250PS by se tam dalo najít. Kdyby ti to bylo málo pak už je to další velkej a drahej krok. Turbo, intercooler, vstřiky, zakázkový SW a spousta ptákovin k tomu. A tvoje 2.5 na nějaký větší úpravy neni ideální. Vrtání je větší, stěny mezi válcema tenčí a pak to rádo praská. Na divočiny 300PS a víc jsi měl volit 2.3 T5 nebo 2.4 T5...

_________________
V70 T5 (251,8 kW/471,3 Nm) '01, manual, black stone
940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red

Bylo: VOLVO S40 2,0T (cca 150 kW/310 Nm) '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T (147 kW/280 Nm) '01, automat, polarctic pearl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 24 lis 2017 18:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 947
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
díky za reakci,

teprve do toho pronikám - roky jsem žil jen sjezdem a plechovkářům jsem se smál a teď musím dohánět základy - samozřejmě mám úctu a respekt k profesionálnímu motorsportu, to je totiž jiný level.

Vždycky jsem si totiž říkal, že plyn umí v běžném provozu sešlápnout i imbecil po lobotomii....... sletět DH lajnu v Leogangu nebo Mariboru včetně všech gapů a dropů chce už trochu skill......a samozřejmě jakákoli jiná sportovní disciplína, který se člověk věnuje naplno a chčije z něj přitom krev a pot

Silniční pirát přitom může bejt malej, tlustej a úplně blbej.... a já začínám s hrůzou zjišťovat, že činím kroky, které ze mě toho silničního piráta udělají, safra :( :-D

EDIT: kvůli plug and play kupuju ten dražší cooler do88 právě. 3 downpipe je teď před vánocema nad moje finanční možnosti (a garážovej bastl nechci - stačí, že si pohrávám
s myšlenkou, že nechám vyhodit katalizátor a místo něj přijde nerez trubka (STK snad ok - teda byl by sakra pech, kdyby oba moje kontakty náhle zemřely, nebo změnily
zaměstnání......to by bylo pak STK horší :-D )

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 27 lis 2017 16:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 947
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
tak do88 už je na cestě do ČR. Co třeba ještě sehnat z vrakáče sání z T5? bylo by to za pár peněz, buď od kluků z AV díly nebo od Čížka z RC.
Jinak volvákům pardón za četnost mých příspěvků, ale mějte pro to pochopení :-) jakmile bude auto hotové, už budu tiše jako pěna.
Ty díly by tam měly normálně pasovat ne?

Metju psal, ať se na nějakej velkej tuning vykašlu, že ta B5254 T2 není úplně vhodná, ale tak když už tam cpu ten intercooler, neměl bych posílit i to sání
a ostatní trubky? to už je v cenách vrakovišť pár drobných, jde mi o ty plastový dekly. Nebo to řešit univerzálnim sportovnim filtrem, který bude odstíněný od motoru?

Jak píšu, je to pro mě španělská vesnice, roky mě seškrabávali ze skal a lítali pro mě houkačky. Vim, že z tohohle Volva nebude nikdy "class B", ale když jste od mala zvyklý na adroš, kterej Vám stříká i ušima...........někdo snad pochopí. A nepiště mi, ať se vrátim zpátky na kopec :-D

EDIT: že jsem tak urputný - na švédském fóru jsem se totiž dočetl, že tenhle facelifotvanej motor má lepší potenciál než ta starší 147kw verze.
Tož si rád nechám poradit od chlapů, co tím na rozdíl ode mě žijou


Přílohy:
VPCUK-Veronica-V70-T5-2005.jpg
VPCUK-Veronica-V70-T5-2005.jpg [ 99.88 KiB | Zobrazeno 843 krát ]

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 27 lis 2017 16:45 
Offline

Registrován: srpen 2011
Příspěvky: 321
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)
trubky i sani jsou na T5 stejny... ty trubky si mel objednat rovnou s IC od do88.se https://www.do88.se/en/artiklar/volvo-s ... pipes.html

_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 27 lis 2017 16:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 947
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
díky za postřeh - ještě zkusím doobjednat. Objednávku za mě řeší kluci z American Motors a mluvili jen o do88 - trubky prý postačí stávající
z B 5254 T2. Já si ale řekl, že ještě napíšů Vám - říkám si, že je bejkárna napasovat sportovní cooler na tu trubičku, která tam je od výroby.

Nebo to chtěli možná řešit samostatně tady v ČR - přecejen, samotná trubka se dá sehnat defacto jakkákoli, která bude mít příslušné rozměry.
Nebo se pletu?

EDIT: ale ten plastovej dekl na fotce je daleko robustnější, než na mojí 2.5T AWD

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 27 lis 2017 17:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3660
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Já bych teda nešel cestou výměny IC před turbem, ale když už jsi tak učinil, větší turbo, nebo alespoň vyšší tlak je teď pro tebe reálnější možnost. Ten se dá dohnat prakticky zadarmo a díky IC bys měl jistotu, že ti to nehoní jen teplej vzduch. Rozhodně ten výfuk a sání už tedy máš vyřešené.

A teď budu spekulovat, protože tomu nerozumim, ale možná pozor na "brzo v LPG" protože systém nadimenzovanej na 150kW by ti nemusel stačit, kdybys trochu víc přitlačil, ale to by asi plynař měl umět rozlousknout.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 27 lis 2017 19:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2009
Příspěvky: 2477
Bydliště: Praha / Divišov
Vůz: 940 B200FT '97
Origo airboxy maj na Volvech siper design ktrej postaci na vykony mnohem vyssi nez mas v planu. Vyser se na otevreny filtry, KN napusteny olejem a podobny nesmysly. Obyc papirak men co 10tis a udelas nejlip. Kdyz uz jsi investoval do cooleru ty trubky k tomu by staly za zvazeni. Pokud nemas na emisich znameho bez katu nemas sanci projit. 3" downpipe na zakazku nevyjde na tolik, zvladne to kazdej kdo umi pracovat se svareckou a neni debil. Napsanyho toho tady je dost. Moznosti je mraky. Jediny co bude vzdy limitem je tvoje penezenka ;-)

_________________
V70 T5 (251,8 kW/471,3 Nm) '01, manual, black stone
940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red

Bylo: VOLVO S40 2,0T (cca 150 kW/310 Nm) '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T (147 kW/280 Nm) '01, automat, polarctic pearl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 27 lis 2017 20:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 947
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
2 Krystof P. a Metju

pánové díky za rady - já tohle fórum pročetl celý než jsem se začal ptát, ale buď tu někdo tunil diesel, T5 nebo 850......... nebo častější varianta - přečetl jsem si takové ty šalamounské odpovědi bez následné reakce a rozvinutí "jádra pudla".

K do88 tedy přiobjednám adekvátní trubku. Airbox nechám stávající, pokud říkáte, že stačí. Doufám, že rozvody a lágry předejdou zadření motoru. Po namontování dílů nechám zvednout výkon třeba na max 250 ks, pokud bude 10 000km vše ok a motor se zaběhne, zkusil bych třeba 270 jako limit. Takhle vypadal motor zvenku po přivezení z CH. Protipožární přepážku nechám opravit taky (v kufru Volvika vozim 2 x 9kg hasicí přístroje, třeba jednou někomu pomůžou :-)


Přílohy:
Untitled3.jpg
Untitled3.jpg [ 482.18 KiB | Zobrazeno 770 krát ]

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 27 lis 2017 22:09 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2007
Příspěvky: 5464
Bydliště: České Budějovice
Hele, nevím jestli nebude problém už to auto cos vybral jako základ. Je to prostě dálniční parník s minimální odezvou od řízení, celý uhoupaný, prostě takový tupý auto. I když bude jezdit rychle, tak převážně rovně a moc adrenalinu bych od toho nečekal.

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 27 lis 2017 22:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 947
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
Však jo, já to nechci na žádný lítání po okrskách, ani na okruh. Jezdim svižně, ale pevně doufám ohleduplně. V běžnym provozu a tam kam nevidim, jezdim v podstatě předpisově,
.....ale když se ti na prázdný dálnici pověsí za kufr nějaká pitomá oktávka v RS, začne tě problikávat a "jakože honem dělej ty debile, já jedu!!"... tak ať si můžu jednou za čas dopřát mu ukázat, že ti losi pod kapotou mají víc síly než jeho koncernový koníci. To mi bohužel sériová úprava a SW nenabídne.

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 29 lis 2017 10:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 947
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
Pokud bych se toho 6tého opravdu rozhodl nechat vyříznout kat, pak bude asi lepší alternativa rezonátor kvůli usměrnění výtokových plynů ne?

Klasická trubka je u moderních aut procpanejch elektrikou horší než drátem do oka, což?
Ty černý kola jsou strašný :( první věc, kterou musim na autě po optické stránce změnit - udělal jsem z toho takovýho toho hnusnýho tuzingovýho pašíka v kterejch jezděj náctiletí automechanici :((


Přílohy:
Untitled (1).jpg
Untitled (1).jpg [ 534.19 KiB | Zobrazeno 702 krát ]

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 29 lis 2017 10:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 10542
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: V70 D5 AWD 2005
Ejdou Rotacak píše:
udělal jsem z toho takovýho toho hnusnýho tuzingovýho pašíka v kterejch jezděj náctiletí automechanici :((

Nechtěl jsi taky dávat rychlý pruhy?

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +300tis km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 29 lis 2017 10:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 947
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
jo, ale už jsem si všiml, že důsledně nečteš příspěvky na které odepisuješ :-) ( a je jedno jestli reaguješ na Karla, Hynka nebo Viléma)
byly tam dost zásadní podmínky ;)

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 29 lis 2017 10:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 10542
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: V70 D5 AWD 2005
Ejdou Rotacak píše:
jo, ale už jsem si všiml, že důsledně nečteš příspěvky na které reaguješ :-) byly tam dost zásadní podmínky ;)

Tak musel jsem si rejpnout. Nakonec z toho uděláš pěkný rychlý volvo s originálníma kolama a to bude nejhezčí.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +300tis km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 29 lis 2017 10:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 947
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
však v pohodě :-) i já trochu popíchl. Myslim, že od toho jsou diskuze. Když se ti něco nelíbí, máš to napsat, protože tak je to dobře, tak to má být!

A já jsem typ člověka, kterej radši na rovinu uslyší, "ty vole, Bédo! tosposrals!" než plácání po ramenou, jak je to hezký - když to z objetivního hlediska stojí za vyliž kočku, tož tak :-)
a Hajnej, co si budem.......s těma diskama jsem to prostě posral :)

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 29 lis 2017 10:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 10542
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: V70 D5 AWD 2005
K tý tmavý kastli se hodí spíš klasický hliníky. Ty černý se ještě dají kousnout u stříbrnejch nebo bílejch karoseriích.
A umej si to :roll:

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +300tis km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 29 lis 2017 11:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 947
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
na rovinu - pozůstatek z dob DH a FR :-) - vždycky jsme hejtovali blbečky, co uploadovali trapný fotky naleštěnějch, sériovejch sjezďáků (co na tom, že stál 150 000kč - to měla většina z nás) Takže fotky opřenin a pózingu nikoho nezajímali - cenu měli jen fotky, kde vkladatel skákal velký věci, nebo letěl v hc sračkách.

U plechovkářů je to jinak - tam stačí navoskovat auto a rázem se zapomene, že těch aut sjelo z linky několik stovek tisíc, milionů.........
Alespoň takhle koukám na všechny svoje dosavadní auta já - nemám Lambo, Corvettu, ani jinou kultovku - mám jen Volvo, kterých po silnicích jezdí
několik milionů. Prostě je to jen další pojízdná krabice, kterejch se vyprodukovalo za ty desítky let tolik, že nechápu "povýšenost", některých vlastníků, kteří svoje plečky s láskou opečovávají a dělají z nich div ne "poslední samuraje". Vždycky jsem na to koukal jako z nouze ctnost.

Já mám auto jako spotřební, užitkové zboží - sny si plním úplně jinak, než voskováním debilní kastle nějaký tuctový V70, kterejch potkám po cestě do práce 30 :)

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 30 lis 2017 09:07 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1983
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Ejdou Rotacak píše:
sny si plním úplně jinak, než voskováním debilní kastle nějaký tuctový V70, kterejch potkám po cestě do práce 30 :)


Každej si je plní po svym ,někdo voskuje,někdo upravuje,někdo zvyšuje ,někdo turistikuje ,někdo koluje ,někdo chlastá.
A když se těch pojízdnejch krabic vyprodukovalo za ty desítky let tolik nechápu proč jsi si koupil plečku s vylágrovanym motorem z který raketu neuděláš a nekoupil sis T5 nebo R když jich jezdí miliony a nebo rovnou Lambo aby si měl tu jistotu ,že ujedeš i 20 a více let starejm plečkám.

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 30 lis 2017 10:44 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13848
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Asi zavedeme důvod banu "hrubá urážka volvích nadšenců".

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 30 lis 2017 10:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 947
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
2 Petr Chrpa

Já psal o své V70 - kterých je jako sraček, takže pane - já kydal špínu na svoje auto, ne na Vaše božské krabice, které se na trhu
dozajista vyvažují zlatem :)

Můžete mi nějak racionálně vysvětlit, kde jste vzal, že sem přivezl auto s vylágrovanym motorem? :-D nebo jste prostě jen viděl rudě,
protože má někdo jiný názor než vy, takže prostě "Imperium vrací úder" ?

Lágry a rozvody dělám pro jistotu - ne proto, že je to nutné. Ukažte mi v ČR faceliftovanou V70 MY 07 v benzínu s turbem, která bude bez
chyb na diagnostice a jediná nutně opravitelná vada byly destičky a čep? za původní investici 60 000kč!!! Pane z Vás teď nemluví
rozum, ale vztek :-) sám totiž dobře víte, že takové auto v ČR prostě nesplašíte - a i když budete mít dobrýho kámoše, míň jak za
100 000kč Vám to v našem Absurdistánu stejně neprodá. Víte, není umění draze koupit. To umí každej debil.......

T5 a R jsem nekoupil proto, že jsem na ní neměl - divný :-) proč vozit ze Švýcarska šrot za 5 000 franků? aby za něco stála - je to investice
200 000kč. Verze 2.5T AWD se však dá sehnat v dobrém stavu za velmi slušné peníze - když máte kurevské štěstí, nebo známé v zahraničí.
Jen je to běh na několik měsíců a obvolání 50 inzerátů

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 30 lis 2017 10:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 947
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
2 Urvanej

beru na vědomí......ale podívejte se na situaci s nadhledem. Takováto reakce se totiž dá vysvětlit i jako "kladívko uhodilo na hřebiček".
Já neurážím Vás, jako osobnosti a jedince. Neberu si do huby Karla, Vaška ani Hynka. Koukám na to globálně
(a je jedno jestli jsem na škodováckym, volkswaggenáckym nebo volvim fóru)

U piva by k nedorozumění jistě nedošlo :-) to jsou ty internetový diskuze, když neznáte výraz a tón pisatele a pak si to rázem vezmete
osobně víc, jak sousedovic Anča. Důležitý je, že až jednou "píchneš" nebo budeš potřebovat pomoct a já pojedu okolo, tak zastavim. A jestli
jezdim na mašině, kajaků, boardu.......ve škodovce, nebo Brouku...... je úplně fuk.

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 30 lis 2017 11:20 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 3202
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
No, ty taky startuješ na první našlápnutí :D

Neškodilo by pročíst pár kilometrů vláken a při tom se nezaměřit jen na technickou stránku věci, ale sledovat jak kdo reaguje, na co, proč a jakým způsobem na co. Pak budeš vědět, kdo si kdy dělá srandu, kdo se kdy nas.re a jak to vypadá, když se tak projeví. Manuál ti k tom psát nebudu, na to si musíš přijít sám a hlavně psát v klidu, nebo psát furt stejně a vysloužit si jednu z řady nálepek, které se ti po zásluze dostane :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 30 lis 2017 11:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 947
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
2 Romulusw

tomu rozumim, ale Vás chlapi nakrknulo to, že s despektem pohlížim na voskování běžných, sériových aut. To že sem si umyl vlasy, to mám
dát taky na facebook? a kolik mám čekat lajků? :-) snad alespoň v základu chápete mojí příměru.

Uznávám pánové, napsal jsem to jako provokatér a asi sem Vás svym pohledem na věc pěkně nakrknul (taky mi to bylo hned při psaní jasný).
Na druhou stranu, vždycky jsem měl rád lidi, kteří mi říkali věci na přímo do očí - protože 100 lidí, 100 chutí. Štve mě to slepičí poplácávání
po ramenou, i když to člověk ve skrytu duše vidí úplně jinak - a tací jsou i tady, jistě si dané uživatele dávno rozpoznal.

Beru si Vaší výtku k srdci a svoje osobní přesvědčení ohledně aut (ty krabice na čtyřech kolech, kterých denně na silnici potkáváme několik tisíc)
už nebudu dál ventilovat. Profesionální motorsport je jiná liga - to jsem napsal už na začátku tam sedím tiše jako pěna a respekt!.....ale běžní řidiči v běžných autech? akorát jsem koukal, kolik je v ČR registrovaných vozidel, no málem jsem omdlel...

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.095s | 21 Queries | GZIP : Off ]