T5 výfuky , pochlubte se

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#26 T5 výfuky , pochlubte se

Příspěvek od S60 GOLD »

Jen nevim jestli je downpipe od BSR s katem ta spravna volba. Ta propustnost katu....;-(
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#27 T5 výfuky , pochlubte se

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 S60 GOLD

https://www.bsrczech.cz/produkt/3-downpipe-406vok70412s/volvo-v70-ii-25t-2001-2007-awd

popřípadě alternativa - p. Kysela z Adusum mi ještě nabízel, že mi nechá udělat 3" dp s racekatem
tady v ČR na zakázku, cenu nastřelil na cca +- 11 000kč.

Na druhou stranu - k čemu nám bude taková downpipe, když mnozí z nás, kteří nad tim uvažujeme
máme v autě výkon od cca 200 do 350 ks, tudíž bohatě postačí klasika od Ferrity za cca 13 táců
https://www.bsrczech.cz/produkt/3-downpipe-4108711/volvo-v70-ii-25t-2001-2007

To byl i důvod, proč jsem zůstal u 2,5 palce na 3. a 2. dílu vejfuku.
Nepůjdu nad 300ks, takže bych nevyužil potenciál 3 palcovejch trubek (až na 1. díl s katem)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#28 T5 výfuky , pochlubte se

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Basstl píše: zatím tenhle vejfuk z NDR. :)
https://www.mk-sportauspuff.de/FMS-Gruppe-A-Duplex-Anlage-fuer-VOLVO-V70-I-LV-23-T-5-176-KW-992001-x

Pokud nebudu se zvukem spokojenej, tak půjde na TDI (kam jsem ho chtěl původně dát) a koupím vejfuk na AWD se dvěma tlumiči. :-)
Nebuď blázen za 900EUR koukni tady¨,bral jsem na žlutý celonerez před asi čtyřmi lety :
https://www.lexmaul-shop.de/Produkte/Auspuffanlagen/Komplette-Auspuffanlagen/Volvo/850:::1_185_186_197_358.html?XTCsid=1viq8joea960727abs2iqnh4p2

Je to stejný jako V70I :wink: Fotku sem snad hodím až ho bude očista auta tak najedu na nájezdy schválně jak vypadá po 4 letech.

Jinak na sedanovy mám dle technika na STK okapový roury :D bez k.... (proč tam máte ty okapový roury a proč tam není k.... :D ),ale za dva roky nevím jestli s tím ještě prolezu :%)
Takže si budu muset asi připravit nějakej k...... na výměnu jen kvůli STK .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#29 T5 výfuky , pochlubte se

Příspěvek od Zajsoft »

3" DownPipe je na zakazku tak kolem 7k, plus 100-200CPI od MagmaFlow tak 3k.
Takze jak pise Ejdou... S vykonem/prumerem potrubi, to same...
Ale zas rozhodujici faktor (ne)vyuziti je, zda tam (ne)budou dalsi upravy, zda se bude delat Custom Chip a tak dale...
Ono to samy se da polemizovat o nerezu, dost lidi chce nerez(machry, machry, mam nerez), breci jak je to drahy, auto pak za 2-3roky brecej a divej se, ze kupujiciho to vubec nezajima... :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#30 T5 výfuky , pochlubte se

Příspěvek od Basstl »

Petr.Chrpa píše: Nebuď blázen za 900EUR koukni tady¨,bral jsem na žlutý celonerez před asi čtyřmi lety :
https://www.lexmaul-shop.de/Produkte/Auspuffanlagen/Komplette-Auspuffanlagen/Volvo/850:::1_185_186_197_358.html?XTCsid=1viq8joea960727abs2iqnh4p2
Tak to je dobrej rozdíl.
Díky :good:
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#31 T5 výfuky , pochlubte se

Příspěvek od Basstl »

Při brouzdání na netu a hledání různých možností, jsem narazil na tyhle svody:
http://www.vivaperformance.com/log-exhaust-manifold-5-cyl-volvo-engines/

Protože zvažuju možnost přestavby na turbo GT2871, tak mi to přijde jako lepší volba, než svody z S60R.
Protože o tom ale vím prd, tak si nechám poradit. :jaj:

Ještě tam tedy mají tyhle, ale to už je cenovej nesmysl.
http://www.vivaperformance.com/tubular-exhaust-manifold-5-cylinder/

Ještě fotka těch prvních, pro ty co nechtějí otvírat odkaz. :)
Přílohy
ATP_log_manifold_T3_flange__18359.1292890793.1280.1280.jpg
ATP_log_manifold_T3_flange__18359.1292890793.1280.1280.jpg (16.5 KiB) Zobrazeno 1578 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#32 T5 výfuky , pochlubte se

Příspěvek od Zajsoft »

Viva je vicemene u vseho prekupnik, takze doporucuju zapatrat...
A jinak svody pasujou az na diry od steftu z nejakeho BMW co si pamatuju(je to par let co sem to hledal na T6).
A co se tyce tech za $1K, to uz si je muzes nechat udelat na miru...
Klidne bych to zkusil poptat tady:
https://www.facebook.com/chorchemotor/?timeline_context_item_type=intro_card_work&timeline_context_item_source=1566551000
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#33 T5 výfuky , pochlubte se

Příspěvek od Basstl »

Budu pátrat dál, třeba je někde objevím za lepší cenu, ale těch $400 už je přijatelných.
Svody na míru mám na seznamu možných řešení a určitě by vyšly na míň, než $1000. :)
Poptáno, uvidíme co nabídnou. :)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#34 T5 výfuky , pochlubte se

Příspěvek od Basstl »

Mám nějaký informace od Chorche Motorsport.
Downpipe na zakázku cca 7k + kat.
Svody na míru, aby to za něco stálo a vydrželo tak, tak materiál nerez aisi 309, kterej vydrží 1150°C, ale je 10x dražší než normální nerez.
Cena takových svodů, by byla cca 27k. :roll:
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#35 T5 výfuky , pochlubte se

Příspěvek od Zajsoft »

Basstl píše:Mám nějaký informace od Chorche Motorsport.
Downpipe na zakázku cca 7k + kat.
To bych Ti rekl, ono sem to tu uz i nekde psal :-D
Akorat si to chce Chorcheho ohlidat, aby zadni lambdu dal za kat a ne pred nej, protoze byl kratkej kabel
a tak podobne. Kat rozhodne chtej 100-200CPI neboli sportovni(Euro 1/2) staci, na to aby nebyl cejtit z vyfuku benzin(to ze slusnej Chip projde emisema i bez katu je vec druha...).
Basstl píše: Svody na míru, aby to za něco stálo a vydrželo tak, tak materiál nerez aisi 309, kterej vydrží 1150°C, ale je 10x dražší než normální nerez.
Cena takových svodů, by byla cca 27k. :roll:
No cekal sem, ze to bude rana, ale furt je to min, jak $1k + doprava(rekneme $100) + CLO(3-5%) + DPH(21%),
ale uprime Rkovy svody to vykrejvaj minimalne do 400HP, takze je kvadrilion veci kam je lepsi se zamerit/investovat...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#36 T5 výfuky , pochlubte se

Příspěvek od Basstl »

Zajsoft píše:Rkovy svody to vykrejvaj minimalne do 400HP, takze je kvadrilion veci kam je lepsi se zamerit/investovat...
To si právě taky říkám.
Jedinej důvod by mohlo být turbo GT2871, ale to se dá vyřešit těmi svody z vivaperformance.
Musím ale nejdřív zjistit, jestli je vůbec někdo (ARD?), schopnej napsat mapu na to turbo.
Zatím jsem to u nikoho neviděl.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#37 T5 výfuky , pochlubte se

Příspěvek od majty »

a RJ mas M4.4 nebo ME7 ?

koukam ze MY98 pokud M4.4 nejlepe to v dnesni dobe umi asi Aaron z volvospeed... zameruje se jen na M4.4 - http://vasttuning.com/ je to ale amik a asi by bylo potreba posilat jednotku a nebo si u nej priplatit za druhou :-) druha moznost je Anglican Shem Green - https://www.facebook.com/shemtekautomotive/
Pokud mas svoje auto rad tak se ARD vyhni...

Aaron tam ma dokonce i mapu airflow pro GT2871R ale stejne doporucuje 20G :D http://vasttuning.com/standard-volvo-turbos-and-their-compressor-maps/
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#38 T5 výfuky , pochlubte se

Příspěvek od Basstl »

Mám 98, takže M4.4.
To jsou dobrý zprávy, díky. ;)
Já si právě myslím, že na běžný ježdění by mohlo být to GT2871R lepší než G20. :)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#39 T5 výfuky , pochlubte se

Příspěvek od majty »

na "bezny" jezdeni ti bude stacit K24 z S60R a je to vicemene plug&play - ja ho mam a nemuzu si stezovat :)
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#40 T5 výfuky , pochlubte se

Příspěvek od Basstl »

K24 je taky mišivbuši, nebo už něco novějšího? :)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#41 T5 výfuky , pochlubte se

Příspěvek od majty »

K24 je KKK/BorgWarner je o neco malo vetsi nez 19T
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#42 T5 výfuky , pochlubte se

Příspěvek od Basstl »

KKK by nemusela být špatná volba.
Ještě to musím promyslet. :)
Je toho tolik, že na turbo dojde řada tak možná za rok.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#43 T5 výfuky , pochlubte se

Příspěvek od S60 GOLD »

majty píše:a RJ mas M4.4 nebo ME7 ?

koukam ze MY98 pokud M4.4 nejlepe to v dnesni dobe umi asi Aaron z volvospeed... zameruje se jen na M4.4 - http://vasttuning.com/ je to ale amik a asi by bylo potreba posilat jednotku a nebo si u nej priplatit za druhou :-) druha moznost je Anglican Shem Green - https://www.facebook.com/shemtekautomotive/
Pokud mas svoje auto rad tak se ARD vyhni...

Aaron tam ma dokonce i mapu airflow pro GT2871R ale stejne doporucuje 20G :D http://vasttuning.com/standard-volvo-turbos-and-their-compressor-maps/
No ja mam ARD soft a nemuzu si stěžovat. S autem jsem jezdil 2 roky s 19t a zadnej problem. Jelo to pekne. Ted cekam na turbo a pak budu testovat mapu od ARD na 22t. Uvidíme.....
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#44 T5 výfuky , pochlubte se

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

tímhle bych si předpokládám moc nepomohl, je to stejná downpipe jaká se dává do 2.5T sériově z výroby?
https://www.letgo.cz/item/katalyzator-volvo-25-ti-t5-iid-9637320

Nevím jestli to má za 8 500kč smysl, když se dá sehnat za cca 11 000kč 3"dp vč. sportkatu
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#45 T5 výfuky , pochlubte se

Příspěvek od Michl »

Ejdou Rotacak píše:tímhle bych si předpokládám moc nepomohl, je to stejná downpipe jaká se dává do 2.5T sériově z výroby?
https://www.letgo.cz/item/katalyzator-volvo-25-ti-t5-iid-9637320

Nevím jestli to má za 8 500kč smysl, když se dá sehnat za cca 11 000kč 3"dp vč. sportkatu
Tohle je ale origo Volvo za solidni cenu, v autorizaku to mas za 25t.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#46 T5 výfuky , pochlubte se

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Jo vím, ale jak se v tom nevyznám, tak nevím jestli se nějak lišil první díl výfuku mezi 2.5T/T5/R. Určitě to bude mít stokrát lepší průchodnost, než ten 12 let starej kus, který tam teď je, ale.....mému kusu nic není (ty downpipe stejně nehnijou, jen druhý a třetí díl) a asi se to tím pádem nevyplatí, když je moje meta 3" DP která není o moc dražší. Mimochodem ten inzerát je starý minimálně půl roku
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#47 T5 výfuky , pochlubte se

Příspěvek od Basstl »

Radši bych připlatil za nerez 3" se sportovním katem.
Nevím teda jak je to na STK, ale určitě bude mít lepší průchodnost něž originál.
Pokud vím, tak některý katalyzátory mají homologaci, tak by nemusel bejt problém ani s tou technickou...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#48 T5 výfuky , pochlubte se

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Pokud je B5254T2 v dobré kondici a není tam nějaký shitový chip, tak "PRÝ" technickou projde i se 100-200 CPI racekatem.
Jaká je realita netuším.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

anonym_user

#49 T5 výfuky , pochlubte se

Příspěvek od anonym_user »

Basstl píše:Radši bych připlatil za nerez 3" se sportovním katem.
Nevím teda jak je to na STK, ale určitě bude mít lepší průchodnost něž originál.
Pokud vím, tak některý katalyzátory mají homologaci, tak by nemusel bejt problém ani s tou technickou...
Ja mam sportovni kat od Magnaflow (nevim jaky, daval mi ho mekky) a na STK problem byl :D
Frajer mi rikal, ze tam bud kat neni vubec nebo je spatny. Hodnoty dvakrat vyssi nez povoleno.
Nicmene jsme se domluvily :kuchta:

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#50 T5 výfuky , pochlubte se

Příspěvek od Basstl »

Bůhví co ti tam mekky dal. :D
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“