JT Exhaust - hromadný nákup

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#1 JT Exhaust - hromadný nákup

Příspěvek od metju »

Čau volvisti tuneři. Budu kupovat na svojí devítku nový výfuk, po dlouhém váhání mám jasno, bude to komplet 3" od švédské firmy JT. ( http://www.jt-tuning.se/ )
Byl by někdo, kdo by chtěl nebo potřeboval vyměnit výfuk, a láká ho drobný zvýšení výkonu a sportovnější zvuk ? JT jsou jako jedni z mála který dělaj komplet 3 palcový systémy. Simons, BSR, Ferrita a vše podobný je jen 2,5 palce. Myslim že třeba Saabistům tuhle značku značku nemusim představovat, mezi Volvistama neni rozšířená, nevím proč. Co mě láká je hlavně cena, výfuky sice nejsou nerezový, ale po pár rozhovorech s lidma který je na autě maj je jasný, že životnost kolem 10 let neni problém. A když už to nějakej tlumič třeba vzdá, neni problém ho dokoupit samostatně a vyměnit. Nabídka a ceny jsou na jejich stránkách, když nás bude více je možný že to bude i míň, ale nemůžu nic slibovat. Závazný objednávky beru do pátku tohoto týdne 4.8. pak objednávám. Například pro zajímavost, komplet 3" výfuk na mojí krabici od turba dozadu včetně downpipu vyjde na 12.000,-. Tak kdyby měl někdo zájem pište...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#2 JT Exhaust - hromadný nákup

Příspěvek od Krystof P. »

Do pátku to asi nestihnu, ale dobrý vědět možnosti.
Mimochodem proč ti vadí, že jsou ostatní značky 2,5" ? Myslim, že do takovejch 250 koní tě nemá šanci průměr limitovat a DP jsou stejně 3" ne?

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 JT Exhaust - hromadný nákup

Příspěvek od Urvanej »

Původní je 2,25, OBX a Simons je 2,5. Origo má v místě nosníku oválek, jinej už ne. Na třípalci mi vadilo, že jsi zase o 1,5cm blíž k silnici. Mam Jarunu sníženou o 4cm proti atmo a 1,5cm proti původnímu turbo podvozku a už takhle si občas škrtnu. Taky lidi co maji zkušenosti tvrdí, že třípalec má smysl až od 400 kobyl vejš, jinak je to právě kuli světlej výšce spíš negativum. Tož proto jsem šel cestou 2,5 palce, už 2x.
Nicméně ti rozumim, sky is the limit. :twisted:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#4 JT Exhaust - hromadný nákup

Příspěvek od PINĎABC »

Na S80 3,2 zase nic nemají.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#5 JT Exhaust - hromadný nákup

Příspěvek od ok2ucx »

My s velkoobjemovýma atmosférama zase až tak moc nevymyslíme - snad kromě toho jiného (lepšího?) zvuku. Ono to jezdí dobře i z fabriky. :oops:

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#6 JT Exhaust - hromadný nákup

Příspěvek od metju »

Netvrdím že v mém případě je 3" nutnost, ale tak když už tak už :) Kdyby to bylo za tyhle peníze 2,5" beru tak jako tak. Ale je spousta bláznů kterejm věřim že bude dva a půl málo. A argument že to bude blíž zemi mi přijde spíš tak z nouze ;) Myslim že důležitější bude jak budou naohybaný držáky a jak moc budou unavený silentbloky...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#7 JT Exhaust - hromadný nákup

Příspěvek od Urvanej »

metju píše:...argument že to bude blíž zemi mi přijde spíš tak z nouze ;) ...
Tim líp pro tebe, jen jsem chtěl upozornit i na toto hledisko.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#8 JT Exhaust - hromadný nákup

Příspěvek od metju »

Samozrejme ne to napadlo ale rozdil nevidim tak velky. No treba se pletu a budou problemy. To se ale nedozvim dokud to nenamontuju :-) nicmene diky
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

oxi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 163
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Přerov
Vůz: Volvo 855 T5

#9 JT Exhaust - hromadný nákup

Příspěvek od oxi »

pak scvhálně ukaž jak si dopadl .. já teď dodělávám komplet na svoje v 70mm trubce :) a je to trošku natěsno u nápravy ;)
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#10 JT Exhaust - hromadný nákup

Příspěvek od metju »

Tak co nikdo nic ? Zitra objednavam...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#11 JT Exhaust - hromadný nákup

Příspěvek od HonzaA »

Není pravda, že se nedá sehnat nerezovaj v 3" na 940...mimochodem v mimořádné kvalitě provedení.

Budeš měnit i katalyzátor a (rovnou i) DP za větší? Půjde vůbec ten 3" napasovat na původní kat?
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#12 JT Exhaust - hromadný nákup

Příspěvek od Urvanej »

Kdyby ses namáhal a kouknul na ten web, tak by sis zajisté všiml, že tam maji mezikus součástí setu. :-)
Namísto tý tajemnosti, že ty víš a plebs na foru neví o třípalci v nerezu. :evil:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#13 JT Exhaust - hromadný nákup

Příspěvek od HonzaA »

Hele ty plebsi, už jsem tady ty výfuky dával. Je to A-Alt.Avgassystem AB. Zrovna včera v noci jsem se bavil se švédem, který je má na více autech (mimochodem na multilinkové 960, tam jsou snad jediní, kdo takový výfuk nabízí) a říkal, že jsou opravdu skvělé.

Ale osobně bych do třípalce nešel. Myslím si , že to bude jen otravně hlučné a nic navíc to i při docela slušných úpravách na motoru nepřinese. Hlavně by to chtělo pustit se i do katalyzátoru, DP a proč rovnou neudělat nový svody a nedat větší turbo :D a stále se ten potenciál třípalcového výfuku nevyužije... Nebo je to nějak jinak?

2,5" sada na 940 od A-Alt.Avgassystem už jezdí i v ČR, dala by se vidět (a slyšet).
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“