Spojovaci material spojky - preco ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#1 Spojovaci material spojky - preco ?
Vie niekto realny dovod preco sa na montaz pritlacneho kotuca spojky pouzivaju vyhradne sroby typu Inbus ? Nedostatkom miesta to nie je. Podobne na prichytenie hydromenica k flexplate sa pouzivaju Torxy so sosovkovou hlavou, hoci na 6 hran je tam miesto aj pristup.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#2 Spojovaci material spojky - preco ?
Pokud vím, tak inbusy jsou pevnostní šrouby, tak snad proto.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#3 Spojovaci material spojky - preco ?
Torx a Inbus dokaze skrze hlavu prenest podstatne vetsi silu nez drazka nebo kriz. Mozna proto.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1213
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#4 Spojovaci material spojky - preco ?
Torx utáhneš větším momentem než imbus nebo při stejném momentu může mít nižší hlavu.
Jestli použít vnější nebo vnitřní šestihran... tak vnitřní vypadá víc profesionáněji, zabere méně místa a je dražší na výrobu
Jestli použít vnější nebo vnitřní šestihran... tak vnitřní vypadá víc profesionáněji, zabere méně místa a je dražší na výrobu
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#5 Spojovaci material spojky - preco ?
Může to souviset i s tím, že nástroj pro utažení inbusu je menší a lehčí než nástroj pro utažení vnějšího šestihranu a automaty v hromadné výrobě s ním mohou lépe pracovat. Těžko říci, ale něco takového v tom bude
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#6 Spojovaci material spojky - preco ?
Zotrvacnik je primontovany klasickym sesthranom DIN 933 pevnosti 12.9. Hlavicka Torx prenesie vacsi krutak oproti inbus, to viem, ale vacsi krutak prenesie aj vonkajsi sesthran, a predsa tam davaju Inbus. Miestom to nie je. Z nedostatku Inbusov som raz spojku zlozil so sesthranmi s prirubou DIN 6921 a bez problemov.Romulusw píše:Může to souviset i s tím, že nástroj pro utažení inbusu je menší a lehčí než nástroj pro utažení vnějšího šestihranu a automaty v hromadné výrobě s ním mohou lépe pracovat. Těžko říci, ale něco takového v tom bude
Jedine co ma napada za dovod je hlucnost - (valcova hlava Inbus/Torx nema ostre hrany a neviri tak vzduch) a vyvazenie - Inbus/Torx je mensia hmota a naviac stale rovnako orientovana.
Ale rad by som to vedel exaktne.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#7 Spojovaci material spojky - preco ?
To iste ano, ale ja chcem vedier Torx/Inbus vs vonkajsi sesthran.dumi.cz píše:Torx a Inbus dokaze skrze hlavu prenest podstatne vetsi silu nez drazka nebo kriz. Mozna proto.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#8 Spojovaci material spojky - preco ?
dumi.cz píše:Torx a Inbus dokaze skrze hlavu prenest podstatne vetsi silu nez drazka nebo kriz. Mozna proto.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#9 Spojovaci material spojky - preco ?
Možná jen díky jednodušší montáži.Sergej píše:To iste ano, ale ja chcem vedier Torx/Inbus vs vonkajsi sesthran.dumi.cz píše:Torx a Inbus dokaze skrze hlavu prenest podstatne vetsi silu nez drazka nebo kriz. Mozna proto.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2968
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#10 Spojovaci material spojky - preco ?
ano, montáž ve fabrice je nejspíš ten důvod, podřizuje se to automatickým šroubovákům, utahovákům, pro které jsou lepší vnitřní klíče, navíc se případně šroub s válcovou hlavou i líp automaticky podává
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#11 Spojovaci material spojky - preco ?
To by mohlo byt, Len preco potom nepouzili inbusy aj na montaz zotrvacnika na kluku ? M10x25, 60Nm. A inde ako na rotacnych predmetoch inbusy nie su.Tod2 píše:ano, montáž ve fabrice je nejspíš ten důvod, podřizuje se to automatickým šroubovákům, utahovákům, pro které jsou lepší vnitřní klíče, navíc se případně šroub s válcovou hlavou i líp automaticky podává
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 1602 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 4 Odpovědi
- 1211 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od standa
-
- 1 Odpovědi
- 648 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od milazar
-
- 5 Odpovědi
- 787 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zeb
-
- 3 Odpovědi
- 716 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelvolvo