Konverze turba na 19 T

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 88
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Mořice - Kroměříž
Vůz: Volvo 850 T5-R

#1 Konverze turba na 19 T

Příspěvek od ady123 »

Zdravím pánové,

řeším předělání turba z 13G na 19T. Z ARD jsem si objednal kit na předělání (housing + wastegate + vrtulka) , ARD po mě
požadovalo typ auta a typ turba na kterém chci úpravu provézt. Balíček mi asi za měsíc došel a co jsme zjistili - vrtulka nepasuje
jak na šířku hřídele ( vrtulka má asi o 0,1mm menší otvor) tak - co je hlavní, spodní dosedací plochou vrtulky kde je kónus a na
původní 13 G je rovná plocha.

A já se Vás přátelé ptám, jak z toho efektivně vybruslit ? :D

Nepasuje to třeba na 13T ? ARD má na youtube video kde konkrétně předělávají výše uvedené komponenty na 13T a vše sedí.
Měl to někdy někdo rozdělané aby mi řekl, na které turbo to přestavit ?

Značka: Spěchá :D

Díky.
_________________
Volvo 850 T5R

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#2 Konverze turba na 19 T

Příspěvek od peter cz »

13T je stejně jako 19T a další "T" turba superback, 13G je flatback

https://www.midwestturboconnection.com/v/vspfiles/assets/images/unnamed.jpg
http://www.brickspeed.net/node/15
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#3 Konverze turba na 19 T

Příspěvek od metju »

Proto i ARD nabízí tenhle kit na předělání flatback na superback... všude to píšou a všude na to upozorňujou

http://www.ardideas.com/TD04HL-Turbo-Rebuild-Kit-Flat-Back_p_2222.html
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 88
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Mořice - Kroměříž
Vůz: Volvo 850 T5-R

#4 Konverze turba na 19 T

Příspěvek od ady123 »

metju píše:Proto i ARD nabízí tenhle kit na předělání flatback na superback... všude to píšou a všude na to upozorňujou

http://www.ardideas.com/TD04HL-Turbo-Rebuild-Kit-Flat-Back_p_2222.html
Ano, beru to, udělal jsem chybu že jsem si to více neověřil, bral jsem jako hotovou věc
Když Ti někdo napíše že je to kompatibilní s turbem 13G na 850 t5 155kw.
_________________
Volvo 850 T5R

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#5 Konverze turba na 19 T

Příspěvek od metju »

Takže buď si doobjednat tenhle kit a nebo sehnat třeba 16t a udělat devatenáctku z něj. Pak ale budeš muset řešit i přírubu na downpipe...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 88
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Mořice - Kroměříž
Vůz: Volvo 850 T5-R

#6 Konverze turba na 19 T

Příspěvek od ady123 »

metju píše:Takže buď si doobjednat tenhle kit a nebo sehnat třeba 16t a udělat devatenáctku z něj. Pak ale budeš muset řešit i přírubu na downpipe...
Tak já si myslím změny levnější a rychlejší varianta bude koupit 16T, popř. 13 T by mělo
Pasovat taktéž, no ne?
_________________
Volvo 850 T5R

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#7 Konverze turba na 19 T

Příspěvek od metju »

Bude... ale zase napříč turbama se liší příruby na výfuk. Gčka maj konickou přírubu a ta se mezi sebou taky liší průměrama... Tčka budou mít už rovnej housing, novější jako právě 16t bude mít už šikmej housing. Takže udělat hybrida 16t/19t bude levnější rychlejší a efektivnější. Ale nebude ti pasovat na downpipe...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 88
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Mořice - Kroměříž
Vůz: Volvo 850 T5-R

#8 Konverze turba na 19 T

Příspěvek od ady123 »

metju píše:Bude... ale zase napříč turbama se liší příruby na výfuk. Gčka maj konickou přírubu a ta se mezi sebou taky liší průměrama... Tčka budou mít už rovnej housing, novější jako právě 16t bude mít už šikmej housing. Takže udělat hybrida 16t/19t bude levnější rychlejší a efektivnější. Ale nebude ti pasovat na downpipe...
Dobrá, to je fakt, jen mi nejde do hlavy proč ta vrtulka nejde na hřídel 13g??
_________________
Volvo 850 T5R
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“