Ventilátor, použití.

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12052
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1 Ventilátor, použití.

Příspěvek od Urvanej »

Kdyby někdo nechtěl vyměňovat ventilátory v autech, tak doporučuji ho moc neprovozovat na maximální výkon. Dlouhodobé zkušenosti u motorů bohužel hovoří jasně. Poločas rozpadu nebo smrti, jak kdo chce, je +-250h chodu. Ale to je u nových motorů, které běží na 12V na motoru. BTW spotřeba při těch 12V je kolem 24A :shock:
Teplota přívodních drátů 60°C a úbytek na 1.2m kabeláže 1,5V. A je uplně jedno, co to bylo za výrobce ventilátoru, protože výrobce elektromotoru je víceméně furt stejný.
Na druhou stranu je výhoda, že každý auto je navržený tak, že se k ventilátoru celkem rozumně může, takže výměna celkem jde. Ale prach z uhlíků a komutátoru zase celkem slušně podporuje korozi výparníku klimatizace.
No je vám to sranda...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#2 Ventilátor, použití.

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Je to asi dva týdny co jsem jeden úplně rozebral vyčistil a namazal ,byl přidřenej na ložisku pokud je to mechanický problém tak jde vyřešit sice nevím na jak dlouho ,ale chtěl jsem to zkusit ještě tu mám jeden tak zase až bude čas tak to zkusím a pokusím se to nafotit a dát sem.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12052
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 Ventilátor, použití.

Příspěvek od Urvanej »

Ty co jsem testoval (zabil) já, umřely na vydřenej komutátor v 95% případů, něco na ložiska a něco na uhlíky. Což jen dokládá to, že to maji už dobře vymakaný, že to v podstatě umře všechno naráz. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“