Právě je 19 lis 2018 01:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 28 říj 2016 11:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2016
Příspěvky: 1572
Bydliště: Praha
Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
Prohledal jsem archiv a nikde jsem na toto téma nenarazil - vzhledem k tomu, že po více jak 10 letech naskakuji do manuálu, zajímají mne Vaše názory, zkušenosti a poznatky při CHIPování tohoto typu motoru D5252T - rozhodně nehodlám řešit EXTRÉM typu 130-150kW, ale pouze decentní optimalizaci výkonu a spotřeby, tak 115-120kW...

_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 lis 2016 13:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2016
Příspěvky: 598
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Čekal jsem, že se tu někdo takový najde, kdo má chip... ale kde nic tu nic? :unknown: Myslím, že jsem v galerii někoho zahlédl s chipem té TDI 103kW, ale nevím u koho jsem to viděl. :unknown:

_________________
Volvo černá V70 2.5 TDI 9/1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 lis 2016 14:00 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 1751
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 | S60
Ja mám :Yahoo!:

_________________
| S80 TDI | 1999 | CHIP 100-160km/h 12,10 s | Webasto | S60 2.4i | 2001 | VIDA-DiCE |


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 lis 2016 17:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2016
Příspěvky: 1572
Bydliště: Praha
Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
IgorS píše:
Ja mám :Yahoo!:


Tak to vypadá, že jsi asi jediný... tak prosím trochu to prezenetuj... od kdy... v jakým KM a uda na automatu a nebo manuálu... o kolik jsi šel do vrchu a zda to bylo i odbržděno... jak je to se spotřebou a jaké jsou všeobecně tvé dojmy... Díky SCB

_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 lis 2016 18:54 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1928
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Jenom bych doplnil, dali doporučoval před chipem výměnu šroubů na klice a trysek ostřiku pístů viewtopic.php?p=389518#p389518

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 lis 2016 21:16 
Offline

Registrován: říjen 2011
Příspěvky: 1608
Bydliště: velvary
Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
chip měl ještě jirka SGC z Vrchlabí.
a co tohle , nemáněkdo s tímhle zkušenost? http://www.powerbox.cz/chiptuning-volvo nebo je to jen placebo mrdka za pět litrů?

_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 lis 2016 17:25 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 1751
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 | S60
Chip mám od začiatku roka 2016. Vtedy som mal 355.000 km a mám manuál. Nevenoval som ale nejakú zvýšenú pozornosť pozorovaniu alebo meraniu medzi stavom pred čipom a po čipnutí. Naviac, v relatívne krátkom čase, v období keď som to čipol, som menil aj IC a dva týždne pred čipnutím som urobil aj EGR OFF, kompletnú výmenu podtlakových hadičiek, prečistenie vývodu na MAP, čistenie všetkých konektorov v motorovom priestore, dal som KN vzduchový filter, vyčistil MAF, atď... Preto, zlepšenie chodu nemôžem objektívne prisúdiť iba čipovaniu samotnému. Subjektívne ale ku zlepšeniu došlo. Že by sa ale z TDIčka stal benzínový trhač asfaltu, to povedať nemôžem, to ani nie je reálne. Reálne však pocit príspevku turba k ťahu auta, teda jeho záťahu je asi o 100 otáčkok nižšie, takže skôr ako predtým. Ale aj keď zaberá pocitovo trochu skôr, jeho kopanec je stále v približne pôvodných otáčkach ale teraz možno trochu plynulejší na začiatku a výraznejší na vrchole. Zmena po čipnutí bola aj v tom, že som si odrazu všimol, že nad 3.000 ot. pri akcelerácii a stálom ťahu má auto poklesy a záťahy, ktoré sa opakujú. Toto som predtým nejak neevidoval a odstránil som to konečne až tento týždeň.

Na brzde to nebolo, preto reálny stav výkonu opotrebovaného motora po 355 tisícoch pred čipovaním a po čipovaní nemám. Spotreba ale išla hore. Zvýšenie spotreby ale pripisujem EGR OFFu, pretože teraz som necelý mesiac zase EGR ON a je nižšia. S vypnutím EGR som nebol spokojný z viacerých dôvodov. Motor sa dlho zohrieval, smrdel ako stará V3S naštartovaná pred domom a motor mal aj podobnejš zvuk LIAZke - tvrdší chod = bol viac traktorový. Viem, že táto moja mašina je starý sadzomet, pán rotačkovič ale teraz, pri EGR ON a po zohriatí motora mi znie krásne a nie je to traktorovo až tak odlišné od D5.

Neviem, či to čipovanie odporučiť alebo nie. Pri mojom nešportovom štýle jazdenia to s čipom jazdí super ale asi aj bez čipu, keď sa dá motor do poriadku by som bol ok. Nepomeriavam si sily v akcelerácii alebo predbiehaní iných dechtov, takže ja som spokojný a považujem to za mierne pridanie dynamiky tomuto veľkému a ťažkému autu. Domnievam sa ale, že ten, čo by čakal markantný a jasný pocit z čipnutia, hneď po jeho aplikácii na tomto motore, by možno nespadol na zadok z toho ako to "už konečne" ťahá jak sviňa.

Skrutky na kľuke mám od apríla vymenené za VW skrutky vyššej pevnosti. Po všetkých bu-bu-bu o tom, ako tie pôvodné nedržia a uvoľňujú sa po toľkých km a po čipnutí a ako pri toľkých tisícoch odpadávajú ostreky som čakal hrôzu v olejovej vani. Lebo štyri mesiace som už jazdil s čipovaným motorom a nakladal som mu viac ako predtým. Ale opak bol pravdou. Pôvodné skrutky držali naprosto presne dotiahnuté, ako od výroby, 65 nm momentom a ostreky boli všetky ok, boli pevné ako privarené. Takže skvelý motor.

_________________
| S80 TDI | 1999 | CHIP 100-160km/h 12,10 s | Webasto | S60 2.4i | 2001 | VIDA-DiCE |


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 lis 2016 23:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2015
Příspěvky: 1651
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
Škoda, že to nemáš odbrzdene před a po. Už to samotné vypovídá o neprofesionální chipovani. Promiň, ale to si myslím. Ten nejsetrnejsi je hlavně o optimalizaci výkonu, při které zaručeně poklesne spotřeba, v dalších krocích už jde o vyšší naladění výkonu ale na pospas spotřeby, v extrému degradaci přímo souvisejících komponentu, to ale skáču moc dopředu.
Sám jsem měl chipovane tdi, sice 4hrnek, ale byl jasný pokles spotřeby, při klidné jízdě. Na druhou stranu to zase umelo jet jako hovado až to neunesla převodovka, i vlivem předešlých zanedbanych výměn olejů v ní....

EGR off už z logiky fungování umožňuje motoru lépe dýchat, je mi tak dost nejasny chování co popisujes. :unknown:

Je to nějaký difný se mi zdá kolem tvého chipu....

_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 lis 2016 00:04 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 1751
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 | S60
Z logiky fungovania EGR by malo vyradenie EGR pomôcť motoru dýchať, presne tak ako píšeš a s tým súhlasím. Do EGR OFF som išiel presne s tým očakávaním a takou logikou veci. Ale ten motor skonštruovali pre chod s EGR fukčným. Keď ale ECM nevie, že tam EGR nie je, je len softvérovo potlačené generovanie chyby a nepadá tak do núdzáku, avšak dávkuje palivo podľa temer dvojnásobného prietoku vzduchu váhou, tak sa to správať ani dobre nemôže a na niečom sa to musí prejaviť. Že je z toho zasrané sanie ma netrápi, pretože vyčistiť ho nie je až taký problém a ani samotné EGR, keď som zaslepoval tak po 355 tisícoch nemalo na sebe nánosy sadzí a karbónu, že by boli otvory nejak zúžené. Na EGR bol asi necelý 1 mm hrubý film sadzí, ktoré všetky zišli dole, bez drhnutia len vystriekaním čističom. Do 355 tisícov nikto sanie nečistil a s EGR tie motory nalietali aj milión. A že viac smrdí to je v podstate logické, keďže neprebieha chemická reakcia pôsobením teplých výfukových plynov. Toľko zatiaľ moje poznatky o EGR na vlastnom aute.

No a či je to divné s mojím čipom, alebo nie ... neviem, nemám to ako posúdiť a s čím porovnať. Preto sa nebudem hádať a ani svoj čip obhajovať alebo zatracovať a vo svojej podstate mi je to aj jedno, lebo auto pekne chodí, či už je ten čip skvelý a pridáva celú stajňu koní alebo úplne je na nič :jaj:

_________________
| S80 TDI | 1999 | CHIP 100-160km/h 12,10 s | Webasto | S60 2.4i | 2001 | VIDA-DiCE |


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 lis 2016 12:25 
Offline

Registrován: březen 2004
Příspěvky: 800
Bydliště: Praha
Martine, tady je topik viewtopic.php?f=6&t=31077 i s mým grafem před a po chipu. Klidně se můžeš svézt, ať si zkusíš rozdíl.

_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 lis 2016 12:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 3941
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: 945 98’ B230FK M90
Co zkusit p.Simu?
Sice volvo pise ze dela az po tel.komunikaci,ale tdi jako tdi...
http://motorpower.cz
Brzdu ma primo v miste a neprisel mi z navstev co meril par lidem z volvofora vykon,ze by nebyl fer.

_________________
Je :945 B230FK,M90, 98` S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05' :945 B200FT ,M90, 97',V70 D5244T2 ,M55,04'


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 lis 2016 07:57 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 1751
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 | S60
Zeb píše:
Martine, tady je topik viewtopic.php?f=6&t=31077 i s mým grafem před a po chipu. Klidně se můžeš svézt, ať si zkusíš rozdíl.

S tým čipom máš aj EGR Off? Prišlo mi na um, či je dobrá kombinácia čipnutia motora a EGR Off. Či tie nové mapy boli upravené na vysoké hodnoty z váhy vzduchu pri EGR Off?

_________________
| S80 TDI | 1999 | CHIP 100-160km/h 12,10 s | Webasto | S60 2.4i | 2001 | VIDA-DiCE |


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 lis 2016 19:42 
Offline

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 1702
Bydliště: Brno
Chip mám několik let, líp táhne v nižších otáčkách, nekoktá, při normální jízdě trochu klesla spotřeba, při prudkém přidání na 4 a 5 kvalt se ozývá dvouhmota, už nestíhá. Nebylo to bržděno,ale výkon by měl být 125Kw, za mě spokojenost. Poměrně dost muziky za lidovku.
Pro upřesnění, mám V70II které je asi 150 kg těžší, takže na jedničkové to bude znát víc.
Motor by měl jít až na 170 Kw, ale to už je se zásahy do motoru, šrouby na klice atd.

_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 lis 2016 20:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2016
Příspěvky: 1572
Bydliště: Praha
Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
IgorS píše:
Zeb píše:
Martine, tady je topik viewtopic.php?f=6&t=31077 i s mým grafem před a po chipu. Klidně se můžeš svézt, ať si zkusíš rozdíl.

S tým čipom máš aj EGR Off? Prišlo mi na um, či je dobrá kombinácia čipnutia motora a EGR Off. Či tie nové mapy boli upravené na vysoké hodnoty z váhy vzduchu pri EGR Off?


Bezvadný a děkuji... poštudoval jsem to a mám z toho takové smíšené pocity... určitě se rád svezu, protože mám teď auto, které je skoro syrové... má najeto pouze 200tkm na Švýcarskou naftu... tak uvidíme jak velký je v tom rozdíl... jinak díky... :good:

_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 lis 2016 22:10 
Offline

Registrován: březen 2004
Příspěvky: 800
Bydliště: Praha
IgorS píše:
Zeb píše:
Martine, tady je topik viewtopic.php?f=6&t=31077 i s mým grafem před a po chipu. Klidně se můžeš svézt, ať si zkusíš rozdíl.

S tým čipom máš aj EGR Off? Prišlo mi na um, či je dobrá kombinácia čipnutia motora a EGR Off. Či tie nové mapy boli upravené na vysoké hodnoty z váhy vzduchu pri EGR Off?

S EGR se nic nedělalo. Je na autě funkční a bylo i při ladění. Jediné co není ještě zmíněno je KN vložka sání.
Martine, ok, stejně se k tobě s bráchou chystám, tak to spojíme :beer:

_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 led 2017 23:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2011
Příspěvky: 404
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
skreči píše:
chip měl ještě jirka SGC z Vrchlabí.
a co tohle , nemáněkdo s tímhle zkušenost? http://www.powerbox.cz/chiptuning-volvo nebo je to jen placebo mrdka za pět litrů?


Mám powerbox. je to znat docela pekne. Je to sice jen oblbovak, více méně nejaky potenciometr s odporem. Ale svoji praci udela.... chci dat ale normal chip, zkusit neco jineho, Kdyby si chtel powerbox, mozna bych ti ho nechal

_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2017 09:37 
Offline

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 153
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: V70 II, 2.5Tdi, 2001
je tu někdo, kdo má chip a zkušenost na V70 II 2.5tdi???

_________________
V70 II 2.5TDI, 2001, 103kW + volvočesky ST1, man


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2017 12:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 1322
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Jám mám krátce chip na S70 D5252T od volvočesky a jsem spokojen :good:

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, volvočesky ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST2


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2017 12:42 
Offline

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 153
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: V70 II, 2.5Tdi, 2001
pepa.paur píše:
Jám mám krátce chip na S70 D5252T od volvočesky a jsem spokojen :good:


máš MSA 15.7 nebo MSA 15.8?

_________________
V70 II 2.5TDI, 2001, 103kW + volvočesky ST1, man


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2017 12:55 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1404
Bydliště: Teplice
Rok 1999 bude MSA 15.8.
Já se taky chystám v nejbližší době na chip + EGR off od volvočesky.

_________________
V70 T5 176kW automat 1998 "Black"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot"
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"
Bylo:
V40 2,0T (163k), automat, 2003 E85 "brouček"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2017 13:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 1322
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Jo, je to MSA 15.8 a jde to přes obd zásuvku.

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, volvočesky ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST2


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2017 18:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2016
Příspěvky: 598
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
A co MSA 15.7? To máte všichni auta od 99 nahoru? :-D

Jak je to v reálu znát na spotřebě?
Na kolik taková sranda vyjde?

Já se bojím to chipnout, že bych časem udělal spojku. Přeci jen, když potřebuju, abych s parníkem předjel, tak to tam nasázím a saze jen lítaj.

Já bych tím chtěl především dosáhnout menší kouřivosti.

_________________
Volvo černá V70 2.5 TDI 9/1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2017 19:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2015
Příspěvky: 1651
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
Když tomu nebudeš dávat sardel od tisíci otáček, dvouhmotu neuklepeš.
Samozřejmě bych se hlídal a byl rozumný. Poloosy na to mohou mít v různých autech s různým nájezdem taky jiný názor.

_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2017 19:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2016
Příspěvky: 598
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Tisíci otáček? Neblázni. Já se naučil jezdit klidne do 90km/h na 4.kvalt, protože mě nebaví pořádřadit nahoru a dolů. Alespoň to nepodtáčím a když kouknu na aktuälní spotřebu, tak to žere stejně jak to dusit na 5.kvalt.

Já mám spíš tendenci ten turbodehet točit, když to jde tak pěkně.

_________________
Volvo černá V70 2.5 TDI 9/1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2017 20:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 1322
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
No já to mám teprve dva týdny, auto znatelně ožilo, zvýšení spotřeby ani kouřivosti jsem si nevšiml. Spojku s dvouhmoťákem mám novou, taky jsem dával novou váhu a starší dobrý turbo.

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, volvočesky ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST2


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.094s | 21 Queries | GZIP : Off ]