Poslední návštěva: 22 říj 2019 01:25 Právě je 22 říj 2019 01:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 229 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 16 srp 2018 21:19 
Offline

Registrován: květen 2013
Příspěvky: 54
Bydliště: Prostřední Bečva
Vůz: XC70 T6 MY12, C70 2.0T MY04 Autumn Sun
Malý update: po dnešním brainstormingu, resp. jemném poštenkrování Pavla, jsme:
- rozchodil zobrazování turn-by-turn navigace na DIM
- zesílili upozornění na přejetí čáry Lane departure warning asistentem (na TFT DIM bylo upozornění podstatně tišší, než na původní analogové verzi)



Obrázek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 26 srp 2018 12:53 
Offline

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 1280
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Tak slava pavlovi :) konecne rozchodene tft na volvo s60 my2013 (07/2012) nastastie som kupil dobre budiky z v60 manual, 2014, a moje auto tiez uz je prelomovy rok tak stacilo dekodovat cem a aktivovat tft budiky v konfiguracii auta. Plus pridat dva draty z obd zasuvky do konektoru pre dim. Vsetko funguje vratane power a eco ukazovatela. A aby fungoval aj ukazovatel prevodoveho stupna +/- tak bolo treba este v CEM nahrat Gearshift indicator. Vyera to fakt paradne najviac ma tesi hlavne ukazovatel teploty chladiacej kvapaliny.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 27 zář 2018 17:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 607
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Bydliště: Frenštát p.R.
Vůz: Volvo S60 T5, 2002
nechcete si na to založit vlastní vlákno? tak trochu dost to sem nepatří.

_________________
.:::.Volvo S80 V8, MY2008 - černá .:::. Volvo S80 V8, 2007 - stříbrná (na prodej) .:::. Volvo S60 T5, 2002, Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 20:05 
Offline

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 1280
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Tak co chlopi kto vsecko ma uz tft budiky?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 20:08 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10185
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
Já to nechcu študovat, tak nahlašte všechno, co patří jinam... :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 27 úno 2019 00:49 
Offline

Registrován: únor 2019
Příspěvky: 2
Bydliště: Wells
Vůz: V60 D5 AWD 2012
Takze aj ja som si zohnal tieto TFT budiky , do mojho auta , dorobil som kable z CAN-Bus a v postate vsetko ide , len palivomer ukazuje opacne ,
Ked je nadrz prazdna ukazuje plnu a opacne , viete niekto riesenie ? Ci je fakt treba original zo AWD ? A moje Budiky si z FWD ?

A funguje mi aj ukazovatel economy guide a power :Yahoo!:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 27 úno 2019 07:42 
Offline

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 1280
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
S nadrzou by ti mohol pomoct pavel z volvocesky. Tusim vie nejako pridat dim do databaze a ty vez vdash si tam nahras spravny soft.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 04 bře 2019 21:32 
Offline

Registrován: únor 2019
Příspěvky: 2
Bydliště: Wells
Vůz: V60 D5 AWD 2012
A kto je Volvocesky ?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 04 bře 2019 21:35 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1399
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Wels25 píše:
A kto je Volvocesky ?

Nyni D5T5.com ... A maj to jako placenou sluzbu...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 22 bře 2019 12:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3224
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/C70-T5
Retrofitování TFT budíků ve světě žije, pokusím se shrnout dosavadní možnosti i zde:

Retrofit TFT budíků - tedy náhrada DIM za "barevnou" TFT DIM je možná v zásadě do všech P3 aut (XC/V70III S80II XC60 S/V60 a série x40) s těmito variantami:

1. "facelift" auta se sytémem Sensus (XC/V70III S80II XC60 S/V60 MY14-)
- zde jde zásadě jen o výměnu "analogových" budíků s centrálním černobílým displejem a správné naprogramování DIM a CEM
- není třeba doplňovat kabeláž, vše je plug&play
- všechny funkce DIM jsou zachovány (vč. ukazatelů Eco/Power), i originální diagnostika "vidí" DIM
- záměna je plně podporována ve VDASH za pomocí automatického wizardu
- je třeba dekódovat CEM (*)


2. "předfacelift" auta se sytémem Sensus (XC/V70III S80II XC60 MY12-13, S/V60 MY11-MY13)
- zde se nahrazuje novější verze černobílých budíků se dvěma LCD displeji
- TFT doplňuje tolik požadovanou funkci zobrazení teploty chladící kapaliny v motoru
- do kabeláže je třeba doplnit pár vodičů mezi bílý konektor DIM a zásuvku OBD
- většina funkcí je zachována (ESC/DSTC, nastavování času, atp.)
- v některých kombinacích motorizace/MY se nezobrazují indikátory Eco/Power (typ. u MY11-12), pracujeme na modifikaci, kdy se budou zobrazovat náhradní hodnoty
- MT: GearShift (nápověda řazení) nefunguje u některých motorizací
- záměna je plně podporována ve VDASH za pomocí automatického wizardu
- mazání servisního intervalu se provádí přes VDASH (případně i přes páčku, ale to ještě nemám vyzkoušeno)
- oficiální diagnostika DIM "nevidí"
- je třeba dekódovat CEM (*)


3. ne-Sensusová auta (XC/V70III S80II XC60 -MY11)
- ne-Sensusové auto má menší černobílý LCD displej rádia/klimy
- i zde TFT DIM doplňuje m.j. zobrazování teploty chladící kapaliny v motoru
- do kabeláže je třeba doplnit pár vodičů mezi bílý konektor DIM a zásuvku OBD
- indikátory Eco/Power nejsou nativně podporovány - stávající modifikace (ale jen u některých motorizací) už zobrazuje některé náhradní hodnoty (Power indikátor se "hýbe")
- MT: GearShift (nápověda řazení) zatím nefunguje
- při zapnutí/vypnutí BLISu (tlačítkem) se nezobrazí hláška na DIM
- některé funkce nejsou (a nebudou - díky omezení designu) podporovány:
-- vypnutí DSTC (ESC OFF) je v původním autě přes páčku, u novějších pak v Sensusu - funkce vypnutí není dostupná
-- čas je třeba nastavit přes VDASH = TFT DIM nemá "čudlík" (a u TFT se čas nastavuje v Sensusu) - alternativně lze zapojit starou DIM, nastavit čas a pak vrátit TFT - což je krkolomné, ale funkční
- mazání servisní intervalu, nastavení času i diagnostika se provádí přes VDASH, oficiální diagnostika DIM "nevidí"
- záměna zatím NENÍ podporována ve VDASH, systém zatím testuje několik beta-testerů
- je třeba dekódovat CEM (*)


4. řada x40 (V/XC40)
- podobné jako v bodě 1., jen tvar budíků je jiný než u předešlých typů aut, nejsou vzájemně zaměnitelné


TFT retrofit mimo zprovoznění všech funkcí řeší hlavně ty problémy, které nastanou, když do auta dáte TFT s "náhodným" SW dárcovského auta.
Speciálně:
- ukazatel paliva - může ukazovat "naopak", nepřesně, případně vůbec. V ultimátním případě, když DIM ukazuje nulu v palivu, vybraným autům rovnou zastaví motor a domů jedete na odtahovce
- "černý střed" - TFT neukazuje prostřední displej.


Dále chci zmínit, že pro TFT retrofit vůbec nemusíte řešit, zda-li bylo dárcovské auto AWD/FWD, z x60 nebo x70, nebo nafta/benzín. Jediné, co je podstatné, je typ převodovky - AT/MT (to pole vpravo: PRND pro AT nebo GearShift +- pro MT). A samozřejmě fyzický tvar budíků x40 nelze do x60/x70/x80 a naopak.


(*) dekódování CEM: je proces, kdy se auto i PC s VDASH zapojí na nabíječky (**). Přes OBD a trvale on-line se CEM nejpozději do 24h "odemče" pro změny konfigurace. V průměru je to 12h. Proces lze kdykoli přerušit a pokračovat jindy.
(**) Nabíječkou pro auto je míněn takový zdroj, který má dostatečný proud na to, aby auto "uživili" - t.j. cca. 10-15A. Malé 4A nabíječky z Lídlu nevyhoví a proces bude při poklesu napětí na baterce předčasně ukončen.


Sorry za to množství textu, ale lépe to neumím. Tohle aspoň bude zdroj do naší wiki, která se tomuto tématu bude věnovat.

/Pavel


P.S. Problémy s adaptivním tempomatem jsou vyřešeny, proto je zde záměrně neuvádím...

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Mango (Saffron) .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Naposledy upravil ok2ucx dne 22 bře 2019 12:44, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 22 bře 2019 12:43 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 10097
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
To má fakt auto takový odběr na zapnutý klíček i když jsou vypnutá světla, vypnutý větrák topení a vypnuté rádio?

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 22 bře 2019 13:19 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1399
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Tak a ted bych to prosil jeste ve variante, jak to nacpat do P2/P80 :-D
Protoze z popisu mam skoro pocit, ze budiky fungujou prakticky temer zcela samostatne
a je to jen o tom, zda z OBD dostanou data... A pokud tomu tak je, tak by si clovek ty budiky rad po mechanicke strance klidne postavil... :-)

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Naposledy upravil Zajsoft dne 22 bře 2019 14:01, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 22 bře 2019 13:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1834
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
raolsa píše:
To má fakt auto takový odběr na zapnutý klíček i když jsou vypnutá světla, vypnutý větrák topení a vypnuté rádio?


Ano, má. U mé XC70III měřeno klešťákem cca 18A.

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 22 bře 2019 14:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3224
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/C70-T5
raolsa píše:
To má fakt auto takový odběr na zapnutý klíček i když jsou vypnutá světla, vypnutý větrák topení a vypnuté rádio?
Tohle milej pane není žádná škodovka stovka 8) Tam maximálně svítila žárovka na stropě a tekl proud zapalovací cívkou, když byl zrovna rozdělovač v sepnutém stavu.

Ale vážně: tahle auta (i v "programovacím režimu", když se dekóduje tohle heslo) tak asi těch 10-15A skutečně vezmou (XC90 ještě víc). Proto jsem zainvestoval do 40A italské nabíječky Telwin (dělají i svářečky, takže ty velký proudy umí). Švédský C-Tek dělá ještě lepší kusy, hlavně co se týká provedení kabeláže.

Každý autoservis by měl (a vidím kolem, že bohužel nemá) mít takovou pořádnou bednu na tahle novější užraná auta. Jinak jsou z toho ta zoufale vybité baterky, poškozené immobilizéry, chyby SRS-CFFF atp. Nic masového, ale když se do auta něco nahrává, tak to trvá a (často už vyšumělá) baterka dodávku energie nezvládá. Anebo stačí jen 30 minut diagnostiky bez motoru...

/PL

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Mango (Saffron) .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 22 bře 2019 16:26 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 10097
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Aha, děkuji za osvětu, začnu koukat po nějaké pořádné nabíječce. :wink:

Třeba tohle?

https://www.peddy.cz/naradi-dilenske-na ... e-50-boost

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Naposledy upravil raolsa dne 22 bře 2019 16:32, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 22 bře 2019 16:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 607
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Bydliště: Frenštát p.R.
Vůz: Volvo S60 T5, 2002
týjo. tím že nejde vypnout DSTC tak ten retrofit nechcu. to by mě pak v zimě nebavilo jezdit :(

_________________
.:::.Volvo S80 V8, MY2008 - černá .:::. Volvo S80 V8, 2007 - stříbrná (na prodej) .:::. Volvo S60 T5, 2002, Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 22 bře 2019 16:30 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1399
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
marekbm píše:
týjo. tím že nejde vypnout DSTC tak ten retrofit nechcu. to by mě pak v zimě nebavilo jezdit :(

No boze, tak si udelas jednocip s tlacitkem, kterej po ODB posle ten prikaz :D

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 22 bře 2019 16:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3224
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/C70-T5
raolsa píše:
Aha, děkuji za osvětu, začnu koukat po nějaké pořádné nabíječce. :wink:

Třeba tohle?

https://www.peddy.cz/naradi-dilenske-na ... e-50-boost

Dobrá ale těžká. Dovoluji spokojeně propagovat něco takového: https://www.topbattery.cz/nabijecky-sta ... v-24v.html

P.S. Nenecháme z toho udělat zvlášť topic?

/PL

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Mango (Saffron) .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 22 bře 2019 19:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 690
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
nejak nevidim xc60 pred 2011? Koukam spatne nebo do MY09 nejde?

_________________
VOLVO XC60, D5 AWD 160Kw 460Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 04/2009 manual - Ďáblík
VOLVO C70, T5 SUMMUM 190Kw 375Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 12/2007 automat - Kabroš
Diagnostika VDASH Ostrava


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 22 bře 2019 20:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3224
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/C70-T5
Volvo Polestar píše:
nejak nevidim xc60 pred 2011? Koukam spatne nebo do MY09 nejde?

3. ne-Sensusová auta (XC/V70III S80II XC60 -MY11)

/PL

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Mango (Saffron) .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 23 bře 2019 07:17 
Offline

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 1280
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Mozno by bolo dobre aby ten prispevok kde je info bol aj na prvej stranke tejto temy. Ked tak obetujem moj a upravim ho alebo nech to niekto vlozi pod moj prispevok.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 23 bře 2019 08:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 690
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
ok2ucx píše:
Volvo Polestar píše:
nejak nevidim xc60 pred 2011? Koukam spatne nebo do MY09 nejde?

3. ne-Sensusová auta (XC/V70III S80II XC60 -MY11)

/PL


Dekuji Pavle, ja kdyz videl tu pomlcku pred 11 tak jsem myslel ze to znaci od roku 2011...
Mate nedko tip, ktere budiky teda na alegru objednat, nebo Pavle nejsou skladem?

_________________
VOLVO XC60, D5 AWD 160Kw 460Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 04/2009 manual - Ďáblík
VOLVO C70, T5 SUMMUM 190Kw 375Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 12/2007 automat - Kabroš
Diagnostika VDASH Ostrava


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 23 bře 2019 10:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3224
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/C70-T5
.. i něco skladem mám, jeden manuál, zbytek automaty.

/PL

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Mango (Saffron) .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 23 bře 2019 11:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3224
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/C70-T5
Volvo Polestar píše:
ja kdyz videl tu pomlcku pred 11 tak jsem myslel ze to znaci od roku 2011..

Já vlastně ani nevím, jaký je ten správný úzus:

-MY11 chápu jako do MY11 včetně
MY11- zase od roku MY11 včetně nahoru

/PL

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Mango (Saffron) .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 23 bře 2019 11:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 607
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Bydliště: Frenštát p.R.
Vůz: Volvo S60 T5, 2002
přesně tak to bývá na eshopech s díly ;)

_________________
.:::.Volvo S80 V8, MY2008 - černá .:::. Volvo S80 V8, 2007 - stříbrná (na prodej) .:::. Volvo S60 T5, 2002, Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 229 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.256s | 18 Queries | GZIP : On ]