Retrofit Digitalnych budikov
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#26 Retrofit Digitalnych budikov
Stále mě zaráží, že se snad některé palubky v některých (starších) autech alespoň rozsvítí. Na těch videích (většinou z RU) tvrdí, že to do starších P3 jde všude, ale tak nějak tuším, že mají k tomu nějakou magickou krabičku či co.
Mám udělanou takovou malou přechodku do OBD - jde to snadno zkusit v každém autě (jen vytáhnout pojistku pro DIM a tuten bazmek zapojit do OBD / a ještě mít navíc ten starší typ TFT, nechce se mi to pokaždé kostit z vlastního auta).
P.
Mám udělanou takovou malou přechodku do OBD - jde to snadno zkusit v každém autě (jen vytáhnout pojistku pro DIM a tuten bazmek zapojit do OBD / a ještě mít navíc ten starší typ TFT, nechce se mi to pokaždé kostit z vlastního auta).
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#27 Retrofit Digitalnych budikov
tak to su skvele novinky dufame ze jedneho dna sa to podari. mna by zaujimalo ci by mi to islo na s60 my2013. asi budem musiet kupit budiky na skusku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#28 Retrofit Digitalnych budikov
U té 2013 - si myslím - že to půjde bez větších problémů. Tím, že S60II je "nová" platforma (taková půlgenerace), chtělo by to zkusit, jestli tam padne starý typ nebo ten novější (ten tu mám od Siggiho zapůjčen). Koncem týden pojedu kolem, mohli bychom to cvičně zkusit?
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#29 Retrofit Digitalnych budikov
http://xemodex.com/blog/introducing-the-xemodex-tft-retrofit-kit-for-volvo
Jak by to pracovalo ve starších ročnících, nějak jsem se s překladačem nedomluvil. Je to i s TFT.
Edit: tak už jsem se dopátral. Nepůjde.
Jak by to pracovalo ve starších ročnících, nějak jsem se s překladačem nedomluvil. Je to i s TFT.
Edit: tak už jsem se dopátral. Nepůjde.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#30 Retrofit Digitalnych budikov
jasne neni problem to by bolo super aspon by som vedel aky budik kupit ak by to slo poslem ti do sz nejaky kontakt.ok2ucx píše:U té 2013 - si myslím - že to půjde bez větších problémů. Tím, že S60II je "nová" platforma (taková půlgenerace), chtělo by to zkusit, jestli tam padne starý typ nebo ten novější (ten tu mám od Siggiho zapůjčen). Koncem týden pojedu kolem, mohli bychom to cvičně zkusit?
P.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#31 Retrofit Digitalnych budikov
este ma napadlo ze na s60 mam manual. ma to zmysel skusat? robia sa vobec tie s velkym displejom pre manual?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#32 Retrofit Digitalnych budikov
Ano robí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#33 Retrofit Digitalnych budikov
aha ano uz som to nasiel. ale je to ta verzia s napisom gearshift +/-.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#34 Retrofit Digitalnych budikov
co tak citam komentare na youtube tak niekto tam radi vymenit riadiacu paku aj s tym zakladom asi za tu novsiu ta vraj ukazuje potom aj polohu prnd. a este takyto tip tam je
have done it. take hs can +- from obd2 sockets' 6 and 14 pins to dims 7 and 8 s socket. our dims socket only have ms can bus. you need to wire 2 cable extra hs can bus to dims socket. pin the socket with hs can bus thats all
have done it. take hs can +- from obd2 sockets' 6 and 14 pins to dims 7 and 8 s socket. our dims socket only have ms can bus. you need to wire 2 cable extra hs can bus to dims socket. pin the socket with hs can bus thats all
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 17
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V40 T4 yellow
#35 Retrofit Digitalnych budikov
možná trocho offtopic otazka,budou mi pasovat budiky-i správně ukazovat z v40 1.9 td 85kw 2003(otackomer do 6 -stejně velký otáčkoměr a tachometr) do mé t4 2000 otackoměr malý vlevo. duvod? chci sleeper a ty budíky se mi líbí víc.díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 371
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
#36 Retrofit Digitalnych budikov
Prave ten kus, co ma ok2ucx ode me je na manual. Protoze mam V70 P3 v manualu. Ale je skoda, ze i pres takove snazeni to (zatim) nema kloudnych vysledku do prvnich modelu treti generace...Arkaz píše:este ma napadlo ze na s60 mam manual. ma to zmysel skusat? robia sa vobec tie s velkym displejom pre manual?
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#37 Retrofit Digitalnych budikov
Tak je to hezký, ale mě by stačilo do stávajících budíků nějak vpašovat alespoň hrubě teplotu vody, a neurazilo by mě vidět jaký je zařazený stupeň i v režimu D, jako jsem to viděl třeba u VW. Ovšem nevím jestli je to nějak zvládnutelné.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#38 Retrofit Digitalnych budikov
Tak to je škoda, že to nepůjde aplikovat na první P3 už jsem si pomalu odkládal
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#39 Retrofit Digitalnych budikov
Stejně je to kolotočářský štýlec, klasika je klasika, tak buď rádNosound89 píše:Tak to je škoda, že to nepůjde aplikovat na první P3 už jsem si pomalu odkládal
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 371
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
#40 Retrofit Digitalnych budikov
ja chci byt kolotocar
Jinak me jeste napadlo, ze pokud jsem koupil MY15 , tak bych mohl zkusit sehnat starsi, do FL MY14 a treba by to pak ta nase plechovka lepe zkousla... Co na to ok2ucx, mohlo by to pomoct ?
Jinak me jeste napadlo, ze pokud jsem koupil MY15 , tak bych mohl zkusit sehnat starsi, do FL MY14 a treba by to pak ta nase plechovka lepe zkousla... Co na to ok2ucx, mohlo by to pomoct ?
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#41 Retrofit Digitalnych budikov
napadlo mě, koupit ten set od tunerů z ruska okopírovat jejich systém a cenu rozdělit mezi zájemce. byt jich 10 tak je to max 3k na každého.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 432
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#42 Retrofit Digitalnych budikov
konecne super napadPINĎABC píše:napadlo mě, koupit ten set od tunerů z ruska okopírovat jejich systém a cenu rozdělit mezi zájemce. byt jich 10 tak je to max 3k na každého.
Len to by potom aj D5T5 museli spravit extra cenu na klonovanie a upravy budikov, inak sa to cele zacne dost nabalovat a predrazovat.
1. zohnat budiky (spravne)
2. Poplatok za rusky kon
3. poplatok za pracu VC
ale inak
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#43 Retrofit Digitalnych budikov
Tak a kdy to bude k mani?Ares píše:konecne super napadPINĎABC píše:napadlo mě, koupit ten set od tunerů z ruska okopírovat jejich systém a cenu rozdělit mezi zájemce. byt jich 10 tak je to max 3k na každého.
Len to by potom aj D5T5 museli spravit extra cenu na klonovanie a upravy budikov, inak sa to cele zacne dost nabalovat a predrazovat.
1. zohnat budiky (spravne)
2. Poplatok za rusky kon
3. poplatok za pracu VC
ale inak
A jeste nejlepe, at to jde naroubovat do moji S80 z '99...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#44 Retrofit Digitalnych budikov
Na S80 '99 sa pridávam
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#45 Retrofit Digitalnych budikov
Tak na S80 MY99 je to už přehnané
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#46 Retrofit Digitalnych budikov
Klasika není špatná, taky se mi líbí, ale tyhle budíky jsem měl ve V40CC a prostě to načítání a režim sport má něco do sebePINĎABC píše:Stejně je to kolotočářský štýlec, klasika je klasika, tak buď rádNosound89 píše:Tak to je škoda, že to nepůjde aplikovat na první P3 už jsem si pomalu odkládal
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#47 Retrofit Digitalnych budikov
No svoji DIM MY14 (= t.j. starší) jsem do MY07 taky kostil. Ale bez té slavné ruské krabičky to ve starším autě patrně fungovat nebude.Siggi píše:ja chci byt kolotocar
Jinak me jeste napadlo, ze pokud jsem koupil MY15 , tak bych mohl zkusit sehnat starsi, do FL MY14 a treba by to pak ta nase plechovka lepe zkousla... Co na to ok2ucx, mohlo by to pomoct ?
Kopírovat něčí krabičku je sporné, hlavně nejisté - podle všeho je to taková gateway, co "překládá" staré příkazy na nové. A zjevně postupně přidávají další nalezené příkazy. Ale do auta bych si (zvláště, když se to týká takového důležitého přístroje jakým je DIM) asi nedával.
Už tohle řešení někdo někdy viděl na vlastní oči?
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#48 Retrofit Digitalnych budikov
btw. když by jste si byli jistí, že to zvládnete tak na to klidně přispěji
Zatím to ale vypadá, že bez jejich zázračné krabičky spíše ne
Zatím to ale vypadá, že bez jejich zázračné krabičky spíše ne
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 744
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#49 Retrofit Digitalnych budikov
Já si myslím, že je potřeba k roubování tak 3 litry vodky. Ti rusáci podle mě bez paliva také nic nedělají
Já nevím, já jsem ochoten přispět na vývoj, to bez pochyby, ale jestli bych to v autě chtěl...zatím nevím. Hezké to je, nepopírám...Já bych to "strkal" do MY 2011 s AT.
Já nevím, já jsem ochoten přispět na vývoj, to bez pochyby, ale jestli bych to v autě chtěl...zatím nevím. Hezké to je, nepopírám...Já bych to "strkal" do MY 2011 s AT.
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#50 Retrofit Digitalnych budikov
Ti, co udávají r.v. 2011 mají ještě šanci zadívat se do VINka, jestli to auto náhodou není už MY12 (což jsou všechna asi od června). T.j. zakrýt posledních 7 cifer a když tam zůstane C nebo něco vyššího (vlastně ještě jen D), tak to lze retrofitnout celkem snadno.
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek