Právě je 20 říj 2018 17:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 223 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 09 lis 2017 20:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 532
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: XC70 r.v.2011
Dívám se dívám....a....nic. Jsem dokonce "B" :%)
To já vím, jak se od června roku 2011 změnil interiér, tedy asi i s těmi fičurami, které jsou pro retrofit potřebné.

_________________
XC 70 D5 AWD Summum r.v. 2011 (aktuálně 220 tis.km)
P 407 SW 2.2 HDI r.v. 2007 (v r.2017 naposledy najeto 270 tis.km) -> prodáno SK
P 406 2.2 HDI r.v. 2000 (v r.2017 najeto 390 tis.km) -> prodáno v bydlišti. (vypadá hodně unaveně)
P 205 1.9 GTI r.v. 1989 (sešrotováno na cca 300 tis.km)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 13 led 2018 11:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 4084
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: XC70-T6/S80-V8/C70-T5/MX5
ok2ucx píše:
Jednu věc nechápu - jak ti soudruzi z východu přemluví už jen tvar palubky, aby do auta 2007 (mechanicky) seděla tahle nová DIMka?
Tak konečně jsem našel rozuzlení - těch TFT palubek je - i po mechanické stránce - vícero verzí:
Příloha:
tft.jpg
tft.jpg [ 86.11 KiB | Zobrazeno 584 krát ]


Mi se historicky do rukou dostala ta dolní varianta. Proto také nešla nakostit do první S80II a jiných podobných krámů, které mají ten horní tvar.

No a aby to nebylo tak jednoduché, když už narazíte na správný tvar, i tyto existují v různých HW variantách.
A ano - při retrofitu do -MY11 je skutečně potřeba mít "translator", tedy krabičku která předkládá stará data za nová a naopak.

P.

_________________
.::. XC70 T6 2014 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Saffron .::. Mazda MX-5 1.8 2002 .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 13 led 2018 11:51 
Offline

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 1241
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
mne sa zda ze ta horna je z V40 a S/V60 a spodna z ostatnych modelov.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 13 led 2018 12:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 4084
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: XC70-T6/S80-V8/C70-T5/MX5
Horní je stejná jako S80II, XC/V70III. Jestli je to (rozměrově) kompatibilní ještě s něčím dalším, to jsem nezkoumal...

P.

_________________
.::. XC70 T6 2014 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Saffron .::. Mazda MX-5 1.8 2002 .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 15:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 532
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: XC70 r.v.2011
Teď ještě počkat, jestli podaří spárovat. Myslím, že o něco se pokouší Siggy.
Mám obavu, že pro VolvoCesky to nemůže být lukrativní vzhledem k tomu, kolik by se asi sešlo objednávek....

_________________
XC 70 D5 AWD Summum r.v. 2011 (aktuálně 220 tis.km)
P 407 SW 2.2 HDI r.v. 2007 (v r.2017 naposledy najeto 270 tis.km) -> prodáno SK
P 406 2.2 HDI r.v. 2000 (v r.2017 najeto 390 tis.km) -> prodáno v bydlišti. (vypadá hodně unaveně)
P 205 1.9 GTI r.v. 1989 (sešrotováno na cca 300 tis.km)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 16:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 3633
Bydliště: ± Frýdek-Místek
Vůz: S80 V8 4,4 AWD Summum
Jasper píše:
Teď ještě počkat, jestli podaří spárovat. Myslím, že o něco se pokouší Siggy.
Mám obavu, že pro VolvoCesky to nemůže být lukrativní vzhledem k tomu, kolik by se asi sešlo objednávek....


Myslíš, že ne? Sice to nebudou stovky lidí, ale jednotky, možná desítky ano.
Je to jako s chipováním, to taky nedělají na stovkách volv, alespoň předpokládám 8)
Dle mě by měla každá firma, pro získání nových zákazníků, rozvíjet svou nabídku.

_________________
S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 16:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 532
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: XC70 r.v.2011
Tááák, a teď už jsme minimálně dva zájemci :wink:

_________________
XC 70 D5 AWD Summum r.v. 2011 (aktuálně 220 tis.km)
P 407 SW 2.2 HDI r.v. 2007 (v r.2017 naposledy najeto 270 tis.km) -> prodáno SK
P 406 2.2 HDI r.v. 2000 (v r.2017 najeto 390 tis.km) -> prodáno v bydlišti. (vypadá hodně unaveně)
P 205 1.9 GTI r.v. 1989 (sešrotováno na cca 300 tis.km)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 16:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 417
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 2,4D AWD 2009, červená met.
Co vim tak siggi (radek) to dava dokupy s volvocesky (pavlem)

_________________
VOLVO XC60, 2,4D AWD 136Kw,r.v. 2009, manual - Ďáblík


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 17:10 
Offline

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 1241
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
tri zajemci. na dve auta takze styri :D
ale na moju s60 my2013 by to vraj mohlo ist aj bez tej ruskej krabicky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 17:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 3633
Bydliště: ± Frýdek-Místek
Vůz: S80 V8 4,4 AWD Summum
+ Pinďa myslím
Takže už kolik? 4? 5? 8)

_________________
S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 17:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 3633
Bydliště: ± Frýdek-Místek
Vůz: S80 V8 4,4 AWD Summum
Arkaz píše:
tri zajemci. na dve auta takze styri :D
ale na moju s60 my2013 by to vraj mohlo ist aj bez tej ruskej krabicky.


Pavel u S60II psal pro MY14+

_________________
S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 17:24 
Offline

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 1241
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
samozrejme otazna je cena. ked to bude viac alebo na urovni ruskej krabicky + budikov z PL tak to je asi jedno :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 17:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2016
Příspěvky: 486
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Ta spodni co je na fotce tak je z V40/XC40 . Jako jedina ma jiny TFT oproti klasicke P3 platforme. tam by mel byt tvar pro osazeni vsude stejny. Ja ted cekam nez mi ruska krabicka dojde ( to by nebylo Rusko, aby nebyla spatna transakce a nemuselo se to delat znova :-D Kazdopadne uz psali ze to maji pro me ready a jakmile dojdou penize tak to poslou. Uvidime v cem nam to pomuze dal :-)

_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 18:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 5155
Bydliště: Bílovec
Bydliště: Wagstadt
Vůz: 80II 3,2 AWD XC90 AWD R-Design
Já určitě, dal bych přednost Vč, ale když to pro ně není zajímavé. Tak to chápu a prubnu méně důvěry hodně bratry z Ruska.

_________________
S80II 3,2 AWD XC90 3,2 R-Design LPG
Byla první C30 1,6D 2007 270000kmUž není V70 2,4T LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 18:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 3633
Bydliště: ± Frýdek-Místek
Vůz: S80 V8 4,4 AWD Summum
Počkáme na Radka a uvidíme :)

_________________
S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 18:29 
Offline

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 1688
Bydliště: Brno
Neříkám, že to jednoznačně musím mít, ale na druhou stranu, když to bude fungovat, tak proč ne.

_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 18:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 3633
Bydliště: ± Frýdek-Místek
Vůz: S80 V8 4,4 AWD Summum
selap píše:
Neříkám, že to jednoznačně musím mít, ale na druhou stranu, když to bude fungovat, tak proč ne.


Pokud máš 2012 tak by to pro tebe mělo jít bez problémů :wink:

_________________
S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 19:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 532
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: XC70 r.v.2011
Také neříkám, že bych se bez toho neobešel, ale líbilo by se mi to. Siggimu jsem slíbil, že přispěju, tak čekám na SZ.

_________________
XC 70 D5 AWD Summum r.v. 2011 (aktuálně 220 tis.km)
P 407 SW 2.2 HDI r.v. 2007 (v r.2017 naposledy najeto 270 tis.km) -> prodáno SK
P 406 2.2 HDI r.v. 2000 (v r.2017 najeto 390 tis.km) -> prodáno v bydlišti. (vypadá hodně unaveně)
P 205 1.9 GTI r.v. 1989 (sešrotováno na cca 300 tis.km)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 20:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1793
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Nosound89 píše:
+ Pinďa myslím
Takže už kolik? 4? 5? 8)



Já taky :)

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 20:17 
Offline

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 1688
Bydliště: Brno
Tak orintačně jak by to vyšlo s cenou? Abych prásátko nevyprášil do sucha a pak mi tu neřvali hladoví haranti :)

_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 20:22 
Offline

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 1241
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
to ti teraz nikto nepovie. prv sa uvidi co ta ruska krabicka je zac. a ci je mozne vobec ju vyrobit. mozno je to tak zlozite a take know how ze len rusko a nic vic.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 20:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1135
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
Také mě to láká, ale nacpat do budíků třeba 15k???, raději udělám komplet zadní nápravu. Ale červík hlodá a hlodá, že to nakonec stejně budu muset mít, jakmile to ok2ucx rozlousklne.

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 20:38 
Jakub Svoboda píše:
Také mě to láká, ale nacpat do budíků třeba 15k???, raději udělám komplet zadní nápravu. Ale červík hlodá a hlodá, že to nakonec stejně budu muset mít, jakmile to ok2ucx rozlousklne.

Není třeba dělat celou nápravu ,stačí dva PUR silentbloky. :wink:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 20:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1135
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
JJ silentbloky s těma se počítá, pak pružiny a tlumiče. Takže + - s prací 15k

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Retrofit Digitalnych budikov
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 23:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 4084
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: XC70-T6/S80-V8/C70-T5/MX5
Že VČ nemá na podobném projektu zájem, není tak úplně pravda (spíše nejsou lidi). Zásadní je otázka, kolik úsilí by tohle obnášelo, protože to může být >relativně< jednoduchá záležitost, anebo spíše nemusí. Železo, které by tuto funkcionalitu umělo (jen tak mimochodem) zprostředkovat - bychom i měli (dongle). Do bližšího zkoumání interní komunikace v autě se shodou okolností zrovna také pouštíme, takže teoretické předpoklady tu jsou.

Slibovat cokoli si ale nedovolím, protože jako u všech "reverse engineering" projektů je výsledek vždy zcela nejistý a jen těžko předvídatelný. Vývoj dongle nás pěkně vyučil, m.j. že dosáhnout stabilní a bezproblémové komunikace s autem je pěkná fuška (připomínám, že se tu bavíme o několika velmi rozdílných platformách - počínaje S80 1999, konče nejnovějšími SPA auty MY18). Volvo bylo v roce 1999 přímo revolučním průkopníkem s CAN komunikací po celém autě. Něco, co nikdo neměl, neexistovaly žádné standardy, všechno to chlapci ve Švédsku museli vymýšlet od píky. V průběhu let každou chvíli měnili protokoly, interpretaci dat, takřka každý modelový rok (hlavně ze začátku) je svým způsobem "jiný", byť auto z venku vypadá stejně. Chci tím říct, že komunikace se během let měnila...

Ale zpátky k tématu retrofitu: auta od MY12 nahoru jsou si už navzájem podobná, stačí novou TFT palubku připojit, kam patří a bude zobrazovat většinu údajů správně. P3 auta prošla právě od modelového roku MY12 malým elektrickým faceliftem, t.j. na "digitální" straně se změnilo takřka všechno, ten "konvertor" musí pochyat údaje ve starém formátu a palubce ji odvysílat ve formátu novém a naopak. Uvidíme.

Nějaký malý technologický pokus slíbit můžu...

P.

_________________
.::. XC70 T6 2014 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Saffron .::. Mazda MX-5 1.8 2002 .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 223 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.098s | 23 Queries | GZIP : Off ]