Porovnání intercooleru Do88 a GPI Racing

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3195
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#1 Porovnání intercooleru Do88 a GPI Racing

Příspěvek od Basstl »

Původně jsem chtěl porovnat coolery Do88 a Jap Parts, ale to je jinej příběh.
Oba intercoolery jsou na P80.
Tak tedy, balený jsou oba v tvrdým kartonu, ale Do88 je kolem dokola vypěněný, takže vydrží i manipulaci českých přepravců.

Do 88:
Celohliníkový intercooler s kvalitními sváry a s poměrně kvalitním zpracováním.
Spodní a horní část jsou odlitek včetně hrdel.
Obě hrdla mají průměr 65mm
Šířka chladící části 576mm
Hloubka 50mm
Váha 9,5kg
Chladící kanálky z hranatého profilu, uvnitř spousta drobných žeber
Povrchová úprava - lakování

GPI Racing.
Celohliníkový intercooler s o něco hrubšími, ale poměrně kvalitními sváry.
Komplet posvařovaný s hliníkových plechů, hrdla přivařené.
Spodní hrdlo má průměr 53mm, tedy stejně jako originál.
Šířka chladící části 552mm
Hloubka 45mm
Váha 5,6kg
Chladící kanálky oválného tvaru, uvnitř 2 žebra. Tedy horší tvar s ohledem na účinnost než Do88.
Povrchová úprava - leštěné plechy bez povrchové úpravy.

Pro srovnání ještě hloubka originálního intercooleru je 33mm.
Oproti oběma hliníkovým vypadá jako hračka.

Do88 je na první pohled masivnější, širší, hlubší a kvalitnější, za víc než dvojnásobek ceny GPI.
Na větší výkony bude určitě lepší.
Pokud chce někdo cooler bez inverzního sání (např. na TDI), tak může být lepší volbou GPI, protože se nemusí převařovat a účinnost bude dostatečná.
Přílohy
DSCF9649.JPG
DSCF9651.JPG
Do88
Do88
GPI
GPI
Do88
Do88
GPI
GPI
Do88
Do88
GPI
GPI
DSCF9665.JPG
DSCF9669.JPG
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#2 Porovnání intercooleru Do88 a GPI Racing

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Super porovnávačka, díky za to. Pokukuju po novém kůleru na dehta, takže to GPI vypadá jako dobrá volba...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Martas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V70 II D5 AWD

#3 Porovnání intercooleru Do88 a GPI Racing

Příspěvek od Martas »

Díky za porovnání :good:
_________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3195
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#4 Porovnání intercooleru Do88 a GPI Racing

Příspěvek od Basstl »

Rádo se stalo. ;)
Jestli se mi dostane do ruky cooler Jap Parts, tak ho dopíšu do 1. příspěvku.
Na dehta je GPI asi ideální volba a kdybych nebyl vůl a nešáhnul po jiný krabici, tak ho tam mám taky... :D
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#5 Porovnání intercooleru Do88 a GPI Racing

Příspěvek od z-d-e-n-a »

A nebudeš se toho gpíčka zbavovat? :green:
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#6 Porovnání intercooleru Do88 a GPI Racing

Příspěvek od Zajsoft »

Ja mam GPIcko vcetne reverzniho sani...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#7 Porovnání intercooleru Do88 a GPI Racing

Příspěvek od kishmick »

Čau! Já sice porovnával Do88 s Jap Parts u P2, ale je to podobný- Jap Parts je vždycky hrubší zpracování (neni tak hezkej-přesnej, jako Do88), vzal jsem ho nakonec kvůli ceně. A co od Snabbu? Ten je takovej o dost jinej, než všechny ostatní-hlavně tvarově-vývody do boku (místo k motoru), asi proto, abys musel koupit celej KIT ?
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“