PU silentblok svépomocí
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#1 PU silentblok svépomocí
nezkoušel někdo tvořit PU silentblok svépomocí?
Jsem dneska sundal z V70 utržený silentblok-držák převodovky a tak mě tak napadlo, že by se ten malej utrženej hajzlík dal vyřezat a nacpat tam PU tmel, třeba ten co se používá na lepení skel. Se 65ShA. Což tak nějak cirka odpovídá fijalovým Powerflexům.
Celý držák stojí od Lemförderu 700Kč, jeden silenblok od powerflexu je za 700Kč, což je nesmysl. Tmel na vokna asi 150Kč, což by šlo.
Sice by se to vytvrzovalo asi týden (4mm/24h), ale s S60 stejně teď přes zimu nejezdím.
Nebo si to představuju moc jednoduše?
Jsem dneska sundal z V70 utržený silentblok-držák převodovky a tak mě tak napadlo, že by se ten malej utrženej hajzlík dal vyřezat a nacpat tam PU tmel, třeba ten co se používá na lepení skel. Se 65ShA. Což tak nějak cirka odpovídá fijalovým Powerflexům.
Celý držák stojí od Lemförderu 700Kč, jeden silenblok od powerflexu je za 700Kč, což je nesmysl. Tmel na vokna asi 150Kč, což by šlo.
Sice by se to vytvrzovalo asi týden (4mm/24h), ale s S60 stejně teď přes zimu nejezdím.
Nebo si to představuju moc jednoduše?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#2 PU silentblok svépomocí
Myslím, že by se toho mohl chytit Martinopel a nechat tyhle silentbloky z PU udělat, ne? Otázka zní co to udělá s komfortem, mám pocit, že jsem někde četl, že na tohle není PU moc vhodný, že se motor pak moc klepe.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#3 PU silentblok svépomocí
tak můžu zkusit jiný tmel ...
65ShA
http://www.fototapety.cz/2983-polyuretanove-tmely-mastersil/9812-polyuretanovy-tmel-quot-60quot-sha-pro-maximalne-pevne-spoje-pro-lepeni-autoskel/
50ShA
http://www.denbraven.cz/polyuretanova-lepidla-a-tmely/0421-pu-50-fc-polyuretanovy-tmel-50-cz2.html
40ShA
http://www.denbraven.cz/polyuretanova-lepidla-a-tmely/0422-bond-flex-pu-40-fc-polyuretan-50-cz517.html
65ShA
http://www.fototapety.cz/2983-polyuretanove-tmely-mastersil/9812-polyuretanovy-tmel-quot-60quot-sha-pro-maximalne-pevne-spoje-pro-lepeni-autoskel/
50ShA
http://www.denbraven.cz/polyuretanova-lepidla-a-tmely/0421-pu-50-fc-polyuretanovy-tmel-50-cz2.html
40ShA
http://www.denbraven.cz/polyuretanova-lepidla-a-tmely/0422-bond-flex-pu-40-fc-polyuretan-50-cz517.html
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#4 PU silentblok svépomocí
Může mi někdo vysvětlit k čemu by mělo být dobrý mít uložený motor "natvrdo"?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#5 PU silentblok svépomocí
že je to z PU neznamená, že je to natvrdo. Gumový silentblok má taky nějakou tvrdost. Co jsem tak hledal, tak prý 50-60ShA.
Navíc do toho samodomo bych klidně mohl udělat nějaké deformační mezery. Podobně jako je to u originálu.
A proč to chci takto řešit? Prachy. Jestli dát 700Kč nebo 100Kč je docela rozdíl. A přijde mi nesmysl/neekologické zahodit takový kus materiálu jenom kvůli jednomu roztrženému silentbloku. Nechápu proč se tyhle silentbloky neprodávají samostatně po dvou stovkách kus.
Navíc do toho samodomo bych klidně mohl udělat nějaké deformační mezery. Podobně jako je to u originálu.
A proč to chci takto řešit? Prachy. Jestli dát 700Kč nebo 100Kč je docela rozdíl. A přijde mi nesmysl/neekologické zahodit takový kus materiálu jenom kvůli jednomu roztrženému silentbloku. Nechápu proč se tyhle silentbloky neprodávají samostatně po dvou stovkách kus.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#6 PU silentblok svépomocí
Fandim Ti, testni to, přinejhorším kvuli měkkosti nevydrží. Za to kilo to stojí.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 711
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
#7 PU silentblok svépomocí
Já myslím, když dodrzis stupeň tvrdosti, tak to bude fungovat.
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#8 PU silentblok svépomocí
100 stojí jen materiál nebo tě na stovku vyjde komplet výroba?
Já myslím že ne že se se vším všudy dostaneš na 400 a to myslím za to srani už se nevyplatí. Za další zjistíš že to nebude moc fungovat takže budeš dělat další to pak už jsi na 8 stovkách. To už jsi 100 v mínusu...
Ve finále půjdeš a koupíš nový celý držák.
Já myslím že ne že se se vším všudy dostaneš na 400 a to myslím za to srani už se nevyplatí. Za další zjistíš že to nebude moc fungovat takže budeš dělat další to pak už jsi na 8 stovkách. To už jsi 100 v mínusu...
Ve finále půjdeš a koupíš nový celý držák.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#9 PU silentblok svépomocí
Nevim jestli zrovna na S60ku dělají ,ale cena zas tak hrozná není mám je na všech 850kach a zatím v pohodě a pokud to dělá Martin ani bych to neřešil domácí výrobou :
http://www.dily-volvo.cz/Volvo/S70-V70-00/Motor-S70-V70-00/Ulozeni-motoru/Silentblok-motoru-predni-spodni-zesileny.html?listtype=search&searchparam=1036307
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/engine-mountings/engine-mounting-front-lower-heavy-duty/1036307/
http://www.dily-volvo.cz/Volvo/S70-V70-00/Motor-S70-V70-00/Ulozeni-motoru/Silentblok-motoru-predni-spodni-zesileny.html?listtype=search&searchparam=1036307
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/engine-mountings/engine-mounting-front-lower-heavy-duty/1036307/
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 464
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
#10 PU silentblok svépomocí
nebude to fungovat
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#11 PU silentblok svépomocí
Přemýšlím, že zkusím pomocí PUR lepidla opravit 2 silentbloky držící rozpěrnou tyč nad TDI. Zkoušel někdo?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#12 PU silentblok svépomocí
Pustil jsem se do toho. Rozpěra motoru byla už hodně na volno, při zhasnutí motoru to klepalo, horní silentblok vydržel rok, pravděpodobně právě kvůli volně rozpěre.
Zalepili jsem to obyčejným lepidlem na skla, na bázi polyuretanu. A překvapivě to funguje a drží naprosto skvěle. Rozpěra je téměř na pevno, klepání a hýbání s autem zmizelo. Usetrenk zhruba 1300kc za nové.
Zalepili jsem to obyčejným lepidlem na skla, na bázi polyuretanu. A překvapivě to funguje a drží naprosto skvěle. Rozpěra je téměř na pevno, klepání a hýbání s autem zmizelo. Usetrenk zhruba 1300kc za nové.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#13 PU silentblok svépomocí
Tak dej fotky za rok, jak to bude vypadat.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#14 PU silentblok svépomocí
obě tyhle rozpěry jsem tak před 3 rokama vymlátil a zalil dentakrylem (místo té gumy). je to tak pevné, že by se za to dalo auto možná i tahat. doteď drží jak čert. od té doby, co jsem to udělal mi zmizely vibrace od motoru, když někde stojím na brzdě.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#15 PU silentblok svépomocí
A pritom tam stacilo dat podlozky a stala by se z toho vazne rozperamarekbm píše:obě tyhle rozpěry jsem tak před 3 rokama vymlátil a zalil dentakrylem (místo té gumy). je to tak pevné, že by se za to dalo auto možná i tahat. doteď drží jak čert. od té doby, co jsem to udělal mi zmizely vibrace od motoru, když někde stojím na brzdě.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#16 PU silentblok svépomocí
To ja by som zas radšej dal za to 978,- Kč a mal to pri TDI motore také pružné i pevné aké to má byť, mal to nové, a v kvalite Corteco.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#17 PU silentblok svépomocí
Inu nafta, smrdi to, klepe to, furt nechapu jak si to nekdo muze poridit, paklize teda nema pristup ke kradene nafte...IgorS píše:To ja by som zas radšej dal za to 978,- Kč a mal to pri TDI motore také pružné i pevné aké to má byť, mal to nové, a v kvalite Corteco.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#18 PU silentblok svépomocí
Je to presne tak ako píšeš
Tiež to neviem pochopiť.
Tiež to neviem pochopiť.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#19 PU silentblok svépomocí
Pravděpodobně bych teď bejvale asi taky chtěl radši benzín +LPG. Na TDI mám teď v podstatě všechno uložení nové a pořád se to s vibracemi nedá rovnat s bratrovo 2,0T, kde jsou dost možná silentbloky ještě puvodni.
Co jsem zatím zkoušel a zkoumal, tak větší pevnost uložení "rozpery" ničemu nevadí. Motor nemá prostor se tolik rozvibrovat a ve výsledku byť je to pevnější, to vibruje méně.
Dost je to znát při startu a zdecnuti motoru.
Každopádně jak pevná je rozpěra na nových originál Corteco? Tuším, že je také téměř na pevno.
Co jsem zatím zkoušel a zkoumal, tak větší pevnost uložení "rozpery" ničemu nevadí. Motor nemá prostor se tolik rozvibrovat a ve výsledku byť je to pevnější, to vibruje méně.
Dost je to znát při startu a zdecnuti motoru.
Každopádně jak pevná je rozpěra na nových originál Corteco? Tuším, že je také téměř na pevno.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#20 PU silentblok svépomocí
Princíp je však v tom, že priečne to má byť tuhé, aby to plnilo funkciu rozpery, ale pozdĺžne, radiálne, to má byť pružné, aby to tlmilo vibrácie motora ale mohol sa pohnúť v rozsahu akom sa má aj pri podtlaku v silentblokoch. Preto sa aj tie dva na rozpere volajú silentblok a nie hardblok. Tá tyč sa musí dať pootočiť do odporu a prepruženia, malého gumového valčeka. Vtedy je to správne.
Ak ti vyhovuje, že je motor pevnejšie uchytený a nemá sa možnosť rozvibrovať, nech sa páči, potom je to pre teba ok. Ibaže vlastne neviem, prečo to konštruktéri, ktorí navrhovali odpruženie motora v jeho uchytení, rovno nepriskrutkovali hore nejakou pevnou oceľovou konzolou. Motor by sa ani nepohol a nemal by možnosť sa tak rozvibrovať a rozperná tyč mohla byť na fest.
Lepidlo na sklá sa dalo natlačiť aj do silentblokov ramien, takto sa dá veľa ušetriť. Alebo aj do starých silentblokov motora by to šlo napumpovať. Bol by motor pevnejšie uchytený a ničomu by to nevadilo.
Každopádne, keď je to u teba ok, tak je to už úplne jedno ako je to s Corteco.
Ak ti vyhovuje, že je motor pevnejšie uchytený a nemá sa možnosť rozvibrovať, nech sa páči, potom je to pre teba ok. Ibaže vlastne neviem, prečo to konštruktéri, ktorí navrhovali odpruženie motora v jeho uchytení, rovno nepriskrutkovali hore nejakou pevnou oceľovou konzolou. Motor by sa ani nepohol a nemal by možnosť sa tak rozvibrovať a rozperná tyč mohla byť na fest.
Lepidlo na sklá sa dalo natlačiť aj do silentblokov ramien, takto sa dá veľa ušetriť. Alebo aj do starých silentblokov motora by to šlo napumpovať. Bol by motor pevnejšie uchytený a ničomu by to nevadilo.
Každopádne, keď je to u teba ok, tak je to už úplne jedno ako je to s Corteco.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#21 PU silentblok svépomocí
Ta rozpěra je na pevno, ale samozřejmě nějaká vile na hýbání tam stále je. I lepidlo na okna je pružné. Takže se to to nedá srovnat s pridelanim kov na kov.
Další věc, viděl jsem originály, ktere byly zachovalé a tvrdost byla zhruba stejná jako ty moje s lepidlem.
Další věc, viděl jsem originály, ktere byly zachovalé a tvrdost byla zhruba stejná jako ty moje s lepidlem.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#22 PU silentblok svépomocí
no, možná to tak volvo půvedně plánovalo. ale vzhledem k tomu, že je jeden gumový silentblok na motoru, pak uchycení na tu tyč a pak zase gumový silentblok, tak výsledek byl, že to při volnoběhu chytne rezonanci a v interiéru to pak je katastrofa (u automatu, kde je zařazeno D a stojí se na brzdě). když se tyhkle gumy odstraní a vytvoří se co nejpevnější spojení (je jedno jak), tak ten silentblok na motoru vibrace utlumí, rezonance tam nevzniknou a v interiéru nic neduní ani nevibruje.IgorS píše:Princíp je však v tom, že priečne to má byť tuhé, aby to plnilo funkciu rozpery, ale pozdĺžne, radiálne, to má byť pružné, aby to tlmilo vibrácie motora ale mohol sa pohnúť v rozsahu akom sa má aj pri podtlaku v silentblokoch. Preto sa aj tie dva na rozpere volajú silentblok a nie hardblok. Tá tyč sa musí dať pootočiť do odporu a prepruženia, malého gumového valčeka. Vtedy je to správne.
Ak ti vyhovuje, že je motor pevnejšie uchytený a nemá sa možnosť rozvibrovať, nech sa páči, potom je to pre teba ok. Ibaže vlastne neviem, prečo to konštruktéri, ktorí navrhovali odpruženie motora v jeho uchytení, rovno nepriskrutkovali hore nejakou pevnou oceľovou konzolou. Motor by sa ani nepohol a nemal by možnosť sa tak rozvibrovať a rozperná tyč mohla byť na fest.
Lepidlo na sklá sa dalo natlačiť aj do silentblokov ramien, takto sa dá veľa ušetriť. Alebo aj do starých silentblokov motora by to šlo napumpovať. Bol by motor pevnejšie uchytený a ničomu by to nevadilo.
Každopádne, keď je to u teba ok, tak je to už úplne jedno ako je to s Corteco.
takže teorie hezká, ale v reálu (u volva) naprosto na prd. ale kdo to nezkusil, tak nepochopí.
jinak zkoušel jsem tam dát i PU silentbloky (na všechny 3 a pak i jen na ten u motora), ale to byla taky hrůza (přenáší to dost rezonance).
takže ideální kombinace (na pohodlí): vzpěra úplně napevno a na motoru gumový silentblok.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1323
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#23 PU silentblok svépomocí
Já bych to nezatracoval, kdo nic nedělá nic nepokazí, ale taky některá levná řešení dokážou překvapit. Držet se slepě jen ověřených věcí tak stále chodíme pěšky.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#24 PU silentblok svépomocí
marekbm > Nepojednával som o benzínovom motore. Ten nemá podtlakové silentbloky a má úplne iné vlastnosti vibrácií.
Tarkin > Keď vieš posúdiť tvrdosť svojho riešenia a originálu, pričom je to zhruba totožné, vidieť že si dostatočne skúsený. Potom je, ako som už predtým písal, všetko v najlepšom poriadku a opäť si ušetril na správnom mieste. Gratulujem, dobrá práca.
Tarkin > Keď vieš posúdiť tvrdosť svojho riešenia a originálu, pričom je to zhruba totožné, vidieť že si dostatočne skúsený. Potom je, ako som už predtým písal, všetko v najlepšom poriadku a opäť si ušetril na správnom mieste. Gratulujem, dobrá práca.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3212
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#25 PU silentblok svépomocí
Igore.....neni ta tvoje věčná zahořklá jízlivost zbytečná? Přesně jak píše Selap - držet se slepě furt jen ověřených věcí a nezkoušet žádné inovace, tak aby člověk
do zblbnutí čekal, co páni inženýři ve firmě YX vymyslí, a když nic, tak vlak holt nepojede. Sám velmi dobře vím, že například u sjezdových vidlic
(disciplnína na kole, kolo co vypadá jak motorka bez motoru) byly oficiální manuály (moderátoři prominou) úplně k HO*NU a kluci ze servisů nakonec vymysleli
daleko lepší poměry oleje v patronách, tlaky vzduchu v poměru k váze jezdce, jiné vizkozity olejů, podložky z lepších materiálů, spousty jiných úprav,
které si vymysleli na koleni a dlouhodobě fungovali daleko lépe a za pětinu ceny, než marketingové pindy
od Öhlins, Marzocchi, FOX, BOS, Rockshox atd.
Funguje to ve většině průmyslových odvětví snad kromě armádního a IT.
Míň ironických poznámek by ti prospělo, nebo alespoň více nadhledu. Tahle věčná zahořklost, ublíženecká afektovanost působí na názorové
oponenty v diskuzi ve finálě kontraproduktivně.
do zblbnutí čekal, co páni inženýři ve firmě YX vymyslí, a když nic, tak vlak holt nepojede. Sám velmi dobře vím, že například u sjezdových vidlic
(disciplnína na kole, kolo co vypadá jak motorka bez motoru) byly oficiální manuály (moderátoři prominou) úplně k HO*NU a kluci ze servisů nakonec vymysleli
daleko lepší poměry oleje v patronách, tlaky vzduchu v poměru k váze jezdce, jiné vizkozity olejů, podložky z lepších materiálů, spousty jiných úprav,
které si vymysleli na koleni a dlouhodobě fungovali daleko lépe a za pětinu ceny, než marketingové pindy
od Öhlins, Marzocchi, FOX, BOS, Rockshox atd.
Funguje to ve většině průmyslových odvětví snad kromě armádního a IT.
Míň ironických poznámek by ti prospělo, nebo alespoň více nadhledu. Tahle věčná zahořklost, ublíženecká afektovanost působí na názorové
oponenty v diskuzi ve finálě kontraproduktivně.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek