Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 83
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
Bydliště: Karlovarský kraj

#1 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)

Příspěvek od Schweppes »

Ahojte ve spolek, věřím, že nás "úchylů", co chceme mít naše povozy co možná nejvíc k světu (v rámci možností) v každém detailu je tady spousta. A právě proto jsem se rozhodl vytvořit návod na upgrade "ošklivého" klíče, který máme my, majitelé MY00-03, na klíč "hezký", který se vyskytuje od MY04 a výš.

Všechno to začalo brouzdáním po čínských "aukčních" serverech - záměrně nejmenuji, kde jsem našel právě klíč Volvo s planžetou za nějakých 100 Kč i s dopravou, tak jsem si řekl, že to zkusím. Po chvilce pátrání jsem na zahraničních forech našel návod právě na upgrade, tak jsem se rozhodl ho trochu upravit a hlavně přepsat do jazyka českého. Tak jdeme na to.

Co budeme potřebovat???
- především starý "ošklivý" klíč a samozřejmě nové "hezké" tělo, kam budeme transplantovat staré vnitřnosti
- šroubovák TORX T9 (75 mm)
- malý křížový šroubovák
- nůž na koberce nebo jinou podobně ostrou alternativu
- nejlépe dvě ruce a když se budeme hodně loudat, tak 1 hodinu času
- ideálně dvousložkové lepidlo vyšší kvality (není podmínou, stačí i nějaký lepší Pattex či alternativy)
- malý plastový či kovový kroužek (podložku) - rozměry a tloušťku jsem bohužel nezměřil - ta se vykrystalizuje během skládání klíče (může se lišit podle Číňana :wink: )
- bonus: malou gumičku
- nakonec nanejvíš 400 Kč (100 Kč za klíč a 300 Kč za vyřezání nového)

Po doručení balíčku z Číny budeme usilovat, abychom našli něco podobného (tedy kompletní klíč i s nevyřezanou planžetou):
Obrázek

Jako další vezmete novou planžetu a starý klíč a vydáte se za zámečníkem. Někteří vám řeknou, že to nejde, ale věřte, že jde - já to nechal dělat u člověka, který má takovou tu malou dílnu na všechno možné v jednom ze supermarketů. Tady vřele doporučuji, abyste vzali z původních klíčů ten nejméně opotřebovaný, jinak si tím zbytečně budete snižovat šance na úspěch - konkrétně u mojí čínské planžety zámečník říkal, že takhle kvalitní planžetu ještě nepotkal, takže mu to dalo trochu zabrat. Nakonec to zvládl:
Obrázek

Fajn, můžeme se přesunout dál, vezmeme starý klíč a začneme do něj pomalu řezat a ořezávat ho - já jsem ho vzal rovnou celý, nicméně teď vím, že to není potřeba, stačí vzít jen strany kolem planžety a za chvíli na jedné z nich narazíte na malou díru, ve které se skrývá tzv. "transponder" čip (čip řekne imobilizeru, že je to ten správný klíč a dovolí vám nastartovat), který je z celého procesu upgrade asi nejdůležitější a taky největší "past." Myslete na to, že klíč je obalen do dvou pouzder - měkké gumy (většinou černá barva) a pod ní ještě do plastu (do šediva) - pro porovnání - klíč v původním stavu a už ořezaný do potřebného stavu:
ObrázekObrázek

Jak jsem naznačil - po chvíli na jedné ze stran narazíte na "transponder" - jde to vidět tady:
Obrázek

Víte, že něco děláte dobře a právě tady zbystřete - musíme se k čipu dostat, nicméně ho nesmíme jakkoliv poškodit - nezkoušel jsem co všechno vydrží, ale přistupoval jsem k němu "něžně." Začneme tedy pomalu odřezávat kousky gumy a plastu, až se dostaneme k čipu natolik, že půjde skoro celý vidět:
Obrázek

Já už jsem dále nic neřezal, nicméně jsem si říkal, jak čip dostat ven - doporučuji párátko - ideální pomocník. Užší hranu jsem dal zespod čipu a pomalu začal párátko zvedat, čip šel vcelku lehce ven:
Obrázek

Nezbývalo nic jiného, než čip vyndat a dát stranou. Teď už je to brnkačka. :wink:

Starý dálkový ovladač odzbrojíte jedným šroubovákem TORX T9, otevřete, vyndáte baterku a vnitřnosti - jde to jako po másle:
ObrázekObrázek

A jdeme na toho nového elegantního fešáka... Už mu jenom dát duši... :D :wink:

Vnitřnosti ("základní desku") ze starého dálkového ovladače nemusíte jakkoliv měnit, přesně pasuje do nového klíče, co je ale důležité a na co nesmíme zapomenout, je malý kovový kus, který je spojen právě s deskou a díky kterému dostane z baterie šťávu - vyndejte jej ze starého ovladače a dejte do nového, uvidíte, že tam na něj je přímo místo (tady doporučuji pacičku, která se dotýká základní desky, lehce ohnout tak, aby více "odstávala" - tím získáte jistotu, že kontakty budou dobře spojeny):
ObrázekObrázek

Nesmíme zapomenout na transponder čip, který dáme do "menší části" nového ovladače - opět je tam na něj připraveno místo, čip dáme na své místo a pomalu zatlačíme tak, jak nám dovolí:
ObrázekObrázek

Dále vřele doporučuji někde splašit či vyrobit podložku pod planžetu - většina čínských klíčů (né-li všechny) má mezeru pro planžetu moc velkou a díky tomu tam zbytečně plandá. Já jsem šel cestou malého plastového proužku, který jsem vložil pod planžetu:
Obrázek

Tímto krokem už máte vlastně vyhráno. Teď už jen klíč sestavit - rozdělil bycho ho na dvě části - malá, která drží planžetu - tady se na chvíli zastavíme - než tuhle část složíte, sežeňte si trochu nějakého kvalitnějšího lepidla (já použil zbytek jakéhosi lepšího Pattexu) a před secvaknutím naneste lepidlo dle obrázku - POZOR - vyhněte se kontaktu s čipem a planžetou, aby se vám nepřilepila. Osobně jsem lepidlo nanesl na spodní díl na místa, kam ukazují šipky:
Obrázek

Druhá část je tzv. velká, kde je deska a baterie. Můžete je malou a velkou část složit zvlášť, potom se do sebe jenom zacvaknou. Nemusíte se bát žádné pasti - jenom pozor při zacvakávání planžety - tlačítko, kterým vystřeluje, je na pružině, tu musíte "natočit" správným směrem tak, aby planžeta vyskočila ven a ne dovnitř. Teď už jenom, když máte celý klíč pohromadě, tak zašroubujte jeden malý křížový šroub, vložte baterii plusovým polem ven a zacvakněte její kryt:
ObrázekObrázek

PS: Pokud chcete mít klíč opravdu věrný originálu, můžete si na kryt baterie ještě vyrobit malé těsnění, to už je jen taková třešnička na dortu:
Obrázek

Gratuluji, máte vyhráno, pokud jste vše udělali tak, jak jste měli, nejenom, že budete mít dobrý pocit, hezčí klíč, který se k autům, jejichž pořizovací cena byla většinou vysoko nad 1 milion Kč, mnohem více hodí, ale navíc by vše mělo i fungovat. :)

Držím palce a nakonec malé srovnání - před a po. :good:
Obrázek
Naposledy upravil(a) Schweppes dne 23 led 2017 16:36, celkem upraveno 3 x.
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13026
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)

Příspěvek od raolsa »

Hezký návod, ale chybí ti tam jedna důležitá věc: část kde je čip a planžeta se musí k sobě slepit co nejkvalitnějším lepidlem, nejlépe dvousložkovým, jinak se po pár otočeních klíče ve spínačce tento rozlétne.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

#3 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)

Příspěvek od Hary »

raolsa píše:Hezký návod, ale chybí ti tam jedna důležitá věc: část kde je čip a planžeta se musí k sobě slepit co nejkvalitnějším lepidlem, nejlépe dvousložkovým, jinak se po pár otočeních klíče ve spínačce tento rozlétne.
Super tip, mám objednaný z činy na krabici, tak to pak slepim.
Mám jakési jednosložkové, co taví plasty k sobě.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 83
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
Bydliště: Karlovarský kraj

#4 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)

Příspěvek od Schweppes »

raolsa píše:Hezký návod, ale chybí ti tam jedna důležitá věc: část kde je čip a planžeta se musí k sobě slepit co nejkvalitnějším lepidlem, nejlépe dvousložkovým, jinak se po pár otočeních klíče ve spínačce tento rozlétne.
Oj, díky, neuvedl jsem to tam, protože jsem to netušil... :D :wink: Inu, člověk se stále učí a tenhle detail ještě dopiluji u svého klíče... :wink:
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13026
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#5 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)

Příspěvek od raolsa »

S tím lepidlem opatrně, je potřeba potřít pouze ty části co k sobě doléhají, aby se nepřilepila i planžeta.
Jo a ještě jsem si vzpomněl, že u těchto čínských klíčů se planžeta často příliš viklá v obalu, já jsem to řešil slabou plastovou podložkou. Nesmí být moc silná, aby klíč pak vystřeloval.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 83
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
Bydliště: Karlovarský kraj

#6 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)

Příspěvek od Schweppes »

Ještě jednou moc díky "Raolso" za připomínky a návrhy. :good: :wink: Díky Tobě jsem to ještě trochu doladil a doplnil. Dneska se u mě ještě objevil kamarád s origo klíčem, tak jsem od něj pochytil to těsnění na kryt baterie, teď už by to snad mělo být všechno a na nic jsem nezapomněl. :wink: :good:

Já už dnes absolvoval první jízdu s novým klíčem a normálně to auto má tak o 200 kobyl navíc... :D
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)

Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

#7 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)

Příspěvek od Hary »

raolsa píše:S tím lepidlem opatrně, je potřeba potřít pouze ty části co k sobě doléhají, aby se nepřilepila i planžeta.
Jo a ještě jsem si vzpomněl, že u těchto čínských klíčů se planžeta často příliš viklá v obalu, já jsem to řešil slabou plastovou podložkou. Nesmí být moc silná, aby klíč pak vystřeloval.
Nebude lepší spíš kovová podlozka? Vyšší životnost?
Nebo jak dlouho už vystřeluješ s plastovou? :D
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.

Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

#8 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)

Příspěvek od Hary »

Schweppes píše:Ještě jednou moc díky "Raolso" za připomínky a návrhy. :good: :wink: Díky Tobě jsem to ještě trochu doladil a doplnil. Dneska se u mě ještě objevil kamarád s origo klíčem, tak jsem od něj pochytil to těsnění na kryt baterie, teď už by to snad mělo být všechno a na nic jsem nezapomněl. :wink: :good:

Já už dnes absolvoval první jízdu s novým klíčem a normálně to auto má tak o 200 kobyl navíc... :D
Gooood JOB !!!!! A díky za návod.
:good: :good: :good:
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.

sumi
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 235
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo XC60
Bydliště: Vrchlabí

#9 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)

Příspěvek od sumi »

ja mam prez rok nemam lepeny a drzi :Yahoo!:
_________________
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13026
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#10 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)

Příspěvek od raolsa »

Ještě by jsi sem mohl dát odkaz odkud jsi klíč koupil, protože třeba ten můj má vybroušená místa "bronzová" a pouze povrch planžety je chromovaný a taky je po těch pár měsíců používání už docela podrápaný. :(
sumi píše:ja mam prez rok nemam lepeny a drzi :Yahoo!:
Tak to nechápu, protože ten můj se bez lepidla rozpadal. Když startuješ držíš klíč za "konec", nebo za tělo blízko planžety?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

sumi
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 235
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo XC60
Bydliště: Vrchlabí

#11 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)

Příspěvek od sumi »

tak normalne v prostred asi :beer:
_________________
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 83
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
Bydliště: Karlovarský kraj

#12 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)

Příspěvek od Schweppes »

Jasně chlapi, kdyby někdo potřeboval, tady je ten link: https://www.wish.com/m/c/5789ebe29d8784710e6c5643?force_native_view=1&app_deep_link=d2lzaDovL2MvNTc4OWViZTI5ZDg3ODQ3MTBlNmM1NjQz

Kupoval jsem to přes kamaráda, protože tam má účet, jinak jsem předtím na těch stránkách nikdy nenakupoval, nicméně vše proběhlo nad mou spokojenost. Cena klíče se tam pohybuje různě - jednou za 96, 93 a pak třeba za 106 Kč. :)

Jinak, když se tu bavíte o tom startování, tak já otáčím klíčkem tak, že ho celej držim - jdu k autu, odemknu, sednu si, zmáčknu tlačítko na vystřelení a kousek od něj celej klíč chytnu, takže ho mám vlastně v dlani a jdu startovat... :wink: Tím se dá určitě "ušetřit" té slepené části s planžetou... :wink:
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 121
Registrován: 8 roků
Bydliště: Praha 9 - Kyje
Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'

#13 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)

Příspěvek od lubooos »

Ja ted objednal na ebay. Tak uvidim co prijde.

http://www.ebay.com/itm/391437178242

Kazdopadne, mam jen jeden klic. Tak at to mam aspon cim odemknout. Jeste bych potreboval nekoho sikovnyho pres elektroniku.

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1053
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#14 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)

Příspěvek od travex »

Sam mam podobne prekopany klic uz delsi dobu:

zakladem byl cinan, nejen ze bylo potreba vyresit mezeru mezi planzetou a pouzdrem (ja mam fosforbronzovou podlozku puvodem z origo sklapeciho klice), ale taky zpracovani cinana.... po par mesicich se rozpadl, takze znovu, z cinana mam jen vrsek klice s planzetou a vlastni ovladac a zadni dekl je z origo po FL klice. Takhle licuje aspon cast ovladace. Vrsek je potreba nejen secvaknout a sesroubovat, ale taky slepit, aby planzetu nebylo tak snadne vylomit. Priste na cinana kaslu a koupim v autorizaku novy vrsek s planzetou a necham nakodovat.... cise to vyjde o neco draz, ale celkem to drzi pohromade a vylisky na sebe aspon licuji a planzeta se nevikla.....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1686
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#15 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)

Příspěvek od IgorS »

Ale nie je číňan ako číňan :lol: Asi aj ten, čo kúpiš v autorizáku, vyrába nejaký číňan.
Mne sa osvedčil, po zlom číňanovi, dobrý číňan, ktorého netreba ani lepiť a navyše má ploché uško na prevlečenie prívesku.
IMG_0166.jpg
IMG_0166.jpg (83.92 KiB) Zobrazeno 4210 x
Napríklad, takéhoto koženého/kovového s karabinkou, otváračom na fľaše, LED svetlom a laserom vygravírovaným kontaktom na mňa (keby som ho stratil).
IMG_0167.jpg
IMG_0167.jpg (64.27 KiB) Zobrazeno 4210 x
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

#16 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)

Příspěvek od Hary »

IgorS píše:Ale nie je číňan ako číňan :lol: Asi aj ten, čo kúpiš v autorizáku, vyrába nejaký číňan.
Mne sa osvedčil, po zlom číňanovi, dobrý číňan, ktorého netreba ani lepiť a navyše má ploché uško na prevlečenie prívesku.
IMG_0166.jpg
Napríklad, takéhoto koženého/kovového s karabinkou, otváračom na fľaše, LED svetlom a laserom vygravírovaným kontaktom na mňa (keby som ho stratil).
IMG_0167.jpg

To je ovšem machrovina :)
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1686
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#17 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)

Příspěvek od IgorS »

Bol som zvyknutý, zo starého kľuča, ktorý som mal s karabinkou na krúžkus DO, že ho zacvaknem na pútko od nohavíc a keď treba otvoriť auto diaľkovým a iba niečo z tadiaľ vybrať, odniesť, doniesť tak stlačiť potrebný gombík. Riešil som preto problém ako to čo najelegantnejšie urobiť s novým.
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1053
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#18 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)

Příspěvek od travex »

Klic s poutkem mam taky (u po FL klicu - petitlacitkove ovladani - to byl standard) a karabinu taky - jen bez otviraku.

CInanu bez poutka jsem koupil nekolik a nelicoval zadnej.... kazdej byl jinak nakrivo.....


(netreba otvirak, lahev se da otevrit cimkoliv jinym, co je po ruce, netreba specialni naradi....staci nuz, klic, prezka opasku... cokoliv s hranou) + (netreba ani karabinu, staci kus paracordu).... MINIMALIZACE :-)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

#19 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)

Příspěvek od Hary »

Tak mám to taky za sebou.
Jen jsem byl v šoku, když jsem ořezával klíč, ne a ne najít immo.
Takovouhle formu jsem opravdu nečekal. Musel jsem samo upravit protistranu pouzdra, protože bych jej nezavřel přes ten masivní čip. Jako podložka tam sedla dokonale malá závlačka. Natočení péra porod, už to střílí.
Auto startuje, tak asi dobrý :)
Přílohy
IMG_20170201_160549.jpg
IMG_20170201_175201.jpg
IMG_20170201_162214.jpg
IMG_20170201_160841.jpg
IMG_20170201_160434.jpg
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“