Čištění vstřiků diesel
- Autor
- Zpráva
#1 Čištění vstřiků diesel
Narazil jsem na tohle téma http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=206928, kde popisují čištění vstřiků na dieselu aditivem VIF bez demontáže motoru. Nezkoušeli jste to někdo? poté, co jsem viděl fotky od z-d-e-n-a, jak měnil vstřiky na autě stále přemýšlím o jejich vyčištění, alespoň v ultrazvukové pračce, ale moc se mi v tomhle počasí nechce na motor venku na dvoře hrabat... Tak jsem si říkal, že bych zkusil toto jako první krok. Akorát si říkám, co asi udělá kus karbonu, co se při čištění VIFem odloupne a vletí do motoru... Zase při vytahování vstřiku mechanicky ven z motoru hrozí úplně to samé. Nemá někdo zkušenost s podobným chemickým čističem? Prodává ho přímo k tomu TEC2000, má se použít do palivového filtru.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 546
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#2 Čištění vstřiků diesel
Já osobně sice nemám, ale taky nad tím přemýšlím. Kamarád na svých autech používá nějakou sadu od BG a nemůže si vynachválit.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#3 Čištění vstřiků diesel
Stačí liter VIFu.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#4 Čištění vstřiků diesel
u TDI bych to klidně zkusil
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
#6 Čištění vstřiků diesel
To BG 244 zní lákavě, akorát se nějak nemůžu dohledat ceny našel jsem rozmezí 650-9900KČ a nebo je cena jen na dotaz. Dokonce jsem našel i vylepšenou verzi BG 245.
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#7 Čištění vstřiků diesel
Presne to som aj urobil.Ondra. píše:u TDI bych to klidně zkusil
Preto píšem, že stačí obyčajný VIF.
Radšej viac VIFu a dlhšie počistiť, ako menej drahšieho prípravku.
Toľko vlastná skúsenosť.
#8 Čištění vstřiků diesel
Igore, rozepiš se prosím trochu - někdo ten VIF nalil jenom do naftového filtru a nechal běžet, někdo si udělá bypass a napojí hadičky do sklenice s VIFem a saje přímo odsud a zase sem pak vrací vracečku. Používal jsi letní, nebo zimní? Měl jsi před aplikací nějaké problémy s motorem? Po čištění, poznal jsi nějaký rozdíl? Předem děkuju!
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#9 Čištění vstřiků diesel
Kucí tohle čištění...nevím,vyzkoušeno nemám,podle mě vyndání a vyčištění venku bude nejlepší. A hlavně to je za odpoledne zmáklý sakumprdum. Ale hlavně - VIF vám vstřiky neseřídí! Netuším teda jak často by se měli nechávat seřídit,ale už jen pro klid v duši...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#10 Čištění vstřiků diesel
Nenazval by som to problémami s motorom, že by som ich mal. Motor aj predtým chodil ako hodinky. Len sa mi akosi nepozdával zvuk studeného motoru, resp. rozdiel medzi klepotaním za studena a klepotaním za tepla. Keď som si popočúval stetoskopom za studena snáď všetko čo sa dalo, zhodnotil som, že je zdroj toho klepotu za studena jeden vstrek určite a pravdepodobne ešte jeden ďaľší, hneď vedľa. Tak som sa dal na čistenie kadejakými drahými sračkami za kopec peňazí ale samozrejme pre svoju lenivosť som to všetko lial do nádrže, skúšal veriac že tie špeciálne drahé prípravky zaberú. Nestalo sa ale nič.
Tak som sa na to vykašľal a keď motor inak chodil a za tepla neklepal tak som to neriešil. Po nejakom čase som zohnal 5 l VIFu zimného za dobrý peniaz a tak som si povedal, že nebudem lenivý a že to skúsim s ním prečistiť.
Urobil som bypas, odpojil hadice od filtra, dal som tam filter na saciu hadičku z nádoby a prehnal som cez motor asi 1,8 l čistého VIFu. Medzitým som niekoľko krát podržal motor v otáčkach na nejakých 30 - 40 sekúnd nad 3.000 ot ale inak som ho nechal bežať trvale asi na 1.200 - 1.500 ot. Vtedy som si všimol, že zvuk motora trochu zmäkol, že nie je taký klepotavý ale pripisoval som to tomu, že beží na čistý VIF a teda na vyššie cetánové číslo. Keď sa temer všetok VIF spotreboval, vymenil som aj palivový filter a pozapájal pôvodné hadice naspäť. Pretože vtedy bol motor teplý, ešte som nevedel či sa niečo vôbec zmenilo.
Ale na druhý deň ráno, pri studenom motore po štarte, som si uvedomil, že mi asi v noci niekto vymenil motor, pretože ten ostrý klepot za studena, ktorý mi trochu vadil tam už nie je. Nestal sa z toho použitím VIFu zvukovo D5 motor ale zďaleka už nie je taký rozdiel medzi zvukom motora za studena a za tepla. Odvtedy reálne evidujem zníženie hlučnosti / tvrdosti zvuku motora.
Tak som sa na to vykašľal a keď motor inak chodil a za tepla neklepal tak som to neriešil. Po nejakom čase som zohnal 5 l VIFu zimného za dobrý peniaz a tak som si povedal, že nebudem lenivý a že to skúsim s ním prečistiť.
Urobil som bypas, odpojil hadice od filtra, dal som tam filter na saciu hadičku z nádoby a prehnal som cez motor asi 1,8 l čistého VIFu. Medzitým som niekoľko krát podržal motor v otáčkach na nejakých 30 - 40 sekúnd nad 3.000 ot ale inak som ho nechal bežať trvale asi na 1.200 - 1.500 ot. Vtedy som si všimol, že zvuk motora trochu zmäkol, že nie je taký klepotavý ale pripisoval som to tomu, že beží na čistý VIF a teda na vyššie cetánové číslo. Keď sa temer všetok VIF spotreboval, vymenil som aj palivový filter a pozapájal pôvodné hadice naspäť. Pretože vtedy bol motor teplý, ešte som nevedel či sa niečo vôbec zmenilo.
Ale na druhý deň ráno, pri studenom motore po štarte, som si uvedomil, že mi asi v noci niekto vymenil motor, pretože ten ostrý klepot za studena, ktorý mi trochu vadil tam už nie je. Nestal sa z toho použitím VIFu zvukovo D5 motor ale zďaleka už nie je taký rozdiel medzi zvukom motora za studena a za tepla. Odvtedy reálne evidujem zníženie hlučnosti / tvrdosti zvuku motora.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 214
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: V70 D5252T rok 98
#11 Čištění vstřiků diesel
To co popisuješ, se spíš vyčistilo a rozhejbalo čerpadlo (pístek, nebo ventil pro předvstřik), než vstřiky...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#12 Čištění vstřiků diesel
Je to možné, nehádam sa, že to nie je tak. Podstatné je, že to zabralo a aj stetoskopom boli potom vstreky za studena tichšie. Mal som aj nahrávky tých vstrekov priamo z ich tela predtým a potom, lebo sa mi to akosi nezdalo, či to nevnímam len ako dajaký placebo účinok, hneď na druhý deň ale teraz po pol roku som ich na diskoch nenašiel
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#13 Čištění vstřiků diesel
BG244 je na cestě. Načtu hodnoty vstřikovačů před a po aplikaci. Uvidíme, co ta zázračná vodička zmůže.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#14 Čištění vstřiků diesel
Dej si parametry a koukej jak se korekce upravují,případně můžeš dělat průběžné screeny.hajnej píše:BG244 je na cestě. Načtu hodnoty vstřikovačů před a po aplikaci. Uvidíme, co ta zázračná vodička zmůže.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#15 Čištění vstřiků diesel
Já se nechám překvapit po vyjeté nadrži. Měl bych to stihnout za víkend.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#16 Čištění vstřiků diesel
Ty se hodláš zastavit i tady?hajnej píše:Já se nechám překvapit po vyjeté nadrži. Měl bych to stihnout za víkend.
Napiš mi pak SZ kde jsi BéGéčko objednal.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
#17 Čištění vstřiků diesel
Když to nastartuješ,tak po 10 min uvidíš sakra rozdíl.Pochopitelně je otázka jaké korekce máš.hajnej píše:Já se nechám překvapit po vyjeté nadrži. Měl bych to stihnout za víkend.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#18 Čištění vstřiků diesel
Hodnoty načtené, BG je doma a ve čtvrtek to spustím. Naleju 325ml plechovku a dám plnou. Pak hned otáčím Mnichov. Před dalším tankováním opět načtu hodnoty.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#19 Čištění vstřiků diesel
Na první použití je vhodné velké balení!!!Malé balení pak jako údržba při každé výměně oleje.hajnej píše:Hodnoty načtené, BG je doma a ve čtvrtek to spustím. Naleju 325ml plechovku a dám plnou. Pak hned otáčím Mnichov. Před dalším tankováním opět načtu hodnoty.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#20 Čištění vstřiků diesel
Tak to můžu více nakoncentrovat a nebrat plnou nádrž.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#21 Čištění vstřiků diesel
Ja se ti divim ze na to rovnou do toho nemecka neodjedeshajnej píše:Tak to můžu více nakoncentrovat a nebrat plnou nádrž.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#22 Čištění vstřiků diesel
325ml aplikováno do plné nádrže nafty bez biosložky od EUROOIL. Najeto 500km v kuse. Zkusím to dneska načíst a pak po vyjetí nádrže.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#23 Čištění vstřiků diesel
Tak jak jsi dopadl? Jsem napnutej jak kšandy:-)hajnej píše:325ml aplikováno do plné nádrže nafty bez biosložky od EUROOIL. Najeto 500km v kuse. Zkusím to dneska načíst a pak po vyjetí nádrže.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 40
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tuklaty
- Vůz: S212 350cdi bylo: V70III D5 Momentum
#24 Čištění vstřiků diesel
Přesně to jsem si říkal, že když budu mít v nádrži třeba 7l (rozviti se oko), tak k tomu naliju 10l a budu jezdit, tak to musí mít přece stejný efekt, jako když se nalije větší balení na celou nádrž.hajnej píše:Tak to můžu více nakoncentrovat a nebrat plnou nádrž.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#25 Čištění vstřiků diesel
A jak dlouho jezdis na plnou nadrz, a jak dlouho na 10L? Jak to pak muze mit stejny efekt? A nekde se dokonce psalo, ze je lepsi to nakombinovat - dlouhou trasu ale i kratky s prostojema, at se ma sanci ten bordel rozpustit. Ja vim, je to jenom teorie, ale kdyz to zkombinujes, tak tomu neublizis.makaveli píše:Přesně to jsem si říkal, že když budu mít v nádrži třeba 7l (rozviti se oko), tak k tomu naliju 10l a budu jezdit, tak to musí mít přece stejný efekt, jako když se nalije větší balení na celou nádrž.hajnej píše:Tak to můžu více nakoncentrovat a nebrat plnou nádrž.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek