Vypínač přídavného topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1 Vypínač přídavného topení
Bufík se spouští automaticky a já bych ho rád měl pod kontrolou. Ranní přískoky před delší cestou zbytečně bufík i svíčku trápí.
Řešil tohle už někdo? Mělo by stačit jen přerušit přívodní proud a vytáhnout dráty s vypínačem do kabiny. Někdo nějaké nápady?
Řešil tohle už někdo? Mělo by stačit jen přerušit přívodní proud a vytáhnout dráty s vypínačem do kabiny. Někdo nějaké nápady?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4171
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#2 Vypínač přídavného topení
Já mám v menu časovač 1, časovač 2 a přímý start zapnout/vypnout a touto volbou to vypnu právě při té krátké cukačce, ne? (Ještě jsem to nepoužil, tak se spíš ujišťuji)
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12975
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3 Vypínač přídavného topení
Takže radši budeš trápit studený motor? Však on se bufik sám o sebe postará - vyvětrá.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#4 Vypínač přídavného topení
Ono když víš že jen popojedeš třeba ve městě 5 minut a zase to zhasneš je nesmysl aby zapínal, a taky když už máš třeba motor zahřátý zastavíš na 15 minut motor moc nepochládne ale jak nastartuješ opět se sepne, řeším to od loňska začlo to tím že jsem vytáhl pojistku loni byla zima o ničem. mám někde napsany který drát přerušit a natáhnout do kabyny ale to bude tak příští rokraolsa píše:Takže radši budeš trápit studený motor? Však on se bufik sám o sebe postará - vyvětrá.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#5 Vypínač přídavného topení
Asi určitě nééé !!jancho píše:Já mám v menu časovač 1, časovač 2 a přímý start zapnout/vypnout a touto volbou to vypnu právě při té krátké cukačce, ne? (Ještě jsem to nepoužil, tak se spíš ujišťuji)
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4171
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#6 Vypínač přídavného topení
Ba joo, to je blbost, teď mi to došlo, když to zpětně čtu. Přímý start bych si zapnul/vypnul třeba při stání. Tak by tam mohla být ještě možnost "vypnout příhřev"karelvolvo píše:Asi určitě nééé !!jancho píše:Já mám v menu časovač 1, časovač 2 a přímý start zapnout/vypnout a touto volbou to vypnu právě při té krátké cukačce, ne? (Ještě jsem to nepoužil, tak se spíš ujišťuji)
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#7 Vypínač přídavného topení
Přímý start je manuální zapnutí nebo vypnutí. Automatika pořád maká dál.jancho píše:Já mám v menu časovač 1, časovač 2 a přímý start zapnout/vypnout a touto volbou to vypnu právě při té krátké cukačce, ne? (Ještě jsem to nepoužil, tak se spíš ujišťuji)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4171
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#8 Vypínač přídavného topení
Jojo, už jasnýhajnej píše:Přímý start je manuální zapnutí nebo vypnutí. Automatika pořád maká dál.jancho píše:Já mám v menu časovač 1, časovač 2 a přímý start zapnout/vypnout a touto volbou to vypnu právě při té krátké cukačce, ne? (Ještě jsem to nepoužil, tak se spíš ujišťuji)
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#9 Vypínač přídavného topení
karelvolvo píše: mám někde napsany který drát přerušit a natáhnout do kabiny
Ale kudy? Budu měnit izolaci CEM, možná tam preventivně natáhnu dva dráty, který se pak nějak zapojí.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 10 lis 2016 21:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12975
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 Vypínač přídavného topení
Co zkusit ukecat kluky z D5T5, že by přidali do menu nabídku "Příhřev ON - OFF"?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#11 Vypínač přídavného topení
Jde třeba i o teplý motor, který trochu vychladnul a cestou na nákup se zbytečně sepne buf a to se mi nelíbí.raolsa píše:Takže radši budeš trápit studený motor? Však on se bufik sám o sebe postará - vyvětrá.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#12 Vypínač přídavného topení
Přesně tak !hajnej píše:Jde třeba i o teplý motor, který trochu vychladnul a cestou na nákup se zbytečně sepne buf a to se mi nelíbí.raolsa píše:Takže radši budeš trápit studený motor? Však on se bufik sám o sebe postará - vyvětrá.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12051
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#13 Vypínač přídavného topení
Hoši podle mě je dobře že spíná, pokud je to jen trochu možný. Proč? Protože ohřejvá motor a i když jedeš 5 minut, tak s bufem se ohřeje na vyšší teplotu a ve výsledku to pak i žere míň. A pokud jde o ušetření pajšlu bufíka, tak to mi přijde jak kdybys chtěl auto poponášet, abys ušetřil vzorek na gumách.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#14 Vypínač přídavného topení
Když jedu 500m do krámu nebo ráno vyhazuju děti ve školce/škole. Nemyslím si, že musí bufík nutně 3x ráno startovat a pak ho zase hned chcípnout.Urvanej píše:Hoši podle mě je dobře že spíná, pokud je to jen trochu možný. Proč? Protože ohřejvá motor a i když jedeš 5 minut, tak s bufem se ohřeje na vyšší teplotu a ve výsledku to pak i žere míň. A pokud jde o ušetření pajšlu bufíka, tak to mi přijde jak kdybys chtěl auto poponášet, abys ušetřil vzorek na gumách.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#15 Vypínač přídavného topení
Zas 500m do obchodu je trosku malo autem pokud teda nejedes na mega nakup...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#16 Vypínač přídavného topení
Ale tak nebudeme slovíčkařit. Snad se chápeme.cico píše:Zas 500m do obchodu je trosku malo autem pokud teda nejedes na mega nakup...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12051
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#17 Vypínač přídavného topení
Čoveče nechápeme. Buď těch 500 dojdu a na kilometr už ten bufík smysl má, nebo po odvozu dětí do školky pokračuju dál a pak opět smysl má.
Nicméně to, že nechápu smysl původního dotazu neznamená, že na něj někdo nemůže dát odpověď.
Nicméně to, že nechápu smysl původního dotazu neznamená, že na něj někdo nemůže dát odpověď.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#18 Vypínač přídavného topení
Jedu autem do práce a cestou se stavím v obchodě pro svačinu, pak po 200 metrech zastavím, abych si koupil hmoždinky, když mám děti tak vyhazuju jedno ve školce, druhý ve škole. Bufík v tom případě pořád startuje. Klidně bych ty 3 minuty potrápil studený motor a bufík zapnul až po posledním startu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 145
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: XC 90, D5, 2007
#19 Vypínač přídavného topení
Kdyz mam od D5T5 bufik předělaný na časovač v palubnim menu tak se bufik pořád zapíná automaticky sam?
_________________
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#20 Vypínač přídavného topení
Nabízejí několik variant. Jedna z nich je bez automatu. Stačí si v zimě vystoupit za auta a zjistíš hned.Borys píše:Kdyz mam od D5T5 bufik předělaný na časovač v palubnim menu tak se bufik pořád zapíná automaticky sam?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#21 Vypínač přídavného topení
Konkrétně u tvého auta VIN: YV1CMxxx942 je tam varianta:Borys píše:Kdyz mam od D5T5 bufik předělaný na časovač v palubnim menu tak se bufik pořád zapíná automaticky sam?
"Fuel heater","With timer (no automatic heating - Petrol)"
t.j. "benzínová" = bez automatického příhřevu. Bufík se zapíná pouze na ruční povel (z menu) nebo na časovač.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#22 Vypínač přídavného topení
M.j. jak tu tak louskám tohle vlákno, chce se mi zařvat = kup si benzínhajnej píše:Jedu autem do práce a cestou se stavím v obchodě pro svačinu, pak po 200 metrech zastavím, abych si koupil hmoždinky, když mám děti tak vyhazuju jedno ve školce, druhý ve škole. Bufík v tom případě pořád startuje. Klidně bych ty 3 minuty potrápil studený motor a bufík zapnul až po posledním startu.
S V8 máš auto ohřáté už na svačině.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70III, 2,4D, 2009
#23 Vypínač přídavného topení
Ahoj,
a co takhle si spustit manuálně bufík hned při prvním nastartování. On pak poběží stále i když budeš střídavě vystupovat/nastupovat.
a co takhle si spustit manuálně bufík hned při prvním nastartování. On pak poběží stále i když budeš střídavě vystupovat/nastupovat.
_________________
V70II 2,5TDi, 2000
V70II 2,5TDi, 2000
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#24 Vypínač přídavného topení
Jo, taky dobrá alternativajrm píše:Ahoj,
a co takhle si spustit manuálně bufík hned při prvním nastartování. On pak poběží stále i když budeš střídavě vystupovat/nastupovat.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hradec nad Moravicí Žimrovice
- Vůz: 740 GLE a S60
#25 Vypínač přídavného topení
Ahoj, omlouvám se jestli se ptám v nevhodném poli, ale nechce se mi bufík spustit na časovač ani manuálně. Když nastartuji, tak během chvilky je v autě teplo, ale manuálně se mi to nespíná. Mám S60 r.v. 2003. 2,4, D5 120 kW.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek