Právě je 20 kvě 2019 13:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 126 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 06 pro 2017 17:49 
Offline

Registrován: srpen 2011
Příspěvky: 265
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)
odkazy nefungujou

_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 07 pro 2017 19:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 288
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
majty píše:
odkazy nefungujou

tak tady je FOTO


Přílohy:
20171206_165445_resized.jpg
20171206_165445_resized.jpg [ 55.06 KiB | Zobrazeno 1357 krát ]

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 07 pro 2017 22:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2099
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)
To je velikost jako větrák topení ze Š100 :green:
V čom to bylo původně?

_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 07 pro 2017 23:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 288
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
z-d-e-n-a píše:
To je velikost jako větrák topení ze Š100 :green:
V čom to bylo původně?
6 valcova scania myslim nějaká 420hp

Odesláno z mého SM-J510FN pomocí Tapatalk

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 18 dub 2018 00:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 711
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
Nějaký progress?

_________________
Volvo S80 2,5TDI - Volvocesky ST1
Díly na prodej: https://www.letgo.cz/nf/user/1011774


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 18 dub 2018 00:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 711
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
Čistě teoreticky, co na takovej krouťák zbytek auta? U T6 stačilo 380Nm na zničení automatu. TDIčko už po ST1 čipu od Volvocesky má podobnej krouťák. Co jsem viděl na první stránce tak to bylo přes 600Nm s dalšíma úpravama to bude ještě mnohem víc. Co na tohle převodovka a poloosy?

_________________
Volvo S80 2,5TDI - Volvocesky ST1
Díly na prodej: https://www.letgo.cz/nf/user/1011774


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 12 srp 2018 21:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 288
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Tak je to tady už žije!!! zatim ještě nejezdí ale žije :)

později dodám ještě nějáké foto

https://www.youtube.com/watch?v=-SR_xi4lH-4

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 12 srp 2018 21:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 288
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Tady jsou nějáké foto


Přílohy:
49FACCB2-CADB-4136-AF39-970C9E7C8F45.jpeg
49FACCB2-CADB-4136-AF39-970C9E7C8F45.jpeg [ 156.98 KiB | Zobrazeno 1054 krát ]
E4972926-CA4A-47DD-973F-0BCD3423228D.jpeg
E4972926-CA4A-47DD-973F-0BCD3423228D.jpeg [ 165.74 KiB | Zobrazeno 1054 krát ]
986EE795-29F3-42FA-A819-56DC54AC3E99.jpeg
986EE795-29F3-42FA-A819-56DC54AC3E99.jpeg [ 181.91 KiB | Zobrazeno 1054 krát ]
38F1B7ED-337F-4ABA-BB23-4EF78AE22927.jpeg
38F1B7ED-337F-4ABA-BB23-4EF78AE22927.jpeg [ 175.65 KiB | Zobrazeno 1054 krát ]
9E118096-CBD8-4475-AEA0-5AA7BCEC512F.jpeg
9E118096-CBD8-4475-AEA0-5AA7BCEC512F.jpeg [ 177.51 KiB | Zobrazeno 1054 krát ]
9D348203-731D-48F3-8910-24091ED47331.jpeg
9D348203-731D-48F3-8910-24091ED47331.jpeg [ 183.34 KiB | Zobrazeno 1054 krát ]

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 12 srp 2018 21:36 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9553
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Pěkné žížaly. :D

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 12 srp 2018 22:02 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1389
Bydliště: Teplice
A ekologové pláčou... :D
Už to bylo na brzdě?

_________________
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 150 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"
Bylo:
V40 2,0T (163k), automat, 2003 E85 "brouček"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 12 srp 2018 22:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1730
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
LPBoss píše:
Tak je to tady už žije!!! zatim ještě nejezdí ale žije :)

později dodám ještě nějáké foto

https://www.youtube.com/watch?v=-SR_xi4lH-4

Zvouček teda parádní :good:

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 12 srp 2018 22:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 288
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Basstl píše:
A ekologové pláčou... :D
Už to bylo na brzdě?

Ještě ne!!! pořád stále chybí něco udělat, ale už se to blíží

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 26 srp 2018 23:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 711
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
Mám otázečku. Jednotka z S80tky pro D5252T, dá se tam nějak normálně udělat custom čip? Bez nějakých větších zásahů, rozebírání atd?

Někdy do budoucna bych chtěl preventivně vyměnit vstřiky za větší 764 + nastavit custom čip, kolik se dá s rozumnou životností dostat z původního turba?

_________________
Volvo S80 2,5TDI - Volvocesky ST1
Díly na prodej: https://www.letgo.cz/nf/user/1011774


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 27 srp 2018 09:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 288
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Jenom vyndat jednotky myslim! Tak je asi 15.8 a tabuznje docela chytra

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 28 srp 2018 12:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 711
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
Kam se dá pak dostat s origo turbem, bez nějakého rapidního poklesu životnosti?

_________________
Volvo S80 2,5TDI - Volvocesky ST1
Díly na prodej: https://www.letgo.cz/nf/user/1011774


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 28 srp 2018 15:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 288
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Tarkin píše:
Kam se dá pak dostat s origo turbem, bez nějakého rapidního poklesu životnosti?

Vsichni slibuji 170 koni, ale podle me je to hloupost. Ja sy myslim, tak 160 je realne

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 28 srp 2018 15:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 711
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
To by měla být hodnota jen stage 1 čipu. Já bych se časem chtěl dostat cca na 200 koní.

Někdy v budoucnu chci preventivně vyměnit trysky za větší 764 - k tomu úprava čipu a mělo by to vyjít 170+ koní.

Nebo se pletu? Proč by to měl být takový problém?

Po čipu stoupne tlak turba z nějakých 0,9-0,95baru na 1,1baru ne? Tohle plus dávka nafty a nějaká ta alchymie kolem přidá teoretických 22kW (stage 1). Takže čistě teoreticky by to chtělo dalších 0,2baru výše, za předpokladu, že to celý nevybouchne a něco to nebude omezovat.

EDIT: Poslední věc, Stage 1 zvedne krouťák z 290 na 340-350nM. Jak by to teoreticky rostlo dál? Abych neměl z nové spojky, poloos atd škvarek.

_________________
Volvo S80 2,5TDI - Volvocesky ST1
Díly na prodej: https://www.letgo.cz/nf/user/1011774


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 02 zář 2018 19:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 288
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Tak tady je další pokrok

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 02 zář 2018 20:02 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9553
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
:ROFL: tvl. ten dehtovej oblak je tak hustej, že se ani nechce auta pustit.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 02 zář 2018 22:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2099
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)
To jsem zvědav na konečný výsledek! Per to do nás! :good:

_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 02 zář 2018 22:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 288
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
z-d-e-n-a píše:
To jsem zvědav na konečný výsledek! Per to do nás! :good:

výsledek zatím nejistý!!! roztácí se hrozně pozdě ALE dnes jsem se plácl přes kapsu a obednal jsem nové trysky O 4 levly výše než jsou FB race520 která tam jsou ted. tak doufám :)

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 03 zář 2018 09:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1232
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
nebyl jsem u Vás v Černošicích na geometrii? ten zvuk je dobře vražednej :evil: to plánuješ jako daily car? :shock:
Přeju ať se projekt podaří zdárně dokončit a lokomotiva bude v provozu......ale nechci tě potkat před sebou, až se rozhodneš to
vohulit :ROFL: .....ekolog by hořce zaplakal

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 03 zář 2018 09:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 288
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Ejdou Rotacak píše:
nebyl jsem u Vás v Černošicích na geometrii? ten zvuk je dobře vražednej :evil: to plánuješ jako daily car? :shock:
Přeju ať se projekt podaří zdárně dokončit a lokomotiva bude v provozu......ale nechci tě potkat před sebou, až se rozhodneš to
vohulit :ROFL: .....ekolog by hořce zaplakal

Asi ano v cerosicich pracuju

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 12 zář 2018 21:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 288
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Omlouvam videontady nekoho pohorsilo. Tak timto bych toto tema uzavrel

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Naposledy upravil LPBoss dne 13 zář 2018 17:27, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 13 zář 2018 12:54 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 1720
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 | S60
Z toho som veľa nepochopil. Daj nejaké čísla/časy, ktoré ste namerali.

_________________
| S80 TDI | 1999 | CHIP 100-160km/h 12,10 s | Webasto | S60 2.4i | 2001 | VIDA-DiCE |


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 126 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.063s | 21 Queries | GZIP : On ]