Právě je 24 dub 2018 02:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 06 pro 2017 16:49 
Offline

Registrován: srpen 2011
Příspěvky: 280
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)
odkazy nefungujou

_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 07 pro 2017 18:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 318
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
majty píše:
odkazy nefungujou

tak tady je FOTO


Přílohy:
20171206_165445_resized.jpg
20171206_165445_resized.jpg [ 55.06 KiB | Zobrazeno 259 krát ]

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 07 pro 2017 21:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2876
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)
To je velikost jako větrák topení ze Š100 :green:
V čom to bylo původně?

_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 07 pro 2017 22:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 318
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
z-d-e-n-a píše:
To je velikost jako větrák topení ze Š100 :green:
V čom to bylo původně?
6 valcova scania myslim nějaká 420hp

Odesláno z mého SM-J510FN pomocí Tapatalk

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 17 dub 2018 23:18 
Offline

Registrován: duben 2017
Příspěvky: 325
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
Nějaký progress?

_________________
Volvo S80 2,5TDI 103kW @ Volvocesky ST1 125kW/340Nm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 17 dub 2018 23:53 
Offline

Registrován: duben 2017
Příspěvky: 325
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
Čistě teoreticky, co na takovej krouťák zbytek auta? U T6 stačilo 380Nm na zničení automatu. TDIčko už po ST1 čipu od Volvocesky má podobnej krouťák. Co jsem viděl na první stránce tak to bylo přes 600Nm s dalšíma úpravama to bude ještě mnohem víc. Co na tohle převodovka a poloosy?

_________________
Volvo S80 2,5TDI 103kW @ Volvocesky ST1 125kW/340Nm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.078s | 24 Queries | GZIP : Off ]