Právě je 23 říj 2018 01:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 110 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 14 lis 2016 10:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 330
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Profituning. Vojáček. Včera večer. Keramika SpojkA s dvouhmotou normální prevodovka

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 14 lis 2016 10:54 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13894
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Tohle jsou ale hezký čísla... začni sbírat převodovky a poloosy, budou se hodit :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 14 lis 2016 12:56 
Offline

Registrován: prosinec 2014
Příspěvky: 475
Bydliště: Vranov nad Toplou
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
To je ina sila

_________________
S70 2,5 D, 467 000 km
V70 D5 2004, 275 000 km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 14 lis 2016 13:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 330
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Uvidíme co ta převodovka vydrží. Tenhle výkon není konečný. Od 3 tisíc tomu padá nafta a úplně to přestane kourit

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 15 lis 2016 11:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2007
Příspěvky: 2376
Bydliště: hmmm
Bydliště: Horne Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
sakra, to sa vykaslem na upravu C70 a zacnem tunit 850 ked toto da so seriovym turbom, IC a vyfukom... = v tom merani je bug.
inak vacku TDI mam (aj s hlavou), poslem PPL?

_________________
kwiko 0949 I26 I5I


Naposledy upravil kwiko dne 15 lis 2016 11:15, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 15 lis 2016 11:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 330
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Nic z toho není sériově. Turbo je garrett gt3071. IC je od DO88 a výfuku je 76.1 trubka

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 11 pro 2016 21:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 330
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Tak konečně dorazil balíček z norska


Přílohy:
20161211_211000.jpg
20161211_211000.jpg [ 199.41 KiB | Zobrazeno 3220 krát ]
20161211_210936.jpg
20161211_210936.jpg [ 232.13 KiB | Zobrazeno 3220 krát ]

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 06 úno 2017 23:29 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 424
Bydliště: Praha
Vůz: 960 II.
Hustý. :D

_________________
je:
960 3.0
S80 2.5TDI
Miataaa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 07 úno 2017 00:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 4444
Bydliště: Bílina
Bydliště: kus vod Teplic
Vůz: Volvo
LPBoss píše:
Vím že hodně z Vás moc nepodporuje co dělám ale ...


LPBoss píše:
Tak dnes sme ještě do starého motoru dali to čerpadlo a rejsy a tohle je výsledek


to máš pravdu, tohle by se mělo zakázat :evil: Co to je za bordel tohleto, že ropák nakope nám petrolheadům řiť :sorry:

Každopádně s PPL mám ty nejlepší zkušenosti. Rád si přes ně nechávám posílat balíky s koktejlovými sirupy. Tak 60% balíků přivezou vyteklých mezi ostatní balíky :lol:

_________________
je: andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow
Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White
lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004, Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 08 úno 2017 19:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 330
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Další nezbytná hračka


Přílohy:
IMG-20170202-WA0000.jpeg
IMG-20170202-WA0000.jpeg [ 134.78 KiB | Zobrazeno 2919 krát ]

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 08 úno 2017 19:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 330
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Takhle to vypadalo při předelávání na jednotku z transportéra T4


Přílohy:
20170128_225359_resized.jpg
20170128_225359_resized.jpg [ 279.9 KiB | Zobrazeno 2911 krát ]
20170128_222832_resized.jpg
20170128_222832_resized.jpg [ 267.16 KiB | Zobrazeno 2911 krát ]
20170128_212509_resized.jpg
20170128_212509_resized.jpg [ 218.01 KiB | Zobrazeno 2911 krát ]
20170128_195930_resized.jpg
20170128_195930_resized.jpg [ 278.92 KiB | Zobrazeno 2911 krát ]
20170128_160545_resized.jpg
20170128_160545_resized.jpg [ 223.49 KiB | Zobrazeno 2911 krát ]

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 08 úno 2017 20:09 
Offline

Registrován: srpen 2011
Příspěvky: 328
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)
k cemu je jednotka z transportera dobra ?

_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 08 úno 2017 20:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 330
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
majty píše:
k cemu je jednotka z transportera dobra ?

Jednotka z volvo je jak ATARI nedá se na tom nic ladit. když na ni chceš cokoliv udělat tak se musí letovat. s jednotkou s transportera připojíš kabel do OBD a nahraješ si tam co chceš

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 08 úno 2017 20:17 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1054
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
majty píše:
k cemu je jednotka z transportera dobra ?

Jestli jsem to dobre pochopil, tak jde lepe znasilnovat(koncern), nez Volvi...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 08 úno 2017 20:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 330
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Zajsoft píše:
majty píše:
k cemu je jednotka z transportera dobra ?

Jestli jsem to dobre pochopil, tak jde lepe znasilnovat(koncern), nez Volvi...

Tak je to koncernovej motor tak proč by nemel behat s jednotkou z T4
jedinej problém byl s plynovym pedálem ale ten jsem lehce vyřešil pedálem z golfa a pak s budíkama to jsem zatim nedořešil. neukazuje teplotu a otáčky

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 09 úno 2017 08:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2007
Příspěvky: 2376
Bydliště: hmmm
Bydliště: Horne Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
teplotu treba asi ine cidlo. volvo ma s dvomi pinmi, kde idu do rj a odtial do budikov, vw ma so 4mi, dva do budikov a dva do rj, plus ma este jedno co sa spina pri 120 (tusim vypina klimu)

otacky su dane alternatorom

_________________
kwiko 0949 I26 I5I


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 09 úno 2017 08:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 330
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
kwiko píše:
teplotu treba asi ine cidlo. volvo ma s dvomi pinmi, kde idu do rj a odtial do budikov, vw ma so 4mi, dva do budikov a dva do rj, plus ma este jedno co sa spina pri 120 (tusim vypina klimu)

otacky su dane alternatorom

Vw na 2 čísla jedno dvoupinove pro budík a kde to rovnou z čidla proto mi neukazuje když u mě jde přes jednotku. A druhé 4 pinové pro jednotku a klimu

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 09 úno 2017 14:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2007
Příspěvky: 2376
Bydliště: hmmm
Bydliště: Horne Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
prave ze nedavno som to riesil na LT28 1998... nesiel budik- kupil som teda nove cidlo to navrchu dvojpinove, a nic. potom som sa pozrel do datasheetu a podla cisla to je termospinac na 120°C, tak som kupil to spodne 4pinove (fialove) a budik sa opravil...

_________________
kwiko 0949 I26 I5I


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 09 úno 2017 14:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 330
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
A kde teda volvo měří teplotu kterou ukazuje na budiku

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 09 bře 2017 20:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 330
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Tak tady je další přírustek


Přílohy:
20170309_185924_resized.jpg
20170309_185924_resized.jpg [ 219.1 KiB | Zobrazeno 2801 krát ]
20170309_185918_resized.jpg
20170309_185918_resized.jpg [ 210.43 KiB | Zobrazeno 2801 krát ]
20170309_185906_resized.jpg
20170309_185906_resized.jpg [ 227.05 KiB | Zobrazeno 2801 krát ]
20170309_185839_resized.jpg
20170309_185839_resized.jpg [ 254.47 KiB | Zobrazeno 2801 krát ]
20170309_173013_resized.jpg
20170309_173013_resized.jpg [ 210.37 KiB | Zobrazeno 2801 krát ]

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 09 bře 2017 20:56 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9709
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
To je z autobusu? :ROFL:





Sorry já musel. :oops:

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 09 bře 2017 20:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 330
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
raolsa píše:
To je z autobusu? :ROFL:





Sorry já musel. :oops:


Mercedes AXOR, ale hx35 se dáva i do RAMŮ s CUMINSEM

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 09 bře 2017 21:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 2000
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
LPBoss píše:
Tak tady je další přírustek


Pěkný :D :good:

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 09 bře 2017 21:11 
Offline

Registrován: srpen 2011
Příspěvky: 328
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)
tyjooo ty si pacient :)) to je uplne novy turbo ?

_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 09 bře 2017 21:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 330
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
majty píše:
tyjooo ty si pacient :)) to je uplne novy turbo ?

JJ je to funglovka žádnej repas. nové je vždycky nejlepší

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 110 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.097s | 21 Queries | GZIP : Off ]