Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#1 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Ahoj, uvažuji o vylepšení podvozku na XC90. Zdá se mi, že se auto příliš "kolíbá", špatně absorbuje nerovnosti a při jízdě na zhoršeném povrchu je hodně nejisté. Zvažuji tyto možnosti:
A) origo silentbloky (dle T6r si moc nepomůžu....)
B) Martin a jeho polyuretany
C) Powerflex
Zkusil jste někdo origo Powerflex proti origo řešení? Řešil někdo předek i zadek auta, cena?
A Martinovi PU, četl jsem jen chválu, má to nějaký progres? Má někdo více najeto 50,100 tis.?
Prioritou při výběru je životnost a dlouhodobá stálost funkce. Díky Dan
p.s.: podvezek bez vůlí, nové tlumiče Sachs
A) origo silentbloky (dle T6r si moc nepomůžu....)
B) Martin a jeho polyuretany
C) Powerflex
Zkusil jste někdo origo Powerflex proti origo řešení? Řešil někdo předek i zadek auta, cena?
A Martinovi PU, četl jsem jen chválu, má to nějaký progres? Má někdo více najeto 50,100 tis.?
Prioritou při výběru je životnost a dlouhodobá stálost funkce. Díky Dan
p.s.: podvezek bez vůlí, nové tlumiče Sachs
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#2 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Jsa netrpěliv, budu to lehce prošťouchávat...
Máte někdo více najeto na "powerflexu", nebo na Martinově PU? Přečetl jsem poctivě příspěvky na PU, ale potřebuji zkušenosti po 20,30,50 t.km. Unaví se? Odpovědi "neměly by" mi nestačí ...
Díky.
Máte někdo více najeto na "powerflexu", nebo na Martinově PU? Přečetl jsem poctivě příspěvky na PU, ale potřebuji zkušenosti po 20,30,50 t.km. Unaví se? Odpovědi "neměly by" mi nestačí ...
Díky.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Obávám se, že na PU zatím nikdo víc km nestihnul. Spíš bych čekal dlouhodobé zkušenosti s Powerflex.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Ale obecně se PU používají třeba na offroady a podle strejdy, kterej má Samurai, údajně 10x větší životnost.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#5 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Pokud se nepletu tak prozatím jediný kdo vyrábí PUR na XC90 jsem já.Powerflex je na XC90 nevyrábí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#6 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Spíš než o životnost těchto PUR silentbloků bych se bál o životnost ostatních komponentů podvozku a řízení (sám, ale nevím jak velký to může mít na dané části vliv). Já mám, zatím pouze na předku, PUR chvíli, ale rázy přenášené od kol do řízení jsou tvrdší. Samozřejmě to tak má být a počítalo se s tím (řízení je přesnější, jistější), ale snad ne na úkor jiných věcí.. ikdyž vždy je něco za něco.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 194
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: XC90 D5 AWD
- Bydliště: Olomouc a okolí
#7 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
mám na polyuretanech najeto více než 25 000km a chová se to pořád stejně dobře jako když sem to tam dal. je to sice tvrdší ale jistější, akorát nevím jestli to s tím souvisí ale tyčky řízení mají vůle a ty se pokud se nemýlím dávaly nové u M. Opla spolu se silentblokama.
_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#8 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Ahoj, díky za info. Jak moc to ztvrdlo? Už teď je to pěkný kostitřas...sline píše:mám na polyuretanech najeto více než 25 000km a chová se to pořád stejně dobře jako když sem to tam dal. je to sice tvrdší ale jistější, akorát nevím jestli to s tím souvisí ale tyčky řízení mají vůle a ty se pokud se nemýlím dávaly nové u M. Opla spolu se silentblokama.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 194
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: XC90 D5 AWD
- Bydliště: Olomouc a okolí
#9 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Dane, citíš od silnice ještě víc než normálně na R18 ale zase na R17 to je úplně krásně snesitelné. reakce řízení jsou rychlejší, ale to se každému může zdát jiné. řeknu to tak zatím nelituju, uvidíme co ukáže další km.
_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#10 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Díky. Dansline píše:Dane, citíš od silnice ještě víc než normálně na R18 ale zase na R17 to je úplně krásně snesitelné. reakce řízení jsou rychlejší, ale to se každému může zdát jiné. řeknu to tak zatím nelituju, uvidíme co ukáže další km.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 37
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zahranicie
- Vůz: 2004 XC90 T6; 2010 C30 T5
#11 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Ja jazdim na Martinovych PU vpredu/vzadu, 20" kola, -40mm H&R pruziny/zad.tlmice, IPD swaybars, maximalna spokojnost
K tomu musim dodat, ze jazdim po fakt dobrych cestach. Jeden kratky vylet do Bratislavy bol naozaj za trest.
K tomu musim dodat, ze jazdim po fakt dobrych cestach. Jeden kratky vylet do Bratislavy bol naozaj za trest.
_________________
2004 XC90 T6
2010 C30 T5
2004 XC90 T6
2010 C30 T5
#12 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Problém XC90 je podle mě ten, že to auto je prostě dělané na to, aby jezdilo naložené. Pak je vše v pořádku. Najezdil jsem ted 4500km po rumunsku ve čtyřech lidech a plným kufrem a chovalo se to daleko lépe, než když v tom jezdím jen sám s prázdným kufrem.
To auto prostě má rádo být naložené.
Mám PU od martina, u asi 10000km a necitím žádný úbytek komfortu. Co ale citím, je jistota v zatáčkách. Konečně se s tím autem dá jezdit i docela rychle.
To auto prostě má rádo být naložené.
Mám PU od martina, u asi 10000km a necitím žádný úbytek komfortu. Co ale citím, je jistota v zatáčkách. Konečně se s tím autem dá jezdit i docela rychle.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#13 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4997
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#14 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
To jsou slušný pálky
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#15 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Já si nestezuju,stalo mě to 3600,- celá sada. Za mě spokojenost.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4997
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#16 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Tak za tyhle peníze není co řešit. Ale když jsem si to naklikal u nich na XC70 P3.
Když bych vzal všechno za jejich ceny, jsem na 22k
Když bych vzal všechno za jejich ceny, jsem na 22k
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#17 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Ekky ale ty mas jen pozici 1 a 2 ne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#18 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Já to mám na XC70 2006 takže pozice 1 a 16.
https://www.powerflex.co.uk/products/XC70+P2+%282002+-+2007%29-3183/1.html[IMG]https://forum.volvoklub.cz/images/tapatalk_export/20200728/7c6b10a584a2bb9e1619358b90d7de89.jpg[/IMG]
https://www.powerflex.co.uk/products/XC70+P2+%282002+-+2007%29-3183/1.html[IMG]https://forum.volvoklub.cz/images/tapatalk_export/20200728/7c6b10a584a2bb9e1619358b90d7de89.jpg[/IMG]
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#19 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
A co se Ti nezda na 22k za celej podvozek, plus veci kolem motoru??? Ale samozrejme to vzdy muzes vzit od StarLine, Febi a tak podobne
Stoji to to samy, co original/kvalitni dil, akorat ty vlastnosti a vydrz jsou diametralne jinde...
Stoji to to samy, co original/kvalitni dil, akorat ty vlastnosti a vydrz jsou diametralne jinde...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#20 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Tvl na téměř stejný částce bych byl, kdybych objednal komplet na krabici od poláků (stronglex).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 57
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: XC90 2.4 D5 120 kW
#21 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Chtěl bych znát váš názor, chystal jsem se dát zadní PU silentbloky, a když se na ně dívám, tak ta díra je prostě vyosená. Výrobce tvrdí, že to nevadí, tak pokud mi to potvrdíte i tady bych byl klidnější. Podle mě když bude zadní kolo v tomhle místě (i když třeba 1-2 mm) podélně posunutý, musí se přeci měnit sbíhavost zadní nápravy (jelikož se přece posouvá po kružnici o poloměru ramene). A když sbíhavost vykompenzuju tím štelovacím ramínkem, tak to přece bude měnit rozchod zadní nápravy. Všechno to bude asi řádově v milimetrech, ale u geometrie nápravy je přece i milimetr hodně No a nebo nedej bože kdyby se silentblok pootočil, to mi zase rozhodí sbíhavost.
Možná to jen moc řeším, ale dali byste takhle vyosený silentbloky na svoje auto?
Možná to jen moc řeším, ale dali byste takhle vyosený silentbloky na svoje auto?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#22 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Přeci neni možný, aby ten podvzek u takovýho auta byl nepohodlnej??? Se budu muset někde v nějakym svézt...Danniel74 píše: ↑16 srp 2016 21:50Ahoj, díky za info. Jak moc to ztvrdlo? Už teď je to pěkný kostitřas...sline píše:mám na polyuretanech najeto více než 25 000km a chová se to pořád stejně dobře jako když sem to tam dal. je to sice tvrdší ale jistější, akorát nevím jestli to s tím souvisí ale tyčky řízení mají vůle a ty se pokud se nemýlím dávaly nové u M. Opla spolu se silentblokama.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#23 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Na auto bych si takovej silentblok nedal, jasná výrobní vada.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 57
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: XC90 2.4 D5 120 kW
#24 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Dík za názor. Myslel jsem si to taky, proto mě překvapily slova výrobce, že je to v pořádku.
#25 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Není na XC90 jeden ze silentbloků na předním rameni záměrně vyosený? Když jsme XC90 přivezli, tak si vybavuju, že mi v AV dílech říkali, že ten kdo ho naposledy lisoval, ho otočil a rameno pak naráželo do nápravnice, jak bylo blíž. Ale nevím, jaký z těch dvou to měl být.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 19 Odpovědi
- 2710 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od peter78
-
- 23 Odpovědi
- 1796 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Martin.N
-
- 4 Odpovědi
- 420 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od papin.pazdera
-
- 23 Odpovědi
- 4494 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr164
-
- 16 Odpovědi
- 3245 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej