Powerflex/PU Martin/originál pro XC90

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#1 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90

Příspěvek od Daniel Kout »

Ahoj, uvažuji o vylepšení podvozku na XC90. Zdá se mi, že se auto příliš "kolíbá", špatně absorbuje nerovnosti a při jízdě na zhoršeném povrchu je hodně nejisté. Zvažuji tyto možnosti:
A) origo silentbloky (dle T6r si moc nepomůžu....)
B) Martin a jeho polyuretany
C) Powerflex

Zkusil jste někdo origo Powerflex proti origo řešení? Řešil někdo předek i zadek auta, cena?
A Martinovi PU, četl jsem jen chválu, má to nějaký progres? Má někdo více najeto 50,100 tis.?

Prioritou při výběru je životnost a dlouhodobá stálost funkce. Díky Dan

p.s.: podvezek bez vůlí, nové tlumiče Sachs
_________________
S90 B5

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#2 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90

Příspěvek od Daniel Kout »

Jsa netrpěliv, budu to lehce prošťouchávat...
Máte někdo více najeto na "powerflexu", nebo na Martinově PU? Přečetl jsem poctivě příspěvky na PU, ale potřebuji zkušenosti po 20,30,50 t.km. Unaví se? Odpovědi "neměly by" mi nestačí ... :roll:
Díky.
_________________
S90 B5

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90

Příspěvek od hajnej »

Obávám se, že na PU zatím nikdo víc km nestihnul. Spíš bych čekal dlouhodobé zkušenosti s Powerflex.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#4 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90

Příspěvek od hajnej »

Ale obecně se PU používají třeba na offroady a podle strejdy, kterej má Samurai, údajně 10x větší životnost.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

GDPR_user

#5 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90

Příspěvek od GDPR_user »

Pokud se nepletu tak prozatím jediný kdo vyrábí PUR na XC90 jsem já.Powerflex je na XC90 nevyrábí.

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#6 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90

Příspěvek od Nosound89 »

Spíš než o životnost těchto PUR silentbloků bych se bál o životnost ostatních komponentů podvozku a řízení (sám, ale nevím jak velký to může mít na dané části vliv). Já mám, zatím pouze na předku, PUR chvíli, ale rázy přenášené od kol do řízení jsou tvrdší. Samozřejmě to tak má být a počítalo se s tím (řízení je přesnější, jistější), ale snad ne na úkor jiných věcí.. ikdyž vždy je něco za něco.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 194
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Olomouc
Vůz: XC90 D5 AWD
Bydliště: Olomouc a okolí

#7 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90

Příspěvek od sline »

mám na polyuretanech najeto více než 25 000km a chová se to pořád stejně dobře jako když sem to tam dal. je to sice tvrdší ale jistější, akorát nevím jestli to s tím souvisí ale tyčky řízení mají vůle a ty se pokud se nemýlím dávaly nové u M. Opla spolu se silentblokama.
_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#8 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90

Příspěvek od Daniel Kout »

sline píše:mám na polyuretanech najeto více než 25 000km a chová se to pořád stejně dobře jako když sem to tam dal. je to sice tvrdší ale jistější, akorát nevím jestli to s tím souvisí ale tyčky řízení mají vůle a ty se pokud se nemýlím dávaly nové u M. Opla spolu se silentblokama.
Ahoj, díky za info. Jak moc to ztvrdlo? Už teď je to pěkný kostitřas... :roll:
_________________
S90 B5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 194
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Olomouc
Vůz: XC90 D5 AWD
Bydliště: Olomouc a okolí

#9 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90

Příspěvek od sline »

Dane, citíš od silnice ještě víc než normálně na R18 ale zase na R17 to je úplně krásně snesitelné. reakce řízení jsou rychlejší, ale to se každému může zdát jiné. řeknu to tak zatím nelituju, uvidíme co ukáže další km. :)
_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#10 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90

Příspěvek od Daniel Kout »

sline píše:Dane, citíš od silnice ještě víc než normálně na R18 ale zase na R17 to je úplně krásně snesitelné. reakce řízení jsou rychlejší, ale to se každému může zdát jiné. řeknu to tak zatím nelituju, uvidíme co ukáže další km. :)
Díky. Dan
_________________
S90 B5

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 37
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Zahranicie
Vůz: 2004 XC90 T6; 2010 C30 T5

#11 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90

Příspěvek od cayway »

Ja jazdim na Martinovych PU vpredu/vzadu, 20" kola, -40mm H&R pruziny/zad.tlmice, IPD swaybars, maximalna spokojnost
K tomu musim dodat, ze jazdim po fakt dobrych cestach. Jeden kratky vylet do Bratislavy bol naozaj za trest.
_________________
2004 XC90 T6
2010 C30 T5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#12 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90

Příspěvek od sordo »

Problém XC90 je podle mě ten, že to auto je prostě dělané na to, aby jezdilo naložené. Pak je vše v pořádku. Najezdil jsem ted 4500km po rumunsku ve čtyřech lidech a plným kufrem a chovalo se to daleko lépe, než když v tom jezdím jen sám s prázdným kufrem.

To auto prostě má rádo být naložené.

Mám PU od martina, u asi 10000km a necitím žádný úbytek komfortu. Co ale citím, je jistota v zatáčkách. Konečně se s tím autem dá jezdit i docela rychle.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#13 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90

Příspěvek od Ekky »

_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4981
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#14 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90

Příspěvek od python.p »

To jsou slušný pálky :shock: :o
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#15 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90

Příspěvek od Ekky »

Já si nestezuju,stalo mě to 3600,- celá sada. Za mě spokojenost. Obrázek
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4981
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#16 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90

Příspěvek od python.p »

Tak za tyhle peníze není co řešit. Ale když jsem si to naklikal u nich na XC70 P3.

Když bych vzal všechno za jejich ceny, jsem na 22k :D
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Blade
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1195
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

#17 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90

Příspěvek od Blade »

Ekky ale ty mas jen pozici 1 a 2 ne?

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#18 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90

Příspěvek od Ekky »

_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#19 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90

Příspěvek od Zajsoft »

A co se Ti nezda na 22k za celej podvozek, plus veci kolem motoru??? Ale samozrejme to vzdy muzes vzit od StarLine, Febi a tak podobne :D :D :D
Stoji to to samy, co original/kvalitni dil, akorat ty vlastnosti a vydrz jsou diametralne jinde...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12067
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#20 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90

Příspěvek od Urvanej »

Tvl na téměř stejný částce bych byl, kdybych objednal komplet na krabici od poláků (stronglex).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 57
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Vůz: XC90 2.4 D5 120 kW

#21 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90

Příspěvek od frantisekkozisek »

Chtěl bych znát váš názor, chystal jsem se dát zadní PU silentbloky, a když se na ně dívám, tak ta díra je prostě vyosená. Výrobce tvrdí, že to nevadí, tak pokud mi to potvrdíte i tady bych byl klidnější. Podle mě když bude zadní kolo v tomhle místě (i když třeba 1-2 mm) podélně posunutý, musí se přeci měnit sbíhavost zadní nápravy (jelikož se přece posouvá po kružnici o poloměru ramene). A když sbíhavost vykompenzuju tím štelovacím ramínkem, tak to přece bude měnit rozchod zadní nápravy. Všechno to bude asi řádově v milimetrech, ale u geometrie nápravy je přece i milimetr hodně :) No a nebo nedej bože kdyby se silentblok pootočil, to mi zase rozhodí sbíhavost.
Možná to jen moc řeším, ale dali byste takhle vyosený silentbloky na svoje auto?
sb.jpg
sb.jpg (27.68 KiB) Zobrazeno 770 x

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4726
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#22 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90

Příspěvek od PetrXC70 »

Danniel74 píše: 16 srp 2016 21:50
sline píše:mám na polyuretanech najeto více než 25 000km a chová se to pořád stejně dobře jako když sem to tam dal. je to sice tvrdší ale jistější, akorát nevím jestli to s tím souvisí ale tyčky řízení mají vůle a ty se pokud se nemýlím dávaly nové u M. Opla spolu se silentblokama.
Ahoj, díky za info. Jak moc to ztvrdlo? Už teď je to pěkný kostitřas... :roll:
Přeci neni možný, aby ten podvzek u takovýho auta byl nepohodlnej??? Se budu muset někde v nějakym svézt...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12067
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#23 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90

Příspěvek od Urvanej »

Na auto bych si takovej silentblok nedal, jasná výrobní vada.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 57
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Vůz: XC90 2.4 D5 120 kW

#24 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90

Příspěvek od frantisekkozisek »

Dík za názor. Myslel jsem si to taky, proto mě překvapily slova výrobce, že je to v pořádku.

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 884
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#25 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90

Příspěvek od Zeb »

Není na XC90 jeden ze silentbloků na předním rameni záměrně vyosený? Když jsme XC90 přivezli, tak si vybavuju, že mi v AV dílech říkali, že ten kdo ho naposledy lisoval, ho otočil a rameno pak naráželo do nápravnice, jak bylo blíž. Ale nevím, jaký z těch dvou to měl být.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“