DOTAZ: výfuk pro 850 kombi turbo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#1 DOTAZ: výfuk pro 850 kombi turbo
zdravím všechny .. dost mi to nedalo a pátrám stále po nějakém dobrém provedení či člověku co by mi to dokázal spočítat abych si mohl vyrobit výfuk sám .. a proto mám takové (laické) drobné dotazy
když se podívám tady na to co vyrobil MEKKY https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=55618 a porovnám to s tím co je na obrázku .. tak ..
1) co lambda sonda ? .. není lepší mít ji hned na první části resp. hned za turbem ? (jak je na obrázku)
2) co vlnovec ? .. není lepší ho mít mezi prvním a druhým kolenem ? (jak je na obrázku)
katalyzátor je asi dobře
3) co rezonátor ? .. a) dávat vůbec rezonátor na turbo?
b) chápu-li ten obrázek dobře tak rezonátor je až na konci ? je-li to teda rezonátor ? (protože já bych měl mít na tom vyrobeným výfuku od MEKKYho za katalyzátorem rezonátor)
4) co tlumič ? .. není lepší využít prostor pod autem a dát tlumič doprostřed .. a na konec výfuku dát zmíněný rezonátor ? (je-li to opravdu rezonátor)
děkuji za veškeré poznatky/rady/pomoc a pokud máte nějaké "chytré rady" tak si je raději asi nechte pro sebe .. jsem jen člověk a laik .. a rád bych nesl konstruktivní topic .. děkuji s pozdravem Ondra
když se podívám tady na to co vyrobil MEKKY https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=55618 a porovnám to s tím co je na obrázku .. tak ..
1) co lambda sonda ? .. není lepší mít ji hned na první části resp. hned za turbem ? (jak je na obrázku)
2) co vlnovec ? .. není lepší ho mít mezi prvním a druhým kolenem ? (jak je na obrázku)
katalyzátor je asi dobře
3) co rezonátor ? .. a) dávat vůbec rezonátor na turbo?
b) chápu-li ten obrázek dobře tak rezonátor je až na konci ? je-li to teda rezonátor ? (protože já bych měl mít na tom vyrobeným výfuku od MEKKYho za katalyzátorem rezonátor)
4) co tlumič ? .. není lepší využít prostor pod autem a dát tlumič doprostřed .. a na konec výfuku dát zmíněný rezonátor ? (je-li to opravdu rezonátor)
děkuji za veškeré poznatky/rady/pomoc a pokud máte nějaké "chytré rady" tak si je raději asi nechte pro sebe .. jsem jen člověk a laik .. a rád bych nesl konstruktivní topic .. děkuji s pozdravem Ondra
Naposledy upravil(a) oxi dne 08 črc 2016 13:42, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#2 DOTAZ: výfuk pro 850 kombi turbo
1) Obecně by se lambda měla dávat kvůli teplotě při které pracuje co nejblíže k motoru, ale zase aby neshořela.
2) vlnovec musíš dát do místa kde má motor "klopný" bod
3,4) Rezonátor se dává doprostřed výfuku - tlumí rezonance od motoru, tlumič nakonec - tlumí hluk.
2) vlnovec musíš dát do místa kde má motor "klopný" bod
3,4) Rezonátor se dává doprostřed výfuku - tlumí rezonance od motoru, tlumič nakonec - tlumí hluk.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12071
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3 DOTAZ: výfuk pro 850 kombi turbo
Lambda se umí i přehřát, takže bych se s větší průchodností výfuku nebál ji posunout kousek vzad.
Nevim co je rezonátor a nevim co je tlumič a jakej je mezi nima rozdíl, protože každej si to označuje jaxe mu zachce. Každopádně doporučuju tam nasekat zcela průchozí "tlumiče", kde je děravá trubka obalená nějakou nehořlavou plstí (vata, špony, nevim), a obalená pláštěm. Jejich velikost a počet ovlivňuje hluk, ale na výkon mají vliv minimální. Na hluk mají vliv velký, čim víc a větší, tim líp. Mam na Jaruně 2 a celkem velký a je to tak akorát, klidně by tam mohl být ještě jeden místo katu.
Hranice hluku, kdy je ještě příjemný, je u každého soudruha jinde a s věkem snášenlivost klesá
Na trubce jsou videa různejch pokusů i komerčních produktů, tak si můžeš zaposlouchat co tvému oku lahodí. Ale obecně, turbomotoru je to fuk, čim menší odpor za turbem tim líp. Neni to jak atmosféra, kde po překročení jisté propustnosti výkon už začne klesat.
Takže, univerzální rada neexistuje.
Nevim co je rezonátor a nevim co je tlumič a jakej je mezi nima rozdíl, protože každej si to označuje jaxe mu zachce. Každopádně doporučuju tam nasekat zcela průchozí "tlumiče", kde je děravá trubka obalená nějakou nehořlavou plstí (vata, špony, nevim), a obalená pláštěm. Jejich velikost a počet ovlivňuje hluk, ale na výkon mají vliv minimální. Na hluk mají vliv velký, čim víc a větší, tim líp. Mam na Jaruně 2 a celkem velký a je to tak akorát, klidně by tam mohl být ještě jeden místo katu.
Hranice hluku, kdy je ještě příjemný, je u každého soudruha jinde a s věkem snášenlivost klesá
Na trubce jsou videa různejch pokusů i komerčních produktů, tak si můžeš zaposlouchat co tvému oku lahodí. Ale obecně, turbomotoru je to fuk, čim menší odpor za turbem tim líp. Neni to jak atmosféra, kde po překročení jisté propustnosti výkon už začne klesat.
Takže, univerzální rada neexistuje.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#4 DOTAZ: výfuk pro 850 kombi turbo
Jenomže výfuk na prvním obrázku má otvor na lambdu mezi držákem a katem/rezonátorem. Ten otvor v prvním koleni nahoře je na SAS. U evropských aut bývá zaslepen, u amíků bylo však SAS přítomno téměř vždy.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#5 DOTAZ: výfuk pro 850 kombi turbo
žádné další rady ? nikdo nic ? .. :/
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#6 DOTAZ: výfuk pro 850 kombi turbo
Ahoj koukal jsem na ten výfuk rezonátor nebo kat ,ale nevím proč tam dal oba kusy já mám rezonátor na sedanovi jen z důvodu ,že vypadá jako kat ,samozřejmě je asi rezonátor za x peněz a za y peněz (já to neřeším ,ale chápu,že jako rodinný vůz pro rodinu to není ),vlnovec by měl být v těch místech co je druhé foto , tobě měl dát kratší ,protože máš rovnou přírubu a tenhle je delší , ten mám na šikmé na turbu 16T ,ale nahoře krásně to vychází při turbu 16T (koleno , vlnovec,koleno ,rezonátor) je to totiž z mekkyho auta nebo vyměnit přírubu turba převařit koleno a nebo koupit kratší vlnovec a taky převařit .
Těžký radit ,ale na žlutý mi udělal (zařízlé koleno,koleno ,krátkej vlnovec ,koleno a jen trubku ), kat jsem přidával já a mám to napojený na Simonse a ve vnitř je klid (krom sem tam nejaké zadrhnutí ,ale to jsem snad odstranil tento víkend nechával jsem ho dělat na slepo bez auta a ještě ke všemu jsem ho šel implantovat po asi půl roce),kdežto u sedana jen s rezonátorem a rádoby tlumičem co asi vypadá jen jako tlumič tak máš pravdu ve středních otáčkách je hluk v kabině slyšitelný ,ale zase neřeším dokonce dcera když s tím jede tak už by mi to chtěla zabavit .
Asi by bylo pro tebe nejlepší upravit DP nechat kat ,rezonátor vyhodit a koupit Simonse než riskovat skládání (nevíš jakej tlumič koupíš a jestli ti bude hlukem i pokud bude mít nějakej atest vyhovovat )sice Simons nemá atest ,ale co se týče hluku v kabině Simons vítězí oproti sedanovi ,když to chceš mít jako rodinný vůz ,ale zase brblá lépe sedan jako když tam prostě nějaký ty koně jsou .
Těžký radit ,ale na žlutý mi udělal (zařízlé koleno,koleno ,krátkej vlnovec ,koleno a jen trubku ), kat jsem přidával já a mám to napojený na Simonse a ve vnitř je klid (krom sem tam nejaké zadrhnutí ,ale to jsem snad odstranil tento víkend nechával jsem ho dělat na slepo bez auta a ještě ke všemu jsem ho šel implantovat po asi půl roce),kdežto u sedana jen s rezonátorem a rádoby tlumičem co asi vypadá jen jako tlumič tak máš pravdu ve středních otáčkách je hluk v kabině slyšitelný ,ale zase neřeším dokonce dcera když s tím jede tak už by mi to chtěla zabavit .
Asi by bylo pro tebe nejlepší upravit DP nechat kat ,rezonátor vyhodit a koupit Simonse než riskovat skládání (nevíš jakej tlumič koupíš a jestli ti bude hlukem i pokud bude mít nějakej atest vyhovovat )sice Simons nemá atest ,ale co se týče hluku v kabině Simons vítězí oproti sedanovi ,když to chceš mít jako rodinný vůz ,ale zase brblá lépe sedan jako když tam prostě nějaký ty koně jsou .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#7 DOTAZ: výfuk pro 850 kombi turbo
no právě proto řeším jestli se na ten rezonátor nevysrat a dát doprostřed (někde v úrovni zadních sedaček, je tam na to místo) dát tuto část http://www.sportovniautodoplnky.cz/sportovni-vyfuk-dynomax-ultra-flow-oval-do-500-koni/ (či něco podobného) a na konec výfuku dát už nějaký průchozí tlumič .. tak jak je to na to první obrázku ?
z toho původního výfuku použiji tak maximálně kalayzátor .. možná ani to ne :/ popř. ten vlnovec i když není ten nejvhodnější .. hold dělal to EXPERT!!
jako když se podívám na katalog BSR tak ať je to sportflow http://www.bsrczech.cz/produkt/sportflow-4002017/volvo-850-t5-1994-1996 nebo ferrita http://www.bsrczech.cz/produkt/ferrita_volvo_406VOK85000S/volvo-850-1990-1997-gle-se-glt-10v---20v-10-90- či ten první obrázek nahoře (což jsou nějaký amici) .. tak všeci (i když je to popsáno jako sportovní výfuk) mají tlumič/rezonátor právě uprostřed a až na konci je průchozí tlumič ..
ono to je sice pro mě sportovní kombík .. ale rád bych když projíždím městem slyšel v kabině i hudbu a ne kravál který jsem si přál někdě za 5tis otáčkama a mám ho mezi 2-3tis ..
z toho původního výfuku použiji tak maximálně kalayzátor .. možná ani to ne :/ popř. ten vlnovec i když není ten nejvhodnější .. hold dělal to EXPERT!!
jako když se podívám na katalog BSR tak ať je to sportflow http://www.bsrczech.cz/produkt/sportflow-4002017/volvo-850-t5-1994-1996 nebo ferrita http://www.bsrczech.cz/produkt/ferrita_volvo_406VOK85000S/volvo-850-1990-1997-gle-se-glt-10v---20v-10-90- či ten první obrázek nahoře (což jsou nějaký amici) .. tak všeci (i když je to popsáno jako sportovní výfuk) mají tlumič/rezonátor právě uprostřed a až na konci je průchozí tlumič ..
ono to je sice pro mě sportovní kombík .. ale rád bych když projíždím městem slyšel v kabině i hudbu a ne kravál který jsem si přál někdě za 5tis otáčkama a mám ho mezi 2-3tis ..
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#8 DOTAZ: výfuk pro 850 kombi turbo
Ale Simons to má na místě starého a stačí to :
http://www.lexmaul-shop.de/Produkte/Auspuffanlagen/Komplette-Auspuffanlagen/Volvo/850/Simons-Edelstahl-Sport-Auspuffanlage-1x100mm-rund-Volvo-850-GLT-GLE-Turbo-Limousine-Caravan-Baujahr-94-96::492.html?XTCsid=urvsn9nt82pgrlrgsjuqnkkpd4
http://www.lexmaul-shop.de/Produkte/Auspuffanlagen/Komplette-Auspuffanlagen/Volvo/850/Simons-Edelstahl-Sport-Auspuffanlage-1x100mm-rund-Volvo-850-GLT-GLE-Turbo-Limousine-Caravan-Baujahr-94-96::492.html?XTCsid=urvsn9nt82pgrlrgsjuqnkkpd4
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#9 DOTAZ: výfuk pro 850 kombi turbo
sak to mam právě na mysli..Petr.Chrpa píše:Ale Simons to má na místě starého a stačí to :
http://www.lexmaul-shop.de/Produkte/Auspuffanlagen/Komplette-Auspuffanlagen/Volvo/850/Simons-Edelstahl-Sport-Auspuffanlage-1x100mm-rund-Volvo-850-GLT-GLE-Turbo-Limousine-Caravan-Baujahr-94-96::492.html?XTCsid=urvsn9nt82pgrlrgsjuqnkkpd4
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#10 DOTAZ: výfuk pro 850 kombi turbo
Blbě sem si to přečetl ten začátek
No ,ale potom na konec bych už nic necpal pro mně zbytečnost si myslím pokud to seskládáš s katem a uprostřed ten tlumič a toť vše stačí pro zelený hlavy až moc ,možná i pro sluch.
No ,ale potom na konec bych už nic necpal pro mně zbytečnost si myslím pokud to seskládáš s katem a uprostřed ten tlumič a toť vše stačí pro zelený hlavy až moc ,možná i pro sluch.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#11 DOTAZ: výfuk pro 850 kombi turbo
no tak bude to chtít vyzkoušet.. dá se tam napred trubka.. a pokud by to bylo stále moc.. tak se tam pak dá ještě jeden průchozí tlumič.. neco normálního a ne tu krávu co tam je
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#13 DOTAZ: výfuk pro 850 kombi turbo
konkrétně?.. to by mě dost zajímalomartinopel píše:Někdo tvrdil,že prý výfuk na turbo není problém udělat.
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
#14 DOTAZ: výfuk pro 850 kombi turbo
Určitě to hledat nebudu,ale v podstatě kdosi tvrdil,že stačí obyčejná roura.oxi píše:konkrétně?.. to by mě dost zajímalomartinopel píše:Někdo tvrdil,že prý výfuk na turbo není problém udělat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#15 DOTAZ: výfuk pro 850 kombi turbo
tož dik..martinopel píše: Určitě to hledat nebudu,ale v podstatě kdosi tvrdil,že stačí obyčejná roura.
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
#16 DOTAZ: výfuk pro 850 kombi turbo
Ahoj,oxi píše:tož dik..martinopel píše: Určitě to hledat nebudu,ale v podstatě kdosi tvrdil,že stačí obyčejná roura.
jestli chceš vidět to nejlepší co na autě můžeš mít, tak se stav a ukážu Ti můj.
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12071
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#17 DOTAZ: výfuk pro 850 kombi turbo
Jako stojim si za tim a jen tak mě nikdo nepřesvědčí, že vejfuk na turbomotoru je jen o tom, co unese ucho majitele a případná kontrola či STK. Čim větší a kratší, tim líp, tečka.
Fotečky na slintání by nebyly?ady123 píše:Ahoj,
jestli chceš vidět to nejlepší co na autě můžeš mít, tak se stav a ukážu Ti můj.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
#18 DOTAZ: výfuk pro 850 kombi turbo
Něco nafotím, ale musím s tím na zvedákUrvanej píše:Jako stojim si za tim a jen tak mě nikdo nepřesvědčí, že vejfuk na turbomotoru je jen o tom, co unese ucho majitele a případná kontrola či STK. Čim větší a kratší, tim líp, tečka.Fotečky na slintání by nebyly?ady123 píše:Ahoj,
jestli chceš vidět to nejlepší co na autě můžeš mít, tak se stav a ukážu Ti můj.
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 181 Odpovědi
- 16325 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 14 Odpovědi
- 1664 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomik T5
-
- 191 Odpovědi
- 22062 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od scholle
-
- 22 Odpovědi
- 3783 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Wolfram1944
-
- 15 Odpovědi
- 792 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomaskejr