Jak a kdy žhaví auta se šachtou místo spínačky?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 133
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
#1 Jak a kdy žhaví auta se šachtou místo spínačky?
Zeptám se blbě, ale jak si model se zasouvacim klíčem a startováním tlačítkem nažhaví? Přijde mi, že to i v mrazu startuje téměř hned
UEDIT: upraven název
UEDIT: upraven název
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#2 Zeptám se blbě, ale jak si model se zasouvacim klíčem
v -18°C cca 2 vteřiny žhavý a pak teprve startuje.
Ale je otázkou zda už si nežhavý nějak dopředu ještě před zmačknutím startu.
Ale je otázkou zda už si nežhavý nějak dopředu ještě před zmačknutím startu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#3 Zeptám se blbě, ale jak si model se zasouvacim klíčem
Prostě si nažhaví a až je nažhaveno tak si nastartuje a řidič do toho nezasahuje akorát je to tak rychlé že nám co jsme dříve koukali na autě až zhasne kontrolka abychom mohli nastartovat to přijde divné.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5136
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#4 Zeptám se blbě, ale jak si model se zasouvacim klíčem
Pokud to startuje na brnk, neres to jak to funguje a jezdi.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 133
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
#6 Zeptám se blbě, ale jak si model se zasouvacim klíčem
Jj ale jak říká Munga, jen jsem o tom přemýšlel, že je to rychlý
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5136
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#7 Zeptám se blbě, ale jak si model se zasouvacim klíčem
Je, no a zhavi to okamzite po zmackmuti tlacitka.
#8 Žhavení se zasouvacim klíčem
Původně jsem ten příspěvek chtěl napsat spíš sem, je to podobné téma:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=966256#p966256
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=966256#p966256
#9 Zeptám se blbě, ale jak si model se zasouvacim klíčem
Znám to z ovce, která nemá tlačítko. Ale funguje stejně, jak by mělo. Sednu, hamcnu na spojku a otočím klíčem - a ihned pustím. Chvíli se nic neděje - v silném mrazu se stihnu i připoutat, a pak to samo nastartuje.... Žhaví to, ale nemluví o tom...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#10 Zeptám se blbě, ale jak si model se zasouvacim klíčem
A nežhaví, nepřipravuje to jednotky už při otevření dveří u P3?
Nebo co je pak takové to několika sekundové bzučení při každém otevření?
Nevím, jen se ptám.
Nebo co je pak takové to několika sekundové bzučení při každém otevření?
Nevím, jen se ptám.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7501
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#11 Zeptám se blbě, ale jak si model se zasouvacim klíčem
Takto už fungovala před více než dvaceti lety naftová Felicie. Nažhavila při prvním otevření dveří, ale pokud se nažhavený motor nenastartoval, třeba jen když sis pro něco šel do auta, tak při dalších otevření už nežhavila automaticky, ale muselo se po otočení klíčku ve spínačce čekat klasicky na nažhavení.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#12 Jak a kdy žhaví auta se šachtou místo spínačky?
Žhavení začíná, jakmile je klíč (ovladač) v pozici II, dřív ne. Na budících se v tu chvíli objeví symbol. Dál žhavení probíhá i při samotném startu a ještě i krátce po něm, ale na budících to není nijak indikováno. Maximální doba žhavení je omezena na 180 vteřin.
Žhavení probíhá při každém startu, kdy je teplota chladící kapaliny nižší než 30°C.
Jinak žhavičky jsou v provozu i za jízdy při regeneraci DPF kvůli zvýšení teploty výfuk. plynů.
Žhavení probíhá při každém startu, kdy je teplota chladící kapaliny nižší než 30°C.
Jinak žhavičky jsou v provozu i za jízdy při regeneraci DPF kvůli zvýšení teploty výfuk. plynů.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#13 Jak a kdy žhaví auta se šachtou místo spínačky?
A poznám nějak, že mi motor po startu nenažhaví, ačkoliv před startem ano?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#14 Jak a kdy žhaví auta se šachtou místo spínačky?
Nevím.
Ale myslím si, že když žhaví před, nemá důvod nežhavit i po. A upřímně vůbec nevím, na základě čeho nebo jakého podnětu (resp. odkud přijde signál) jednotka motoru žhavení ukončí. Nebo jestli na to má nějaký předem nastavený algoritmus?
Ale myslím si, že když žhaví před, nemá důvod nežhavit i po. A upřímně vůbec nevím, na základě čeho nebo jakého podnětu (resp. odkud přijde signál) jednotka motoru žhavení ukončí. Nebo jestli na to má nějaký předem nastavený algoritmus?
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 328
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008
#15 Jak a kdy žhaví auta se šachtou místo spínačky?
Teoreticky diagnostikou. U koncernu ve VAGU lze sledovat aktuální stav relé pro žhavení. Jestli podobnou funkci poskytuje VIDA nebo VDASH, tak tam. Tohle jsem ještě u volva nepotřeboval vědět, tak jsem to nehledal
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 4304 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od sudetak
-
- 7 Odpovědi
- 376 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jenda-volvo
-
- 3 Odpovědi
- 552 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od spy
-
- 40 Odpovědi
- 5554 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od POWERDIESEL
-
- 96 Odpovědi
- 6233 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od cuhan