Poslední návštěva: 22 zář 2019 04:19 Právě je 22 zář 2019 04:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 28 črc 2019 20:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1778
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Tak trošku infa minulý týden byl zase testík naplno a virtuálně potvrzeno modré jsou schopné dávat hp dle průtoku i víc.
Ale je tu zase to ale :D pracují na 110 procent (proto se nedávali do V70R II ,ale dávali se zelený - někdo měl tenkrát dotaz ,jinak doporučuje se 85 procent max.) což je špatně takže bude i s 19T co se mi tu válí od května nakonec i upgrade dodávky paliva zatím se rozhoduji jestli green nebo jinak.

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 02 srp 2019 00:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2009
Příspěvky: 731
Bydliště: Praha 10
Vůz: V70 R, B5234T4, '98
Petře, těch 110% je fakt strašně moc. Jak píšeš, bezpečné maximum se uvádí těch 85%. Cokoliv nad už je problém, znamená to, že benzín vstřikama už jen protéká a hrozí velké nebezpečí požáru. U mě je to nastavený tak, že vstřiky nepřesáhnou 70%. Při plném zatížení se ta hodnota pohybuje mezi 60 - 65%. Přikládám snímek:

Příloha:
TunerPro RT.JPG




Jinak pro info (a samozřejmě pro pochlubení :) )… zaplatil jsem si nakonec na 1/2 roku TT Dyno a tady je z něj printscreen po asi už posledním ladění: 378 hp a 372 lb/ft, což se rovná 504 Nm.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
V70 R AWD, B5234T4, M58, 1998, saffron
V60 D3, M66, Ocean Race, 2013; Subaru Legacy kombi, 2008, 2,5l benzín


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 02 srp 2019 17:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1778
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Neboj budu zase upravovat ,ale zatím nevím kdy .
Ale ty jsi poskočil pěkně oproti tomu jak jsem ti vyjížděl :good:
Já to mám tak nějak horší .Ono stejně budu muset ubrat jsem nenasytnej :D
Jinak do 3000 jsem už čistej bez retardu a právě od 3000-asi 4800 zase retard taky nic hroznýho,ale to bude asi právě to moje obohacení ,který se nedoporučuje :wink:
Jinak u mně takto ,ale předpoklad je ,že spadnu :
Příloha:
image001.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 02 srp 2019 17:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2009
Příspěvky: 731
Bydliště: Praha 10
Vůz: V70 R, B5234T4, '98
Děkuju! :good:
Ale já na to mám člověka, sám se do ničeho takového nepouštím, jen jezdím a sbírám data a ty pak posílám mailem do Států. Budeš na tom ve finále daleko líp než já. My se držíme v podstatě velmi konzervativního nastavení s TD04-18T, zelenýma vstřikama, sériovou (ale novou) pumpou a váhou z 960.
Jo napadlo mě, kdybys chtěl na další pokusy, mám doma původní originální ME4.4 jednotku z eRka, tak ti ji můžu půjčit nebo dát. K ničemu ji zatím nepotřebuju. Plus se mi doma ještě válí modré vstřiky, ale ty ti asi k ničemu nebudou. Klidně bych ti je dal.

_________________
V70 R AWD, B5234T4, M58, 1998, saffron
V60 D3, M66, Ocean Race, 2013; Subaru Legacy kombi, 2008, 2,5l benzín


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 02 srp 2019 17:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2009
Příspěvky: 731
Bydliště: Praha 10
Vůz: V70 R, B5234T4, '98
Jo a ještě mě napadlo, mezi tím logem, co jsem ti posílal a tím posledním, tak jsem také vyměnil lambdu a váhu vzduchu. Nevyhazovaly chybu, jen mě na to právě přivedl ladič, zdály se se mu už prostě věkem unavené a zkreslovaly. Před tím jsem měl LTFT strašně vysoko, teď je to daleko lepší.
A ještě, viděl jsem v tvé galérce, že používáš kónus vzduchový filtr. Není malý? Kdysi jsem našel někde na netu vzorec na výpočet velikosti dle požadovaného výkonu a objemu motoru a tam mi právě vyšlo, že všechny tyhle filtry od Simoty a spol. jsou malé. Ale už nevím, kde jsem to viděl.

_________________
V70 R AWD, B5234T4, M58, 1998, saffron
V60 D3, M66, Ocean Race, 2013; Subaru Legacy kombi, 2008, 2,5l benzín


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 02 srp 2019 18:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1778
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Fíla píše:
.

A mám dotaz máš emulátor ?
Nebo vyndaváš nandaváš jednotku když ti pošle upravený soubor ?
Modrý vstřiky mám dvoje jedny navíc .
Filtr je malej bude větší je tam už nějaký čas .
Jednotku si schovej a nedávej ji nikomu ,nebudou (jsou stále dosti ceněný pro M4.4 právě pro možnost monitoringu a nenáročnýho flashování )a jen se jí zbavovat je škoda , mám dvě udělaný s paticí (vyndavám čip , nahrávám a prohazuji jednotky ) do emulátoru se mi už ani nechce už nejsem tak zapálenej čím sem starší tím sem horší (ale závidím všem kteří ho mají je to strašně moc ušetřenej čas) a origo mapu V70R mám plus snad od všech Volv do r.v. asi 2010 krom pár ,ale stejně jsou mi k ničemu , přeci je to jen ten v uvozovkách základ ,ale děkuju za nabídku využití jednotky a vstřiků :wink: .

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 02 srp 2019 20:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2009
Příspěvky: 731
Bydliště: Praha 10
Vůz: V70 R, B5234T4, '98
Nevyndávám, nenandavám. Více v sz.

_________________
V70 R AWD, B5234T4, M58, 1998, saffron
V60 D3, M66, Ocean Race, 2013; Subaru Legacy kombi, 2008, 2,5l benzín


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.050s | 18 Queries | GZIP : On ]