Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#1 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Pokud si někdo budete chtít hrát -přivedl mně na to peter cz ,tímto mu děkuji a díky tomu jsem si ponechal jednotku od S60 GOLD a nechávám předělat.
tak zde je odkaz :
http://m44.wikia.com/wiki/M44_Wiki
potom také uživatel zenshi volvoklubu v Portugalsku kde jsem hledal kontakt na Rui M. Reis ke kterému už putuje jednotka motronic 4.4 na předělání pro 850ku T5R sedan ,na těch stránkách je vše možné kdo má čas může začít já to možná zkusím v zimě kdy nemám moc práce je trocha času je tam vše asi 400 stránek dotazů problémů apod..

Zde je další odkaz :
http://volvospeed.com/vs_forum/topic/159506-tuners-rejoice-free-tuning-for-m44/

Petr
Naposledy upravil(a) Petr.Chrpa dne 29 čer 2018 20:48, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#2 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Tak zdravím kdopak jste něco zkusil ?
Já ano ,nedalo mi to a zimní večery (asi dva měsíce jen než jsem vymyslel nějaké bezbolestné připojení)jsem se potýkal s nějakými problemky:
První věc a nějaké info kdo se do toho pustí sežeňte si jinou jednotku nebo pokud si budete jistí ,že to dáte bez problémů je to na vás já děkuji Švíckovi ,že mi poskytl Motronic 4.4. z C70 T5 za pěknej peníz na testování a Ondrovi od kterého mi jde sice Motronic 4.3 z 850ky T5 155kW ,upozorňuji jednotky 4.3 nejsou vhodné mají malou pamětˇ a přečtěte si taky o tom něco na těch stránkách výše :D ,chci ji jen na pokus ,ale to si nejsem jistej až se na to juknu :D .Jinak pokud do toho půjdete musíte se rozhodnout jak !!!,jsou způsoby buď upravíte soubor bin v programu doma nebo v autě s notebookem a nahrajete do čipu .který je v jednotce poté se svezete nahrajete si prostě živé data za jízdy také v programu ,na který tam máte odkaz poté přehrajete posoudíte ,upravíte a znovu nahrajete do jednotky to je jeden způsob a nebo upravíte jednotku více než já (já do toho taky asi půjdu ,ale kdy nevím a já to určitě ,ale letovat nebudu stačilo tohle :D )Jinak dá se upravovat asi vše .Nemám to ještě zmáklý ,ale dnes jsem nastartoval a to je pro mně úspěch ,jednotka byla jedna takže jsem se modlil jestli jsem něco nezvoral letování ,flashování a podobně ,nemám zatím nic upravené byl to jen zkušební start a povedl se zase jsem strčil zpět od Portugalce,která je stoprocentně ověřená .Co se týče jednotek měli by být z turba je jedno jestli je to 132kW,142kW atd. hlavně Motronic 4.4.,dále pokud to budete dělat na autech ,která jsou vybyvena Motronic 4.3 pozor na klimatizaci pokud tam bezhlavě strčíte Motronic 4.4 může vám shořet jednotka klima upravuje se se to sofwarem je tam taky ke stažení nebo pomocí myslím nějakým relé já jsem šel cestou software klima dnes neshořela :D Soubory bin jsou tam ke stažení jednotky můžou být z automatu do manualu budou vyhazovat chyby dokud je nezakážete v tom programu .Doufám,že se někdo ještě pochlapí a zkusí to a dojde třeba dále já už zase moc času mít nebudu takže nevím kdy spíše to vidím zase na zimní večery :D Nějaké foto :
IMG_20170209_165940.jpg
IMG_20170209_165940.jpg (98.34 KiB) Zobrazeno 6932 x
IMG_20170211_204305.jpg
IMG_20170213_174212.jpg
IMG_20170213_174212.jpg (80.14 KiB) Zobrazeno 6932 x
IMG_20170213_174309.jpg
IMG_20170213_174309.jpg (67.67 KiB) Zobrazeno 6932 x
A doufám,že to půjde dobře a pozor taky na motory - ne bezhlavě měnit hodnoty nastavení .To jen aby mě někdo nechtěl kamenovat :D
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#3 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4

Příspěvek od LUBOŠ »

Dost dobrý, odvaha Ti nechybí :beer: . Já na to nemám koule ani buňky - svěřil jsem svoji ŘJ Pavlu Lajšnerovi (D5T5) a zatím max. spokojenost
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#4 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4

Příspěvek od Petr.Chrpa »

LUBOŠ píše: svěřil jsem svoji ŘJ Pavlu Lajšnerovi (D5T5) a zatím max. spokojenost
Jo to jsou profici já mám taky od profika tihle mají své know how ,ale stejně mi to nedá prostě jsem takovej a kdo si chce hrát a nezlobit tak může začít pokud mu to doma strpí :D mně zatím jo ,ale někdy si říkám,že sám se sebou bych to asi nevydržel :D
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#5 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Tak další info
Do jednotky od Ondry Motronic 4.3 z Volva 2,0 850T5 155kW jsem dnes nalil komplet mapové podklady Volva 850 T5R a nastartoval zítra to prubnu projetím ukaže se až se ECU srovná :D .
Jinak mapové podklady pro Motronic 4.3 se dají číst programem Motronic Suite jsou tam i nějaké instalované podklady,ale zkoušel jsem 850R a ty jsou nějaké poškozené zkusím časem nějak upravit tu 850T5R , jinak netýká se to Motronic 4.4 ty jsou v Tunerpro výše v odkazu .
Jinak dají se i zazálohovat jednotky Motronic 4.3 než se začne něco dělat :
Volvodiag.JPG
Volvodiag.JPG (113.13 KiB) Zobrazeno 6743 x
Taky můžete porovnat v Motronic Suite s jinými mapovými podklady tady třeba s výše jmenovanou a nefunkční 850R:
Porovnání map.JPG
Porovnání map.JPG (120.94 KiB) Zobrazeno 6743 x
Overboost.JPG
Overboost.JPG (122.19 KiB) Zobrazeno 6743 x
Zapalování.JPG
Program Volvodiag i přečte chybové kody 4.3 ,ale na pinu B5 ECU musíte mít propojení ze zásuvky OBD a pinu 7 , na stole to přečetete (to je ale k prdu :D ),ale v autě by se muselo udělat nějaké propojení a u blikacích v motorovém prostoru vyrobit redukci .jedná se jen o chybové kody motoru .ostatní blikat .Schema pro Motronic 4.3,4.4 je v programu Motronic Suite nebo propojení pro Motronic 4.4 na stránkách :
http://m44.wikia.com/wiki/ECU_Flashing
tam je to zase pin ECU B36 pro flash jinak Motronic 4.4 načtete normálně Vol-Fcr zbytečný tenhle programek tam načtete i ostatní,ale určitě si to přečtěte na těch stránkách co se musí a nemusí propojit ,aby jste se připojili s programem .
Jinak pokud někdo bude něco chtít program tak to hodím třeba na ulozto a přes SZ dám odkaz tady by to asi volně nešlo ,jsem v začátcích a jen po večerech když mám zrovna náladu a nejsem zmožen prací :D takže moc se mě neptejte :lol: Když budu vědět tak odpovím .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#6 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Tak trochu upgrade
Ode dneška jezdím na svou ECU (původní 850ky T5 155kW , originály nechávám zachovány i když motronic 4.3 T5R mám zazálohovaný v PC)

Tlačím 1,3-1,4 baru bez bázně a hany 8) super :Yahoo!: ,jede to jak střelený prase :lol: (a to jsem si říkal jak jezdí doteď , nějaký video snad hodím až to bude k tomu ) . Rui Reis je ve fochu :D ještě mám ale plány na 4.4 ,ale musím něco dokoupit a nechat naletovat abych to mohl dělat na autě to stálé vyndavání ,úpravy a znovunandavání ,adaptace mně těžce nebere ,je to velká ztráta času . Nevím co bude ,jak to bude a co se třeba posere (ojnice,detonace,chudá směs atd.)
Tím mám dotaz na všechny ,co používáte na měření poměru paliva +vzduch ?U 4.3 jednotek žádný živý data nevydoluju ,který chci možná nějakou úpravou by to asi šlo ,ale to je moc náročný .
našel jsem toto :
http://www.highperformanceparts.cz/pridavny-budik-depo-racing-digital-combo-wideband-kit-sirokopasmova-lambda-sonda.32051
Budu rád za každou radu ohledně měření ,tohle jsou totiž ještě primitivní jednotky kde průser je hned,sice tu mám jeden motor do foroty ,ale fakt budu v tomhle rád za každou radu .
Díky P.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#7 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4

Příspěvek od Krystof P. »

Vzal bych jakejkoli kvalitní wideband (nevím jestli zrovna depo ve mně evokuje kvalitní produkt). A neni uplně špatná volba, kromě díry ve vejfucku, vzít jedny starý svody, udělat do nich díry a změřit si AFR na každym válci zvlášť.

A pusť se do ME7 !! :ryba:

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#8 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4

Příspěvek od peter cz »

Krystof P. píše:Vzal bych jakejkoli kvalitní wideband (nevím jestli zrovna depo ve mně evokuje kvalitní produkt).
Vidim to stejně, asi bych koukal po AEM UEGO
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#9 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Krystof P. píše: vzít jedny starý svody, udělat do nich díry a změřit si AFR na každym válci zvlášť.

A pusť se do ME7 !! :ryba:
Máš pravdu někde jsem na to narazil teď jak si to sem napsal tak jsem si vzpomněl ,že to tak někdo někde doporučoval ,slítám toho přes noc po světě hodně kde to bylo nevím :D
Jinak ono než se dostanu někam dál bude zase trvat,mám nějaké zdravotní peripetie tak lítím od čerta k ďáblu,ale trochu mi teď už otrlo a pokud to dopadne dobře tak zase bude jen a jen práce ,zábava přijde později až se špatným počasím . :D
peter cz píše: Vidim to stejně, asi bych koukal po AEM UEGO
Podívám a pohledám Díky.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#10 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Tak je to stálejch 1,3baru :D


_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#11 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4

Příspěvek od Petr.Chrpa »

metju píše:Mě to nefrčí ani na PC. Video je soukromé...
A zrychlení 100-160 taky nejde ?

Asi jsem nezadal publikovat :D Tak snad tedka
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#12 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4

Příspěvek od Krystof P. »

Mě to normálně obojí jde. A je to slušný, jen na tom budíku není vidno hodnotu plnění. :good:

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#13 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Krystof P. píše:Mě to normálně obojí jde. A je to slušný, jen na tom budíku není vidno hodnotu plnění. :good:
1,3 stále a videa už nikdy dělat nebudu tohle vše byl porod kdyby to někdo viděl co vše jsem prováděl než se mi to povedlo nějak normálně nahrát tak komedie dobrá .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#14 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4

Příspěvek od 3m3 »

Petr.Chrpa píše:
Krystof P. píše:Mě to normálně obojí jde. A je to slušný, jen na tom budíku není vidno hodnotu plnění. :good:
1,3 stále a videa už nikdy dělat nebudu tohle vše byl porod kdyby to někdo viděl co vše jsem prováděl než se mi to povedlo nějak normálně nahrát tak komedie dobrá .
Cekam kdy napises kdo neveri at se prijede svezt
Ale jede ti to krasne to se muší nechat
A preju brzske uzdraveni
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#15 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Jelikož slítám vše možné tak jsem narazil taky na jiné tak jestli to někomu pomůže:
pro ty co mají Jetronic a chtěli by něco více :
http://ipdown.net/jetronic.info/tiki-index.php?page=Ostrich+Install

A pro ME7 :

http://the-me7-project.wikia.com/wiki/The_ME7_project_Wiki
http://volvospeed.com/vs_forum/topic/172708-the-me7-project/
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#16 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Tak trochu jsme se zlepšili ode dneška stálejch 1,4 baru po výměně TCV Pierburg ,původní včera odešel při uvolnění hadice na turbu , tím pádem přetočení turba naprázdno .Turbo to ustálo :D ,ale měl jsem nahnáno.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#17 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4

Příspěvek od S60 GOLD »

Ahoj. Tlacis 1,4 bar na 16T? No nevim,nevim..... :%)
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#18 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4

Příspěvek od Petr.Chrpa »

S60 GOLD píše:Ahoj. Tlacis 1,4 bar na 16T? No nevim,nevim..... :%)
Proč myslíš ?efektivita to se uvidí tu nevím (to se uvidí zase při měření),jinak ve zkratce ECU jsem upravil pro tlak , dávku paliva apod.zatím dobrý
Jinak motor co mám já B5234T5 by měl vydržet 1,6-1,7 bar
B5234T3 vzhledem k trochu lepší konstrukci asi 1,9 baru ten mám do foroty ,ale tam chci možná až bude čas něco více
uvidíme .
Jinak to uvolnění hadice byla moje blbost :evil: :evil: před týdnem jsem měnil starter a u jedný hadice se mi protočil
šroubek u dotažení spony poslední závit ,tak si říkám to bude dobrý jo do Prahy ano a zpět asi 15km před domovem :evil: , mám tady takovej kopec krásný zatáčky a ejhle od půlky jsem jel 80km/hod až domu :cry: no a vyměnil jsem sponu a nic ani 1bar tak jsem odpojil aktuator a ejhle 1,5 baru bez problémú tak TCV v čoudu ,poslední ve forotě co jsem měl od DavidaJ z S60T5 no a tlačí stejně jako na tom videu nahoře akorát místo 1,3 tedka 1,4 :D .
Třeba to nevyjde ,ale zkouším co vydrží , no zatím snad stále v mezích není to sice už jistota ,ale tak ještě ne snad průser. :D

Edit: ta konstrukce je myšlena jen ,že B5234T3 má pevnější ojnice :D
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#19 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4

Příspěvek od metju »

Petře nevim nevim... cokoliv s lankem nad 1,5 baru na sériovym vnitřku je dost o držku. Lepší tlačit méně na větší turbíně než ohřívat vzduch (a ohejbat ojnice) na 16t při 1,6 baru a více...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#20 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4

Příspěvek od Petr.Chrpa »

metju píše:Petře nevim nevim... cokoliv s lankem nad 1,5 baru na sériovym vnitřku je dost o držku. Lepší tlačit méně na větší turbíně než ohřívat vzduch (a ohejbat ojnice) na 16t při 1,6 baru a více...
Jojo sám na to někdy upozorňuji je to jen teorie za určitých podmínek a já nepřemýšlím o
2 barech ani 1,59 :D už takhle z toho mám respekt ,protože vím,že ohnuli i při daleko menších tlacích .
To jen aby řeč nestála :green:
Ale stejně jsem stále nespokojenej :lol:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

GDPR_user

#21 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4

Příspěvek od GDPR_user »

Hele,když si tak hezky hraješ a jde Ti to,nestálo by za to pořídit Ecumaster? :wink:

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#22 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4

Příspěvek od S60 GOLD »

Myslim si ze motor vydrzi 1,6-1,7 bar pri dobrym softu. Ale 16T na 1.4 bar to dlouho vydrzet nemuze. Je to moc male turbo ( chtelo by to vetsiho brachu) :-)))
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#23 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Trošku zase něco nového pokud nebudete chtít nahrávat složitě přes ty kabliky tak je možnost naletovat patici místo originálního chipu a nahrávat chipy na stole a potom vkládat do patice v jednotce použil jsem miniproTL866 je to levná Čína ,ale funguje a nebo potom na autě přímo za pochodu ,ale to už musíte koupit emulátor Ostrich 2 a redukci nebo naletovat to už je na vás snad se k tomu dostanu v zimě jinak :
DSCN1614.JPG
DSCN1614.JPG (121.47 KiB) Zobrazeno 4235 x
DSCN1619.JPG
DSCN1619.JPG (112 KiB) Zobrazeno 4235 x
DSCN1624.JPG
DSCN1624.JPG (96.28 KiB) Zobrazeno 4235 x
DSCN1628.JPG
DSCN1628.JPG (114.21 KiB) Zobrazeno 4235 x
DSCN1632.JPG
DSCN1632.JPG (129.66 KiB) Zobrazeno 4235 x
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#24 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Tak jelikož jsem na dovče a sem tam mám čas tak jsem něco připravil ,protože skončili dvoje stránky kde jsem byl registrován a kde jsem sosal info ,důvody neznám skončení spíše mám tušení ,a proto že už nefungují a u mně by to mohlo jen ležet ladem tak něco pro vás(vše je zaheslované z důvodu ,že to je jen pro tuto komunitu a heslo pošlu každému kdo je tu déle registrován (pokud ho někomu pošlete dále neva ,jen nechci ,aby bylo veřejné )pro ty krátce to bude na mém úsudku jsem ,ale tolerantní :D ) :
Volvodiag program pro zálohu originálních mapových podkladů z ECU M4.3
https://www.ulozto.cz/!zb41fkuhkuvL/volvodiag-19-08-2010-zip
Návod jak na úpravu pro začátečníky 850T5 v M4.3 překlad přes překladač:
https://ulozto.cz/!sN3SMHal2Wsc/volvo-850-t5-jak-ladit-preklad-pdf
Návod pro začátečníky 850T5 origo:
https://ulozto.cz/!w1CWBf2k90XA/volvo-850-t5-jak-ladit-pdf
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#25 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Něco pro dehet není nic ode mně odzkoušené jen jsem to postahoval jelikož se v rodině objevil dehet :D :
Návod na úpravu MSA15.7:
https://ulozto.cz/!6kPiEZXMdeZx/msa15-tuning-guide-rar
Origo bin soubor MSA15.7:
https://ulozto.cz/!xIpKM0Rs75Vg/volvo-850tdi-96-original-bin-zip
XDF soubory pro Tunerpro a ještě něco navíc:
https://ulozto.cz/!BIq5Ewgx7vz2/volvo-850-tdi-rar
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“