Brzdy S60R na S70
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#26 Brzdy S60R na S70
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#27 Brzdy S60R na S70
Tak toto je super...gusto píše:http://www.dvs.net.au/320conv.html
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#28 Brzdy S60R na S70
Adaptéry z odkazu na retroturbo, který jsi sem dával, jsou pro brzdiče z S60R nepoužitelné. Za to jsou použitelné na všechny ostatní aftermarket 4pístky, co jsou na trhu. Na jakých autech jsou 350 mm kotouče nevím, dají se koupit v mpre.se nebo google může napovědět - kotouč 350x32 5x108.
Brzdy z V50T5 jsou dobrá volba, má však několik ale. Je jich málo, ne všechny T5 je měly. Některé měly standartní 16" brzdy jako normální V50/S40/C30. To jen kdybys sháněl jeté. Nové od Volva stojí cca 9 tisíc kus. Co jsem viděl náhrady, tak počítej tak 5 - 6 tisíc za brzdič se třmenem, záleží na tom, jak velké máš v AutoKelly slevy . Plus kotouče a desky a hadičky. A co je pro mě osobně velkým limitem tohoto řešení - za 20 tisíc máš na kolech pořád hnusný ingoty s lehce nadprůměrným brzdným účinkem.
Zároveň pořád si myslím, že pokud uděláš předek a na zadek ani nešáhneš, tak to ve výsledku bude spíš ke škodě než k užitku. Na předku si zkrátíš chod a vzadu tím pádem budou destičky jen tak lízat kotouč.
Pokud budeš měnit brzdovku za něco lepšího, vykašli se na Motul RBF660 a podobný. Teda pokud nechceš auto jen na okruhy. Protože všechny tyhle brzdovky jsou syntetika, fungují skvěle, ale bohužel mají krátkou životnost, neboť rychle absorbují vodu. Jsou primárně určené na motorky, které mají krátký brzdový okruh a malé rezervoáry. Životnost v autě je tak max půl roku, spíš 3 měsíce. Navíc se nedají mísit s ničím ostatním, takže při prvním plnění počítej s tím, že bys musel mít té kapaliny tak dvojnásobek, abys celý brzdový systém a systém spojky důkladně propláchl. A to i v případě, že původní brzdovku důkladně odsaješ. Pokud budeš dávat kapalinu, tak nějakou na bázi glykolu, ta ti vydrží v autě i rok. Je jich na trhu spousta. Tak neutrácej spoustu peněz za nesmysly. Já třeba měním kapalinu každý rok vždycky po zimě, když už není takové vlhko. Všechny náplně v autě mám od Millers Oils, včetně brzdovky. Pancéřové hadičky mají dvě výhody, které jsou znát. Na konci chodu brzdového pedálu se ti minimalizuje pulzování pedálu a hlavně, a to je pro mě nejdůležitější, mají delší životnost. Nebojím se, že mi je prosekne nějaký kámen a nezpuchří tak rychle.
Pokud se rozhodneš vyměnit pneumatiky za nějaké semislicky, tak hlavně za takové s homologací E. Pokud budeš mít jiné, může se stát, že až tě zastaví PČR, půjdeš domů pěšky. Problém všech semislicků je v tom, že aby fungovaly, musí se zahřát. A pak se musí ohřáté udržet. A dalším problémem je počasí. Jakmile prší, lepší nevyjíždět, pokud ano tak max. 80 kmh. Mám Federal 595 rs-r, vím o čem mluvím. Ideální varianta je mít dvě sady kol a přezouvat - jedna na svezení, jedna na ježdění.
Myslím si, že nejlepší by bylo uvést svoje brzdy do perfektního stavu, vyměnit kapalinu, zrepasovat brzdiče a ušetřené peníze investovat třeba do podvozku, protože ten má Volvo P80 fakt tragickej.
Brzdy z V50T5 jsou dobrá volba, má však několik ale. Je jich málo, ne všechny T5 je měly. Některé měly standartní 16" brzdy jako normální V50/S40/C30. To jen kdybys sháněl jeté. Nové od Volva stojí cca 9 tisíc kus. Co jsem viděl náhrady, tak počítej tak 5 - 6 tisíc za brzdič se třmenem, záleží na tom, jak velké máš v AutoKelly slevy . Plus kotouče a desky a hadičky. A co je pro mě osobně velkým limitem tohoto řešení - za 20 tisíc máš na kolech pořád hnusný ingoty s lehce nadprůměrným brzdným účinkem.
Zároveň pořád si myslím, že pokud uděláš předek a na zadek ani nešáhneš, tak to ve výsledku bude spíš ke škodě než k užitku. Na předku si zkrátíš chod a vzadu tím pádem budou destičky jen tak lízat kotouč.
Pokud budeš měnit brzdovku za něco lepšího, vykašli se na Motul RBF660 a podobný. Teda pokud nechceš auto jen na okruhy. Protože všechny tyhle brzdovky jsou syntetika, fungují skvěle, ale bohužel mají krátkou životnost, neboť rychle absorbují vodu. Jsou primárně určené na motorky, které mají krátký brzdový okruh a malé rezervoáry. Životnost v autě je tak max půl roku, spíš 3 měsíce. Navíc se nedají mísit s ničím ostatním, takže při prvním plnění počítej s tím, že bys musel mít té kapaliny tak dvojnásobek, abys celý brzdový systém a systém spojky důkladně propláchl. A to i v případě, že původní brzdovku důkladně odsaješ. Pokud budeš dávat kapalinu, tak nějakou na bázi glykolu, ta ti vydrží v autě i rok. Je jich na trhu spousta. Tak neutrácej spoustu peněz za nesmysly. Já třeba měním kapalinu každý rok vždycky po zimě, když už není takové vlhko. Všechny náplně v autě mám od Millers Oils, včetně brzdovky. Pancéřové hadičky mají dvě výhody, které jsou znát. Na konci chodu brzdového pedálu se ti minimalizuje pulzování pedálu a hlavně, a to je pro mě nejdůležitější, mají delší životnost. Nebojím se, že mi je prosekne nějaký kámen a nezpuchří tak rychle.
Pokud se rozhodneš vyměnit pneumatiky za nějaké semislicky, tak hlavně za takové s homologací E. Pokud budeš mít jiné, může se stát, že až tě zastaví PČR, půjdeš domů pěšky. Problém všech semislicků je v tom, že aby fungovaly, musí se zahřát. A pak se musí ohřáté udržet. A dalším problémem je počasí. Jakmile prší, lepší nevyjíždět, pokud ano tak max. 80 kmh. Mám Federal 595 rs-r, vím o čem mluvím. Ideální varianta je mít dvě sady kol a přezouvat - jedna na svezení, jedna na ježdění.
Myslím si, že nejlepší by bylo uvést svoje brzdy do perfektního stavu, vyměnit kapalinu, zrepasovat brzdiče a ušetřené peníze investovat třeba do podvozku, protože ten má Volvo P80 fakt tragickej.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#29 Brzdy S60R na S70
A pokud sis to pořád nerozmyslel, tak tady jsou ty slíbené fotky. Akorát malá změna, nějak se mi popletlo - ty rozebrané brzdiče, o kterých jsem psal, že potřebují repas, tak to nejsou přední ale zadní a ty nejsou na prodej.
Takže oprava - brzdy přední jsou sundané z auta, které jezdilo do poslední chvíle. Netečou. Desky na cca 20 tisíc km. 4.000,-
Takže oprava - brzdy přední jsou sundané z auta, které jezdilo do poslední chvíle. Netečou. Desky na cca 20 tisíc km. 4.000,-
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#30 Brzdy S60R na S70
OK.Dekuju za rady. Ja porad nevim ,na okruh urcite jezdit nebudu,to bych musel byt finance jinde. A co se tyce tech brzd tak bych asi volil ty brzdice z S60r. Dal bych vedet. Stejne bych to neuelal hned ,az budou poradne finance.Protoze o tech to vse je.Tady se nevyplaci setrit. Dostal jsem se do stadia kdy musim resit nakladnejsi položky a to je podvozek ,brzdy.Podvozek jsem vybral tenhle :
http://www.ebay.com/itm/331341890326
No a ty brzdy nejspis od tebe S60R. At chci nebo ne,vyjdou kolem 20000-25000 kc všechny moznosti.........
Ještě jednou dekuji za ochotu a rady. Pokud na ty brzdice nespichas tak bych je vzal......nejspis zrepasovane jak si psal.....urcite dam vedet.
http://www.ebay.com/itm/331341890326
No a ty brzdy nejspis od tebe S60R. At chci nebo ne,vyjdou kolem 20000-25000 kc všechny moznosti.........
Ještě jednou dekuji za ochotu a rady. Pokud na ty brzdice nespichas tak bych je vzal......nejspis zrepasovane jak si psal.....urcite dam vedet.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#31 Brzdy S60R na S70
Taky to už delší dobu řeším a s Šíbrem Ale nejrozuměji nám pořád vychází varianta od DVS s konverzema na 320mm kotouče a brzdy z Focusu ST/V50T5/S40T5/C70II
neboli tohle : http://autodily.mjauto.cz/volvo/c70-ii-kabriolet/t5_162/brzdovy-trmen/11957699752.html
Je ještě potřeba pořídit mezikus k těm brzdám a samozřejmě tu konverzi sakum prdum bez desticek a kotoučů to vyjde : 5200 nový třmeny 3200 mezikus k brzdám(36000732 - držák třmene) 2400 konverze DVS 1200 doprava(když se podělíme tak 600 popř když se někdo další přidá ) a nebo si to nechat naměřit a vyrobit ...
Já už se k tomu rozhoupávám dlouho ale mělo by to bejt snad nejlepší řešení hlavně ekonomicky pak lepší jelikož 320mm kotouče a na to destičky jsou lepší než 350 popř specialne delanej 330 disk (napis kdyztak krtkovi od Marry ten to ma na svy c70)
viz :
neboli tohle : http://autodily.mjauto.cz/volvo/c70-ii-kabriolet/t5_162/brzdovy-trmen/11957699752.html
Je ještě potřeba pořídit mezikus k těm brzdám a samozřejmě tu konverzi sakum prdum bez desticek a kotoučů to vyjde : 5200 nový třmeny 3200 mezikus k brzdám(36000732 - držák třmene) 2400 konverze DVS 1200 doprava(když se podělíme tak 600 popř když se někdo další přidá ) a nebo si to nechat naměřit a vyrobit ...
Já už se k tomu rozhoupávám dlouho ale mělo by to bejt snad nejlepší řešení hlavně ekonomicky pak lepší jelikož 320mm kotouče a na to destičky jsou lepší než 350 popř specialne delanej 330 disk (napis kdyztak krtkovi od Marry ten to ma na svy c70)
viz :
#32 Brzdy S60R na S70
Volně navážu na téma brzdy.
chystám se na repas/výměnu brzd na všech třech V70 co mám. Black dostane 320 z ST. Zadek originál, ale nový třmeny.
Desky a kotouče EBC, pancéřový hadice, novou brzdovku.
Řešil někdo repas, výměnu hlavního brzdového válce?
Pomůže třeba výměna za jiný, větší?
chystám se na repas/výměnu brzd na všech třech V70 co mám. Black dostane 320 z ST. Zadek originál, ale nový třmeny.
Desky a kotouče EBC, pancéřový hadice, novou brzdovku.
Řešil někdo repas, výměnu hlavního brzdového válce?
Pomůže třeba výměna za jiný, větší?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 14 Odpovědi
- 2329 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od veducitechnik
-
- 11 Odpovědi
- 2022 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od escobar
-
- 3 Odpovědi
- 620 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 6 Odpovědi
- 551 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Švéd
-
- 4 Odpovědi
- 269 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dony