Brzdy S60R na S70

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#26 Brzdy S60R na S70

Příspěvek od gusto »

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#27 Brzdy S60R na S70

Příspěvek od S60 GOLD »

Tak toto je super...
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#28 Brzdy S60R na S70

Příspěvek od Fíla »

Adaptéry z odkazu na retroturbo, který jsi sem dával, jsou pro brzdiče z S60R nepoužitelné. Za to jsou použitelné na všechny ostatní aftermarket 4pístky, co jsou na trhu. Na jakých autech jsou 350 mm kotouče nevím, dají se koupit v mpre.se nebo google může napovědět - kotouč 350x32 5x108.

Brzdy z V50T5 jsou dobrá volba, má však několik ale. Je jich málo, ne všechny T5 je měly. Některé měly standartní 16" brzdy jako normální V50/S40/C30. To jen kdybys sháněl jeté. Nové od Volva stojí cca 9 tisíc kus. Co jsem viděl náhrady, tak počítej tak 5 - 6 tisíc za brzdič se třmenem, záleží na tom, jak velké máš v AutoKelly slevy :D. Plus kotouče a desky a hadičky. A co je pro mě osobně velkým limitem tohoto řešení - za 20 tisíc máš na kolech pořád hnusný ingoty s lehce nadprůměrným brzdným účinkem.

Zároveň pořád si myslím, že pokud uděláš předek a na zadek ani nešáhneš, tak to ve výsledku bude spíš ke škodě než k užitku. Na předku si zkrátíš chod a vzadu tím pádem budou destičky jen tak lízat kotouč.
Pokud budeš měnit brzdovku za něco lepšího, vykašli se na Motul RBF660 a podobný. Teda pokud nechceš auto jen na okruhy. Protože všechny tyhle brzdovky jsou syntetika, fungují skvěle, ale bohužel mají krátkou životnost, neboť rychle absorbují vodu. Jsou primárně určené na motorky, které mají krátký brzdový okruh a malé rezervoáry. Životnost v autě je tak max půl roku, spíš 3 měsíce. Navíc se nedají mísit s ničím ostatním, takže při prvním plnění počítej s tím, že bys musel mít té kapaliny tak dvojnásobek, abys celý brzdový systém a systém spojky důkladně propláchl. A to i v případě, že původní brzdovku důkladně odsaješ. Pokud budeš dávat kapalinu, tak nějakou na bázi glykolu, ta ti vydrží v autě i rok. Je jich na trhu spousta. Tak neutrácej spoustu peněz za nesmysly. Já třeba měním kapalinu každý rok vždycky po zimě, když už není takové vlhko. Všechny náplně v autě mám od Millers Oils, včetně brzdovky. Pancéřové hadičky mají dvě výhody, které jsou znát. Na konci chodu brzdového pedálu se ti minimalizuje pulzování pedálu a hlavně, a to je pro mě nejdůležitější, mají delší životnost. Nebojím se, že mi je prosekne nějaký kámen a nezpuchří tak rychle.

Pokud se rozhodneš vyměnit pneumatiky za nějaké semislicky, tak hlavně za takové s homologací E. Pokud budeš mít jiné, může se stát, že až tě zastaví PČR, půjdeš domů pěšky. Problém všech semislicků je v tom, že aby fungovaly, musí se zahřát. A pak se musí ohřáté udržet. A dalším problémem je počasí. Jakmile prší, lepší nevyjíždět, pokud ano tak max. 80 kmh. Mám Federal 595 rs-r, vím o čem mluvím. Ideální varianta je mít dvě sady kol a přezouvat - jedna na svezení, jedna na ježdění.

Myslím si, že nejlepší by bylo uvést svoje brzdy do perfektního stavu, vyměnit kapalinu, zrepasovat brzdiče a ušetřené peníze investovat třeba do podvozku, protože ten má Volvo P80 fakt tragickej.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#29 Brzdy S60R na S70

Příspěvek od Fíla »

A pokud sis to pořád nerozmyslel, tak tady jsou ty slíbené fotky. Akorát malá změna, nějak se mi popletlo - ty rozebrané brzdiče, o kterých jsem psal, že potřebují repas, tak to nejsou přední ale zadní a ty nejsou na prodej.
Takže oprava - brzdy přední jsou sundané z auta, které jezdilo do poslední chvíle. Netečou. Desky na cca 20 tisíc km. 4.000,-
Přílohy
IMG_20160621_204525.jpg
IMG_20160621_204441.jpg
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#30 Brzdy S60R na S70

Příspěvek od S60 GOLD »

OK.Dekuju za rady. Ja porad nevim ,na okruh urcite jezdit nebudu,to bych musel byt finance jinde. A co se tyce tech brzd tak bych asi volil ty brzdice z S60r. Dal bych vedet. Stejne bych to neuelal hned ,az budou poradne finance.Protoze o tech to vse je.Tady se nevyplaci setrit. Dostal jsem se do stadia kdy musim resit nakladnejsi položky a to je podvozek ,brzdy.Podvozek jsem vybral tenhle :

http://www.ebay.com/itm/331341890326

No a ty brzdy nejspis od tebe S60R. At chci nebo ne,vyjdou kolem 20000-25000 kc všechny moznosti.........

Ještě jednou dekuji za ochotu a rady. Pokud na ty brzdice nespichas tak bych je vzal......nejspis zrepasovane jak si psal.....urcite dam vedet.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#31 Brzdy S60R na S70

Příspěvek od sedli02 »

Taky to už delší dobu řeším a s Šíbrem :) Ale nejrozuměji nám pořád vychází varianta od DVS s konverzema na 320mm kotouče a brzdy z Focusu ST/V50T5/S40T5/C70II
neboli tohle : http://autodily.mjauto.cz/volvo/c70-ii-kabriolet/t5_162/brzdovy-trmen/11957699752.html
Je ještě potřeba pořídit mezikus k těm brzdám a samozřejmě tu konverzi sakum prdum bez desticek a kotoučů to vyjde : 5200 nový třmeny 3200 mezikus k brzdám(36000732 - držák třmene) 2400 konverze DVS 1200 doprava(když se podělíme tak 600 popř když se někdo další přidá :) ) a nebo si to nechat naměřit a vyrobit ...
Já už se k tomu rozhoupávám dlouho ale mělo by to bejt snad nejlepší řešení hlavně ekonomicky pak lepší jelikož 320mm kotouče a na to destičky jsou lepší než 350 popř specialne delanej 330 disk (napis kdyztak krtkovi od Marry ten to ma na svy c70)
viz :
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#32 Brzdy S60R na S70

Příspěvek od Basstl »

Volně navážu na téma brzdy.
chystám se na repas/výměnu brzd na všech třech V70 co mám. Black dostane 320 z ST. Zadek originál, ale nový třmeny.
Desky a kotouče EBC, pancéřový hadice, novou brzdovku.
Řešil někdo repas, výměnu hlavního brzdového válce?
Pomůže třeba výměna za jiný, větší?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“