Startování do kapsy

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 194
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 II T5
Bydliště: Most

#1 Startování do kapsy

Příspěvek od Bizon »

Po včerejší příhodě s mrtvou baterií a čekání na servisáka mě napadlo, že by bylo super, kdyby existovalo něco přenosnýho k nakopnutí auta. A světe div se, existuje. NOCO jump-startéry a zde video. Ceny mi přijdou poměrně přívětivé. Může to být super vyhytávka, kor v zimně, co myslíte? :)
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]

Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.

Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995

GDPR_user

#2 Startování do kapsy

Příspěvek od GDPR_user »

Vzhledem k tomu,že je problém nastartovat auto s kabely z baumaxu apod nevěřím tomu,že takové drátky nastartují auto.

Scarabeus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 257
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
Bydliště: Praha

#3 Startování do kapsy

Příspěvek od Scarabeus »

martinopel píše:Vzhledem k tomu,že je problém nastartovat auto s kabely z baumaxu apod nevěřím tomu,že takové drátky nastartují auto.
Už existují mnohem zajímavější mašinky a dokonce tím lze startovat i nákladní auto, funguje to i jako POWER BANKA a je to dokonce i cenově dostupné cca od 3.000 - 6.000 Kč prodává se již více jak přes rok a původem to pochází z USA nebo taky z Japonska...

Přílohy
2016-05-28 18.51.45.png
Naposledy upravil(a) Scarabeus dne 28 kvě 2016 19:06, celkem upraveno 1 x.
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3330
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#4 Startování do kapsy

Příspěvek od dumi.cz »

martinopel píše:Vzhledem k tomu,že je problém nastartovat auto s kabely z baumaxu apod nevěřím tomu,že takové drátky nastartují auto.
Souhlasim. Neverim tomu. :) podle me vaterka toho trucku nebyla vybita a jen tocil klickem... Mrtva baterka tak ze ani nesjedou okynka a on to naslukne pres dva tenky dratky. Jen ta prazdna baterka by mela odber jak blazen.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

shaman
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 895
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: Peugeot

#5 Startování do kapsy

Příspěvek od shaman »

No on ten kabel je zase kratounkej - to se taky hodne projevi.

Ja si vyrobil startovaci kabely sam ze stare svarecky.
nejaky auto vzdycky na nastartovani sezenes.
Powerbanka mi prijde timpadem zbytecnost.

:beer:
_________________
postapo.cz

Scarabeus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 257
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
Bydliště: Praha

#6 Startování do kapsy

Příspěvek od Scarabeus »

shaman píše:No on ten kabel je zase kratounkej - to se taky hodne projevi.

Ja si vyrobil startovaci kabely sam ze stare svarecky.
nejaky auto vzdycky na nastartovani sezenes.
Powerbanka mi prijde timpadem zbytecnost.

:beer:
Jedna věc jsou bez pochyby pořádný kabely, ale na druhou stranu, jsi-li třeba na horách a nebo na dovolený, nebo zůstaneš viset někde v noci, nemluvě o zaparkovaném autě čumákem do pryč, jenž tam nemáš šanci dosáhnot s kabely, stejně tak potřebuješ-li mít notebook na síti, nebo dojíjet telefon, atd. tak je tento aparát velmi užitečný k mnoha příležitostem... a viděl jsem v zimě touto krabičkou k kapacitou 68.000 mAh a startovacím proudem už netuším kolik startovat pekařské Mitsubishi Canter FUSO... došla mu nafta a vytloukl baterii... a startér za pomocí škatulky točil jako blázen dobrých 10 min. s krátkými pauzami...

Řekl bych za málo peněz hodně muziky a neztratí se to... :good:
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1280
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#7 Startování do kapsy

Příspěvek od martines »

shaman píše:No on ten kabel je zase kratounkej - to se taky hodne projevi.
to má hlavně vliv na úbytek napětí.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#8 Startování do kapsy

Příspěvek od Urvanej »

Scarabeus píše:... a viděl jsem v zimě touto krabičkou k kapacitou 68.000 mAh ...
68Ah má kdejaká autobaterie, takže tady nevidim nic divnýho. Na přichcíplou baterku stačí i modelářská sada, dvě tříčlánkový baterky, každá 1Ah, nechal sem to napojený na autobaterii a chytlo to v pohodě. Ale je fakt, že nepotřebovala moc a LH2.4 jinak chytá na 3 drcy.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 58
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Střední Čechy
Vůz: XC90 D5

#9 Startování do kapsy

Příspěvek od Dědek Příhoda »

ja si koupil ten startovací zdroj co vypada nejak takto: http://www.carspneu.cz/doplnky/startovaci-zdroj-s-kompresorem-power-pack---12v-10ah-apa-16540/ a s xc90 to ani nehlo :/ pritom baterie nebyla uplne vybita,okna radio vsechno slo, ale tenhle bazmek na start proste nestacil, tohle je mozna lepsi kdyz je to 4 x drazší.. i když koukam ze je vicero variant , ja mel 400a , chce to asi ten litr..
Druhá vec je ze se cca kazdyho roku musi dobijet - alespon to tak bylo v navodu a je fakt ze kdyz sem to po roce vytahnul, tak svitila cervene - predtim plne nabita,tak jsem ji znovu nabil zkusil a nic ..

Scarabeus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 257
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
Bydliště: Praha

#10 Startování do kapsy

Příspěvek od Scarabeus »

Dědek Příhoda píše:ja si koupil ten startovací zdroj co vypada nejak takto: http://www.carspneu.cz/doplnky/startovaci-zdroj-s-kompresorem-power-pack---12v-10ah-apa-16540/ a s xc90 to ani nehlo :/ pritom baterie nebyla uplne vybita,okna radio vsechno slo, ale tenhle bazmek na start proste nestacil, tohle je mozna lepsi kdyz je to 4 x drazší.. i když koukam ze je vicero variant , ja mel 400a , chce to asi ten litr..
Druhá vec je ze se cca kazdyho roku musi dobijet - alespon to tak bylo v navodu a je fakt ze kdyz sem to po roce vytahnul, tak svitila cervene - predtim plne nabita,tak jsem ji znovu nabil zkusil a nic ..
Jo to já dobře znám, jsou to většinou k šunty a ani kolo s tím nejde pořádně do foukat, pokúd je to větší tlak, tak to trvá dlouho a docela se to i hřeje... ale je jich také vícero... idéal je, když to má startovačí proud od 800-1000. Jinak jsou i podobné boostry, ale musí stát tak kolem 8.000 Kč a ty už jsou fakt slušný... a dost i vydrží, než se musí znova dobít...
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D

GDPR_user

#11 Startování do kapsy

Příspěvek od GDPR_user »

Když na to půjdu obyčejným selským rozumem a podívám se na průřez kabelu,který vede ke starteru,tak s kabelem pětinového průřezu asi těžko nastartuji.

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#12 Startování do kapsy

Příspěvek od Nosound89 »

Scarabeus píše:
shaman píše:No on ten kabel je zase kratounkej - to se taky hodne projevi.

Ja si vyrobil startovaci kabely sam ze stare svarecky.
nejaky auto vzdycky na nastartovani sezenes.
Powerbanka mi prijde timpadem zbytecnost.

:beer:
Jedna věc jsou bez pochyby pořádný kabely, ale na druhou stranu, jsi-li třeba na horách a nebo na dovolený, nebo zůstaneš viset někde v noci, nemluvě o zaparkovaném autě čumákem do pryč, jenž tam nemáš šanci dosáhnot s kabely, stejně tak potřebuješ-li mít notebook na síti, nebo dojíjet telefon, atd. tak je tento aparát velmi užitečný k mnoha příležitostem... a viděl jsem v zimě touto krabičkou k kapacitou 68.000 mAh a startovacím proudem už netuším kolik startovat pekařské Mitsubishi Canter FUSO... došla mu nafta a vytloukl baterii... a startér za pomocí škatulky točil jako blázen dobrých 10 min. s krátkými pauzami...

Řekl bych za málo peněz hodně muziky a neztratí se to... :good:
Ještě, že má S60 baterku v kufru :D
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 95
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 II Executive 09 D5 136kW AT

#13 Startování do kapsy

Příspěvek od vztekloun »

dumi.cz píše:
martinopel píše:Vzhledem k tomu,že je problém nastartovat auto s kabely z baumaxu apod nevěřím tomu,že takové drátky nastartují auto.
Souhlasim. Neverim tomu. :) podle me vaterka toho trucku nebyla vybita a jen tocil klickem... Mrtva baterka tak ze ani nesjedou okynka a on to naslukne pres dva tenky dratky. Jen ta prazdna baterka by mela odber jak blazen.
Ale funguje to, měl jsem tuto: http://www.sunnysoft.cz/zbozi/102PPW-064/startmonkey400-nouzovy-zalozni-startovaci-zdroj-pro-auto-moto-12v-1200a.html

když byla plně nabitá tak nastartovala auto 2x - 5x podle typu motoru - vyzkoušeno od obyčejných benzíňáků až po např. Passaty TDi 2.0 103kW a dokonce si uvědomuji, že jednou jsem ji půjčoval kolegovi v práci na šestiválec 3litr BMW 520 (zde si již nevzpomenu zda mu posloužila, ale mám pocit že ano)

Vydržela zhruba 6 měsíců nabitá, 2x do roka jsem ji musel nabít vždy na jaře a před zimou. Vozil jsem ji permanentně v Citroenu C8 protože mám hendikepovanou dceru a nechci aby žena zůstala jak já říkám "s autobusem" někde viset. Paradoxně jsem ji na C8 nikdy nepotřeboval, auto šlape jak hodinky, ale kamarádi si to jednu dobu půjčovali docela dost.

Ale tuto zimu o vánocích mi po 4 nebo 5 letech odešla, každý rok bylo vidět, že už nevydrží nabitá tak dlouho, poslední rok jsem jí nabíjel 4x do roka - má na sobě displej na kterém je vidět na kolik je nabitá a napětí. Přemýšlím, že ji pořídím znova.
_________________
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4899
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#14 Startování do kapsy

Příspěvek od Romulusw »

Jestli to fakt fuguje, tak jediné co uvniř může být, je elektrolytický kondenzátor o kapacitě desítek Faradů. Tomu by odpovídala i cena, ale proč ne?

Jen mi není jasné, proč teda máme v autech ještě baterky těžké jak kráva? :D

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#15 Startování do kapsy

Příspěvek od Urvanej »

Litium udělá podobnou práci jako kondík s tim rozdílem, že samovybíjení je mizivý.
Jinak ty tenký káble jsou určený k tomu, aby dobily tu stávající baterku, tzn. napojit na tu baterku v autě, nechat pár minut na pokoji a pak teprve startovat a ne se hnedka snažit protlačit "vlasem" 100A.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1276
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#16 Startování do kapsy

Příspěvek od marekbm »

vztekloun píše:
dumi.cz píše: Souhlasim. Neverim tomu. :) podle me vaterka toho trucku nebyla vybita a jen tocil klickem... Mrtva baterka tak ze ani nesjedou okynka a on to naslukne pres dva tenky dratky. Jen ta prazdna baterka by mela odber jak blazen.
Ale funguje to, měl jsem tuto: http://www.sunnysoft.cz/zbozi/102PPW-064/startmonkey400-nouzovy-zalozni-startovaci-zdroj-pro-auto-moto-12v-1200a.html

když byla plně nabitá tak nastartovala auto 2x - 5x podle typu motoru - vyzkoušeno od obyčejných benzíňáků až po např. Passaty TDi 2.0 103kW a dokonce si uvědomuji, že jednou jsem ji půjčoval kolegovi v práci na šestiválec 3litr BMW 520 (zde si již nevzpomenu zda mu posloužila, ale mám pocit že ano)

Vydržela zhruba 6 měsíců nabitá, 2x do roka jsem ji musel nabít vždy na jaře a před zimou. Vozil jsem ji permanentně v Citroenu C8 protože mám hendikepovanou dceru a nechci aby žena zůstala jak já říkám "s autobusem" někde viset. Paradoxně jsem ji na C8 nikdy nepotřeboval, auto šlape jak hodinky, ale kamarádi si to jednu dobu půjčovali docela dost.

Ale tuto zimu o vánocích mi po 4 nebo 5 letech odešla, každý rok bylo vidět, že už nevydrží nabitá tak dlouho, poslední rok jsem jí nabíjel 4x do roka - má na sobě displej na kterém je vidět na kolik je nabitá a napětí. Přemýšlím, že ji pořídím znova.
rozeber to a koukni, co je uvnitř za baterku a kup jen to. ušetříš a výsledek bude zase plně funkční zařízení. bude tam nějaká obyč dostupná gelovka, podobná těm, co se cpou do ups.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#17 Startování do kapsy

Příspěvek od Urvanej »

Pokud tam bylo olovo, tak to chce pro nejdelší životnost nabíjet poměrně často. U všech baterek platí, čim tvrdší (dává větší proudy), tim větší samovybíjení. Samozřejmě jsou různé varianty, kde tohle uplně neplatí, aby mě někdo nechytal za slovo :-)
Pokud tam bylo lithium, tak seženeš v podstatě cokoliv, abys jen nahradil články, jak píše marekbm, a nemusel kupovat novej komplet.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#18 Startování do kapsy

Příspěvek od metju »

_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 95
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 II Executive 09 D5 136kW AT

#19 Startování do kapsy

Příspěvek od vztekloun »

Urvanej píše:Pokud tam bylo olovo, tak to chce pro nejdelší životnost nabíjet poměrně často. U všech baterek platí, čim tvrdší (dává větší proudy), tim větší samovybíjení. Samozřejmě jsou různé varianty, kde tohle uplně neplatí, aby mě někdo nechytal za slovo :-)
Pokud tam bylo lithium, tak seženeš v podstatě cokoliv, abys jen nahradil články, jak píše marekbm, a nemusel kupovat novej komplet.

byla tam dynamická polymerová baterie - houby tomu rozumím, ale asi se to ještě válí v garáži, zkusím to kuchnout a zajdu s tím do Avacomu, tam jsem zatím vždy baterie sehnal. že mě to nenapadlo hned :fool: :fool:
_________________
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2

mvtechnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 186
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 4
Vůz: C 70 2.5T 99´

#20 Startování do kapsy

Příspěvek od mvtechnik »

pomocníkem by mohl být kompresor se startovacím zdrojem. nikdy jsem jej nezkoušel a nestojí moc peněz.
_________________
MVtechnik C70 2,5T

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 214
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: V70 D5252T rok 98

#21 Startování do kapsy

Příspěvek od Jiří M »

Zrovna ty levný hitovky s kompresorem a milionem dalších funkcí mají v sobě olověnu gelovku a s tou člověk natočí auto tak jednou a může to zahodit... Z mýho pohledu to jsou jen vyhozený prachy a když už, tak bych radši koukal po zdrojích s LiFe nebo LiPol baterkama.

Scarabeus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 257
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
Bydliště: Praha

#22 Startování do kapsy

Příspěvek od Scarabeus »

Tady si můžete vybrat...

http://www.maurelma.ch/shop/index.php?list=WG77

Od pár tisíc až po desítky tisíc...

Ale SWISS kvalita a profi zařízení.. !!!
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“