Startování do kapsy
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#1 Startování do kapsy
Po včerejší příhodě s mrtvou baterií a čekání na servisáka mě napadlo, že by bylo super, kdyby existovalo něco přenosnýho k nakopnutí auta. A světe div se, existuje. NOCO jump-startéry a zde video. Ceny mi přijdou poměrně přívětivé. Může to být super vyhytávka, kor v zimně, co myslíte?
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
#2 Startování do kapsy
Vzhledem k tomu,že je problém nastartovat auto s kabely z baumaxu apod nevěřím tomu,že takové drátky nastartují auto.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 257
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
- Bydliště: Praha
#3 Startování do kapsy
Už existují mnohem zajímavější mašinky a dokonce tím lze startovat i nákladní auto, funguje to i jako POWER BANKA a je to dokonce i cenově dostupné cca od 3.000 - 6.000 Kč prodává se již více jak přes rok a původem to pochází z USA nebo taky z Japonska...martinopel píše:Vzhledem k tomu,že je problém nastartovat auto s kabely z baumaxu apod nevěřím tomu,že takové drátky nastartují auto.
Naposledy upravil(a) Scarabeus dne 28 kvě 2016 19:06, celkem upraveno 1 x.
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3330
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#4 Startování do kapsy
Souhlasim. Neverim tomu. podle me vaterka toho trucku nebyla vybita a jen tocil klickem... Mrtva baterka tak ze ani nesjedou okynka a on to naslukne pres dva tenky dratky. Jen ta prazdna baterka by mela odber jak blazen.martinopel píše:Vzhledem k tomu,že je problém nastartovat auto s kabely z baumaxu apod nevěřím tomu,že takové drátky nastartují auto.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 895
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Peugeot
#5 Startování do kapsy
No on ten kabel je zase kratounkej - to se taky hodne projevi.
Ja si vyrobil startovaci kabely sam ze stare svarecky.
nejaky auto vzdycky na nastartovani sezenes.
Powerbanka mi prijde timpadem zbytecnost.
Ja si vyrobil startovaci kabely sam ze stare svarecky.
nejaky auto vzdycky na nastartovani sezenes.
Powerbanka mi prijde timpadem zbytecnost.
_________________
postapo.cz
postapo.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 257
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
- Bydliště: Praha
#6 Startování do kapsy
Jedna věc jsou bez pochyby pořádný kabely, ale na druhou stranu, jsi-li třeba na horách a nebo na dovolený, nebo zůstaneš viset někde v noci, nemluvě o zaparkovaném autě čumákem do pryč, jenž tam nemáš šanci dosáhnot s kabely, stejně tak potřebuješ-li mít notebook na síti, nebo dojíjet telefon, atd. tak je tento aparát velmi užitečný k mnoha příležitostem... a viděl jsem v zimě touto krabičkou k kapacitou 68.000 mAh a startovacím proudem už netuším kolik startovat pekařské Mitsubishi Canter FUSO... došla mu nafta a vytloukl baterii... a startér za pomocí škatulky točil jako blázen dobrých 10 min. s krátkými pauzami...shaman píše:No on ten kabel je zase kratounkej - to se taky hodne projevi.
Ja si vyrobil startovaci kabely sam ze stare svarecky.
nejaky auto vzdycky na nastartovani sezenes.
Powerbanka mi prijde timpadem zbytecnost.
Řekl bych za málo peněz hodně muziky a neztratí se to...
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#7 Startování do kapsy
to má hlavně vliv na úbytek napětí.shaman píše:No on ten kabel je zase kratounkej - to se taky hodne projevi.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12051
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 Startování do kapsy
68Ah má kdejaká autobaterie, takže tady nevidim nic divnýho. Na přichcíplou baterku stačí i modelářská sada, dvě tříčlánkový baterky, každá 1Ah, nechal sem to napojený na autobaterii a chytlo to v pohodě. Ale je fakt, že nepotřebovala moc a LH2.4 jinak chytá na 3 drcy.Scarabeus píše:... a viděl jsem v zimě touto krabičkou k kapacitou 68.000 mAh ...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 58
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Střední Čechy
- Vůz: XC90 D5
#9 Startování do kapsy
ja si koupil ten startovací zdroj co vypada nejak takto: http://www.carspneu.cz/doplnky/startovaci-zdroj-s-kompresorem-power-pack---12v-10ah-apa-16540/ a s xc90 to ani nehlo :/ pritom baterie nebyla uplne vybita,okna radio vsechno slo, ale tenhle bazmek na start proste nestacil, tohle je mozna lepsi kdyz je to 4 x drazší.. i když koukam ze je vicero variant , ja mel 400a , chce to asi ten litr..
Druhá vec je ze se cca kazdyho roku musi dobijet - alespon to tak bylo v navodu a je fakt ze kdyz sem to po roce vytahnul, tak svitila cervene - predtim plne nabita,tak jsem ji znovu nabil zkusil a nic ..
Druhá vec je ze se cca kazdyho roku musi dobijet - alespon to tak bylo v navodu a je fakt ze kdyz sem to po roce vytahnul, tak svitila cervene - predtim plne nabita,tak jsem ji znovu nabil zkusil a nic ..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 257
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
- Bydliště: Praha
#10 Startování do kapsy
Jo to já dobře znám, jsou to většinou k šunty a ani kolo s tím nejde pořádně do foukat, pokúd je to větší tlak, tak to trvá dlouho a docela se to i hřeje... ale je jich také vícero... idéal je, když to má startovačí proud od 800-1000. Jinak jsou i podobné boostry, ale musí stát tak kolem 8.000 Kč a ty už jsou fakt slušný... a dost i vydrží, než se musí znova dobít...Dědek Příhoda píše:ja si koupil ten startovací zdroj co vypada nejak takto: http://www.carspneu.cz/doplnky/startovaci-zdroj-s-kompresorem-power-pack---12v-10ah-apa-16540/ a s xc90 to ani nehlo :/ pritom baterie nebyla uplne vybita,okna radio vsechno slo, ale tenhle bazmek na start proste nestacil, tohle je mozna lepsi kdyz je to 4 x drazší.. i když koukam ze je vicero variant , ja mel 400a , chce to asi ten litr..
Druhá vec je ze se cca kazdyho roku musi dobijet - alespon to tak bylo v navodu a je fakt ze kdyz sem to po roce vytahnul, tak svitila cervene - predtim plne nabita,tak jsem ji znovu nabil zkusil a nic ..
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
#11 Startování do kapsy
Když na to půjdu obyčejným selským rozumem a podívám se na průřez kabelu,který vede ke starteru,tak s kabelem pětinového průřezu asi těžko nastartuji.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#12 Startování do kapsy
Ještě, že má S60 baterku v kufruScarabeus píše:Jedna věc jsou bez pochyby pořádný kabely, ale na druhou stranu, jsi-li třeba na horách a nebo na dovolený, nebo zůstaneš viset někde v noci, nemluvě o zaparkovaném autě čumákem do pryč, jenž tam nemáš šanci dosáhnot s kabely, stejně tak potřebuješ-li mít notebook na síti, nebo dojíjet telefon, atd. tak je tento aparát velmi užitečný k mnoha příležitostem... a viděl jsem v zimě touto krabičkou k kapacitou 68.000 mAh a startovacím proudem už netuším kolik startovat pekařské Mitsubishi Canter FUSO... došla mu nafta a vytloukl baterii... a startér za pomocí škatulky točil jako blázen dobrých 10 min. s krátkými pauzami...shaman píše:No on ten kabel je zase kratounkej - to se taky hodne projevi.
Ja si vyrobil startovaci kabely sam ze stare svarecky.
nejaky auto vzdycky na nastartovani sezenes.
Powerbanka mi prijde timpadem zbytecnost.
Řekl bych za málo peněz hodně muziky a neztratí se to...
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 95
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 II Executive 09 D5 136kW AT
#13 Startování do kapsy
Ale funguje to, měl jsem tuto: http://www.sunnysoft.cz/zbozi/102PPW-064/startmonkey400-nouzovy-zalozni-startovaci-zdroj-pro-auto-moto-12v-1200a.htmldumi.cz píše:Souhlasim. Neverim tomu. podle me vaterka toho trucku nebyla vybita a jen tocil klickem... Mrtva baterka tak ze ani nesjedou okynka a on to naslukne pres dva tenky dratky. Jen ta prazdna baterka by mela odber jak blazen.martinopel píše:Vzhledem k tomu,že je problém nastartovat auto s kabely z baumaxu apod nevěřím tomu,že takové drátky nastartují auto.
když byla plně nabitá tak nastartovala auto 2x - 5x podle typu motoru - vyzkoušeno od obyčejných benzíňáků až po např. Passaty TDi 2.0 103kW a dokonce si uvědomuji, že jednou jsem ji půjčoval kolegovi v práci na šestiválec 3litr BMW 520 (zde si již nevzpomenu zda mu posloužila, ale mám pocit že ano)
Vydržela zhruba 6 měsíců nabitá, 2x do roka jsem ji musel nabít vždy na jaře a před zimou. Vozil jsem ji permanentně v Citroenu C8 protože mám hendikepovanou dceru a nechci aby žena zůstala jak já říkám "s autobusem" někde viset. Paradoxně jsem ji na C8 nikdy nepotřeboval, auto šlape jak hodinky, ale kamarádi si to jednu dobu půjčovali docela dost.
Ale tuto zimu o vánocích mi po 4 nebo 5 letech odešla, každý rok bylo vidět, že už nevydrží nabitá tak dlouho, poslední rok jsem jí nabíjel 4x do roka - má na sobě displej na kterém je vidět na kolik je nabitá a napětí. Přemýšlím, že ji pořídím znova.
_________________
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4899
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#14 Startování do kapsy
Jestli to fakt fuguje, tak jediné co uvniř může být, je elektrolytický kondenzátor o kapacitě desítek Faradů. Tomu by odpovídala i cena, ale proč ne?
Jen mi není jasné, proč teda máme v autech ještě baterky těžké jak kráva?
Jen mi není jasné, proč teda máme v autech ještě baterky těžké jak kráva?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12051
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#15 Startování do kapsy
Litium udělá podobnou práci jako kondík s tim rozdílem, že samovybíjení je mizivý.
Jinak ty tenký káble jsou určený k tomu, aby dobily tu stávající baterku, tzn. napojit na tu baterku v autě, nechat pár minut na pokoji a pak teprve startovat a ne se hnedka snažit protlačit "vlasem" 100A.
Jinak ty tenký káble jsou určený k tomu, aby dobily tu stávající baterku, tzn. napojit na tu baterku v autě, nechat pár minut na pokoji a pak teprve startovat a ne se hnedka snažit protlačit "vlasem" 100A.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1276
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#16 Startování do kapsy
rozeber to a koukni, co je uvnitř za baterku a kup jen to. ušetříš a výsledek bude zase plně funkční zařízení. bude tam nějaká obyč dostupná gelovka, podobná těm, co se cpou do ups.vztekloun píše:Ale funguje to, měl jsem tuto: http://www.sunnysoft.cz/zbozi/102PPW-064/startmonkey400-nouzovy-zalozni-startovaci-zdroj-pro-auto-moto-12v-1200a.htmldumi.cz píše: Souhlasim. Neverim tomu. podle me vaterka toho trucku nebyla vybita a jen tocil klickem... Mrtva baterka tak ze ani nesjedou okynka a on to naslukne pres dva tenky dratky. Jen ta prazdna baterka by mela odber jak blazen.
když byla plně nabitá tak nastartovala auto 2x - 5x podle typu motoru - vyzkoušeno od obyčejných benzíňáků až po např. Passaty TDi 2.0 103kW a dokonce si uvědomuji, že jednou jsem ji půjčoval kolegovi v práci na šestiválec 3litr BMW 520 (zde si již nevzpomenu zda mu posloužila, ale mám pocit že ano)
Vydržela zhruba 6 měsíců nabitá, 2x do roka jsem ji musel nabít vždy na jaře a před zimou. Vozil jsem ji permanentně v Citroenu C8 protože mám hendikepovanou dceru a nechci aby žena zůstala jak já říkám "s autobusem" někde viset. Paradoxně jsem ji na C8 nikdy nepotřeboval, auto šlape jak hodinky, ale kamarádi si to jednu dobu půjčovali docela dost.
Ale tuto zimu o vánocích mi po 4 nebo 5 letech odešla, každý rok bylo vidět, že už nevydrží nabitá tak dlouho, poslední rok jsem jí nabíjel 4x do roka - má na sobě displej na kterém je vidět na kolik je nabitá a napětí. Přemýšlím, že ji pořídím znova.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12051
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#17 Startování do kapsy
Pokud tam bylo olovo, tak to chce pro nejdelší životnost nabíjet poměrně často. U všech baterek platí, čim tvrdší (dává větší proudy), tim větší samovybíjení. Samozřejmě jsou různé varianty, kde tohle uplně neplatí, aby mě někdo nechytal za slovo
Pokud tam bylo lithium, tak seženeš v podstatě cokoliv, abys jen nahradil články, jak píše marekbm, a nemusel kupovat novej komplet.
Pokud tam bylo lithium, tak seženeš v podstatě cokoliv, abys jen nahradil články, jak píše marekbm, a nemusel kupovat novej komplet.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#18 Startování do kapsy
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 95
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 II Executive 09 D5 136kW AT
#19 Startování do kapsy
Urvanej píše:Pokud tam bylo olovo, tak to chce pro nejdelší životnost nabíjet poměrně často. U všech baterek platí, čim tvrdší (dává větší proudy), tim větší samovybíjení. Samozřejmě jsou různé varianty, kde tohle uplně neplatí, aby mě někdo nechytal za slovo
Pokud tam bylo lithium, tak seženeš v podstatě cokoliv, abys jen nahradil články, jak píše marekbm, a nemusel kupovat novej komplet.
byla tam dynamická polymerová baterie - houby tomu rozumím, ale asi se to ještě válí v garáži, zkusím to kuchnout a zajdu s tím do Avacomu, tam jsem zatím vždy baterie sehnal. že mě to nenapadlo hned
_________________
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 186
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: C 70 2.5T 99´
#20 Startování do kapsy
pomocníkem by mohl být kompresor se startovacím zdrojem. nikdy jsem jej nezkoušel a nestojí moc peněz.
_________________
MVtechnik C70 2,5T
MVtechnik C70 2,5T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 214
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: V70 D5252T rok 98
#21 Startování do kapsy
Zrovna ty levný hitovky s kompresorem a milionem dalších funkcí mají v sobě olověnu gelovku a s tou člověk natočí auto tak jednou a může to zahodit... Z mýho pohledu to jsou jen vyhozený prachy a když už, tak bych radši koukal po zdrojích s LiFe nebo LiPol baterkama.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 257
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
- Bydliště: Praha
#22 Startování do kapsy
Tady si můžete vybrat...
http://www.maurelma.ch/shop/index.php?list=WG77
Od pár tisíc až po desítky tisíc...
Ale SWISS kvalita a profi zařízení.. !!!
http://www.maurelma.ch/shop/index.php?list=WG77
Od pár tisíc až po desítky tisíc...
Ale SWISS kvalita a profi zařízení.. !!!
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 139 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pekelnik
-
- 1 Odpovědi
- 673 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Gravy
-
- 9 Odpovědi
- 1124 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 7 Odpovědi
- 1102 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 42 Odpovědi
- 2449 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1