Zajimava teorie Ono je dobry si uvedomit, co to auto v plny palbe vazi, pripocti si neco v ramech a podobne, plnou N100 a plnou LPG a ses minimalne na 1800kg, to same kroutak, oboji s tim holt mava a dostava to do drzky a pritom dost tehlech veci je stejnech i s nejslabsima motorizacema/lehcima verzema, ze...Krystof P. píše:Přeju pěknou smrtZajsoft píše:dal bys mi PURy vsude?
Hehe, ono vsude je mysleno pro Martina, jako krom predku, i Ty co uz tu mam nachystany i dalsi, on vi a treba uz je i vyrobenej stahovak...
Nemluve o tom, ze uz jsou na aute skoro vsude, kam se dali dat a je to naopak cimdal lepsi... Jasne, je to nepatrne lepsi, ale drzi to, zatim sem nic PURovyho nemusel menit, ani z Fialovejch PowerFlexu a to tam nektere jsou uz cca 25kkm.
Jak sem psal vejs, po roce, jsou uz v ramenech nacaty gumy, cepy na rizeni maj vule, pridiraj a to na podvozek nedavam prakticky nic jineho nez Lemforder, pripadne Meyle HD kdyz neni Lemforder dostupnej... Prirozene byla udelana geometrie, etc... Proste minulej cervenec/srpen, bylo na podvozku vymeneny vse... Takze ono popravde, spis zacnu vsude davat uz cerny PowerFlexy(to co vyrabi Martin, je prave stejna tvrdost jako Black...), pokud nahodou fialovy nekde umrou, nebo je nastrkam zas treba kamosovi/brachovi na auto...