Predelavka 16T na 19T konverze

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#1 Predelavka 16T na 19T konverze

Příspěvek od S60 GOLD »

Cau kluci. Tak nakonec jsem se rozhodl predelat me 16T na 19T. U ARD mam objednane tohle :
11 BLADE TD04 TURBINE WHEEL
COMPRESSOR WHEEL - TD04HL-19T CONVERSION
TD04HL 19T COMPRESSOR COVER

Ted jde jeste o wastegate. Budu muset koupit novou jak ji nastavit? Jako kdyz mam plnohodnotne 19T?
Moje turbo je dva roky stare tak si myslim ze kdyz ho dam na predelani tak snad to nakonec nevyjde jako plnohodnotna nova 19T. Nebo poradte do ceho radeji jit?
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#2 Predelavka 16T na 19T konverze

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ahoj
pokud tam budeš mít ojnice co si psal tak bych asi nastavil na tlak co by měl být na motoru kterej má 19T.
Ono to stejně asi potom poznáš při testování.Jinak ze mě toho asi víc nevypadne :wink:

Něco jsem našel na
http://www.ardideas.com/Wastegate-adjustment-a-closer-look_b_17.html
jak to použiješ :
základní pravidlo je následující; zvýšení wastegate pohon napětí pružiny, dokud začnete vidět mírný overboost, potom jej opět vypněte nastavení, dokud se overboost je pryč. Takže pokud jste ECU je nastaven na 10psi, když začnete vidět konzistentní 11-12psi překročení, vrátit se trošku o úpravě až do překročení je pryč. Jedná se o nejpřesnější metoda, protože každý akční člen se bude lišit v některých případech s ohledem na napětí pružiny, protože vnitřně stárnou odlišně a tepelné cykly z turbo mohou ztvrdnout pružinu v některých případech.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 Predelavka 16T na 19T konverze

Příspěvek od Urvanej »

Hele tim přitvrzenim bych si nebyl uplně jistej. Tohle má už nastavený řízení zvenku a elektronika tlak bude chtít řídit. Takže to nakonec stejně bude dirigovat čip. Ti by měli být schopni ti říct, jak to máš nastavit, případně serii.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

#4 Predelavka 16T na 19T konverze

Příspěvek od GDPR_user »

S60 GOLD píše:Cau kluci. Tak nakonec jsem se rozhodl predelat me 16T na 19T. U ARD mam objednane tohle :
11 BLADE TD04 TURBINE WHEEL
COMPRESSOR WHEEL - TD04HL-19T CONVERSION
TD04HL 19T COMPRESSOR COVER

Ted jde jeste o wastegate. Budu muset koupit novou a jak ji nastavit? Jako kdyz mam plnohodnotne 19T?
Moje turbo je dva roky stare tak si myslim ze kdyz ho dam na predelani tak snad to nakonec nevyjde jako plnohodnotna nova 19T. Nebo poradte do ceho radeji jit?
Když už to tak tuníš,proč nedáš externí wastegate

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#5 Predelavka 16T na 19T konverze

Příspěvek od Sarkasmic »

Tohle turbo je ještě relativné malý a je zbytečný to u něj předělávat na ext...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#6 Predelavka 16T na 19T konverze

Příspěvek od S60 GOLD »

A sli by jste teda do te predelavky,nebo radeji vzaly plnohodnotou 19T. Predelavka zhruba 13.000 kc a nove turbo 21.000 kc. Rozdil ve vykonu nevim....
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#7 Predelavka 16T na 19T konverze

Příspěvek od Petr.Chrpa »

S60 GOLD píše:A sli by jste teda do te predelavky,nebo radeji vzaly plnohodnotou 19T. Predelavka zhruba 13.000 kc a nove turbo 21.000 kc. Rozdil ve vykonu nevim....
Já bych teda raději plnohodnotný .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#8 Predelavka 16T na 19T konverze

Příspěvek od Urvanej »

Dyk v tej výfukovej části neni rozdíl, tak proč nový, když už ty kusy mam...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#9 Predelavka 16T na 19T konverze

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Urvanej píše:Dyk v tej výfukovej části neni rozdíl, tak proč nový, když už ty kusy mam...
Jo on už to Petr má doma já myslel ,že se rozhoduje.
Já teda zase radši nové a ty už Tomáši si něco poskládal pokud se nemýlím . :wink: tak třeba je to lepší.

Za mě nové - čeká mě to taky na žlutým už by i bylo kdyby nebylo ,opravy atmo +dcery auto a tedka mi dorazily komplet brzdy na sedana :D ach já se nedočkám snad nikdy ještě musím nové pneu na druhé Titany.

Edit :Aby to nevyznělo ,že chci tunit žlutý to ne tam přijde zase 15G. :D
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#10 Predelavka 16T na 19T konverze

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Jo aha nějak mi vypadlo to dva roky staré turbo ,že tam je - nevím stejně jak to je taky se zárukou potom .
Těžko říct co je vhodnější teda ,zase to dva roky staré turbo můžeš prodat pokud ještě nemáš doma ty věci a tím se ti třeba částečně vrátí doplatek do těch 21000,*-.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#11 Predelavka 16T na 19T konverze

Příspěvek od S60 GOLD »

Jeste to nemam doma....porad premyslim co vzit. Diky za rady a nazory. Nejak to dopadne :-))))
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

GDPR_user

#12 Predelavka 16T na 19T konverze

Příspěvek od GDPR_user »

S60 GOLD píše:Jeste to nemam doma....porad premyslim co vzit. Diky za rady a nazory. Nejak to dopadne :-))))
A proč ne nějakého Holset ?

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1842
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#13 Predelavka 16T na 19T konverze

Příspěvek od Roger »

20G a bude ti na nejaky cas stacit a budes mit co delat... :crazy:
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#14 Predelavka 16T na 19T konverze

Příspěvek od S60 GOLD »

20G maji taky v ARD. Myslim ,ze tam jsou potreba uz udelat nejaky upravy.....no jo dobry by bylo ale 28.000 kc ....uvidime..je fakt,ze v te sume co je v aute se to ztrati..:-)))). Premyslel jsem i o nejakem Garretu ale nevim. Nechci z auta udelat vikendovku,tak resim spis tu 19T nez 20G. Musi jezdit kazdej den...nemam dve auta. Ani by me nebavilo mit auto v garazi a jednou za tyden se projet..... :good:
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#15 Predelavka 16T na 19T konverze

Příspěvek od Krystof P. »

1) zeptej se u ARD jak to nastavit, když si uděláš konverzi, oni budou vědět
2) nastav to jako na 19T, můžeš třeba zkusit o půl otáčky míň a pak případně navýšit

Pokud to chceš mít bez starosti, tak kup 19T, budeš k tomu mít novej wastegate a 16T můžeš prodat, nebo si ho nechat do zásoby. Ten rozdíl neni tak markantní.

Nebo jestli si radši hraješ, tak to zkus poskládat, budeš z toho mít větší radost :)

Kupovat "veliký" turba alias GT35(r) na normální provoz je samozřejmě uplně mimo

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#16 Predelavka 16T na 19T konverze

Příspěvek od metju »

Já jsem kupoval 19T cca dva roky zpátky, byla to vlastně první úprava na mém motoru společně se svodama. Kdybych ho měl kupovat teď, vím že jdu do většího. Na můj výkon musí chudinka 19T tlačit 1.6 baru, turbo zabírá stejně až ve 4,000 ot/min, s větším bych na tom nebyl jinak, ale měl bych navíc rezervu a stačilo by menšího tlaku... No každý taky přemýšlíme jinak ;)
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#17 Predelavka 16T na 19T konverze

Příspěvek od S60 GOLD »

No uvidime....nejaky tipy na T20g ? Teda krom ARD. :-))) Sakra jeste se necham zvyklat....:-))))
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#18 Predelavka 16T na 19T konverze

Příspěvek od metju »

20g si myslim jinde neseženeš, je to skládačka. S oblibou se dávaj na Imprezy, Mitsubishi apod, ale tam to vypadá trochu jinak. ARD už tohle vše udělal za tebe a dodává k tomu i hadice na vedení oleje a vody... Psal jsi klukům za kolik jsou schopný dodat ? Nebo jen určuješ ze stránek ARD :) Třeba budeš s cenou překvapenej...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#19 Predelavka 16T na 19T konverze

Příspěvek od S60 GOLD »

Klukum jsem nevolal. Vse resim pres kamarada v USA. No za telefon nic nedam. Akorat u toho T20G je potreba neco udelat i se svodoma ne? Nebo si to pletu?
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#20 Predelavka 16T na 19T konverze

Příspěvek od peter cz »

Co nějakýho menšího Garretta? gt2871r, gt30xx...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#21 Predelavka 16T na 19T konverze

Příspěvek od Urvanej »

Na tuty výkony (300-350) kombinovaný s denim ježděnim je GT2871r ideální. Točí se to hned, nahoře to neuvadá...
Neni to moje zkušenost, ale z toho co jsem načetl tak vim, že jakmile budu dělat novej motor, tak tam půjde tento fén.
Jo a bacha, poměrně hojně se vyskytujou plagiáty.
Holsety a borgwarnery z diesovejch náklaďáků mi přijde jako varianta "pro chudý". Tlačí to pozdě a když už, tak furt jsi mimo maximální účinnost, protože jsou stavěný na vyšší tlaky.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#22 Predelavka 16T na 19T konverze

Příspěvek od S60 GOLD »

Kdyz dam garreta gt2871r, tak co to vse obnasi? Co vse k prestavbe potrebuju?
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#23 Predelavka 16T na 19T konverze

Příspěvek od Urvanej »

Záleží jak ho nakonfiguruješ, dělaji ho i s klasickým WG, olej a voda nevim, to už je detail :-)
Na sání záleží jesi budeš mít s antisurge dírama. Vejfuková část je plně volitelná na obou koncích.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#24 Predelavka 16T na 19T konverze

Příspěvek od metju »

A hlavně Garret má koule ! ;) Na svody by mohl pasovat, jak píše Uřvanej voda a olej to je maličkost a výfuk ? Buď nakonfugirovat nebo se holt DP řízne a udělá se jiná příruba...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#25 Predelavka 16T na 19T konverze

Příspěvek od S60 GOLD »

Beru to ze mame vyhodu v servise. Ale kluci delaji obycejne opravy a na nejaky "tuneni" moc nejsou. Tak nevim do ceho se poustet. V tomhle pripade by byla nejjednodusi 19T. Ale zase nechci nic uspechat a treba by jsme to zvladli i s tim garretem. Nebo to u nekoho nechat udelat. Otazka je cena....uvodime jak vse dopadne ale hlavne diky kluci za rady a doporuceni. Diky.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“