C70 short shift - zkrácené řazení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 186
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: C 70 2.5T 99´
#1 C70 short shift - zkrácené řazení
nedávno jsem tu zahlídl nabídku, ale už jsem ji nenašel na zkrácené řazení.
nedalo mi to a počal jsem hledat a počítat a kreslit ... hliníkový plech tloušťka 4,5 mm, pro začátek jsem si vybral komplikovanější verzi, aby se při testování mohla nastavovat a podle toho pokračovat dál k úplné spokojenosti. Jak pravíme my kutilové do úplného vyvrcholení trochu řezání a vrtání
a první prototyp je hotov zatím jen odpočívá v kanceláři, montáž do auta jak počasí dovolí. na chodníku v tomto počasí se opravdu blbě montuje a zkouší
a jak se vyzkouší tak buď schrot bude bohatší o 10 dkg hliníku a budu zkoušet dál a nebo napíšu jak se jezdí a rychle řadí
jen k popisu.
díra pro osu, která je na originálu 8 mm, ostatní 6 mm
odklon táhla řazení je 3 cm - zde v případě potřeby zvětším díru na 8 mm (zatím počítán pro šroub z osy kolečkových bruslí)
horní aretační díry jsou vzdáleny 5 cm a opisují kružnici k ose kde je původně uchyceno táhlo řazení. odklony jsou 10 stupňů
středová díra tvoří pravý úhel s osou kývání a dírami pro uchycení táhla řadičky.
nedalo mi to a počal jsem hledat a počítat a kreslit ... hliníkový plech tloušťka 4,5 mm, pro začátek jsem si vybral komplikovanější verzi, aby se při testování mohla nastavovat a podle toho pokračovat dál k úplné spokojenosti. Jak pravíme my kutilové do úplného vyvrcholení trochu řezání a vrtání
a první prototyp je hotov zatím jen odpočívá v kanceláři, montáž do auta jak počasí dovolí. na chodníku v tomto počasí se opravdu blbě montuje a zkouší
a jak se vyzkouší tak buď schrot bude bohatší o 10 dkg hliníku a budu zkoušet dál a nebo napíšu jak se jezdí a rychle řadí
jen k popisu.
díra pro osu, která je na originálu 8 mm, ostatní 6 mm
odklon táhla řazení je 3 cm - zde v případě potřeby zvětším díru na 8 mm (zatím počítán pro šroub z osy kolečkových bruslí)
horní aretační díry jsou vzdáleny 5 cm a opisují kružnici k ose kde je původně uchyceno táhlo řazení. odklony jsou 10 stupňů
středová díra tvoří pravý úhel s osou kývání a dírami pro uchycení táhla řadičky.
_________________
MVtechnik C70 2,5T
MVtechnik C70 2,5T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#2 C70 short shift - zkrácené řazení
myslím, že to tu organizoval kryštof taky sem chtěl
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#3 C70 short shift - zkrácené řazení
Organizoval a ten kokot se mi stále neozval. Esenciální pro SS je tloušťka materiálu 8-9mm, tzn. 4,5 ti stačit nebude
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 186
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: C 70 2.5T 99´
#4 C70 short shift - zkrácené řazení
"Esenciální pro SS"
tomu SS nerozumím.
projížděl jsem na netu různé názory a tloušťka materiálu se pohybovala v rozmezí 4 - 6 mm. toto budu muset vyzkoušet asi podložkama a podle toho upravit sílu materiálu a nebo dám dvě na sebe
tomu SS nerozumím.
projížděl jsem na netu různé názory a tloušťka materiálu se pohybovala v rozmezí 4 - 6 mm. toto budu muset vyzkoušet asi podložkama a podle toho upravit sílu materiálu a nebo dám dvě na sebe
_________________
MVtechnik C70 2,5T
MVtechnik C70 2,5T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#5 C70 short shift - zkrácené řazení
Ss = short shifting
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#6 C70 short shift - zkrácené řazení
Short shifting..
Ja to v Ccku mam a s3re me to. Zejmena kvalty 1 3 5 nikdy nevim, zda mam zarazeno. A jde to debilne, ztuha. Tak jak v jinych autech ani nevim, ze radim, tak tady me to furt otravuje. Je to podle me hovadina. A rozhodne to nezrychluje razeni.
Ja to v Ccku mam a s3re me to. Zejmena kvalty 1 3 5 nikdy nevim, zda mam zarazeno. A jde to debilne, ztuha. Tak jak v jinych autech ani nevim, ze radim, tak tady me to furt otravuje. Je to podle me hovadina. A rozhodne to nezrychluje razeni.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#7 C70 short shift - zkrácené řazení
Takze mozna je dobre, ze to ten kkt z polska nedodal...Krystof P. píše:Organizoval a ten kokot se mi stále neozval. Esenciální pro SS je tloušťka materiálu 8-9mm, tzn. 4,5 ti stačit nebude
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#8 C70 short shift - zkrácené řazení
Konečně to někdo vyslovil nahlasdoktor píše:Short shifting..
Ja to v Ccku mam a s3re me to. Zejmena kvalty 1 3 5 nikdy nevim, zda mam zarazeno. A jde to debilne, ztuha. Tak jak v jinych autech ani nevim, ze radim, tak tady me to furt otravuje. Je to podle me hovadina. A rozhodne to nezrychluje razeni.
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 186
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: C 70 2.5T 99´
#9 C70 short shift - zkrácené řazení
dík už jsem se lek že je to něco jinéhoSolniak píše:Ss = short shifting
něco jako VS taky nikdy nepoznám jestli je to variabilní symbol a nebo Varšavská smlouva
taky jsem zvědavý na výsledek a proto jsem šel do testování a jednu odvrtanou díru na převodovce přežiju
_________________
MVtechnik C70 2,5T
MVtechnik C70 2,5T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#10 C70 short shift - zkrácené řazení
A rovnou je to kravina. Normálně bych to přešel se slovy o dilentantství při instalaci, ale když už jsme v technickym topicu...Solniak píše: Konečně to někdo vyslovil nahlas
Instalací se krátí páka, proto jde řazení víc ztuha, to je jasný.
Všechny ty díry tam nejsou proto, aby ten hliník byl odlehčenej, všechny ty díry jsou tam kvůli nastavení.
Některý SS to vůbec nemaji (mpre) některý jo, ale zase jsou nahovno udělaný (snabb). Správně tam má bejt možnost nastavení krátký a kratší dráhy a vycentrování páky (vpředu, uprostřed, vzadu) pokud se dodrží správný rozměry, dobře se to nastaví a samozřejmě se oka v táhlech pořádně očistí a namažou, dají se tam pořádný ložiska a případně vymění věci jako táhla před smrtí, tak to běhá naprosto perfektně.
PS: Esenciální pro Shutzschtaffel, to je snad jasný
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 327
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#11 C70 short shift - zkrácené řazení
no,jen abysme se dočkali do jara ať se zas je v čem vrtat
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 186
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: C 70 2.5T 99´
#12 C70 short shift - zkrácené řazení
protože je zima a sníh tak je čas na uvažovaní a zlepšování. tento problém si myslím že je v uchycení přípravku. běžně se používá dotažení 8 mm šroubem. tím se zamezí otáčení "bazneku" kolem osy a podle mě dojde k většímu tření. pouzdro se tře vně a nikoliv uvnitřdoktor píše:Short shifting..
Ja to v Ccku mam a s3re me to. Zejmena kvalty 1 3 5 nikdy nevim, zda mam zarazeno. A jde to debilne, ztuha. Tak jak v jinych autech ani nevim, ze radim, tak tady me to furt otravuje. Je to podle me hovadina. A rozhodne to nezrychluje razeni.
zlepšoval jsem a podle mě by tento problém mohla vyřešit pevně uchycená osa na "bazneku" kolem které by se mohl otáčet kloub řazení - pouzdro.
na obr. je šroub zn. IKEA - nevím od čeho a k čemu ale plní účel a potřebný průměr 8 mm je zachován. podložkou je potom možno upravovat výšku táhla případně šroub seříznout - zkrátit na potřebnou délku.
pro informaci podobný šroub je používám např. na kolečkových bruslích jak uchycení ložiska takže jestli máte staré brusle tak máte i šroub, případně prodejny mají náhradní díly. samo že ne ve Volvu , ale ve sportovních potřebách
_________________
MVtechnik C70 2,5T
MVtechnik C70 2,5T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#13 C70 short shift - zkrácené řazení
Uz jsem ten nesmysl vymontoval a mam klid...
Edit: Uz mi nekolik lidi psalo SZ, ze chce short shifter koupit. Nemam, vyhodil jsem ho.
Edit: Uz mi nekolik lidi psalo SZ, ze chce short shifter koupit. Nemam, vyhodil jsem ho.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#14 C70 short shift - zkrácené řazení
našel jsem k tomu výkres (http://www.vpcuk.org/forums/attachment.php?attachmentid=19490&d=1354297724) .. borci to dělají z 6mm hliníku .. budu zajišťovat výrobu minimálně dvou kusů včetně mosazných podložek do táhel (tím chci moc poděkovat JiřimuT.) měl by ještě někdo zájem ?
cenu doplním podle počtu možných objednávek .. čekám měsíc .. pak to nechám vyrobit
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3351
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#15 C70 short shift - zkrácené řazení
Z ceho byl ten plech? To tipuju na nejakou kazetu.
Podobnej profil meli pasky QIC80 ale asi byly mensi....
Podobnej profil meli pasky QIC80 ale asi byly mensi....
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 186
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: C 70 2.5T 99´
#16 C70 short shift - zkrácené řazení
http://philipstorr.id.au/pcbook/images/3tape.jpg
je to nějaký materiál poměrně dost pevný hliník s duralem ??
je to nějaký materiál poměrně dost pevný hliník s duralem ??
_________________
MVtechnik C70 2,5T
MVtechnik C70 2,5T
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3351
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#17 C70 short shift - zkrácené řazení
Takze sem to trefil. Juchu. Takovy skody on rozebere QIC kazetu. Vis jak se to blbe shani?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3351
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#18 C70 short shift - zkrácené řazení
Mas tech pasek vic?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#19 C70 short shift - zkrácené řazení
Tak ja to na aute mam a jsem spokojenej.Nemam problém s tim ,ze bych nevedel co mam zrovna zarazeno.Je pravda ,ze to jde ztuha ale to me nevadi. A uz jsem párkrát "zavodil" a je to znat. Za me je razeni rychlejsi. Kupoval jsem od Snnab.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4930
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#20 C70 short shift - zkrácené řazení
A co tomu říkají synchrony? Tohle není závodní převodovka, nebo z motorky. Neteče z toho "zlatý" olej? Nebo ho raději ani neměníte?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#21 C70 short shift - zkrácené řazení
co by tomu mali, len sa tesia lebo s kratsou pakou majitel nevyvinie taku silu aby ich nasilu pretlacal skor nez sa upracu...
nieco podobne som mal (mam?) na formane.
nieco podobne som mal (mam?) na formane.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#22 C70 short shift - zkrácené řazení
S60 GOLD píše:Tak ja to na aute mam a jsem spokojenej.Nemam problém s tim ,ze bych nevedel co mam zrovna zarazeno.Je pravda ,ze to jde ztuha ale to me nevadi. A uz jsem párkrát "zavodil" a je to znat. Za me je razeni rychlejsi. Kupoval jsem od Snnab.
předpokládám, že když sis dělal GO motoru, tak že jsi měnil i pouzdra řazení, anebo si je měl v dobrém stavu. Pokud totiž dáš krátké řazení na vykvedlané pouzda, tak to je zhruba stejné , jak zapíchnout vařečku do hrnce se šťouchanými brambory a hledat tam kvalty.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#23 C70 short shift - zkrácené řazení
Snabb to má i s pouzdrama. Nenapadá mě, proč by někdo dělal takovou kravinu a nevyměnil ty pouzdra rovnou. Stačí to trošku očistit smirglem a dát tam silonový, případně nejlíp mosazný, dělá se to i když nedáváš zkrácený řazení a je to docela sympatická, levná úprava.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#24 C70 short shift - zkrácené řazení
Kupoval jsem od snnabu celou sadu i s pouzdrama...doktor píše:S60 GOLD píše:Tak ja to na aute mam a jsem spokojenej.Nemam problém s tim ,ze bych nevedel co mam zrovna zarazeno.Je pravda ,ze to jde ztuha ale to me nevadi. A uz jsem párkrát "zavodil" a je to znat. Za me je razeni rychlejsi. Kupoval jsem od Snnab.
předpokládám, že když sis dělal GO motoru, tak že jsi měnil i pouzdra řazení, anebo si je měl v dobrém stavu. Pokud totiž dáš krátké řazení na vykvedlané pouzda, tak to je zhruba stejné , jak zapíchnout vařečku do hrnce se šťouchanými brambory a hledat tam kvalty.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 186
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: C 70 2.5T 99´
#25 C70 short shift - zkrácené řazení
a víš co likviduju těchto pásek, ale do oběhu nemůžou jsou na nich datadumi.cz píše:Takze sem to trefil. Juchu. Takovy skody on rozebere QIC kazetu. Vis jak se to blbe shani?
_________________
MVtechnik C70 2,5T
MVtechnik C70 2,5T
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek