Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 109
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#2076 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
fotky se budou hodit!
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 254
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#2077 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Hájčus: Chces fotky VVT nebo i PVC? Demontaz jsem zase tolik nefotil. Potreboval jsem maknout, abych to vsechno stihnul nez bude vecer. Jinak demontaz (vc. LPG) nebyla zas tak narocna. Je treba bejt organizovanej a furt nehledat naradi. Toz to naradi vzdycky vracim tak kde to ma byt.
K casu prace: demontaz s cistenim vydechu trvala asi hodinu a pul. Cisteni VVT tak pul. Cisteni a lakovani svodu 60 minut a pak vypalovani laku hodinku (ale to nepocitam, protoze to za me udelala trouba). Cisteni klapky 15 minut. Sborka nevim. Ta me teprve ceka az dojdou dily. Tipuju, ze to zabere tak dve hodky. Nekde jsem celt, ze se nekdo jen s PCV sral pres 8h, no nevim... Zas tak sileny me to neprijde.
Souhrn:
90 min demontaz
60 min svody
30 min VVT
15 min klapka
K casu prace: demontaz s cistenim vydechu trvala asi hodinu a pul. Cisteni VVT tak pul. Cisteni a lakovani svodu 60 minut a pak vypalovani laku hodinku (ale to nepocitam, protoze to za me udelala trouba). Cisteni klapky 15 minut. Sborka nevim. Ta me teprve ceka az dojdou dily. Tipuju, ze to zabere tak dve hodky. Nekde jsem celt, ze se nekdo jen s PCV sral pres 8h, no nevim... Zas tak sileny me to neprijde.
Souhrn:
90 min demontaz
60 min svody
30 min VVT
15 min klapka
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 109
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#2078 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
věřím že oběma nikdo nepohrdne, pokud to tobě nečiní problém.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 254
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#2079 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jeste jeden dotaz: ma tahle hadicka nejaky cislo? Oznaceno cervene
- Přílohy
-
- Hadicka.jpg (25.71 KiB) Zobrazeno 827 x
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 254
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#2080 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Hájčus: ok, tak pri montazi nafotim co se da. Kdyztak ty VVT kramy rozdelam a nafotim taky. Akorat spinavy jsem je nefotil.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
#2081 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak jsem se dočkal a Nebuly od Flacha mám konečně hotový.
Musím říct že nelituju peněz a čekání.
Je to precizní práce.
Teď ještě vymyslet na jaký auto je dám...
Musím říct že nelituju peněz a čekání.
Je to precizní práce.
Teď ještě vymyslet na jaký auto je dám...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#2082 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Kolik to vyšlo? Vypadají moc dobře.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
#2083 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
11800,- i s ventilkama.
V ceně je chemický odlakování (včetně šroubů), rovnání, broušení, leštění, mokrý lakování.
Uvnitř je černej komaxit.
V ceně je chemický odlakování (včetně šroubů), rovnání, broušení, leštění, mokrý lakování.
Uvnitř je černej komaxit.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3618
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#2084 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
A ted už jen být opatrný na obrubníky
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 5128
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#2085 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tohle je věc, která mě hrozně hlodá. Uvažuji nechat vymazlit ty moje Volvo kola. Zadní jsou koplé, takže určitě je musím porovnat. Potom bych ale asi to auto nepůjčil ženě, respektivě by s tím nechtěla jezdit. Takže se vracím na začátek kdy si říkám auto má jezdit.
Jinak kola nádherný.
Jinak kola nádherný.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
#2086 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Děkuju
Moje výhoda je , že těch Volv (a kol) mám víc, ale je fakt že Nebuly by si asi zasloužily být na autě, který není daily car.
Jinak nejnovější přírůstek - Propusy jsou na cestě ke mně. Nejspíš půjdou taky na renovaci do Flachworks.
Moje výhoda je , že těch Volv (a kol) mám víc, ale je fakt že Nebuly by si asi zasloužily být na autě, který není daily car.
Jinak nejnovější přírůstek - Propusy jsou na cestě ke mně. Nejspíš půjdou taky na renovaci do Flachworks.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#2087 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
fakt jsou krásně udělaný, to je škoda dávat na auto
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 659
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
#2088 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Sbírka znamená, to co mám +1Basstl píše:Děkuju
Moje výhoda je , že těch Volv (a kol) mám víc, ale je fakt že Nebuly by si asi zasloužily být na autě, který není daily car.
Jinak nejnovější přírůstek - Propusy jsou na cestě ke mně. Nejspíš půjdou taky na renovaci do Flachworks.
Kola jsou moc pěkná a tak by to chtělo je dát na +1.
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 101
- Příspěvky: 4676
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#2089 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Předevčerem dorazily samolepky, tak sou tam
- Přílohy
-
- IMG_20190529_141710.jpg (125.62 KiB) Zobrazeno 1101 x
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 153
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Morava na severu
- Vůz: V60 MY19 D3 110kW
#2090 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Vyměněna "komplet" chladící kapalina. V Příručce píšou náplň 8,9 litrů, mě se podařilo vylít 7 l. Odmontoval jsem všechny hadice co šly, zejména na obou stranách chladiče, dále zezadu na bloku motoru dole u hliníkového chladiče, pojistný ventil nahoře na chladiči. Vyndal jsem expanzu a vyčistil (vypláchl, v jednom spodním rohu byla trochu usazenina. Zpět šlo jen 4,5 litru růžovky G12+. Co jsem vyčetl tak odvzdušnění chvíli trvá, takže zbytek mám připraven v autě na dolití. Naředěno dle příručky 1:1 (-36°C).
_________________
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#2091 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Máš růžovku, jo? Já měl za to, že do Volva se leje jen zelená/modrá. Každopádně se to chvilku odvzdušňuje (ne zase tak dlouho, mě stačilo 2x sepnout termostat) a hodně kapaliny mi vyteklo z radiátoru vevnitř. Takže tam se ti asi ještě nějaká schovala. Ale jestli tam růžovka byla i předtím, tak že ti tam trochu zbylo nevadí.FERGU$ píše:Vyměněna "komplet" chladící kapalina. V Příručce píšou náplň 8,9 litrů, mě se podařilo vylít 7 l. Odmontoval jsem všechny hadice co šly, zejména na obou stranách chladiče, dále zezadu na bloku motoru dole u hliníkového chladiče, pojistný ventil nahoře na chladiči. Vyndal jsem expanzu a vyčistil (vypláchl, v jednom spodním rohu byla trochu usazenina. Zpět šlo jen 4,5 litru růžovky G12+. Co jsem vyčetl tak odvzdušnění chvíli trvá, takže zbytek mám připraven v autě na dolití. Naředěno dle příručky 1:1 (-36°C).
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 293
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2092 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dneska mi začalo volvíčko poprvé zlobit na LPG. Při přidání plynu to nemělo výkon a připadlo mi, že to jde jenom na 4. Takže po příjezdu domů a vypití kávy jsem se pustil do výměny filtru kapalné části (měl jsem doma) a vyčistil jsem vstřiky.
Uvidím zítra jak se to bude chovat.
No, objednal jsem, pro jistotu, ještě nové membrány do reduktoru a filtry plynné části.
Uvidím zítra jak se to bude chovat.
No, objednal jsem, pro jistotu, ještě nové membrány do reduktoru a filtry plynné části.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 153
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Morava na severu
- Vůz: V60 MY19 D3 110kW
#2093 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jo byla tam. Někde jsem snad četl, že i Volvo přešlo v novějších modelech na růžovou/červenou. Výměna co 5 let a prej lepší složení=lepší ochrana systému.SuGi píše: Máš růžovku, jo? Já měl za to, že do Volva se leje jen zelená/modrá. Každopádně se to chvilku odvzdušňuje (ne zase tak dlouho, mě stačilo 2x sepnout termostat) a hodně kapaliny mi vyteklo z radiátoru vevnitř. Takže tam se ti asi ještě nějaká schovala. Ale jestli tam růžovka byla i předtím, tak že ti tam trochu zbylo nevadí.
A máš nejspíš pravdu, v tom radiátoru to mohlo zůstat. Tam ani nevím jak bych kde co odpojil abych to vylil
_________________
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 127
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#2094 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Otevřít na spodní levé straně vypouštěcí šroubek. U všech nových VEA mototů jsem viděl zatím jenom zelenou a u své D5 151kW mám taky růžovou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 254
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#2095 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Mala zprava po cisteni PCV, VVT a skrtici klapky. Auto jede bez nejake vetsi zmeny dobre. Co jsem ale zpozoroval je snizeni spotreby. Vcera jsem jel klasickou cestu CZ-DE (v CZ dle predpisu a v DE 160 km/h). Spotreba klesla o min 1l/100km. Slusny...
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 2903
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#2096 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Vyčisti a namaž brzdy, další litr půjde dolů...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 254
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#2097 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tod2: Brzdy mam zu hotovy - vymenil jsem vsechno - kotouce, desky, pistky, hadice. Jeste chci udelat silentbloky na obou napravach a pak se uvidi co dal. Mam pocit, ze je Auto nadmerne tvrdy. Na V70 me to prijde divny.
Obcas se svezu novyma autama a Komfort je o hodne lepsi. Mel jsem za to, ze tlumice pomuzou, ale uplne se tak nestalo. Otazkou je, co tam narvat. PUR nechci, chci jezdit pohodlne. Takze asi vezmu neco od Skandixu nebo origo.
Obcas se svezu novyma autama a Komfort je o hodne lepsi. Mel jsem za to, ze tlumice pomuzou, ale uplne se tak nestalo. Otazkou je, co tam narvat. PUR nechci, chci jezdit pohodlne. Takze asi vezmu neco od Skandixu nebo origo.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 2903
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#2098 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
dělal jsem komplet přední nápravu a taky nejsem spokojený - tlumiče, silentbloky, teď ještě dělám ložiska
komfort jízdy pořád nic moc, ale ono už to asi nebude nikdy jako originál a srovnávat s novými auty to nejde
pokud bych dělal silentbloky znova, dal bych originál
komfort jízdy pořád nic moc, ale ono už to asi nebude nikdy jako originál a srovnávat s novými auty to nejde
pokud bych dělal silentbloky znova, dal bych originál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 254
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#2099 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tod2: pamatuju si, ze kdyz me bylo asi 15-16, tak fotr by ex mel V70 T5 (to byl rok 1999). Auto jezdilo super pohodlne. Je fakt, ze ja mam zu dvojkovou V70, ale ocekaval bych, ze jizdni komfort byl pro Volvo vzdycky nejak prioritou. Ted je to vzadu jakysi uskakany a predek taky nic moc. Musim vymenit ulozeni, onehda jsem to resil i s Ejdou, ale pak byly jiny priority - viz PCV.
Co jsi kupoval ty? Lem nebo neco jeste levnejsiho?
Co jsi kupoval ty? Lem nebo neco jeste levnejsiho?
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 254
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#2100 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tod2: od IPD stoji cela sada silentbloku na zadek 700$... plus se da ocekavat nejaky to clo a samozrejme prace. Delal sis to sam?
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek