Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V70 II D5 AWD
#1101 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Výměna obou výbojek. Trochu porod než to člověk vyndal(něco jako ježek v kleci ) ale povedlo se.Jedna začala blikat a při vyndání jsem zjistil že je prasklá.
_________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 188
- Příspěvky: 12079
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1102 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak koukám, žes to vzal komplet nový. Eště furt ten regulátor stojí 1400? U mě to byl hlavní důvod, proč sem ho nekoupil.peter cz píše: ...altík opraven, zase dobíjíme
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 177
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
#1103 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já ho za ty prachy taky nekupoval (mám teda novější/jinačí provedení), uhlíky šly vyměnit, regulátor fungoval, tak jsem to neřešil. Jinak můj altík měl kroužky v podobném stavu a to má auto najeto "jenom" 250 000
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#1104 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Regulátor stál 420, značka Cargo (prý na ně reklamace zatím neměli), kroužky 80, ložisko 120
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 188
- Příspěvky: 12079
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1105 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
dík za info. Takhle na foto tech 0,7mm vypadá hodně krutě. Nevim proč jsem z toho co mi napsal pochopil, že 0,07
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 94
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: RK
- Vůz: V70 XC 2.4T automat 2002
#1106 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak jsem před 14-ti dny přezul Škoda, že nemůžu porovnat přechod ze 17" letních na 18", ale ze 17" zimních je to neskutečný. Auto se neskutečně uklidnilo a jak se teď dají projíždět kruháče...
Přechod na zimáky byl totiž hroznej. Obul jsem gumy o stejném rozměru jako letní na stejné disky a takovej sešup ve vlastnostech auta jsem vůbec nečekal. Dobrzďování v zatáčce znamenalo neskutečný vlnění auta a na kruháči mělo tendenci jezdit rovně. Teď je auto zase stabilní i když by vzadu mohly být tvrdší tlumiče. Naopak se trochu pocitově zhoršilo zrychlení a decelerace. Zřejmě jsou kola těžší a je to znát.
Přechod na zimáky byl totiž hroznej. Obul jsem gumy o stejném rozměru jako letní na stejné disky a takovej sešup ve vlastnostech auta jsem vůbec nečekal. Dobrzďování v zatáčce znamenalo neskutečný vlnění auta a na kruháči mělo tendenci jezdit rovně. Teď je auto zase stabilní i když by vzadu mohly být tvrdší tlumiče. Naopak se trochu pocitově zhoršilo zrychlení a decelerace. Zřejmě jsou kola těžší a je to znát.
_________________
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#1107 R design
Tak jsem V50 dopřál nové nášlapy pedálů R design (od dárce z AVdíly).
Naposledy upravil(a) Michl dne 08 kvě 2017 16:30, celkem upraveno 1 x.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#1109 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jasně, ze shořelé C30Volvo Polestar píše:Originaly?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=118&t=60016
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 1202
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#1110 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Skoda ze neshorela nejaka xc60 taky by se mi hodily...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 73
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#1111 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
A teď to teprve pojede...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 128
- Příspěvky: 5120
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#1112 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Shořelou ne, ale totálek jsem tam pár už viděl.......Volvo Polestar píše:Skoda ze neshorela nejaka xc60 taky by se mi hodily...
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 1202
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#1113 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
A pedaly si v nektere nevidel?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 128
- Příspěvky: 5120
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#1114 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak do AVdílů napiš, jinak ty co jsem viděl, tak byli v automatu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 48
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: S60 D5 120kw 2003
#1115 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
O víkendu vyměněn olej a filtry, s průplachem BG109(žádný rozdíl jsem nezpozoroval).
_________________
Je: Sven S60 D5 black 2003
Bylo: Andersson S40 1.8 85kW B4184S 1996
Je: Sven S60 D5 black 2003
Bylo: Andersson S40 1.8 85kW B4184S 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 128
- Příspěvky: 5120
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#1116 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Odpovědi se nedočkáš. Psal jsem si o odkaz, který jsem poprvé přehlédl a bez reakce.....
Tak ti to tu písnu co jsem dostal za odpověď.
The device works on cars:
- XC70 with a hydraulic drive tailgate (up to MY2011 , chassis -104553),
- XC70 with an electro drive tailgate (starting from MY2011-, chassis 104554-),
- V70 with a hydraulic drive tailgate (up to MY2011 , chassis -190962),
- V70 with an electro drive tailgate (starting from MY2011-, chassis 190963-),
- XC60 electro and hydro drive tailgate .
Cost:
Device without warning tone 60 euro + 10 euro shipping = 70 euro.
Device with warning tone 70 euro + 10 euro shipping = 80 euro.
If you would like to purchase a device please email me your VIN number
or model and year of your Volvo.
I will contact you later and let you know how you can make a payment.
moduleorder@gmail.com
Device without warning tone 60 euro + 10 euro shipping = 70 euro.
PayPal payment:
http://paypal.me/moduleorder/70
Device with warning tone 70 euro + 10 euro shipping = 80 euro.
PayPal payment:
http://paypal.me/moduleorder/80
After payment, I will send module to your address and I will inform you track-number.
Tak ti to tu písnu co jsem dostal za odpověď.
The device works on cars:
- XC70 with a hydraulic drive tailgate (up to MY2011 , chassis -104553),
- XC70 with an electro drive tailgate (starting from MY2011-, chassis 104554-),
- V70 with a hydraulic drive tailgate (up to MY2011 , chassis -190962),
- V70 with an electro drive tailgate (starting from MY2011-, chassis 190963-),
- XC60 electro and hydro drive tailgate .
Cost:
Device without warning tone 60 euro + 10 euro shipping = 70 euro.
Device with warning tone 70 euro + 10 euro shipping = 80 euro.
If you would like to purchase a device please email me your VIN number
or model and year of your Volvo.
I will contact you later and let you know how you can make a payment.
moduleorder@gmail.com
Device without warning tone 60 euro + 10 euro shipping = 70 euro.
PayPal payment:
http://paypal.me/moduleorder/70
Device with warning tone 70 euro + 10 euro shipping = 80 euro.
PayPal payment:
http://paypal.me/moduleorder/80
After payment, I will send module to your address and I will inform you track-number.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 109
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#1117 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Volvík dostal nový olej do převodovky a kladku s řemenem.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#1118 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dopísal som mu do TP alternatívne rozmery pneumatík, bo som mal len 15ky
- Přílohy
-
- Screenshot 2017-05-16 10.35.50 copy.jpg (52.24 KiB) Zobrazeno 3736 x
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 5001
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#1119 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
To sis dělal sám to si borec, měl bych se to taky neučit. servisáci v našem regionu ve mě vyvolávají pěknou paranojuHájčus píše:Volvík dostal nový olej do převodovky a kladku s řemenem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#1120 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dnes som opravil zvukovú a tepelnú izoláciu v motorovom priestore. Pôvodná už bola fajne rozožratá nejakými veľmi šikovnými a usilovnými zvieratkami.
- Přílohy
-
- IMG_0852.jpg (111.5 KiB) Zobrazeno 4257 x
-
- IMG_0847.jpg (109.22 KiB) Zobrazeno 4281 x
Naposledy upravil(a) IgorS dne 17 kvě 2017 19:06, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 5001
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#1121 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dobrá praceIgorS píše:Dnes som opravil zvukovú a tepelnú izoláciu v motorovom priestore. Pôvodná už bola fajne rozožratá nejakými veľmi šikovnými a usilovnými zvieratkami.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#1122 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tvoj brácho mal na dvore hlodavce?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1123 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
No, mě by zajímalo, zda-li je v kabině poznat nějaké znatelné ztišení?
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#1124 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Teraz po naštartovaní musím kontrolovať či motor beží už len otvorením okna alebo dverí. Teraz už v interiéri nepočuť motor vôbec
Odpoveď je, že neviem. Sú to len dve hodiny, čo som to dokončil, neskúšal som s tým jazdiť a izolovanie zvuku na tom motore nebol môj cieľ. Hlavne mi šlo o to, že predtým to v tom motore bolo fakt škaredé. Drolilo sa to, sypal sa z tej výplne prach, odliepala sa krycia textília atď...
Myslím si, že sa to nejak stíšením poznateľne neprejaví.
Odpoveď je, že neviem. Sú to len dve hodiny, čo som to dokončil, neskúšal som s tým jazdiť a izolovanie zvuku na tom motore nebol môj cieľ. Hlavne mi šlo o to, že predtým to v tom motore bolo fakt škaredé. Drolilo sa to, sypal sa z tej výplne prach, odliepala sa krycia textília atď...
Myslím si, že sa to nejak stíšením poznateľne neprejaví.
- Přílohy
-
- IGI_8547.jpg (116.8 KiB) Zobrazeno 2500 x
-
- IGI_8548.jpg (117.75 KiB) Zobrazeno 2500 x
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 5001
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#1125 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tuším,že to auto poznávám;-)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek