Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 235
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Vrchlabí
#1726 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
ja uz je mam asi dva roky a dobry
_________________
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#1727 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Děkuji moc Předpokládám, že musím nějak vyndat starý a nalisovat do ramene ten dodaný.....
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 293
- Příspěvky: 13060
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1728 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Nevím jak je to u V70I, ale já jsem musel u předního silentbloku nechat nalisované to plechové venkovní pouzdro, vyřezat vnitřní tyčku a pak odstranit veškerou gumu. Následně se do toho nalisoval PUR a nakonec skrz nalisovala očištěná vnitřní tyčka silentbloku. Zadní část byla jednodušší, tam se jenom vylisoval starý silentblok, vyčistilo oko ramena a nalisoval se PUR a do něj následně strčila dodaná rozpěrná trubička.
Co mě trochu znervóznělo bylo, že při montáži ramena na auto se ten zadní silentblok, při sklopení ramena, jakoby vyvlékl z oka ramena, ale když jsem auto sundal z heveru tak se to zase vrátilo kam mělo, tak to snad bude dobrý.
Co mě trochu znervóznělo bylo, že při montáži ramena na auto se ten zadní silentblok, při sklopení ramena, jakoby vyvlékl z oka ramena, ale když jsem auto sundal z heveru tak se to zase vrátilo kam mělo, tak to snad bude dobrý.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 100
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 1999 V70 2,5TDI. 2001 C70 2,0T LPT
#1729 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Nová koncovka výfuku. Není to zrovna BSR, ale účel splní.
Mimochodem - nevíte čím to je, že původní koncovka urezla, ale zbytek výfuku je takřka bez rzi? Že by chyba ve sváru?
Mimochodem - nevíte čím to je, že původní koncovka urezla, ale zbytek výfuku je takřka bez rzi? Že by chyba ve sváru?
_________________
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 293
- Příspěvky: 13060
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1730 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Včera jsem vyměnil ten můj prasklý a loupající se gril za lepší.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 87
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 D5 AWD chip
- Bydliště: Brno
#1731 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
já je mám taky na autě a nemůžu si na ně stěžovat.....eLzyx píše:tak to pak dej vědět, jaké jsou. Já se furt trápím se žuvačkama od Lemförderu. Nějak nemám chuť to zase rozdělávat a měnit. Tím spíš, pokud bych měl měnit po té po krátké době znovu ...
škoda jen že Martin nedělá i na zadní nápravu, už bych je tam měl ....
jo a dneska jsem se snažil vyměnit silentbloky na rámu co drží motor a skončil jsem u toho prvního, je to neskutečná dřina to odtam dostat.....
_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#1732 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Vymena silentblokov kontrolneho ramena za PUR. Meyle nevydrzali ani rok prevadzky.
- Přílohy
-
- meyle.jpg (65.03 KiB) Zobrazeno 1883 x
-
- PUR.jpg (65.4 KiB) Zobrazeno 1883 x
-
- pre-final.jpg (62.61 KiB) Zobrazeno 1883 x
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 70
- Příspěvky: 5007
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#1733 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak já zvládl akorát tak vyčistit swirl klapky... Už aby auto bylo doma...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#1734 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Daj nove, tie puzdra sa opotrebovavaju, ved sam vidis ze ten posledny uz vypadava
#1735 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já byl dneska na nákupech...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 70
- Příspěvky: 5007
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#1736 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Kwiko: uvažuji o tom. Ale pouzdra sedí, musel jsem je sám sundat, abych to mohl vyčistit... a na foto jsem ho nedal zpět.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#1737 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
basstl: moc pěkné
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#1738 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
jsem borec.... já to vo sobě teda dobře vim, ale musim vám to napsat.....prostě.... jsem borec
Nedávno jsem si jak největší lofas pod sluncem odpravil čelní sklo, když jsem na něj pustil z hadice ledovou vodu. To se
asi může stát, ale já jsem takovej boreček, že sem si při tom urval ještě stěrač na pátejch dveřich.
V neděli přišla chvíle na pravidelnou domácí údržbu mého dvoustopého vozidla Volvo , takovej ten domácí tuňing a tak...
Tak sem takovej borec, že sem si pro jistotu urval stěrač i vepředu u řidiče
Ještě si řikám "blbééčkůů! ne že ten stěrač zapomeneš vyklopenej pod zvedlou haubnou! ".....a měl to šmejd spočítaný...
EDIT: sháním stěrač u řidiče na V70 II
Nedávno jsem si jak největší lofas pod sluncem odpravil čelní sklo, když jsem na něj pustil z hadice ledovou vodu. To se
asi může stát, ale já jsem takovej boreček, že sem si při tom urval ještě stěrač na pátejch dveřich.
V neděli přišla chvíle na pravidelnou domácí údržbu mého dvoustopého vozidla Volvo , takovej ten domácí tuňing a tak...
Tak sem takovej borec, že sem si pro jistotu urval stěrač i vepředu u řidiče
Ještě si řikám "blbééčkůů! ne že ten stěrač zapomeneš vyklopenej pod zvedlou haubnou! ".....a měl to šmejd spočítaný...
EDIT: sháním stěrač u řidiče na V70 II
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1739 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Sak tam mas jeste jeden sorry, to neslo. Preji, at sezenes rychle a levne novy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#1740 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ejdou Rotacak píše:jsem borec.... já to vo sobě teda dobře vim, ale musim vám to napsat.....prostě.... jsem borec
Nedávno jsem si jak největší lofas pod sluncem odpravil čelní sklo, když jsem na něj pustil z hadice ledovou vodu. To se
asi může stát, ale já jsem takovej boreček, že sem si při tom urval ještě stěrač na pátejch dveřich.
V neděli přišla chvíle na pravidelnou domácí údržbu mého dvoustopého vozidla Volvo , takovej ten domácí tuňing a tak...
Tak sem takovej borec, že sem si pro jistotu urval stěrač i vepředu u řidiče
Ještě si řikám "blbééčkůů! ne že ten stěrač zapomeneš vyklopenej pod zvedlou haubnou! ".....a měl to šmejd spočítaný...
EDIT: sháním stěrač u řidiče na V70 II
Po tomhle příspěvku už mě moje spadlé volvo z heveru netrápí a v klidu usnu.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=44&t=39597&start=6950
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#1741 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Počkejte, až to Adam zvedne na hever, nedej bože zvedák, to bude teprve šleha ! A do tej přestavby audio systému bych se bejt jim taky nepouštěl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#1742 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
2 Krystof P.
audio spokojeně odpočívá v krabici - tak jak jsem ho přivezl, tak zůstalo to by byl ještě urvanej tapec, odřízlá sedačka u spolujezdce
a díra ve středovym panelu.
......ještě mě napadlo, že bych mohl vzít do ruky flexu a upravit si zadní světla, jako to vymyslel Ekky
Je nad slunce jasné, proč zakládám topicy s prosbou o melouchy
audio spokojeně odpočívá v krabici - tak jak jsem ho přivezl, tak zůstalo to by byl ještě urvanej tapec, odřízlá sedačka u spolujezdce
a díra ve středovym panelu.
......ještě mě napadlo, že bych mohl vzít do ruky flexu a upravit si zadní světla, jako to vymyslel Ekky
Je nad slunce jasné, proč zakládám topicy s prosbou o melouchy
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#1743 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ejdou Rotacak píše:jsem borec.... já to vo sobě teda dobře vim, ale musim vám to napsat.....prostě.... jsem borec
Nedávno jsem si jak největší lofas pod sluncem odpravil čelní sklo, když jsem na něj pustil z hadice ledovou vodu. To se
asi může stát, ale já jsem takovej boreček, že sem si při tom urval ještě stěrač na pátejch dveřich.
V neděli přišla chvíle na pravidelnou domácí údržbu mého dvoustopého vozidla Volvo , takovej ten domácí tuňing a tak...
Tak sem takovej borec, že sem si pro jistotu urval stěrač i vepředu u řidiče
Ještě si řikám "blbééčkůů! ne že ten stěrač zapomeneš vyklopenej pod zvedlou haubnou! ".....a měl to šmejd spočítaný...
EDIT: sháním stěrač u řidiče na V70 II
Ber to tak ,že kdo nic nezkazí, nic se nenaučí
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 87
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 D5 AWD chip
- Bydliště: Brno
#1744 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
tak ja vymenil silentblok na ramu motoru - celkove po 4hod prace na tom
dalsi uz verim ze pujdou rychleji
vymeneno pricne tahlo rizeni na jedne strane, druha nesla povolit ani za hovno ... takze to vezmu horakem s citem
a chystam se na bufik podle zdejsich navodu ....
dalsi uz verim ze pujdou rychleji
vymeneno pricne tahlo rizeni na jedne strane, druha nesla povolit ani za hovno ... takze to vezmu horakem s citem
a chystam se na bufik podle zdejsich navodu ....
_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#1745 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
co je vhodné si připravit na to, když si chci v domácích podmínkách vyměnit ty silentbloky rámu pod motorem? (mimo záložního auta)Miskoboss píše:tak ja vymenil silentblok na ramu motoru - celkove po 4hod prace na tom
dalsi uz verim ze pujdou rychleji
Se do toho budu muset taky pustit, protože mám pocit, že mi tam ta přední náprava poněkud lítá sem tam.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 87
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 D5 AWD chip
- Bydliště: Brno
#1746 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
popravde to neni vubec slozity:
podepreni auta je jasny
potom hever-panenka; ploche 3x sroubovaky - kvalitni co se neohnou - sirka 0,5; 1; 1,5cm
vykruzovak HSS prumer 60mm - vetsi uz ne, o trosku mensi byt muze - ale pod 52mm bych nechodil
fakt silnou vrtacku - pri vrtani vykruzovakem ten starej silentblok je tam velky treni - bacha na ruky!!
sikovky, kladivo
z Volva original plastovy podlozky - prodavaji se v sacku po 4ks a 2ks gum. krouzku na ty 2silentbloky co jsou bliz k ridicovi. Volvo doporucuje i vymenu sroubu. Ja je mel OK
zacnes tak, ze si povolis sroub silentbloku, panenkou pres drevenou desku tlustou aspon 20mm si podepres ram motoru, spustis si to tak 15-20mm a jdes na odvrtani vykruzovakem
vykruzovak samozrejme na stred silentbloku bez stredovyho vrtaku!!!
no a az to za 5min odvrtas tim vykruzovakem, zbytek vytahnes sroubovakama a Sikovkama tak namazes novej silentblok a ten tam musis dostat
urcite ti to nepujde jen dotahnout tim M14 sroubem! nepomohla ani panenka
ja to tam nalisoval tak, ze jsem mezi ram motoru a ram auta dal ten nejtlustci sroubovak a dotahoval tim M14 sroubem. pekne to tam zajelo. pak to zase trosku povolis, vytahnes sroubovak a dotahnes na 105Nm + 120st.=> hotovo
1ks trva nejdyl, potom je to sranda
hlavne dobre podepreny auto, aby nepadlo a podeprenej ram motoru, aby ti to moc nekleslo a jeste neco neurvat
podle Vidy to ve Volvu delaji tak, ze si chytnou motor na hrazde; zavesi si hreben rizeni pres retezy zase na hrazdu a vytahnou si celej ram. vymeni vsechny 4 naraz a ti normalni si nechaji vymenit i gumy na stabilizacni tyci za PU
jo a treba dodrzet orientaci silentbloku!
mam najeto 370tis, byli tam puvodni, popravde si myslim ze jim nic nebylo. Ale nevymen to, kdyz uz to mas doma v krabici
podepreni auta je jasny
potom hever-panenka; ploche 3x sroubovaky - kvalitni co se neohnou - sirka 0,5; 1; 1,5cm
vykruzovak HSS prumer 60mm - vetsi uz ne, o trosku mensi byt muze - ale pod 52mm bych nechodil
fakt silnou vrtacku - pri vrtani vykruzovakem ten starej silentblok je tam velky treni - bacha na ruky!!
sikovky, kladivo
z Volva original plastovy podlozky - prodavaji se v sacku po 4ks a 2ks gum. krouzku na ty 2silentbloky co jsou bliz k ridicovi. Volvo doporucuje i vymenu sroubu. Ja je mel OK
zacnes tak, ze si povolis sroub silentbloku, panenkou pres drevenou desku tlustou aspon 20mm si podepres ram motoru, spustis si to tak 15-20mm a jdes na odvrtani vykruzovakem
vykruzovak samozrejme na stred silentbloku bez stredovyho vrtaku!!!
no a az to za 5min odvrtas tim vykruzovakem, zbytek vytahnes sroubovakama a Sikovkama tak namazes novej silentblok a ten tam musis dostat
urcite ti to nepujde jen dotahnout tim M14 sroubem! nepomohla ani panenka
ja to tam nalisoval tak, ze jsem mezi ram motoru a ram auta dal ten nejtlustci sroubovak a dotahoval tim M14 sroubem. pekne to tam zajelo. pak to zase trosku povolis, vytahnes sroubovak a dotahnes na 105Nm + 120st.=> hotovo
1ks trva nejdyl, potom je to sranda
hlavne dobre podepreny auto, aby nepadlo a podeprenej ram motoru, aby ti to moc nekleslo a jeste neco neurvat
podle Vidy to ve Volvu delaji tak, ze si chytnou motor na hrazde; zavesi si hreben rizeni pres retezy zase na hrazdu a vytahnou si celej ram. vymeni vsechny 4 naraz a ti normalni si nechaji vymenit i gumy na stabilizacni tyci za PU
jo a treba dodrzet orientaci silentbloku!
mam najeto 370tis, byli tam puvodni, popravde si myslim ze jim nic nebylo. Ale nevymen to, kdyz uz to mas doma v krabici
Naposledy upravil(a) Miskoboss dne 15 srp 2018 22:46, celkem upraveno 1 x.
_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 109
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#1747 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
smekám a úžasný návod!!!
mit k tomu fota, uděláme návod jak fik.
Díky!!!!
mit k tomu fota, uděláme návod jak fik.
Díky!!!!
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 87
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 D5 AWD chip
- Bydliště: Brno
#1748 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
nechci si pripisovat zasluhy, je to popsany postup z netu a obslehly od IgoraS
fotky najdu a s Igorovym souhlasem bych mohl sesumirovat postup
Edit: cisla dilu samozrejme budou... jde o to to ostatnim ulehcit
fotky najdu a s Igorovym souhlasem bych mohl sesumirovat postup
Edit: cisla dilu samozrejme budou... jde o to to ostatnim ulehcit
Naposledy upravil(a) Miskoboss dne 15 srp 2018 21:51, celkem upraveno 1 x.
_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
#1749 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
To jsem si zrovna taky říkal.Hájčus píše:
mit k tomu fota, uděláme návod jak fik.
Fotky a čísla dílů a je to dokonalý, ale i tak dobrý.
Díky!
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#1750 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Má sa doťahovať na 105 Nm + 120°...a dotahnes na 105Nm => hotovo
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek