Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#26 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Jean »

Danniel74 píše:Nemám žádné předsudky, D5T5 mi je navíc sympatické osobně. Pouze po chipu a to nejen u VČ jsem se setkal s tím co psal Haben, zvýšení kouřivosti, doporučení na zaslepení ERG a pro plnou spokojenost uživatele další dolaďování systémem: "kouří to, tak ubereme". To netvrdím na adresu D5T5, prosím pouze o pochopení kontextu.
Zdar, doporučuji Ti BSR. Takových aut jako máš Ty jsme udělali už více a výsledky jsou výborné. Polestar je zbytečně konzervativní. Navíc u BSR je možnost nahrát i na zkoušku a podle výsledku se rozhodnout, zda to splnilo očekávání. A do konce ledna je i zajímavá akce. Ale ani D5T5.com není špatná volba. Vše má své pro a proti. Bylo by to na dlouhé psaní. Pokud chceš, tak mi zavolej a popíši Ti výhody i nevýhody všech Tebou zmíněných variant. Ve všech jsem jel, nahrát umíme také všechny, takže snad trochu vím o čem mluvím a radou bych minimálně mohl pomoci.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#27 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Daniel Kout »

Mám D5, 136 kW, rok 09. Předpokládám, že s filtrem.
_________________
S90 B5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#28 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Drak3n »

Bacha na IC, pri D5244T ti casom aj tak odide, no zvyseny tlak ti ho rychlo zlikviduje...potom to zacne dymit a nemas ani ten vykon :)
Obrázek
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#29 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od dali »

To mi připomíná, že tu mám jeden pěknej nenafouklej z benzínovýho auta (novější typ s přírubou na čidlo na vývodu, stejnej jako mají D5), který tlačí mnohem míň a nemá šanci ho nafouknout. A pořád ne a ne se dokopat k nafocení a zainzerování.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 194
Registrován: 12 roků
Bydliště: Olomouc
Vůz: XC90 D5 AWD
Bydliště: Olomouc a okolí

#30 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od sline »

mám taky udělaný chip. Kouří to taky, ale jak sem četl výše, tak to dělá jen když se courám a pak na to šlápnu, při několika akceleracích za sebou už to není skoro vůbec znát. mám na tom chipu najeto něco kolem 10K a zatím mám jen chválu. auto jede velice ochotně a má sílu jako bejk :) spokojenost s volvotune největší.
_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#31 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Drak3n »

sline píše:mám taky udělaný chip. Kouří to taky, ale jak sem četl výše, tak to dělá jen když se courám a pak na to šlápnu, při několika akceleracích za sebou už to není skoro vůbec znát. mám na tom chipu najeto něco kolem 10K a zatím mám jen chválu. auto jede velice ochotně a má sílu jako bejk :) spokojenost s volvotune největší.
Mne robi auto presne to iste a ked som sa pri rozoberani dostal ku spodku IC, tak som videl, ze ho mam nafuknuty, takze doziva. Ak to mas cele od oleja, je to jasne, ale mohlo to prasknut v strede a tam to neuvidis, pokial to cele nevyberies.
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#32 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Ekky »

U me se take projevuje kour za studena a kdyz to jen solicham. Po pridani kour zmizi.
Bohuzel neznam puvod chipu, pravde podobne to chipnuty je ale nikdo nevi kym a jak.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#33 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od ..::Philip::.. »

Ekky píše:U me se take projevuje kour za studena a kdyz to jen solicham. Po pridani kour zmizi.
Bohuzel neznam puvod chipu, pravde podobne to chipnuty je ale nikdo nevi kym a jak.
A máš to určitě chipnuté? Také jsem si to o své V70 III myslel, protože jela mnohem lépe než kamarádova, ale teď mi jede ještě lépe a on měl zdechlinu i když má auto bez chyb s funkčním DPF.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#34 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Ekky »

..::Philip::.. píše:A máš to určitě chipnuté? Také jsem si to o své V70 III myslel, protože jela mnohem lépe než kamarádova, ale teď mi jede ještě lépe a on měl zdechlinu i když má auto bez chyb s funkčním DPF.
Podle Davida Patocky prej pravdepodobne to nacipovany bude. Diag mu hlasila neorigo SW to dokonce napsala nejak uni Delphi diag. Zjistil to kdyz chtel udelat adaptaci prevodovky.
Ale bohuzel nikdo nevi jak to opravdu je. Da se to vubec nejak zjistit?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#35 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od ..::Philip::.. »

Dalo by se. Stáhnout SW a binárně porovnat s ostatními chipy, ale snazší načíst Vidou kroutící moment na motoru/převodovce a tím zjistit na kolik je to naladěné a pak zvolit např. VolvoTune st. 2
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#36 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Ekky »

..::Philip::.. píše:Dalo by se. Stáhnout SW a binárně porovnat s ostatními chipy, ale snazší načíst Vidou kroutící moment na motoru/převodovce a tím zjistit na kolik je to naladěné a pak zvolit např. VolvoTune st. 2

Jestli to umí diag tak to bych pak mohl nekdy zjistit...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

3m3
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#37 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od 3m3 »

A nebo to nechat nekde zmerit :)
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#38 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od ..::Philip::.. »

Ekky píše:Jestli to umí diag tak to bych pak mohl nekdy zjistit...
Umí, mě píše 465Nm a kamarád bez chipu má 370Nm. (Stejná auta, Geartronic, 136kw)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#39 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od dali »

..::Philip::.. píše:Umí, mě píše 465Nm a kamarád bez chipu má 370Nm. (Stejná auta, Geartronic, 136kw)
Kde to ve ViDě najdu? Já bych to moh konfrontovat s výsledkem z brzdy a tím pádem bychom měli hrubou představu, jak moc to kecá. Podle mě to bude požadovanej krouťák.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#40 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od ..::Philip::.. »

Ukazuje to aktuální hodnoty, které jdou na kola. Mrknu se později večer
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#41 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Ekky »

A to je v klidovem stavu, auto stoji je nastartovane nebo za jizdy?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

#42 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
ta informace asi bude jen u automatu, u manuálu ta položka není aktivní.
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

#43 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
za jízdy, dají se zobrazovat online hodnoty.
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#44 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od dali »

Někdy zkusím kouknout. Tuším že když jsem si rozliknul závadu co mi tam házel prasklej snímací kroužek ABS, tak v detailech byl kromě rychlosti i otáček požadovanej krouťák.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#45 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Haben »

Jestli mas D5 136 kw s dpf, tak ti to nebude nikdy hulit, pokud mas ok dpf.
Jinak pokud ti to zere olej, tak si dej prvni motor do poradku a pak premyslej o cipu. Jinak to chvili potahas a budes cucet, ze se ti to rozsypalo. A treba ti to po uvedeni motoru do bezneho stavu lepe pojede i mene bude zrat
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 194
Registrován: 12 roků
Bydliště: Olomouc
Vůz: XC90 D5 AWD
Bydliště: Olomouc a okolí

#46 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od sline »

XC90 D5 120kw chip vyloženě potřebuje aby se vůbec pohnula! :wink:
_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 95
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 II Executive 09 D5 136kW AT

#47 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od vztekloun »

dnes nahrán Stage 2 od D5T5.com
Rozdíl poznat okamžitě a mám pocit, že mě auto zase bude chvíli bavit, než začnu mít myšlenky na něco novějšího. Co to přinese nebo vezme se pozná po delší době..
_________________
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 58
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Moravská Třebová
Vůz: VW Passat B7
Bydliště: Praha

#48 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od MaPiv »

Ahoj, prosin o radu - chci si nechat upravit svou D5 136kw od D5T5, ale za cca 2 mesice mam STK. Ma uprava vliv na emise? Doporucite mi nejdrive udelat STK a az pak chip? Diky
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#49 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Haben »

Od cervence to vypada, ze bude vetsi buzerace na emisich. Proto bych at s chipem nebo bez zajel jeste ted v cervnu a ty 2 mesice obetoval. Vzhledem k tomu, ze mas DPF, tak ti to vice kourit nebude a projdes i s chipem
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 34
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Opava
Vůz: V70 II D5120kw

#50 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od markusvolvus »

jen nechápu jaký to má smyl projet STK a za dva roky co ...auto koupí nějáký nešťastník co to bude řešit opačným směrem...

a to že auto nekouří a má DPF neznamená že projde emisema...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“